Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Αμ εσείς τους βάζετε εύκολα.
Εγω που κοπανάω επάνω το 'lucky' των radiohead και το The Ostrich των step και κοιτάω που θα του τρίξει του αλλουνού η μι στο φα ματζορε;

(Ψέματα,δεν κοιτάω,αν κοιτούσα θα τα παράταγα όλα. )

Αλλά ότι τους βάζω δύσκολα,τους βάζω,το you and your friends παντού μια χαρα ακούγεται.

Περιέργως παντως,το v3 συγχωρεί πιο πολύ τις κακές ηχογραφήσεις από το v1.
 
Στήν συμφωνική ορχήστρα υπάρχουν κάποια στάνταρντ μόνο. Τηρούνται βασικά τονικά καί χωρικά δεδομένα πού παρακολουθούν οί μαέστροι. Μία πόπ παραγωγή εκτός τού ότι είναι κολάζ δέν απαιτεί στήν αναπαραγωγή τήν μέγιστη διαφοροποίηση πληροφορίας. Ακόμα πιό δύσκολα είναι όταν υπάρχει καί μεγάλη χορωδία.
 
Μετά από όλα αυτά που διαβάζω...δεν υπάρχει περίπτωση...θα πάω μέγαρο!

Έχω ακούσει 2-3 φορές μόνο καμεράτα σε χώρους που απλά τη φιλοξένησαν, δηλ. δεν ήταν ειδικοί συναυλικακοί χώροι.

Θα πάω μέγαρο...τελεία και παύλα για να καταλάβω!
 
Re: Απάντηση: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Μετά από όλα αυτά που διαβάζω...δεν υπάρχει περίπτωση...θα πάω μέγαρο!

Έχω ακούσει 2-3 φορές μόνο καμεράτα σε χώρους που απλά τη φιλοξένησαν, δηλ. δεν ήταν ειδικοί συναυλικακοί χώροι.

Θα πάω μέγαρο...τελεία και παύλα για να καταλάβω!


Κοίτα μόνο να κάτσεις σχετικά κέντρο και σχετικά κοντά 10η με 18 σειρά.
 
Αυτά τα χαριτωμένα για τις ηχογραφήσεις πολύ μου άρεσαν.
Επίσης μου άρεσε η κονσόλα ήχου και σκέφτομαι ότι έχω πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να βρω τρόπο να αφαιρέσω τον χαρακτήρα των δεκάδων regulators που είχαν προηγηθεί του δικού μου.
 
Απάντηση: Re: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

Καθαρά θέμα γούστου. Μετρητικά είναι πολύ κάλο.

Χάνει σέ 1/F noise κερδίζει σέ bandwidth. Ανάλογα τί ακριβώς τροφοδοτεί καί πού πονάει πιό πολύ. Άλλος ρόλος τό pre-reg ανάλογα τί είναι φροντισμένο στό κυρίως ρέγκ μετά κλπ.
 
Μετά από όλα αυτά που διαβάζω...δεν υπάρχει περίπτωση...θα πάω μέγαρο!

Έχω ακούσει 2-3 φορές μόνο καμεράτα σε χώρους που απλά τη φιλοξένησαν, δηλ. δεν ήταν ειδικοί συναυλικακοί χώροι.

Θα πάω μέγαρο...τελεία και παύλα για να καταλάβω!

Τό καλοκαίρι δέν ανεβάζουν μεγάλα έργα. Κάτι τραγούδια στόν κήπο κάνουν. Εντωμεταξύ, βάλε κάτι τέτοιο στό στέρεο καί βρές πόση πληροφορία, πόσα όργανα καί στόματα ακούς. Τί γίνεται στά φόρτε, στά τούτι, κλπ. Μάλιστα άν φορέσεις καλά ακουστικά θά χαθεί μέν ή σωστή προοπτική στήν χωρική ταξινόμηση αλλά θά ανέβει ό διαχωρισμός καί θά πέσει ή παραμόρφωση καί οί χρωματισμοί γιατί θά βγεί από τή μέση ό χώρος αναπαραγωγής καί τό μέγεθος τών ηχείων. Επίσης γλυτώνεις από άγχος γιά γκρίνιες γιατί άν βάλεις αυτά τά είδη δυνατά όπως πρέπει δέν τά καταλαβαίνουν καί ενοχλούνται όσοι είναι κάπου στό σπίτι ή οί γείτονες πολύ πιό γρήγορα από ότι μέ γνωριμότερα ακούσματα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Massive work!
Δεν μπορώ να φανταστώ, το τι έγινε μέσα σε αυτήν την αίθουσα, όχι μόνο από το ασύληπτο δυναμικό εύρος και τη μεταφερόμενη ενέργεια, που δεν νομίζω να μπορούν να αναπαραχθούν δικάναλα, αλλά η τοποθέτηση οργάνων και φωνών ήταν μέχρι και σε εξώστες!
Νίκο μου 'δωσες ιδέες να σκαλίσω τη συλλογή κλασικής που διαθέτω για σχετικές ηχογραφήσεις που να μπορώ να βρω και χωροταξικά το πως είχε γίνει η ηχογράφηση.

Να όμως που τέτοια δεν συγχωρούν τα γιαπωνεζάκια και επιστρατεύουν δέκα χιλιάδες φωνών για να αναπαράγουν την 9η του Μπετόβεν.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Εντάξει αυτό είναι υπερπαραγωγή σέ στάδιο, δέν έχει μονοπροοπτικά κέντρα καί πρέπει νά υπάρχει αντήχηση πού θά κοντρόλαραν όσο μπορούσαν μέ 100άδες σπότ μικρόφωνα.
 
Τό reflektor-d λοιπόν έχει ψωμί και τρομερό ενδιαφέρον , μου άρεσε ιδιίαιτερα .. παρόλο που ο λεμον είχε βάλει μια μπαλαντέζα 4-5 μέτρα για dc rail που ερχόταν στον καναπέ και ξανα πάλι πίσω στο dac γιαti βαριόταν να σκύβει κτλ κτλ .. ( μουχαχαχχαχαχαχα ) ,, οπώς τα ειπάνε λοιπόν και τα υπόλοιπα πειραματόζωα , σε ενγγραφές μικρών συνόλων υπήρχε ζόρι και μικρές διαφορές σε αντιπαράθεση που απτουν προσωπικού γουστου , σε κλασικό έργο εκεί υπήρχε διαφορά αρκετά μεγάλη ωσ αναφορά την σκήνη , αυτο θέλει ψάξιμο τι ειναι πιο σωστο ? ισως πιο του γουστου ? δεν ξέρω θα σας γελάσω ,,, χαχχαχαχαχαχχαχαχααχ σας γέλασα λοιπόν ..

αυτα ..
 
Απάντηση: Re: Σαβράκι ! Sabre9023 & WM8804

παρόλο που ο λεμον είχε βάλει μια μπαλαντέζα 4-5 μέτρα για dc rail που ερχόταν στον καναπέ και ξανα πάλι πίσω στο dac γιαti βαριόταν να σκύβει κτλ κτλ ..

αυτή ήταν μπαλαντέζα του air/con.
για dc rail ήταν αυτή που πέρναγε απο την κουζίνα και πίσω, κάτω απο τον καναπέ :-)
 
Ναι κάντε πλάκα και μετά ο Salas, ούτε που θα μου μιλάει γιατί θα πιστεύει ότι ξεφτιλίζω τις κατασκευές του με ακροβασίες.

Άστους Νίκο, μια χαρά τα είχα φτιάξει...απλά τους ζόρισα με το τυφλό τεστ και ο Βασίλης το έριξε στα μπιρόνια για να συνέλθει...ακουστικά!
Αυτά περί προσωπικών διαφορών και άλλες τέτοιες φαιδρές περιγραφές, τα έλεγε μετά την 4 μισόλιτρη μπίρα!

Ο Νίκος δεν ήπιε καθόλου (πιστός στη δίαιτα του), αλλά καθόταν πολύ κοντά στο Βασίλη και δεν ξέρω εάν επηρρεάστηκε από την αναπνοή του οινοπνεύματος του Βασίλη!

Σημ.=
- (η γυναίκα μου) = "καλά πόσο ήπιατε;"
- (εγώ) = μπα, εγώ τίποτα, το Βασίλη ποτίσαμε γιατί δεν άκουγε καλά και χρειαζόταν καλύτερη ωτική αιμάτωση!
 
Βλέπω ο "τσίκης" δεν μιλάει...μάλλον προσπαθεί να θυμηθεί πόσα μπυρόνια κατέβασε...
'Οχι τίποτα άλλο, αλλά έτρεχα 11φεύγα να του βρω από ψιλικατζίδικο καβάντζα μπύρες για να καταλάβει καλύτερα τις διαφορές από τα τροφοδοτικά. -bye-
 
:ernaehrung004:
818b27d7dc31b920ce9045ad95c3f52d.jpg