Έχω δοκιμάσει ήδη.διαβασε τα ποστ !Άλλαξε την εικόνα από τυπική σε κάτι άλλο και δοκίμασε
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Έχω δοκιμάσει ήδη.διαβασε τα ποστ !Άλλαξε την εικόνα από τυπική σε κάτι άλλο και δοκίμασε
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βγάλε το tv box, και δες πάλιΈχω δοκιμάσει ήδη.διαβασε τα ποστ !
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Ναι αυτο ειναι.το βρηκα και εγω αλλα δεν μπαινω καν στο κοπο να το ψαξω..δεν εχω ιδεα απο RGB color rangeΜήπως αυτό "When an HDMI device that supports an RGB color range and already use the 0-255 HDMI black level range is connected, the HDMI Black Level option will be grayed out" είναι το θέμα σου ?
Κυνηγα τους.ακριβη η tv για αλλαγή οθόνηςκαλημερα, εχω καποιο προβλημα με την τηλεοραση, και θελουν να μου κανουν αλλαγη οθονης, εχω ακουσει διαφορα θεματα με τις οθονες του συγκεκριμενου μοντελου, να δεχθω ή να το κυνηγησω μεσω συνηγορου πολιτη για αλλαγη τηλεορασης αν δεν δεχθουν ? την πρωτη μου την αλλαξανε , αλλα σε αυτη μου λενε αλλαγη οθονης. θελω την αποψη σας, αυτοι μου λενε οτι αν μου αλλαξουν την οθονη θα ειναι σαν να περνω καινουργια τηλεοραση, να τους εμπιστευτω?
Κυνηγα τους.ακριβη η tv για αλλαγή οθόνης
Εγώ αυτό θα έκανα.το έχω ξανακάνει
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Υπουργείο εμπορίου συνήγορος κατανάλωτη,ινκα.παντου κοινοποίησημε πηρε ο τεχικος πριν λιγο, του ειπα δεν δεχομαι αλλαγη οθονης, επικοινωνησε με την samsung, με ξαναπηρε παλι και μου ειπε οτι θα ερθει την δευτερα να τραβηξει και εκεινος φωτογραφιες. την πρωτη μου την αλλαξαν μολις ειχαν περασει περιπου 20 ημερες, απο μονοι τους χωρις να προτεινουν κατι αλλο, αυτη ειναι η νεα που πηρα μετα την πρωτη αλλαγη και ειναι ενος ετους. νομιζω δυο περιστατικα μεσα σε 12 μηνες για το ιδιο μοντελο ειναι πολλα. πιστευω οτι πρεπει να το τραβηξω μεχρι το τελος, και θα το κανω, ειδικα για αυτο το μοντελο, γιατι εχει βγαλει πολλα προβληματα, και αν αλλαξω την οθονη, παλι θα μου βγαλει προβλημα, δεν το εμπιστευομαι πλεον και θα ζητησω νεα τηλεοραση. στην αλλαξαν απο μονοι τους ή μεσολαβησε καποια υπηρεσια για να στην αλλαξουν?
με πηρε ο τεχικος πριν λιγο, του ειπα δεν δεχομαι αλλαγη οθονης, επικοινωνησε με την samsung, με ξαναπηρε παλι και μου ειπε οτι θα ερθει την δευτερα να τραβηξει και εκεινος φωτογραφιες. την πρωτη μου την αλλαξαν μολις ειχαν περασει περιπου 20 ημερες, απο μονοι τους χωρις να προτεινουν κατι αλλο, αυτη ειναι η νεα που πηρα μετα την πρωτη αλλαγη και ειναι ενος ετους. νομιζω δυο περιστατικα μεσα σε 12 μηνες για το ιδιο μοντελο ειναι πολλα. πιστευω οτι πρεπει να το τραβηξω μεχρι το τελος, και θα το κανω, ειδικα για αυτο το μοντελο, γιατι εχει βγαλει πολλα προβληματα, και αν αλλαξω την οθονη, παλι θα μου βγαλει προβλημα, δεν το εμπιστευομαι πλεον και θα ζητησω νεα τηλεοραση. στην αλλαξαν απο μονοι τους ή μεσολαβησε καποια υπηρεσια για να στην αλλαξουν?
Είχα την ίδια περίπτωση με την δική σου περίπου. Την πρώτη φορά έγινε αλλαγή πάνελ και όταν ήρθε η τηλεόραση πάλι είχε πρόβλημα με καμμένα πίξελ.
Έκανα καταγγελία γιατί ήθελαν πάλι να μου αλλάξουν πάνελ και δεν δέχτηκα. Ζήτησα πίστωση έπειτα από καταγγελία.
Να ξέρεις ότι θα περιμένεις όμως τουλάχιστον μήνα για να εξυπηρετηθείς για κάτι τέτοιο.
δεν με ενοχλει ο χρονος. την κερδισες την πιστωση μετα την καταγγελια? και αν επιτρεπετε που την εκανες την καταγγελια?
Συνήγορο του καταναλωτή.
Μετά από ένα μήνα + βρέθηκε η λύση. Από εκεί και έπειτα αν έβαλε το χέρι του το συνήγορο δεν ξέρω.
Κανένα απδειτ είχαμε;αυτο θα κανω και θα πατησω στο οτι την πρωτη μου την αλλαξαν αμεσως χωρις να ζητησουν αλλαγη οθονης. ελπιζω η δικια σου να μην βγαλει προβλημα, γιατι την εχουμε αγορασει απο την ιδια αλυσιδα περιπου την ιδια εποχη μαρτιος του 2017, ( η πρωτη που πηρα ), θυμαμε που το ειχες γραψει καπου.
Κανένα απδειτ είχαμε;
Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ είχα την 65ks9000 και την τρίτη φορά που χάλασε δεν ήθελαν να μου κάνουν αντικατάσταση μου έλεγαν αλλαγή panel και 6 μήνες εγγύηση δεν το δέχτηκα και μου έδωσαν χαρτί για αντικατάσταση
την έγκριση για αντικατάσταση δεν την δίνουν από εδώ έτσι μου είπαν στέλνουν το έτοιμα έξω και περιμένουν απάντηση
Εγώ είχα την 65ks9000 και την τρίτη φορά που χάλασε δεν ήθελαν να μου κάνουν αντικατάσταση μου έλεγαν αλλαγή panel και 6 μήνες εγγύηση δεν το δέχτηκα και μου έδωσαν χαρτί για αντικατάσταση
την έγκριση για αντικατάσταση δεν την δίνουν από εδώ έτσι μου είπαν στέλνουν το έτοιμα έξω και περιμένουν απάντηση
εμενα την δευτερα το μεσημερι ηρθε ο τεχνικος, την τριτη το πρωι μου απαντησαν οχι αλλαγη, αν απαντανε απο εξω τοσο γρηγορα, μπραβο τους.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.