Απάντηση: Re: Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60
Δημητρη, απο την δικη μου εμπειρια, υπαρχουν πολλων ειδων κακα δισκακια:
-Αυτα με λαθος στην κωδικοποιηση του black level =κακο μαυρο.Σωστα λες, οτι σε αυτα, οσο καλυτερο μαυρο εχει ο προβολεας, τοσο καλυτερη θα ειναι η εικονα
-Αυτα που εχουν λαθος κωδικοποιηση στο χρωμα: Εδω δεν σωζεσαι οτι και να εχεις (ευτυχως αυτα ειναι σπανιο φαινομενο)
-Αυτα που εχουν μειωμενη ευκρινεια λογω κακου transfer.Και εδω εχεις δικιο, οσο πιο "καθαρος" ειναι ο προβολεας, τοσο περισσοτερο θα "βγει" η οποια λεπτομερεια υπαρχει στο δισκακι ΑΛΛΑ....
-...το πιο συνηθες ελλατωμα ενος κακογραμμενου δισκου ειναι τα διαφορα compression και macroblocking artifacts και ο πασης φυσεως "θορυβος" της εικονας. Σε αυτη λοιπον την περιπτωση, ενας ευκρινης προβολεας, θα τα βγαλει ολα "φορα-παρτιδα" ενω ενας λιγοτερο ευκρινης θα τα "κρυψει" και επομενως θα προβαλλει μια εικονα χωρις να φαινονται ή να τονιζονται τα ενοχλητικα artifacts! Αυτο θεωρω οτι γινοταν στον Ruby/Pearl και πιστευω οτι δεν θα ισχυει πλεον για τον 60ρη οπως και δεν ισχυει για τον JVC.
Προσωπικα προτιμω το προβολικο μου μεσο να αποδιδει το υλικο οσο πιο καθαρα γινεται ακομα και αν σημαινει οτι οι ατελειες της εικονας θα φαινονται απο "χιλιομετρα"..
Γι'αυτο απο τοτε που πηρα τον JVC δεν εχω ξαναδει Standard definition!:ernaehrung004:
Μπαμπη,Γιαννη και Τακη,πρεπει να πω οτι αυτο το θεμα με εχει προβληματισει αρκετα.Ειδικα αυτο που μου ειπε ο Μπαμπης.Η δικη μου εμπειρια ειναι καπως αναποδη.
Τα μετρια ας τα πουμε δισκακια,εχουν συνηθως απο την εγγραφη τους κακο μαυρο και κοντραστ ,ειναι "ξεπλυμενα".Λογικα θελει οσο το δυνατον καλυτερο μαυρο και κοντραστ για να τα δεις αξιοπρεπως.Επισης,ειναι σχετικα θολα οποτε μια εξισου 'σοφτ" εικονα θα το σκοτωσει χειροτερα.Κανονικα ,συμφωνα με τη λογικη θα θες πολυ καλη ευκρινεια και εξαιρετικο κονραστ ωστοσο δεν ειναι και σιγουρα ετσι τα πραγματα.:chinscratch:
Δημητρη, απο την δικη μου εμπειρια, υπαρχουν πολλων ειδων κακα δισκακια:
-Αυτα με λαθος στην κωδικοποιηση του black level =κακο μαυρο.Σωστα λες, οτι σε αυτα, οσο καλυτερο μαυρο εχει ο προβολεας, τοσο καλυτερη θα ειναι η εικονα
-Αυτα που εχουν λαθος κωδικοποιηση στο χρωμα: Εδω δεν σωζεσαι οτι και να εχεις (ευτυχως αυτα ειναι σπανιο φαινομενο)
-Αυτα που εχουν μειωμενη ευκρινεια λογω κακου transfer.Και εδω εχεις δικιο, οσο πιο "καθαρος" ειναι ο προβολεας, τοσο περισσοτερο θα "βγει" η οποια λεπτομερεια υπαρχει στο δισκακι ΑΛΛΑ....
-...το πιο συνηθες ελλατωμα ενος κακογραμμενου δισκου ειναι τα διαφορα compression και macroblocking artifacts και ο πασης φυσεως "θορυβος" της εικονας. Σε αυτη λοιπον την περιπτωση, ενας ευκρινης προβολεας, θα τα βγαλει ολα "φορα-παρτιδα" ενω ενας λιγοτερο ευκρινης θα τα "κρυψει" και επομενως θα προβαλλει μια εικονα χωρις να φαινονται ή να τονιζονται τα ενοχλητικα artifacts! Αυτο θεωρω οτι γινοταν στον Ruby/Pearl και πιστευω οτι δεν θα ισχυει πλεον για τον 60ρη οπως και δεν ισχυει για τον JVC.
Προσωπικα προτιμω το προβολικο μου μεσο να αποδιδει το υλικο οσο πιο καθαρα γινεται ακομα και αν σημαινει οτι οι ατελειες της εικονας θα φαινονται απο "χιλιομετρα"..
Γι'αυτο απο τοτε που πηρα τον JVC δεν εχω ξαναδει Standard definition!:ernaehrung004: