Αν ήταν τόσο απλό δεν θα είχαμε διαφορές ήχου σε κανένα CD/DVD...
Και το παστίτσιο μου αρέσει αλλά δεν κάθησα ποτέ μου να το μελετήσω σύμφωνα με τους νόμους της αστροφυσικής...
Αν έχω ακούσει κάτι θα πρέπει πρώτα να κάνω διατριβή πάνω του και μετά να πω ότι το άκουσα;Και οι διαφορές είναι κάτι που πραγματικά το έχω ακούσει... Αλλά τέσπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας...
Τσιμισκή δεν παίζεσαι με τίποτα, μου φτιάχνεις το κέφι. Λ.Σ.
Πόσα αυτιά έχει ο άνθρωπος και
αν γνωρίζεις το πολικό διάγραμμα καθώς και την διαδικασία σύλληψης
και επεξεργασίας των ήχων από το αυτί στον εγκέφαλο?
Αν μου δώσεις μιά απάντηση, τότε θα σου πω πως λειτουργεί ακριβώς το
τρικ με τον πολυκάναλο ήχο και πως μπορεί να εξωμοιωθεί από ενά απλό
δικάναλο στέρεο!!!
Και οχι για τα SACD ή DVDaudio που μερικες φορες οντως σε μεταφερουν σε μερη (αναμεσα πχ) αδιαφορα και κουραστικα για το αυτι οπως ειπες σε αλλο ποστ απλα και μονο για την ακουστικη εμπειρια του πολυκαναλου!Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως ο ήχος που ακούμε είναι δικάναλος...
Σε μια προταση: Ο ηχος που ακουμε γυρω μας ειναι απειροκαναλος... τα αυτια ειναι δυο...!
To ιδιο λεμε... οι διαστασεις του χωρου ειναι 3... οταν λεω απειροκαναλος (χρησιμοποιοντας την ιδια λεξη για να κοντραρω το 2καναλος) αφου εχουμε 3 διαστασεις και απειρα καναλια... αυτοματος ο ηχος ειναι τρισδιαστατος...!Αγαπητέ eNeRGy
Ο ήχος που ακούμε είναι τρισδιάστατος. Λ.Σ.
eNeRGy, Δεν δύναμαι να σχολιάσω τις απαντήσεις σου!
Απλά δεν έχουμε κοινό σημείο αναφοράς, οπότε δεν μπορεί να συνεχιστεί
αυτού του είδους η συζήτηση! Χωρίς παρεξήγηση.![]()
Και ούτε θα το καταλάβεις αν δεν ξεκολλήσεις από το Home Cinema και τις
πολυκάναλες ''μούφες'', που κατά καιρούς πασάρονται σε εμάς, τους
καταναλωτές, γιά καθαρά εμπορικούς λόγους!!!
Μπορεί κανείς να εξηγήσει, πως είναι δυνατόν ένα ψηφιοποιημένο σήμα 96khz/24bit να μην αναπαριστά 100% το αναλογικό σήμα; Ουσιαστικά, και τα 48Khz/24bit αρκούν. Τα 16bit αποδείχτηκαν λίγα για να έχουν όλη τη δυναμική περιοχή και αυτό ήταν το πρόβλημα του CD. Και εδώ δε μιλάει το αυτί, μιλάει η επιστήμη, τα μαθηματικά εν προκειμένω.
Όλοι εσείς που εκθιάζετε τις αναλογικούρες του 1970 (λέγε με LP), θα πρέπει να μας εξηγήσετε που τα μαθηματικά κάνουν λάθος.
Διαφορετικά, το να ισχυρίζεται κανείς πως το LP είναι καλύτερο από μια ψηφιακή εγγραφή 96khz/24bit είναι το ίδιο με το να ισχυρίζεται πως ακούει καλύτερο ήχο βάζοντας ένα καλώδιο ρεύματος των 850 ευρώ πριν τον ενισχυτή του.
mp
Θέμη κατά τη γνώμη μου το βινύλιο ακούγεται σαφώς καλύτερα ασυζητητί. Μέχρι στιγμής κανένα ψηφιακό μέσω δεν με έχει πείσει ότι μπορεί να παίξει καλύτερα από το αναλογικό, ούτε να το φτάσει.
Το αναλογικό είναι αυτό που με φέρνει πιο κοντά στον ήχο μιας συναυλίας με ακουστικά όργανα. Με κάνει και αισθάνομαι ότι είμαι ένα ανθρώπινο συναισθηματικό ον. Με εμπλέκει συναισθηματικά στο δρώμενο.
Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι όταν θέλουν κάποιοι να μας περιγράψουν το πόσο καλά ακούγεται ένα ψηφιακό, μας τονίζουν ότι ακούγεται 'σαν' αναλογικό 'σαν' βινύλιο.
Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
Όσο για παραμορφώσεις χρωματισμούς κλπ, απόρροια μετρήσεων και 'θεωριών', με αφήνουν αδιάφορο, γιατί το ζητούμενο είναι: τί με φέρνει πιο κοντά στον αληθινό ήχο;;;
Ποτέ δεν με άγγιξε η προπαγάνδα του "ΤΕΛΕΙΟΣ ΗΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ".
Αφού είναι τέλειος, τότε πώς είναι δυνατόν να βελτιώνεται;;;
Προτιμώ γενικά το μη τέλειο, αλλά που με εξυψώνει γιατί πραγματικά ομορφαίνει τη ζωή μου!
Οι διάφορες 'θεωρίες' και μετρήσεις, δυστυχώς λειτουργούν αρνητικά και ταλαιπορούν αρκετούς φίλους που έχουν χάσει το νόημα της βελτίωσης της ζωής τους μέσα από την ακρόαση αναπαραγόμενης μουσικής.
Δεν τη βρίσκω με το cd είπε κάποτε ο Neil Young. Λ.Σ.
+ 1.000.000
Συμφωνώ απόλυτα...:SFGSFGSF:
Φυσικά, ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε, όποια ουτοπία θέλουμε, υιοθετούμε, κατά το γούστο μας, και απολαμβάνουμε.
Θ.Ζ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.