- 13 September 2008
- 5,733
Πρόσφατα επικοινώνησα μέσω email με την Εξυπηρέτηση Πελατών της HP, με ερώτημα για πιο λόγο δεν ισχύει 2ετής εγγύηση για το λάπτοπ που αγόρασα πέρυσι, όπως θα έπρεπε να ισχύει για προϊόν πωλούμενο εντός ΕΕ.
Μου απάντησαν επωνύμως τηλεφωνικά και όχι γραπτά μετά από μερικές ημέρες, όπου μετά από ένα διάλογο τύπου "νοιαζόμαστε-προσωπικά-για-την-περίπτωσή-σας-και-το-δείχνουμε", η απάντηση στο βασικό ερώτημα μου ήταν:
"Οι οδηγίες της ΕΕ σχετικά, ΔΕΝ έχουν ενσωματωθεί στην Ελληνική νομοθεσία, γι αυτό κατά περίπτωση κάποια προϊόντα έχουν 1 έτος και άλλα 2 έτη εγγύηση."
Ξέρω πως σε ότι αφορά ηλεκτρονικές συσκευές κάποιοι από το φόρουμ γνωρίζουν περισσότερα περί του θέματος και θα ήθελα τις γνώσεις σας...
Μου απάντησαν επωνύμως τηλεφωνικά και όχι γραπτά μετά από μερικές ημέρες, όπου μετά από ένα διάλογο τύπου "νοιαζόμαστε-προσωπικά-για-την-περίπτωσή-σας-και-το-δείχνουμε", η απάντηση στο βασικό ερώτημα μου ήταν:
"Οι οδηγίες της ΕΕ σχετικά, ΔΕΝ έχουν ενσωματωθεί στην Ελληνική νομοθεσία, γι αυτό κατά περίπτωση κάποια προϊόντα έχουν 1 έτος και άλλα 2 έτη εγγύηση."
Ξέρω πως σε ότι αφορά ηλεκτρονικές συσκευές κάποιοι από το φόρουμ γνωρίζουν περισσότερα περί του θέματος και θα ήθελα τις γνώσεις σας...