Επανέρχομαι λίγο καθυστερημένα στο θέμα, για να σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
Ο optoma 82 ήταν ήδη τοποθετημένος, οπότε άρχισε άμεσα το ψάξιμο του.
Έγιναν κάποιες γρήγορες ρυθμίσεις στο rgb για τα δικά μου γούστα, γιατί ήταν στο default και η εικόνα μπλεδοπρασίνιζε.
Επίσης αφαιρέθηκε εντελώς το pure detail γιατί έκανε την εικόνα να δείχνει ψεύτικη.
Το pure motion επίσης δηλώθηκε στο low, γιατί μου «πήγαινε» καλύτερα.
Η αυτόματη ίριδα στην θέση 1. Και η θέση 2 ήταν ικανοποιητική, απλά επειδή κατά την θέαση της ταινίας Dark Night διαπίστωσα σε 2 σκηνές την εναλλαγή του φωτός, αποφάσισα την θέση 1.
Η λάμπα δηλώθηκε και αυτή στην θέση full γιατί ήθελα να διαπιστώσω τον θόρυβο του προβολέα. Είχα διαβάσει σε κάποια ξένα forum ότι έκανε θόρυβο ο ανεμιστήρας στην θέση full, καθώς επίσης και η ίριδα.
Λοιπόν τίποτα δεν ισχύει από τα παραπάνω. Ο προβολέας ίσα ίσα που ακουγόταν με το αυτί μου στημένο δίπλα του.
Το ίδιο και η ίριδα. Και όλα αυτά φυσικά σε απόλυτη σιγή γιατί δεν έπαιζε ήχος.
Και πάμε στην εικόνα. Για τα δικά μου τα γούστα και ως κάτοχος όπως σας είχα πει του optoma hd70, έμεινα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα.
Όλα τα λεφτά η αυτόματη ίριδα και το περιβόητο ansi contrast του προβολέα. Επιτέλους οι σκοτεινές σκηνές εμφανίζονται πιο ζωντανές, χωρίς το γνωστό πέπλο να κάνει έντονη την παρουσία του.
Η κίνηση χάρη στο pure motion, απολαυστική. Δεν διαπίστωσα artifacts, αλλά δεν κάθισα να ψειρίσω την κατάσταση, ούτε έβαλα κάποια patterns.
Μιλάω σαν άνθρωπος που κάθεται να δει απλά μια ταινία και όχι ως reviewer.
Φυσικά για αντιπαράθεση βάλαμε δίπλα τον benq 6000.
Δεν ασχολήθηκα καθόλου χρωματικά με τις ρυθμίσεις του benq, παρά μόνο με την φωτεινότητα-contrast.
Κι αυτό, γιατί στις σκοτεινές σκηνές εμφάνιζε πέπλο, κάτι το οποίο έκανε μακράν καλύτερο τον optoma 82.
Ο benq έχει περισσότερη φωτεινότητα και ίσως είναι καταλληλότερος για μεγαλύτερα κάδρα.
Στις 120 ίντσες που έβλεπα δεν κατάφερα να χαλιναγωγήσω αυτήν την φωτεινότητα (μπορεί σε κανένα secret menu κάτι να κάνεις, δεν ξέρω), οπότε στα σκοτεινά και με ημίφως πλάνα, την προσοχή μου και την προτίμηση μου, την κέρδιζε ο optoma 82. :firstprize:
Επίσης η έλλειψη διόρθωσης της κίνησης στον benq, του πρόσθετε άλλο ένα μείον.
Το μόνο θετικό του benq ήταν ότι το lens shift έχει την δυνατότητα μεγαλύτερης μετακίνησης από ότι στον optoma.
Επόμενη δοκιμή ήταν να βάλω δίπλα στον 82, τον μικρό τον optoma hd20.
Ο λόγος ήταν απλά για να δω την διαφορά μεταξύ των προβολέων του χιλιάρικου.
Η έλλειψη φυσικά motion flow καθώς και ίριδας, έκανε το μηχανάκι αδιάφορο για τα μάτια μου. Καλός προβολέας αλλά για κάποιον που τώρα θα μπει στον χώρο.
Για κάποιον που έχει κάποιο 720 μηχάνημα, δεν αξίζει για να τον αναβαθμίσει με κάποιον οικονομικό στα 1000 ευρώ.
Τελευταία δοκιμή ήταν να βάλω δίπλα στον 82 τον μεγαλύτερο της σειράς optoma hd86.
Ο λόγος πάλι ήταν για να διαπιστώσω αν η διπλάσια τιμή του 86, αξίζει τα λεφτά της.
Ο 86 λοιπόν είχε περισσότερη φωτεινότητα καθώς και ακόμα καλύτερο μαύρο.
Τα χρώματα του ήταν καλύτερα και με την δυνατότητα του CMS θα μπορούσες να παίξεις περισσότερο.
Η διαφορά με τον 82 δεν δικαιολογεί τα διπλάσια λεφτά, αλλά έτσι συμβαίνει πάντα στον συγκεκριμένο χώρο. Για το κάτι παραπάνω πρέπει να πληρώσεις πολλά παραπάνω.
Μετά την επίσκεψη λοιπόν στην ηχοέκφραση, ήδη έχω αρχίσει να παίρνω μέτρα στον χώρο μου, καθώς και να πείσω την σύζυγο γιατί ρε γαμώτο ο 82 είναι πολύ πιο μεγάλος από τον 70 που έχω και πλέον η παρουσία του στο σαλόνι θα είναι αισθητή.
