Samsung UE KS8000: Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μήπως αυτό "When an HDMI device that supports an RGB color range and already use the 0-255 HDMI black level range is connected, the HDMI Black Level option will be grayed out" είναι το θέμα σου ?
 
Μήπως αυτό "When an HDMI device that supports an RGB color range and already use the 0-255 HDMI black level range is connected, the HDMI Black Level option will be grayed out" είναι το θέμα σου ?
Ναι αυτο ειναι.το βρηκα και εγω αλλα δεν μπαινω καν στο κοπο να το ψαξω..δεν εχω ιδεα απο RGB color range
 
καλημερα, εχω καποιο προβλημα με την τηλεοραση, και θελουν να μου κανουν αλλαγη οθονης, εχω ακουσει διαφορα θεματα με τις οθονες του συγκεκριμενου μοντελου, να δεχθω ή να το κυνηγησω μεσω συνηγορου πολιτη για αλλαγη τηλεορασης αν δεν δεχθουν ? την πρωτη μου την αλλαξανε , αλλα σε αυτη μου λενε αλλαγη οθονης. θελω την αποψη σας, αυτοι μου λενε οτι αν μου αλλαξουν την οθονη θα ειναι σαν να περνω καινουργια τηλεοραση, να τους εμπιστευτω?
 
καλημερα, εχω καποιο προβλημα με την τηλεοραση, και θελουν να μου κανουν αλλαγη οθονης, εχω ακουσει διαφορα θεματα με τις οθονες του συγκεκριμενου μοντελου, να δεχθω ή να το κυνηγησω μεσω συνηγορου πολιτη για αλλαγη τηλεορασης αν δεν δεχθουν ? την πρωτη μου την αλλαξανε , αλλα σε αυτη μου λενε αλλαγη οθονης. θελω την αποψη σας, αυτοι μου λενε οτι αν μου αλλαξουν την οθονη θα ειναι σαν να περνω καινουργια τηλεοραση, να τους εμπιστευτω?
Κυνηγα τους.ακριβη η tv για αλλαγή οθόνης
Εγώ αυτό θα έκανα.το έχω ξανακάνει

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Κυνηγα τους.ακριβη η tv για αλλαγή οθόνης
Εγώ αυτό θα έκανα.το έχω ξανακάνει

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

με πηρε ο τεχικος πριν λιγο, του ειπα δεν δεχομαι αλλαγη οθονης, επικοινωνησε με την samsung, με ξαναπηρε παλι και μου ειπε οτι θα ερθει την δευτερα να τραβηξει και εκεινος φωτογραφιες. την πρωτη μου την αλλαξαν μολις ειχαν περασει περιπου 20 ημερες, απο μονοι τους χωρις να προτεινουν κατι αλλο, αυτη ειναι η νεα που πηρα μετα την πρωτη αλλαγη και ειναι ενος ετους. νομιζω δυο περιστατικα μεσα σε 12 μηνες για το ιδιο μοντελο ειναι πολλα. πιστευω οτι πρεπει να το τραβηξω μεχρι το τελος, και θα το κανω, ειδικα για αυτο το μοντελο, γιατι εχει βγαλει πολλα προβληματα, και αν αλλαξω την οθονη, παλι θα μου βγαλει προβλημα, δεν το εμπιστευομαι πλεον και θα ζητησω νεα τηλεοραση. στην αλλαξαν απο μονοι τους ή μεσολαβησε καποια υπηρεσια για να στην αλλαξουν?
 
με πηρε ο τεχικος πριν λιγο, του ειπα δεν δεχομαι αλλαγη οθονης, επικοινωνησε με την samsung, με ξαναπηρε παλι και μου ειπε οτι θα ερθει την δευτερα να τραβηξει και εκεινος φωτογραφιες. την πρωτη μου την αλλαξαν μολις ειχαν περασει περιπου 20 ημερες, απο μονοι τους χωρις να προτεινουν κατι αλλο, αυτη ειναι η νεα που πηρα μετα την πρωτη αλλαγη και ειναι ενος ετους. νομιζω δυο περιστατικα μεσα σε 12 μηνες για το ιδιο μοντελο ειναι πολλα. πιστευω οτι πρεπει να το τραβηξω μεχρι το τελος, και θα το κανω, ειδικα για αυτο το μοντελο, γιατι εχει βγαλει πολλα προβληματα, και αν αλλαξω την οθονη, παλι θα μου βγαλει προβλημα, δεν το εμπιστευομαι πλεον και θα ζητησω νεα τηλεοραση. στην αλλαξαν απο μονοι τους ή μεσολαβησε καποια υπηρεσια για να στην αλλαξουν?
Υπουργείο εμπορίου συνήγορος κατανάλωτη,ινκα.παντου κοινοποίηση

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
με πηρε ο τεχικος πριν λιγο, του ειπα δεν δεχομαι αλλαγη οθονης, επικοινωνησε με την samsung, με ξαναπηρε παλι και μου ειπε οτι θα ερθει την δευτερα να τραβηξει και εκεινος φωτογραφιες. την πρωτη μου την αλλαξαν μολις ειχαν περασει περιπου 20 ημερες, απο μονοι τους χωρις να προτεινουν κατι αλλο, αυτη ειναι η νεα που πηρα μετα την πρωτη αλλαγη και ειναι ενος ετους. νομιζω δυο περιστατικα μεσα σε 12 μηνες για το ιδιο μοντελο ειναι πολλα. πιστευω οτι πρεπει να το τραβηξω μεχρι το τελος, και θα το κανω, ειδικα για αυτο το μοντελο, γιατι εχει βγαλει πολλα προβληματα, και αν αλλαξω την οθονη, παλι θα μου βγαλει προβλημα, δεν το εμπιστευομαι πλεον και θα ζητησω νεα τηλεοραση. στην αλλαξαν απο μονοι τους ή μεσολαβησε καποια υπηρεσια για να στην αλλαξουν?

Είχα την ίδια περίπτωση με την δική σου περίπου. Την πρώτη φορά έγινε αλλαγή πάνελ και όταν ήρθε η τηλεόραση πάλι είχε πρόβλημα με καμμένα πίξελ.

Έκανα καταγγελία γιατί ήθελαν πάλι να μου αλλάξουν πάνελ και δεν δέχτηκα. Ζήτησα πίστωση έπειτα από καταγγελία.

Να ξέρεις ότι θα περιμένεις όμως τουλάχιστον μήνα για να εξυπηρετηθείς για κάτι τέτοιο.
 
Είχα την ίδια περίπτωση με την δική σου περίπου. Την πρώτη φορά έγινε αλλαγή πάνελ και όταν ήρθε η τηλεόραση πάλι είχε πρόβλημα με καμμένα πίξελ.

Έκανα καταγγελία γιατί ήθελαν πάλι να μου αλλάξουν πάνελ και δεν δέχτηκα. Ζήτησα πίστωση έπειτα από καταγγελία.

Να ξέρεις ότι θα περιμένεις όμως τουλάχιστον μήνα για να εξυπηρετηθείς για κάτι τέτοιο.

δεν με ενοχλει ο χρονος. την κερδισες την πιστωση μετα την καταγγελια? και αν επιτρεπετε που την εκανες την καταγγελια?
 
δεν με ενοχλει ο χρονος. την κερδισες την πιστωση μετα την καταγγελια? και αν επιτρεπετε που την εκανες την καταγγελια?

Συνήγορο του καταναλωτή.

Μετά από ένα μήνα + βρέθηκε η λύση. Από εκεί και έπειτα αν έβαλε το χέρι του το συνήγορο δεν ξέρω.
 
Συνήγορο του καταναλωτή.

Μετά από ένα μήνα + βρέθηκε η λύση. Από εκεί και έπειτα αν έβαλε το χέρι του το συνήγορο δεν ξέρω.

καποιοι λενε, οτι και ο θεος φοβερα θελει, το θεμα ειναι να μην φτανεις εκει , για να κερδισεις κατι νομιμο. διαβασα πριν λιγο την πολιτικη της samsung που γραφει οτι η εταιρεια επιβαρυνεται με το κοστος επισκευης ή την αντικατασταση του προιοντος απο την εγγυηση, χωρις να διευκρινιζει κατι αλλο. αρα αν θελει στην αλλαζει, το παιζει ομως διπλωματικα για την αλλαγη της οθονης, και οταν ο πελατης δεν τσιμπησει και κανει καπου καταγγελια, ακολουθει την δευτερη παραγραφο της αντικαταστασης. αφου της αρεσει αυτο το παιχνιδι, να το παιξουμε λοιπον. σε ευχαριστω παντως για την απαντηση σου και την συμβουλη σου.
 
Υπομονή και ζητά αντικατάσταση.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
αυτο θα κανω και θα πατησω στο οτι την πρωτη μου την αλλαξαν αμεσως χωρις να ζητησουν αλλαγη οθονης. ελπιζω η δικια σου να μην βγαλει προβλημα, γιατι την εχουμε αγορασει απο την ιδια αλυσιδα περιπου την ιδια εποχη μαρτιος του 2017, ( η πρωτη που πηρα ), θυμαμε που το ειχες γραψει καπου.
 
αυτο θα κανω και θα πατησω στο οτι την πρωτη μου την αλλαξαν αμεσως χωρις να ζητησουν αλλαγη οθονης. ελπιζω η δικια σου να μην βγαλει προβλημα, γιατι την εχουμε αγορασει απο την ιδια αλυσιδα περιπου την ιδια εποχη μαρτιος του 2017, ( η πρωτη που πηρα ), θυμαμε που το ειχες γραψει καπου.
Κανένα απδειτ είχαμε;

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κανένα απδειτ είχαμε;

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

μου απαντησαν την τριτη οτι δεν δεχονται αλλαγη, δεχονται αλλαγη οθονης με 5 χρονια εγγυηση, δεν την δεχθηκα, εστειλα χθες email να μου απαντησουν τους λογους της μη αντικαταστασης, οπως και τους λογους που μου αλλαξαν την πρωτη τηλεοραση, και μολις εχω την απαντηση θα προχωρησω στην καταγγελια. ( παντως στο χαρτι που μου αφησε ο τεχνικος μιλαει για διαρροη φωτος ).
 
Εγώ είχα την 65ks9000 και την τρίτη φορά που χάλασε δεν ήθελαν να μου κάνουν αντικατάσταση μου έλεγαν αλλαγή panel και 6 μήνες εγγύηση δεν το δέχτηκα και μου έδωσαν χαρτί για αντικατάσταση
την έγκριση για αντικατάσταση δεν την δίνουν από εδώ έτσι μου είπαν στέλνουν το έτοιμα έξω και περιμένουν απάντηση
 
Εγώ είχα την 65ks9000 και την τρίτη φορά που χάλασε δεν ήθελαν να μου κάνουν αντικατάσταση μου έλεγαν αλλαγή panel και 6 μήνες εγγύηση δεν το δέχτηκα και μου έδωσαν χαρτί για αντικατάσταση
την έγκριση για αντικατάσταση δεν την δίνουν από εδώ έτσι μου είπαν στέλνουν το έτοιμα έξω και περιμένουν απάντηση

καλημερα, το λυπητερο της υποθεσης ειναι αυτο που εγραψε σε αλλο forum καποιος τεχνικος τηλεορασεων, τα τελευταια μοντελα τηλεορασεων samsung και lg παρουσιαζουν πολλα προβληματα επειδη δεν ελεγχονται πληρως απο τα εργοστασια παραγωγης, οποτε φαινεται προσπαθουν μετα να τα μπαλωσουν με αλλαγες panel που ουτε εκει ξερουν αν ειναι καλα. τρεις βλαβες εσυ, δυο βλαβες εγω, και παμε λεγοντας. εγω το δικο μου θεμα θα το παλεψω με καταγγελια, και αν δεν δικαιωθω, θα αναγκαστω να δεχθω την αλλαγη, θα πεσω ομως μαχωμενος.
 
Εγώ είχα την 65ks9000 και την τρίτη φορά που χάλασε δεν ήθελαν να μου κάνουν αντικατάσταση μου έλεγαν αλλαγή panel και 6 μήνες εγγύηση δεν το δέχτηκα και μου έδωσαν χαρτί για αντικατάσταση
την έγκριση για αντικατάσταση δεν την δίνουν από εδώ έτσι μου είπαν στέλνουν το έτοιμα έξω και περιμένουν απάντηση

εμενα την δευτερα το μεσημερι ηρθε ο τεχνικος, την τριτη το πρωι μου απαντησαν οχι αλλαγη, αν απαντανε απο εξω τοσο γρηγορα, μπραβο τους.
 
εμενα την δευτερα το μεσημερι ηρθε ο τεχνικος, την τριτη το πρωι μου απαντησαν οχι αλλαγη, αν απαντανε απο εξω τοσο γρηγορα, μπραβο τους.

Περίεργο εμενα έκαναν 4 μέρες να απαντήσουν, μετά την αντικατάσταση πήρα την 65q9fn ok ωραία η εικόνα έχει καλύτερο μαύρο από την προηγούμενη αλλά ξενέρωσα πάρα πολύ που δεν υποστηρίζει divx και DTS και δεν φτάνει που δεν έχει ήχο στα mkv δεν τον στέλνει και με οπτική σε ενισχυτή AVI δεν παίζει καθόλου και όλα αυτά για να μην πληρώσει δικαιώματα μεγάλο φάουλ