Samsung UE H7000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

παιδιά καλησπέρα...δυσκολεύτηκα να βρω το συγκεκριμένο ποστ και άνοιξα δικό μου κάνοντας μια ερώτηση σχετικά με την νέα μου τηλεόραση samsung ue46h7000....αρχικα να ευχαριστήσω πολύ όλους όπως έκανα και εκεί(στο δικό μου ποστ) όλους όσους με βοηθησαν να αποκτήσω μια τηλεόραση με μηδενικό σχεδόν clouding μιας και χαρη στα test-video-εικόνες-απόψεις σας ενημερώθηκα και κάνοντας χρήση doa αντικατέστησα ένα πολύ μέτριο πάνελ....εχω όμως ένα μικρο πρόβλημα με τις θύρες usb....και είναι ακριβώς το ίδιο και στις 2 τηλεόρασης που πεσανε στα χερια μου οποτε μάλλον πρόκειται για κάτι άλλο παρα για αστοχια υλικού.....θα το εξηγήσω όσο πιο απλα γίνεται....ενω λοιπόν όλα παίζουνε τελεια υπότιτλοι video τα πάντα μετά από αρκετά βαλε βγάλε του σκληρου δίσκου πάντα με ασφαλή απεγκατάσταση κάποια στιγμή ενώ τον αναγνωρίζει σταματάει να διαβάζει το περιεχόμενο του.....το πιο κουλό δε είναι ότι στο pc ενώ παίζουν όλα κανονικά διαγραφω το περιεχόμενο του δίσκου και περνάω νέο....τοποθετω το δίσκο στη θύρα και αντί να διαβάσει το νέο υλικό μου εμφανίζει τους παλιούς φακέλους που είχα διαγράψει ενώ τους νέους τους συναντω όχι στο υπομενου βίντεο αλλα μουσικής!!!!!!χωρίς δυνατότητα αναπαραγωγής φυσικά...το μονο που μου επιτρέπει να αναπαράγω είναι φωτογραφίες....στην πρωτη τηλεόραση που αντικατέστησα αυτό συνεβει με το στικακι(ολοκαίνουργιο) στη τηλεόραση αντικατάστασης μου παρουσιάστηκε στον σκληρο δίσκο....το περιεχόμενο είναι κατεωασμενο από το ιντερνετ και αφορα ταινίες όπως είπα.....αν κάποιος αντιμετώπισε κάτι ανάλογο παρακαλώ ας μου δώσει τα φωτα του....σας ευχαριστώ όλους εκ των προτερων γα τον κόπο που κάνατε να διαβάσετε το ποστ μου

Καλοθέατη η τηλεόραση φίλε! Να σε ρωτήσω κάτι, που πάντα έχω απορία με το DOA και σε άλλους φίλους που το αναφέρουν, και ιδίως για την περίπτωση για απλή αλλαγή πάνελ. Από που πήρες την τηλεόραση και σου δέχτηκαν έτσι απλά DOA για θέματα που κυρίως οι ασχολούμενοι με το αντικείμενο πιάνουμε (clouding, banding κλπ.) και όχι ο μέσος καταναλωτής; Γιατί εμένα η εμπειρία μου σε τέτοιες περιπτώσεις από διάφορα μαγαζιά είναι ότι για να το δεχτούν σου ζητάνε τεχνικό θέμα του στυλ δεν ανάβει η τηλεόραση ή κάτι πολύ χτυπητό κλπ. Και για τη Samsung αν έρθει κάποιος τεχνικός να δει την τβ είμαι σίγουρος ότι σταθερά λένε είναι εντός προδιαγραφών κλπ. και δεν έχει θέμα. Ρωτώ γιατί βλέπω και άλλους φίλους να αναφέρουν την αλλαγή με ευκολία πάνελ αλλά από την εμπειρία μου δεν το έχω δει. Ευχαριστώ!
 
Καλησπέρα ,
Υπάρχει κάποια πρόταση – σχόλιο για αγορά επιπλέον γυαλιών ;
Πρέπει να κατευθυνθώ μόνο σε Samsung ή κάνουν και άλλης μάρκας ;
Τι είναι καλύτερο , απλά με μπαταρίες ή επαναφορτιζόμενα ;
Ευχαριστώ … και συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη, για τη βοήθεια που προσφέρετε (τα δικά σας σχόλια-παρατηρήσεις με οδήγησαν στην αγορά της συγκεκριμένης TV)
 
Καλοθέατη η τηλεόραση φίλε! Να σε ρωτήσω κάτι, που πάντα έχω απορία με το DOA και σε άλλους φίλους που το αναφέρουν, και ιδίως για την περίπτωση για απλή αλλαγή πάνελ. Από που πήρες την τηλεόραση και σου δέχτηκαν έτσι απλά DOA για θέματα που κυρίως οι ασχολούμενοι με το αντικείμενο πιάνουμε (clouding, banding κλπ.) και όχι ο μέσος καταναλωτής; Γιατί εμένα η εμπειρία μου σε τέτοιες περιπτώσεις από διάφορα μαγαζιά είναι ότι για να το δεχτούν σου ζητάνε τεχνικό θέμα του στυλ δεν ανάβει η τηλεόραση ή κάτι πολύ χτυπητό κλπ. Και για τη Samsung αν έρθει κάποιος τεχνικός να δει την τβ είμαι σίγουρος ότι σταθερά λένε είναι εντός προδιαγραφών κλπ. και δεν έχει θέμα. Ρωτώ γιατί βλέπω και άλλους φίλους να αναφέρουν την αλλαγή με ευκολία πάνελ αλλά από την εμπειρία μου δεν το έχω δει. Ευχαριστώ!
φιλε μου σε ευχαριστώ πολύ και σε εσένα και σε όλους καλες θεάσεις ότι και αν επιλέξεις....σου απαντώ ευθέως ότι η αγορα έγινε από το plaisio στο the mall...υπάρχει ποστ δεν θυμάμαι που ακριβώς που μιλούσανε για σφιχτή πολιτικη του πλαισιου και ότι γενικά σε ζορίζουνε σε θέματα doa...χαρη όμως και στα παιδιά του φόρουμ είχα πάει διαβασμένος....αφου παζαρέψαμε την τιμή γύρισα και του λέω ότι αν δω το παραμικρό θα σου τη γυρίσω και δεν θα δεχτώ τα γνωστά "πρέπει να τον δούνε οι τεχνικοί μας μετά της samsung και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες"...μου απάντησε πολύ ευγενικά ένας από τους πολιτες να μην ανησυχώ καθόλου και να πάω τις ώρες που δουλεύει εκείνος σε περίπτωση που μου πει κάποιος άλλος οτιδήποτε....οταν διαπίστωσα clouding έβαλα την κοπελια μου να τους πάρει τηλέφωνο για να δω αν έχουν νέα να μου την αντικαταστήσουν..της απάντησε ένας άλλος πολιτης και άρχισε να της λέει τις γνωστες δικαιολογίες και ότι η τηλεόραση είναι σουπερ και ότι θα μου έδινε ρυθμίσεις να λύσω το πρόβλημα μου.....να τονίσω ότι πράγματι το clouding με ρυθμίσεις σχεδόν εξαφανίζεται αλλα οφείλεις να συμβιβαστείς με αυτές και να ξεχάσεις το κινηματογραφικό πράγμα που δεν μπορούσα να το δεχτώ...όταν μου μετέφερε η κοπελια μου λοιπόν τι της είπε θύμωσα τόσο που σε 5 λεπτά την είχα συσκευάσει(μέχρι τότε ήμουν σε διλημμα )...και εδώ ξεκινάνε τα καλα....οταν έφτασα στο πλαισιο βρήκα τον τύπο που είπε τις μπαρούφες στην κοπέλα μου αλλα και τον πολιτη που είχα συνεννοηθεί αρχικά....η εξυπηρέτηση αμεσότατη....να φανταστείς είχα ξεχάσει και την απόδειξη που είναι και η εγγύηση από τα νευρα μου και πάλι δεν μου είπε τίποτα...μου έδωσε ένα κωδικό και πήγα να την ελέγξουν όσο αυτοί θα φέρνανε την καινούργια...πράγματι ένα από τα παιδιά είδε ότι απλα δεν έλειπε τίποτα και με ρώτησε μάλιστα πως λέγεται το πρόβλημα της τηλεόρασης για να το σημειώσει!!!!!!!αυτό ομολογώ με ξάφνιασε!!!!!τεσπα αφού του είπα ότι είναι clouding και αφού του έδειξα 2 φωτό στο κινητό έγινε η αντικατάσταση.....καλα την δεύτερη φορα με ξέρανε και τα παιδιά και δεν την ελέγξανε καν...για εμενα 2 πράγματα χρειάζονται για να μην έχεις θέματα
1)καλη γνώση τόσο του προιοντος που αγοράζεις όσο και των προβλημάτων της τεχνολογίας....αν σε δούνε διαβασμένο τότε δεν σου κάνουνε τον ξερόλα....μαλιστα ο πολιτης ρωτούσε εμενα κάποιες λεπτομεριες αφού είχε δει ότι το είχα ψάξει πολύ σε θέματα που αφορούσανε την τηλεόραση
2)καλη εξήγηση από την αρχή με τον εκάστοτε πολιτη....εγω έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το παλικαρι του πλαισιου αφού σκίστηκε να με εξυπηρετήσει(πήγε ο ίδιος στην αποθήκη να μου την φέρει μιας και προσπαθούσε ώρα μέσω ενδοσυνεννόησης αλλα έβλεπε ότι αργούνε και δεν ήθελε να μου δημιουργήσει αλλα προβλήματα)...του βγάζω λοιπόν το καπέλο τόσο γι αυτό όσο και για το ότι δεν έκανε θέμα το γεγονός ότι είχα ξεχάσει την απόδειξη όπως προείπα.....ελπιζω να σε βοηθησα αν θέλεις κάτι άλλο μη διστάσεις...εγώ ένα έχω να πω πάντως καντε χρήση doa και μην κάνετε συμβιβασμούς στα προιοντα που αγοράζετε.....στο κάτω κάτω τα λεφτά σας τους δίνετε και οφείλουνε να σας δώσουνε άρτια προιοντα..αν δεν το κάνουνε κακό του κεφαλιου τους
 
φιλε μου σε ευχαριστώ πολύ και σε εσένα και σε όλους καλες θεάσεις ότι και αν επιλέξεις....σου απαντώ ευθέως ότι η αγορα έγινε από το plaisio στο the mall...υπάρχει ποστ δεν θυμάμαι που ακριβώς που μιλούσανε για σφιχτή πολιτικη του πλαισιου και ότι γενικά σε ζορίζουνε σε θέματα doa...χαρη όμως και στα παιδιά του φόρουμ είχα πάει διαβασμένος....αφου παζαρέψαμε την τιμή γύρισα και του λέω ότι αν δω το παραμικρό θα σου τη γυρίσω και δεν θα δεχτώ τα γνωστά "πρέπει να τον δούνε οι τεχνικοί μας μετά της samsung και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες"...μου απάντησε πολύ ευγενικά ένας από τους πολιτες να μην ανησυχώ καθόλου και να πάω τις ώρες που δουλεύει εκείνος σε περίπτωση που μου πει κάποιος άλλος οτιδήποτε....οταν διαπίστωσα clouding έβαλα την κοπελια μου να τους πάρει τηλέφωνο για να δω αν έχουν νέα να μου την αντικαταστήσουν..της απάντησε ένας άλλος πολιτης και άρχισε να της λέει τις γνωστες δικαιολογίες και ότι η τηλεόραση είναι σουπερ και ότι θα μου έδινε ρυθμίσεις να λύσω το πρόβλημα μου.....να τονίσω ότι πράγματι το clouding με ρυθμίσεις σχεδόν εξαφανίζεται αλλα οφείλεις να συμβιβαστείς με αυτές και να ξεχάσεις το κινηματογραφικό πράγμα που δεν μπορούσα να το δεχτώ...όταν μου μετέφερε η κοπελια μου λοιπόν τι της είπε θύμωσα τόσο που σε 5 λεπτά την είχα συσκευάσει(μέχρι τότε ήμουν σε διλημμα )...και εδώ ξεκινάνε τα καλα....οταν έφτασα στο πλαισιο βρήκα τον τύπο που είπε τις μπαρούφες στην κοπέλα μου αλλα και τον πολιτη που είχα συνεννοηθεί αρχικά....η εξυπηρέτηση αμεσότατη....να φανταστείς είχα ξεχάσει και την απόδειξη που είναι και η εγγύηση από τα νευρα μου και πάλι δεν μου είπε τίποτα...μου έδωσε ένα κωδικό και πήγα να την ελέγξουν όσο αυτοί θα φέρνανε την καινούργια...πράγματι ένα από τα παιδιά είδε ότι απλα δεν έλειπε τίποτα και με ρώτησε μάλιστα πως λέγεται το πρόβλημα της τηλεόρασης για να το σημειώσει!!!!!!!αυτό ομολογώ με ξάφνιασε!!!!!τεσπα αφού του είπα ότι είναι clouding και αφού του έδειξα 2 φωτό στο κινητό έγινε η αντικατάσταση.....καλα την δεύτερη φορα με ξέρανε και τα παιδιά και δεν την ελέγξανε καν...για εμενα 2 πράγματα χρειάζονται για να μην έχεις θέματα
1)καλη γνώση τόσο του προιοντος που αγοράζεις όσο και των προβλημάτων της τεχνολογίας....αν σε δούνε διαβασμένο τότε δεν σου κάνουνε τον ξερόλα....μαλιστα ο πολιτης ρωτούσε εμενα κάποιες λεπτομεριες αφού είχε δει ότι το είχα ψάξει πολύ σε θέματα που αφορούσανε την τηλεόραση
2)καλη εξήγηση από την αρχή με τον εκάστοτε πολιτη....εγω έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το παλικαρι του πλαισιου αφού σκίστηκε να με εξυπηρετήσει(πήγε ο ίδιος στην αποθήκη να μου την φέρει μιας και προσπαθούσε ώρα μέσω ενδοσυνεννόησης αλλα έβλεπε ότι αργούνε και δεν ήθελε να μου δημιουργήσει αλλα προβλήματα)...του βγάζω λοιπόν το καπέλο τόσο γι αυτό όσο και για το ότι δεν έκανε θέμα το γεγονός ότι είχα ξεχάσει την απόδειξη όπως προείπα.....ελπιζω να σε βοηθησα αν θέλεις κάτι άλλο μη διστάσεις...εγώ ένα έχω να πω πάντως καντε χρήση doa και μην κάνετε συμβιβασμούς στα προιοντα που αγοράζετε.....στο κάτω κάτω τα λεφτά σας τους δίνετε και οφείλουνε να σας δώσουνε άρτια προιοντα..αν δεν το κάνουνε κακό του κεφαλιου τους

Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, γιατί εγώ με το πλαίσιο έχω τελείως άλλη εμπειρία και με χίλια δυο ζόρια μου άλλαξαν ένα πάνελ και δε θα έκανα καν τον κόπο να ξαναπάω.Ειδικά ότι πήγες δεύτερη φορά χαλαρά και στην αλλάξανε μου κάνει μεγάλη εντύπωση, πραγματικά. Ήσουν τυχερός. Πάντως το θέμα με το doa στην Ελλάδα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει κάποιτε να αλλάξει, να γίνει όπως και στο εξωτερικό, αν σε κάποιες μέρες δεν είσαι ικανοποιημένος με το προϊόν για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο να έχεις δικαίωμα να το γυρίσεις, ειδικά σε τέτοια ακριβά προϊόντα των άνω των 800 και 1000 Ευρώ.Αυτό που πρέπει ντε και καλά να ανακαλύψουμε ένα τεχνικό πρόβλημα για να δικαιολογηθεί επιστροφή (κι αυτό με χίλια δυο ζόρια και μανούρες) πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει...
 
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες, γιατί εγώ με το πλαίσιο έχω τελείως άλλη εμπειρία και με χίλια δυο ζόρια μου άλλαξαν ένα πάνελ και δε θα έκανα καν τον κόπο να ξαναπάω.Ειδικά ότι πήγες δεύτερη φορά χαλαρά και στην αλλάξανε μου κάνει μεγάλη εντύπωση, πραγματικά. Ήσουν τυχερός. Πάντως το θέμα με το doa στην Ελλάδα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει κάποιτε να αλλάξει, να γίνει όπως και στο εξωτερικό, αν σε κάποιες μέρες δεν είσαι ικανοποιημένος με το προϊόν για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ λόγο να έχεις δικαίωμα να το γυρίσεις, ειδικά σε τέτοια ακριβά προϊόντα των άνω των 800 και 1000 Ευρώ.Αυτό που πρέπει ντε και καλά να ανακαλύψουμε ένα τεχνικό πρόβλημα για να δικαιολογηθεί επιστροφή (κι αυτό με χίλια δυο ζόρια και μανούρες) πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει...
όπως ήδη σου είπα ήμουν ενήμερος για την πολιτικη του πλαισιου.....η συζήτηση ήταν ξεκάθαρη πριν παραλάβω την πρωτη τηλεόραση....αν δω το παραμικρό αμέσως αλλαγη....οπως επίσης σου είπα ένας πολιτης που δεν ήξερε την συμφωνία μου με τον συνάδερφο του προσπάθησε να με αποτρέψει από χρήση doa...όταν όμως έκλεισα την συμφωνία πηρα την επαγγελματική κάρτα του παιδιου που μου πούλησε την τηλεόραση με τον οποιο μίλησα και τηλεφωνικά....πραγματικα το παλικαρι δεν μου δημιούργησε κανένα μα κανένα απολύτως θέμα άμεση εξυπηρέτηση χωρίς πολλά πολλά....οσο για τους τεχνικούς τους(εννοώ εντός πλαισιου) το αστείο όπως σου είπα ήταν ότι ρωτήσανε εμενα για το πρόβλημα της τηλεόρασης(απλα ελέγξανε αν ήταν όλα μεσα)...το μονο που είχα κάνει εγώ ήταν να τραβήξω μερικές χαρακτηρίστηκες φωτό τίποτα περισσότερο

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

επίσης αναφέρω ότι η πρωτη αλλάχτηκε εντός 3 ημερων ενώ η δεύτερη σχεδόν αμέσως εντός 24 ωρών
 
Παιδιά μήπως μπορεί κάποιος να ποστάρει μια εικόνα με τα είδη 3d που μπορεί να παίξει ο player της tv?ξερω ότι δεν παίζει ISO αλλά δε θυμάμαι τα υπόλοιπα?και ξέρω ότι δεν μπορούμε να δούμε 3d υπότιτλους,ευχαριστω
 
Παιδιά μήπως μπορεί κάποιος να ποστάρει μια εικόνα με τα είδη 3d που μπορεί να παίξει ο player της tv?ξερω ότι δεν παίζει ISO αλλά δε θυμάμαι τα υπόλοιπα?και ξέρω ότι δεν μπορούμε να δούμε 3d υπότιτλους,ευχαριστω
Στην es8000 οι codecs είναι το συνημμένο που βάζω,στην H7000 ποιοι είναι;
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    61.6 KB · Views: 238
Ρε παιδιά άλλη μια ερώτηση...το smart view 2.0 δεν βλέπει αρχεία remux,βλέπει απλά MP4 μονο
Συμβαινει και σε σας;
 
καλημερα και χρονια πολλα

υπαρχει αλλο προγραμμα εκτός smart view και all share για να βλεπω τις ταινιες απο το pc στην tv?
 
καλησπερα περιμενω την συγκεκριμενη τηλεοραση και θελω να την κανω ελενχω γενικο για προβληματα που βρισκω τα καταληλα αρχεια?
 
καλησπερα μολις πηρα την συγκεκριμενη τηλεοραση σας παραθετο φωτογραφιες και θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το clouding
 

Attachments

  • 20150423_204414.jpg
    20150423_204414.jpg
    32.8 KB · Views: 210
  • 20150423_204439.jpg
    20150423_204439.jpg
    9.3 KB · Views: 209
  • 20150423_204501.jpg
    20150423_204501.jpg
    25.1 KB · Views: 209
καλησπερα μολις πηρα την συγκεκριμενη τηλεοραση σας παραθετο φωτογραφιες και θα ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το clouding

σε γωνια δεν μπορω να βγαλω συμπερασμα..στην ευθεια οπως ειναι η φωτογραφια ειναι και η πραγματικοτητα??εαν ναι τοτε εισαι μια χαρα
 
αθτη ειναι λιγο καλυτερη τι λετε? ειναι οκ?
 

Attachments

  • 20150423_221646.jpg
    20150423_221646.jpg
    25.2 KB · Views: 174
Δεν με ενοχλεί, από κανονική απόσταση θέασης δεν το βλέπω.
Μπορεί να διορθωθεί με κάποιον τρόπο?
Κατά τα αλλά δεν βλέπω κάποιο πρόβλημα τουλάχιστον στα μάτια μου.
Βέβαια δεν έχω δει πώς είναι τα πανελ με clouding,banding,κτλ για να πώ ότι το δικό μου δεν έχει τίποτα


Ενα καμμενο pixel ειναι ελαττωμα ασχετα εαν το αναγνωριζει η εταιρια ή οχι και σαν ελαττωμα μειωνει και την μεταπωλητικη αξια της τηλεορασης σου.
Με βαση τον 3043/2002 αρθρο 535 οταν ενα προιον εμφανίζει ένα πραγματικό ελάττωμα το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει και στο υπόδειγμα που ο πωλητής παρουσίασε και δεν έχει την ποιότητα και την απόδοση την οποία ευλόγως προσδοκά ο αγοραστής από προϊόντα της ιδίας κατηγορίας τοτε ο αγοραστης συμφωνα με το αρθρο 540 μπορει να απαιτησει την αντικατασταση του ή την επιστροφη των χρηματων απο τον πωλητη .
Αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα με την ιδια τηλεοραση και απο αυριο θα ξεκινησω ενεργειες για να βρω το δικιο μου .
Οσοι θελουν να κανουν το ιδιο παρακαλουνται να μου στειλουν με pm τα στοχεια τους .
Ειναι η τριτη Samsung τηλεοραση που παραλαμβανω με κολημενα pixel ελεος πια .....