Στα 'πα... δε στα 'πα;;;
:award:
Πολύ σωστά για τις γεωμετρίες... με μία μικρή διόρθωση δεν τα στέλνει με Baerwald αλλά με τροποποιημένο Stevenson (Rega Protractor)... η Rega προτείνει (και έχει στα πικάπ της) απόσταση τοποθέτησης του βραχίονα spindle to pivot 222mm, ενώ με τοποθέτηση 219,5mm μπορεί κανείς να έχει την ιδανική απόσταση για Lofgren B χωρίς να είναι στην τσίτα τα καλώδια ή να είναι ολίγον στραβή η κεφαλή στον βραχίονα.
Επίσης υπάρχει θέμα ακόμα και με Baerwald αν έχεις stp 222mm δεν μπορούνε κάποιες κεφαλές να πάνε τόσο μπροστά στο headshell...
Πάντως από την δική μου εμπειρία από μνήμης, το Planar3 σε επιτοίχια βάση και με Goldring Eroica (88-89), έπαιζε παπάδες... η αναβάθμιση σε AR The Legend αλλά πάλι με RB300 είχε απλά έναν αέρα παραπάνω, και λίγο καλύτερο έλεγχο στα χαμηλά... δεν ήταν μέρα με την νύχτα...
Το θέμα σύγκρισης πικάπ διαφορετικών φιλοσοφιών δεν έχει και πολύ νόημα... Lenco και Garrard αγοραστά έτοιμα από κατασκευαστές είναι ακριβά, πολλές χιλιάδες ευρώ (πχ JN Lenco Reference $6.500 χωρίς βραχίονα) και δεν είναι στην κατηγορία του P9 είναι πολύ πολύ ανώτερα ακόμα και αν βάλουμε επάνω τον ίδιο βραχίονα (στα Lenco βάζουν συχνά πυκνά RB300/250/301/251, και λέγεται ότι ταιριάζει πολύ αυτός ο συνδυασμός)... ας μην μπερδεύουμε όμως το DIY με έτοιμα προϊόντα.
Κάτι που έχω με το Lenco μου είναι πολύ πολύ χαμηλός θόρυβος ανάγνωσης/επιφανείας... πράγμα που βοηθά απλά να βγαίνουν όλες οι μικρολεπτομέρειες έξω ποιο καθαρά... δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με την μάζα ή με την τροχαλία είναι ένα γεγονός που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή.
η Rega ετοιμαζει ναυαρχιδα RP10 http://www.hifiplus.com/articles/meet-your-maker-hi-fi-visits-rega-research/
σε αυτη την τιμη βεβαια υπαρχουν πολλα πολλα πικαπ..
@guybrush
Στέργιε θα σου πρότεινα να ακούσεις κάποιο idler στημένο (αν δε το έχεις ήδη κάνει) και να το συγκρίνεις με τα σημερινά πλατώ...υπάρχει σοβαρή πιθανότητα αν είσαι και Φαν της ροκ να μην υπάρξει Επιστροφή (η περίπτωση μου)!
Όσο για τον κόπο που λες τα συγκεκριμένα πλατώ απαιτούν ελάχιστη συντήρηση (λίγο λάδι σε καίρια σημεία) και το πιο πιθανό είναι να σε συντροφεψουν για μια ζωή!
Το πιο δύσκολο μέρος είναι η κατασκευή της πλίνθου αλλά γι αυτό υπάρχουν πολλοί οδηγοί και διαστάσεις αλλά θα βρεις και βοήθεια εδώ στο Φόρουμ.
ΥΓ : διάβαζα ένα Αφιέρωμα που είχες επιμεληθεί στο σονικ για πικάπ για αρχαριους και ήταν ακριβές και πολύ ευχάριστο και ενδιαφέρον! Μπράβο
Δεν είναι για μένα... τη ρέγγα μου την έδωσα εγώ... :ADFADF1:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.