Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Αχα οποτε μετραμε MTΣ->reg1->Ti

Eιναι ευκολο να ανεβασεις μια φωτο με το τι υπαρχει πριν και μετα το ldo?

Θενξ
 
Για να καθαρίσεις με 20άρι, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις την ήδη υπάρχουσα ανόρθωση-εξομάλυνση του mambo2 και την τάση εξόδου να την οδηγήσεις ως τάση εισόδου στο ρεγκ της TI, είτε το κινέζικο είτε το πρωτότυπο.
Δηλαδή πρέπει να ξεκολλήσεις το smd7805 της ON, και στα ποδαράκια του να βάλεις με κάποια μόντα, τα αντίστοιχα της TI.

Δεν ξέρω να σου πω μετά βεβαιότητας εάν κάνουν οι δίοδοι που έχει ήδη το mambo2 για αυτή τη λύση, μιας και εδώ θέλεις είτε super-fast είτε schottky διόδους.
 
Απάντηση: Re: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Αχα οποτε μετραμε MTΣ->reg1->Ti

Eιναι ευκολο να ανεβασεις μια φωτο με το τι υπαρχει πριν και μετα το ldo?

Θενξ

Κοίτα στο ποστ 1136, την πλακέτα δεξιά του TI Evaluation Board. Είναι μια γρήγορη κατασκευή σε διάτρητη.
 
Η τάση στο Μ/Σ τροφοδοσίας είναι 6,5 Volts AC .
Οι δίοδοι ανόρθωσης είναι τύπου BYV27-200-TR και ο μεγάλος πυκνωτής τροφοδοασίας ELNA 10.000μF 50V και παράλληλα συνδεδεμένος ένας ELNA SILMIC II 100μF 35V πολυ κοντά στα ποδαράκια του LDO. Στην έξοδο του LDO κρύβεται όμως το μεγάλο μυστικό -bye-
 
Last edited:
Lemon&I.K σας ευχαριστω αμφοτερους.

Να ξεκολλησω το 7805 δεν υπαρχει περιπτωση.Απλα σκεφτομουν αν με τον ηδη υπαρχων ΜΤΣ και γεφυρα μετα
αρκει για να τροφοδοτισεις οπως πρεπει το LDO γιατι απ οσο θυμαμαι οι γεφυρες δε παρεχουν και το καλυτερο dc της αγορας
 
edit:Απ οτι βλεπω ομως και στο ποστ1136 γεφυρες πυκνωτης και φυγαμε ειναι οποτε μαλλον
θα ειναι αρκετο για το Ldo
 
Από δοκιμές μου, με 8800-10000uF πυκνωτή εξομάλυνσης και διόδους 1Ν5822 (Schottky 3Α), η κυμάτωση δεν ήταν παραπάνω από 115mVp-p.
Δεν θυμάμαι τι χωρητικότητα έχουν το σύνολο των πυκνωτών του mambo2.
Εάν είναι κοντά σε αυτά που γράφω και θέλεις να μειώσεις το κόστος, αφήνεις τους πυκνωτές εξομάλυνσης, αλλάζεις τις διόδους (στην περίπτωση που δεν επαρκούν) και ξεκολλάς απαραίτητα το 7805 για να προσαρμόσεις είτε την Κινέζικη πλακετίτσα που έβαλε ο Internet King είτε την πλακέτα δοκιμής που δίνει η TI.

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι πας σε λύση της TI LDO Series.
Μη μου πεις ότι δεν γίνεται να ξεκολλήσεις το 7805...βρισκόμαστε σε diy κατηγορία.
Διαφορετικά, βρίσκεις ένα φίλο ντιουίστα και στο φτιάχνει αυτός.
 
Το Σάββατο μας φιλοξένησε με τον Βάσο ο Μανόλης (=lemon) για ένα final (?) test των τροφοδοτικών που έχει ετοιμάσει.

δεν ξέραμε τι ακούγαμε οπότε τα συμπεράσματα είναι τελείως αντικειμενικά.

salas<ldo, η διαφορά ήταν φανερή. Το ldo έδινε καλύτερη ατάκα, σωστότερα σώματα (στα αυτιά μου), καλύτερη σκηνή και ήταν επίσης πιο ήσυχο.

ldo<reflektor, η διαφορά όμως ήταν αμελητέα (πριν πω στα παιδιά τη γνώμη μου, ρώτησα τον Μάνο αν το πρώτο που ακούσαμε ήταν το ldo... δεν ήμουν 100% σίγουρος!)
Η διαφορά ήταν ότι το reflektor μου έμοιασε πιο "καθαρό", ήσυχο και ίσως με λίγο καλύτερα τελιωμάτα της νότας στα χαμηλά.
Διαφορές που μπορεί να βγούν και αναποδα σε άλλο σύστημα.

Μετά βάλαμε το v3 με το v2/ldo και άνοιξαν τα αυτιά μας... ειδικά το τρισδιάστατο της σκηνής κάνει μπαμ.
Δεν είναι μόνο η τροφοδοσία που κάνει τη διαφορά... σχεδίαση, ρολόγια, υλικά δίνουν τη στάμπα του νικητή στο v3. Σαφέστατα.

+++
Ευχαριστώ πολύ τον Μανόλη για όσα έχει κάνει και φυσικά τον Βάσο που τα ξεκίνησε.
Πέραν της καλής παρέας, έγινα και λίιιιιιιγο σοφότορες,

-bye-
 
Last edited:
Βάλτε sense & force στόν κονέκτορα εισόδου DC τής πλακέτας -τουλάχιστο- άν όχι εκεί πού εξήγησε ό VaSILIS-T. Υπάρχει λόγος.
 
Ο Νίκος (Dalanik) πλάκα κάνει, ως προς τον διακόπτη, Νίκο (Salas)...ήταν ένα αστείο που μου έλεγαν την ώρα που έφευγαν..."θα γράψουμε ότι πάλι είχες βάλει διακόπτη..."

Να πω με τη σειρά μου κάποια πράγματα.

Ο διακόπτης που ήταν πριν το molex, αφαιρέθηκε. Στα σημεία που είχαν επισημανθεί (χρησιμοποιήθηκε το ένα εκ των δύο πιν, θέση jumper, για το θετικό - και μπήκε και μια αναμονή στη γείωση που έχει η θέση του 7805 πάνω στην πλακέτα) μπήκαν καρφάκια (pins) όπου έδωσαν την είσοδο για την παροχή τροφοδοσίας του dac. Στο ίδιο σημείο πήγαν και τα sense.
Στη φώτο η ένωση που υπάρχει πάνω στο molex εισόδου, δίνει τροφοδοσία στην πλακέτα usb->i2s CMedia6631A.
Οπότε αναλόγως ποιο τροφοδοτικό θέλαμε να ακούσουμε, γινόταν η σύνδεση σε αυτό το σημείο, ενώ διακόπτης υπήρχε μόνο στο δευτερεύων του κοινού M/T για διαμεταγωγή σε κάθε reg.

H δική μου άποψη (αν και την έχω ξαναγράψει πριν μερικές σελίδες), είναι ότι σε μουσικές ροκ-ποπ, τζαζ οι διαφορές είναι σε κάποιες λεπτομέρειες (όπως σωστά γράφει ο Νίκος Dalanik) και μερικές φορές είναι σαν να ψειρίζεις τη μαϊμού.
Δεν λέω ότι εάν ακροάσεις επίμονα και στοχευμένα δεν μπορείς να ακούσεις κάποιες διαφορές, αλλά θέλει κόπο γιατί και τα δύο ακούγονται κυρίως ομόηχα ως προς τη βασικό τρόπο πως αναπλάθουν το μουσικό δρώμενο...από κει και πέρα, κάποιες διαφορές στην εντύπωση πως τελειώνει το καθένα τη νότα του υπάρχουν.
Το σύστημα μου δεν είναι το σύστημα των δεκάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά διαφορές τροφοδοτικών, εισόδων (spdif-i2s) και τα σχετικά τα πιάνεις πιστεύω εύκολα.

Εκεί που για μένα η διαφορά των δύο τροφοδοτικών (αναφέρομαι για TI LDO, Reflektor-D) υπάρχει και είναι ξεκάθαρη σε σημείο που θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι ακούει διαφορετικά dac είναι στην κλασική μουσική.
Εδώ στην αναπαραγωγή το κάθε τροφοδοτικό βάζει το δικό του χαρακτήρα, τη δική του υπογραφή. Πολύ δύσκολο να το περιγράψω με λόγια.
Σε μια πρόταση, το TI μου δίνει την εντύπωση ότι λειτουργεί με κεντροβαρή αναπαραγωγή της μουσικής σκηνής-εικόνα ενώ το reflektor γίνεται πιο αέρινο και αφαιρεί το κέντρο βάρους της ορχήστρας από το μέσο (δική μου ερμηνεία αυτής της εικόνας, ως κεντροβαρής).

Φανταστείτε ότι στα 2,5-3μ από εσάς έχετε τα ηχεία και στο μέσο υπάρχει μια μεγάλη τηλεόραση γύρω στα 80εκ πίσω από το επίπεδο που σχηματίζουν μεταξύ τους τα ηχεία και ακολούθως άλλα 30-40εκ πίσω από την τηλεόραση ο τοίχος.

Και τα δύο τροφοδοτικά αναπαράγουν την ορχήστρα, δίχως την παρουσία των ηχείων, σε μένα το TI μου δίνει την εντύπωση ότι συγκλίνει το κέντρο της ορχήστρας πίσω από την τηλεόραση και ανοίγει, ενώ το reflektor πίσω από την τηλεόραση αλλά από τα άκρα της.
Παλαιότερα αυτή τη διαφορά τους την είχα περιγράψει ότι το μεν ΤΙ μου κάνει σκηνή ομπρέλα το δε Refl. μου κάνει σκηνή πιο τετραγωνισμένη (ίσως άκομψη περιγραφή).

Αδυνατώ να συνεχίσω την περιγραφή της διαφοράς, θα το ζαλίσω δίχω να προσδώσω τίποτα επί της ουσίας.
Το παιχνίδι των τροφοδοτικών σε συγκεκριμένο προμαγειρεμένο από TI dac, κάνει τη διαφορά κυρίως σε κλασική μουσική.

Οι πιστοί της κλασικής μουσικής, να εξετάσουν αυτή την ειδοποιό διαφορά, οι δε μη πιστοί, μπορούν να επιλέξουν τη λύση της TI (είναι λιγότερο απαιτητική ως ντιούικη κατασκευή και πιο ευέλικτη εάν θέλετε να δώσετε και αλλού την τάση της).
Το reflektor σηκώνει και άλλο βελτίωση κυρίως σε δύο καίριες θέσεις αντιστάσεων (έχουν χρησιμοποιηθεί όχι χαμηλού ppm) και φυσικά δεν ήταν υλοποιμένο στην πλακέτα που έχει σχεδιάσει ο Salas, αλλά σε μια δική μου για τις ανάγκες της δοκιμής.

Σίγουρα έχουμε και τις ακουστικές προτιμήσεις μας που θα μας κάνουν ακόμη και να διαφωνήσουμε, αλλά μη ξεχνάμε ότι μέσω της αναζήτησης - ακόμα και της διαφωνίας - γεννιούνται νέες ιδέες και λύσεις. Μη ξεχνάμε όπως έγραψε και ο Στέλιος Περγιουδάκης, ότι για εμάς τους ντιούηδες η αναζήτηση είναι στο αίμα μας.

Σημ= αυτό που έγραψε ο Νίκος (Dalanik) για το mambo3, επιβεβαιώθηκε και από τους 3. Βάλαμε mambo2+Reflektor σε αντιδιαστολή με mambo3, μουσικό κομμάτι "you and your friends". Με τις πρώτες νότες, στα πρώτα 20", φάνηκε αμέσως η διαφορά υπερ του mambo3, ένα ηχείο πιο πλατιά η σκηνική εικόνα .
Η διαφορετική σχεδίαση και το ρολόι του mambo3, δίνουν τον αέρα του, πρέπει να το παραδεχθούμε!
 

Attachments

  • test.jpg
    test.jpg
    177.4 KB · Views: 181
Last edited:
Όσο τά πρώτα βιολιά βγαίνουν ακόμα πιό αριστερά καί τά μπάσα ακόμα πιό δεξιά είναι τό άκουσμα σωστότερο.

10Hoyerswerda.jpg
 
Αν κάθεσαι πρώτη θέση ή αν κάθεσαι τελευταία?
Δηλαδή, πόσο πιο αριστερά και πόσο πιο δεξιά?

Η σκηνή είναι άτιμο πράγμα. Προσωπκά μονο αν νοιωθω ότι οι τείχοι με περιορίζουν νοιώθω καλά ;-)

το σχόλιο πάει στο "καλύτερα" βέβαια.

:ernaehrung004:
 
Last edited:
Αν κάθεσαι πρώτη θέση ή αν κάθεσαι τελευταία?
Δηλαδή, πόσο πιο αριστερά και πόσο πιο δεξιά?

Μπροστά λίγο πίσω από τό μαέστρο. Δές πώς βάζουν decca tree μικρόφωνα καί πού είναι τά δεξιά καί αριστερά όργανα. Από τίς άδεις καρέκλες αριστερά μπροστά στήν άρπα μέχρι δεξιά στόν μπασίστα πού μιλάει μέ τήν ξανθιά.

102261d1228314103-decca-madretsma-img_3697.jpg
 
Πολύ φοβάμαι ότι δεν είναι πάντα έτσι τα πράγματα. Άσε που στο μεγαλύτερο ποσοστό των μουσικών που ακούμε
ακούμε κάτι τέτοιο

wp4dfeb617_05_06.jpg


:-)

Προσωπικά αφήνομαι στα γούστα μου, κατα κανόνα χωρίς άγχος.
Δε μιλάμε βέβαια για περιπτώσεις εμφανούς μπουρδοκλώματος/αχταρμα, αλλά μιας και οι χώροι που ακούω δεν έχουν περιθώρεια τέτοιου πλάτους ούτε διατίθεμαι να κολλήσω στη μούρη μου τα ηχειάκια μου (σε ισοσκελές προτιμώ να ακούω)... είμαι αρκετά ευχαριστημένος με όσο μεγαλύτερη σκηνή (πλάτος-ύψος-βάθος, διάκριση των οργάνων - θέση και είδος - "συνέχεια" στην τοποθέτηση, χωρίς τις γνωστές "τρύπες").

και άν το πλησιάσω κάποτε σφύρα μου -bye-

Είμαι ισοπεδωτικός το ξέρω :flipout: