Γιαννης Σπυρου
AVClub Fanatic
Re: Sony alpha A7 - A7r και Α7s Full Frame Mirrorless
thanks...
Μια υποσημείωση, είναι καλύτερα , η μετατροπή από S Slog kai gamut (ή οποιο άλλο χρωματικό προφίλ επιλεγουμε) να γίνεται στο τελευταίο layer ή node , γιατί στην αντίθετη περίπτωση, "υποβαθμίζουμε" το χρωματικό εύρος νωρίς και μετά , οποιαδήποτε επεξεργασια γίνεται σε πολύ μικρότερο εύρος .
έτσι δηιμουργουνται πολλά προβλήματα, όπως color banding, shadow-highlight clipping κλπ)
Το target color space , που ειναι το REC709 , είναι ΠΟΛΥ μικρότερο σε εύρος και γι αυτό καλο είναι να την αφήνουμε τελευταία αυτή τη "μεταροπη".
Στο Davinci αυτό γίνεται αν επιλέξουμε στα File-> Project Settings -> Look Up Tables -> 3D Output LUT κι επιλεγουμε το προφίλ που μας ταιριάζει.
Έτσι, οποιο κλιπ βάζουμε, θα έχει στην έξοδο του (στο μόνιτορ μας δηλ.) αυτό το προφίλ , αρκεί βεβαια όλα μας τα κλιπ να είναι γυρισμένα με την ιδια κάμερα.
Σε αντίθετη περίπτωση , που εχουμ δηλ. υλικό από διαφορετικές κάμερες, τότε αυτό πρέπει να γινει σε κάθε κλιπ ξεχωριστά.
Αν δε θέλουμε να μπλέξουμε πολύ με το color grading στην A7S, παρα μονο να εκμεταλευτουμε τη μεγάλη της δυναμική περιοχή, τότε επιλεγουμε σαν gamma curve το Slog2 (PP7 Picture Profile 7) αλλα επιλεγουμε κατευθείαν το Target color space (Color Mode) , που συνήθως είναι το REC 907 (ITU709 Matrix) .
Θέλει προσοχή βεβαια, γιατί η μετέπειτα επεξεργασία σε χρωματικό επίπεδο είναι περιοροσμενη μετά.
thanks...
Μια υποσημείωση, είναι καλύτερα , η μετατροπή από S Slog kai gamut (ή οποιο άλλο χρωματικό προφίλ επιλεγουμε) να γίνεται στο τελευταίο layer ή node , γιατί στην αντίθετη περίπτωση, "υποβαθμίζουμε" το χρωματικό εύρος νωρίς και μετά , οποιαδήποτε επεξεργασια γίνεται σε πολύ μικρότερο εύρος .
έτσι δηιμουργουνται πολλά προβλήματα, όπως color banding, shadow-highlight clipping κλπ)
Το target color space , που ειναι το REC709 , είναι ΠΟΛΥ μικρότερο σε εύρος και γι αυτό καλο είναι να την αφήνουμε τελευταία αυτή τη "μεταροπη".
Στο Davinci αυτό γίνεται αν επιλέξουμε στα File-> Project Settings -> Look Up Tables -> 3D Output LUT κι επιλεγουμε το προφίλ που μας ταιριάζει.
Έτσι, οποιο κλιπ βάζουμε, θα έχει στην έξοδο του (στο μόνιτορ μας δηλ.) αυτό το προφίλ , αρκεί βεβαια όλα μας τα κλιπ να είναι γυρισμένα με την ιδια κάμερα.
Σε αντίθετη περίπτωση , που εχουμ δηλ. υλικό από διαφορετικές κάμερες, τότε αυτό πρέπει να γινει σε κάθε κλιπ ξεχωριστά.
Αν δε θέλουμε να μπλέξουμε πολύ με το color grading στην A7S, παρα μονο να εκμεταλευτουμε τη μεγάλη της δυναμική περιοχή, τότε επιλεγουμε σαν gamma curve το Slog2 (PP7 Picture Profile 7) αλλα επιλεγουμε κατευθείαν το Target color space (Color Mode) , που συνήθως είναι το REC 907 (ITU709 Matrix) .
Θέλει προσοχή βεβαια, γιατί η μετέπειτα επεξεργασία σε χρωματικό επίπεδο είναι περιοροσμενη μετά.