Σχετικά με τα πικ-άπ της REGA...

Απάντηση: Re: Σχετικά με τα πικ-άπ της REGA...

Στα 'πα... δε στα 'πα;;;

:award:

Μη φοβάσαι και ξέρω τι θα σου κάνω.
Όταν με το καλό πάρω κανένα της προκοπής,θα στο χαρίσω με τον όρο να μην μπορείς να το πουλήσεις.Εκεί να σε δω.:flipout:
 
Πολύ σωστά για τις γεωμετρίες... με μία μικρή διόρθωση δεν τα στέλνει με Baerwald αλλά με τροποποιημένο Stevenson (Rega Protractor)... η Rega προτείνει (και έχει στα πικάπ της) απόσταση τοποθέτησης του βραχίονα spindle to pivot 222mm, ενώ με τοποθέτηση 219,5mm μπορεί κανείς να έχει την ιδανική απόσταση για Lofgren B χωρίς να είναι στην τσίτα τα καλώδια ή να είναι ολίγον στραβή η κεφαλή στον βραχίονα.

Επίσης υπάρχει θέμα ακόμα και με Baerwald αν έχεις stp 222mm δεν μπορούνε κάποιες κεφαλές να πάνε τόσο μπροστά στο headshell...

Πάντως από την δική μου εμπειρία από μνήμης, το Planar3 σε επιτοίχια βάση και με Goldring Eroica (88-89), έπαιζε παπάδες... η αναβάθμιση σε AR The Legend αλλά πάλι με RB300 είχε απλά έναν αέρα παραπάνω, και λίγο καλύτερο έλεγχο στα χαμηλά... δεν ήταν μέρα με την νύχτα...

Το θέμα σύγκρισης πικάπ διαφορετικών φιλοσοφιών δεν έχει και πολύ νόημα... Lenco και Garrard αγοραστά έτοιμα από κατασκευαστές είναι ακριβά, πολλές χιλιάδες ευρώ (πχ JN Lenco Reference $6.500 χωρίς βραχίονα) και δεν είναι στην κατηγορία του P9 είναι πολύ πολύ ανώτερα ακόμα και αν βάλουμε επάνω τον ίδιο βραχίονα (στα Lenco βάζουν συχνά πυκνά RB300/250/301/251, και λέγεται ότι ταιριάζει πολύ αυτός ο συνδυασμός)... ας μην μπερδεύουμε όμως το DIY με έτοιμα προϊόντα.

Κάτι που έχω με το Lenco μου είναι πολύ πολύ χαμηλός θόρυβος ανάγνωσης/επιφανείας... πράγμα που βοηθά απλά να βγαίνουν όλες οι μικρολεπτομέρειες έξω ποιο καθαρά... δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με την μάζα ή με την τροχαλία είναι ένα γεγονός που παρατήρησα από την πρώτη στιγμή.

O βασικός λόγος που δεν πάω σε idler. Θέλει ή πολλά λεφτά ή πολύ χρόνο... :frown:
 
η Rega ετοιμαζει ναυαρχιδα RP10 http://www.hifiplus.com/articles/meet-your-maker-hi-fi-visits-rega-research/

σε αυτη την τιμη βεβαια υπαρχουν πολλα πολλα πικαπ..

@Guybrush: το να χαλασεις ενα χειμωνα για ενα πικαπ δεν ειναι απωλεια χρονου αλλα hobby. τα χρηματα για ενα ολοκληρομενο πικαπ με καινουργιο βραχιωνα και πλινθο δεν ειναι τοσο πολλα, τηρουμενων των αναλογιων του αποτελεσματος.
 
Το ξέρω, απλά μεταξύ του να κάτσω να φτιάξω το πικάπ και να ακούσω δίσκους, παράλληλα να δω ταινίες, σειρές κλπ, ε, θα προτιμήσω το δεύτερο.

Ίσως και να το κάνω κάποια στιγμή, απλά σε πρώτη φάση θα πάρω έναν ακόμα καλύτερο βραχίονα (πιθανότατα Morch, για να μπορέσω να τον κάνω 12ιντσο αν χρειαστεί).
 
παντως εαν το αποφασισεις, εδω ειμαστε να βοηθησουμε.

οσο για τον Moerch, παροτι ειναι ενδιαφερουσα μελετη, θα συνιστουσα τον Jelco 750 12 inch. οπως λενε και οι αμερικανοι rock solid performance.
 
Τόσο καλά vfm είναι οι Jelco? Δεν το 'ξερα.

Δε θα με χάλαγε να παραμείνω στον Unify εδώ που τα λέμε, αλλά είναι κακός μπελάς να τον ρυθμίσεις...
 
Ο DP-6 δεν είναι unipivot, άλλωστε θέλω να ξεφύγω από αυτό, όπως προείπα.
Τον Morch τον είχα στο μυαλό μου κυρίως για τα εναλλασσόμενα armtubes, μια και προσαρμόζεται πρακτικά σε οποιαδήποτε κεφαλή.
 
@guybrush
Στέργιε θα σου πρότεινα να ακούσεις κάποιο idler στημένο (αν δε το έχεις ήδη κάνει) και να το συγκρίνεις με τα σημερινά πλατώ...υπάρχει σοβαρή πιθανότητα αν είσαι και Φαν της ροκ να μην υπάρξει Επιστροφή (η περίπτωση μου)!
Όσο για τον κόπο που λες τα συγκεκριμένα πλατώ απαιτούν ελάχιστη συντήρηση (λίγο λάδι σε καίρια σημεία) και το πιο πιθανό είναι να σε συντροφεψουν για μια ζωή!
Το πιο δύσκολο μέρος είναι η κατασκευή της πλίνθου αλλά γι αυτό υπάρχουν πολλοί οδηγοί και διαστάσεις αλλά θα βρεις και βοήθεια εδώ στο Φόρουμ.
ΥΓ : διάβαζα ένα Αφιέρωμα που είχες επιμεληθεί στο σονικ για πικάπ για αρχαριους και ήταν ακριβές και πολύ ευχάριστο και ενδιαφέρον! Μπράβο
 
@guybrush
Στέργιε θα σου πρότεινα να ακούσεις κάποιο idler στημένο (αν δε το έχεις ήδη κάνει) και να το συγκρίνεις με τα σημερινά πλατώ...υπάρχει σοβαρή πιθανότητα αν είσαι και Φαν της ροκ να μην υπάρξει Επιστροφή (η περίπτωση μου)!
Όσο για τον κόπο που λες τα συγκεκριμένα πλατώ απαιτούν ελάχιστη συντήρηση (λίγο λάδι σε καίρια σημεία) και το πιο πιθανό είναι να σε συντροφεψουν για μια ζωή!
Το πιο δύσκολο μέρος είναι η κατασκευή της πλίνθου αλλά γι αυτό υπάρχουν πολλοί οδηγοί και διαστάσεις αλλά θα βρεις και βοήθεια εδώ στο Φόρουμ.
ΥΓ : διάβαζα ένα Αφιέρωμα που είχες επιμεληθεί στο σονικ για πικάπ για αρχαριους και ήταν ακριβές και πολύ ευχάριστο και ενδιαφέρον! Μπράβο

Τώρα μου βάζετε πάλι διαόλια και δεν κάνει... :p Θα δούμε, από Σεπτέμβρη ίσως και να τσιμπήσω κανένα και στην τελική να το έχω "κάβα" μέχρι ν' αποφασίσω να το κάνω...
 
Τα Rega έχουν ακρυλικό πλατό; Είδα στο site του κατασκευαστή το RP3 και μου φάνηκε έτσι, κάνω λάθος; Επίσης με την αντιπροσωπεία τίποτα ακόμη, δεν υπάρχει στην Ελλάδα; Αν χρειαστεί κάποια επισκευή πρέπει να το στείλω έξω επιβαρύνοντας τα έξοδα μεταφοράς, τα οποία υποθέτω δεν θα είναι και λίγα; Γενικά υπάρχει απαίτηση σε service ανά κάποιο διάστημα ή με την χρήση που να απαιτείται;
 
Last edited:
Υπαρχουν after market ακρυλικα πλατω για rega,οπως και αλλα αξεσουαρ οπως μεταλικα υποπλατω , ιμαντες κλπ...
Εχεις καποιο rega?
 
Η είδηση ειχε κυκλοφορήσει εδω και λιγες εβδομάδες, καιρός ηταν για την Ελληνική αγορά.