Χιούστον
Supreme Member
Eγω και πολλοι αλλοι που διαβαζουν και δεν εχουν εμπειρια απο χρηση βινυλιου τι τελικα πρεπει να πιστεψουν?Εχουν οι δισκοι φθορα η οχι?
Eγω και πολλοι αλλοι που διαβαζουν και δεν εχουν εμπειρια απο χρηση βινυλιου τι τελικα πρεπει να πιστεψουν?Εχουν οι δισκοι φθορα η οχι?
Εντάξει ρε φίλε είπαμε εσύ πουλάς δίσκους και ζεις από αυτό και γι αυτό το υποστηρίζεις, αλλά μην μάς τρελάνεις κιόλας ότι δεν φθείρονται τα βινύλια!!!
:furious3:
Εγώ έχω αρκετούς δίσκους που παίχτηκαν μία φορά σε ένα μέτριο πικάπ ή σε μία σφαιρική κεφαλή με 5 γρμ. βάρος ανάγνωσης και έκτοτε δεν ακούγονται. Αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που δεν δάνειζα και δεν δανείζω ποτέ σε φίλους μου βινύλια. Κασέτες και CD δανείζω όσα θέλουν, δίσκους βινυλίου ποτέ! Τις ελάχιστες φορές που το έκανα το μετάνιωσα πικρά. Και εσύ μού λες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα;
Εντάξει ρε φίλε είπαμε εσύ πουλάς δίσκους και ζεις από αυτό και γι αυτό το υποστηρίζεις, αλλά μην μάς τρελάνεις κιόλας ότι δεν φθείρονται τα βινύλια!!!
:furious3:
Εγώ έχω αρκετούς δίσκους που παίχτηκαν μία φορά σε ένα μέτριο πικάπ ή σε μία σφαιρική κεφαλή με 5 γρμ. βάρος ανάγνωσης και έκτοτε δεν ακούγονται. Αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που δεν δάνειζα και δεν δανείζω ποτέ σε φίλους μου βινύλια. Κασέτες και CD δανείζω όσα θέλουν, δίσκους βινυλίου ποτέ! Τις ελάχιστες φορές που το έκανα το μετάνιωσα πικρά. Και εσύ μού λες ότι δεν υπάρχει πρόβλημα;
Σε οτιδηποτε προγαλειτε τριβη, φθειρεται... εστω και ελαχιστα...Eγω και πολλοι αλλοι που διαβαζουν και δεν εχουν εμπειρια απο χρηση βινυλιου τι τελικα πρεπει να πιστεψουν?Εχουν οι δισκοι φθορα η οχι?
Μια θεωρία λέει ότι αρχίζει και πέφτει η απόδοση της ακοής μας ή της όρασης από την πολλή νεαρή ηλικία.
Όλα αυτά είναι γνωστά και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όμως δεν μπορούν να σταθούν εμπόδιο στο να ακούω σωστά τη μουσική μου ή να μην το ψάχνω και να βελτιώνομαι. Αυτό ήθελα να πώ εν ολίγοις και αυτή είναι η ουσία. Όλα ατα άλλα, νάχαμε να λέγαμε, ιδίως όταν στέκονται εμπόδιο στο ζητούμενο, δηλαδή την απόλαυση μιας μουσικής ακρόασης. Λ.Σ.Και εσυ λες οτι το παραπανω ειναι μονο θεωρια...? :worshippy:
Απλα θα σου πω οτι ανω των 16kHz μονο τα μωρα μπορουν να ακουσουν ξεκαθαρα και ισως να πλησιασουν το οριο των υποτιθεμενων 20kΗz που ακουει ο ανθρωπος... Επισης απο τον υπερβολικο θορυβο της καθημερινοτητας το ακουστικο νευρο προσαρμοζετε στα νεα θορυβοδη δεδομενα ωστε να προστατεψει τον ιδιοκτητη του και ετσι "ριχνει ευαισθησια" με αποτελεσμα να χανεις ακοη μερα με τη μερα. Μετα τα 35 ξεκινα και η πτωση λογω ηλικιας... Δεν ειναι θεωρια, ειναι γεγονος...!
Ακομη ενα γεγονος ειναι οτι, οπου υπαρχει τριβη, πραραγεται θερμοτητα και η θερμοτητα ειναι αποτελεσμα της φθορας υλικων... Αφου στην περιπτωση του LP η βελονα ειναι πιο σκληρη απο το βυνιλιο... σκεψου εσυ ποιο φθειρεται... εδω αλλαζουμε βελονες μετα απο καιρο...!
Το οτι εσυ δε δεχεσε την θεωρια τριβη, ειναι ενα πραμα σαν την βαρυτητα... Ναι θεωρια ειναι, δε την βλεπουμε και αυτη...οπως δεν ακους την φθορα!
ΟΧΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΡΥΤΗΤΑ! :music-smiley-005:
Απλα θα σου πω οτι ανω των 16kHz μονο τα μωρα μπορουν να ακουσουν ξεκαθαρα και ισως να πλησιασουν το οριο των υποτιθεμενων 20kΗz που ακουει ο ανθρωπος...
Αγαπητέ malakudi η μόνη μαθηματική διαφορά είναι ότι το θεώρημα Nyquist απαιτεί δείγματα άπειρης ακρίβειας (πραγματικούς αριθμούς) ενώ στην πράξη χρησιμοποιούνται ρητοί και δεν είναι διαθέσιμες όλες οι δυνατές τιμές, αλλά μόνο οι δυνάμεις του 2.
Αυτό το λένε οι μηχανικοί "σφάλμα κβάντωσης". Κατά πόσον δημιουργεί μετρήσιμες αποκλίσεις και σε τι είδους συναρτήσεις δεν ξέρω, κάποιο μέλος-μηχανικός ίσως μπορούσε να μας διαφωτίσει (το ημίτονο πάντως είναι υπεράνω κριτικής μετρητικά).
Διαφωτιστικά και αυτά που γράφει ο isoviths, υπάρχουν π.χ. και στα application notes των κατ/τών (analog, texas). Ίσως στις ατέλειες και ανακρίβειες ρολογιών, αντιστάσεων κλπ οφείλονται οι όποιες ηχητικές διαφορές- οι οποίες πάντως μετρητικά είναι ελάχιστες (πάντα με ημίτονο).
Ενας καλός μετατροπέας έχει π.χ 0,005% παραμόρφωση και ένας μέτριος 0,05%. Δεκαπλάσιο μεν, αλλά συνεχίζει να είναι αμελητέο.
Επαναλαμβάνω, έχω πολλούς δίσκους άνω των 40 ετών, μερικοί από τους
οποίους έχουν παιχτεί πάνω από 100 φορές, δεν έχω παρατηρήσει κάποιο
πρόβλημα ή ασυνήθιστη φθορά!!!
Θέλεις να πεις ότι γίνεται η όλη παραγωγή αναλογικά...Αυτό που λέει ο Τibre ισχύει αλλά δεν είναι ο κανόνας μιας καλής παραγωγής.
Τα στούντιο που έχουν την καλύτερη φήμη, την έχουν γιατί διαθέτουν λαμπάτα μηχανήματα παλιών δεκαετιών. Και είναι και πανάκριβα.
Οι περισσότεροι μουσικοί που ξέρω ,ψάχνουν παλιές λαμπάτες κεφαλές για τους ενισχυτές, παλιές κιθάρες ,μπάσα κ.τ.λ. για τις ηχογραφήσεις τους και όχι μόνο.
Μεγάλο στούντιο στην Αθήνα άλλαξε την κεντρική του κονσόλα και αντί να επενδύσει σε νεώτερη, αγόρασε μία των Pink Floyd της δεκαετίας του 1970.
Τα παραδείγματα πολλά.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.