SONY HW10 vs BENQ W5000

Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Τραβηξα σε 10Κ αναλυση και το εκανα resize σε 800Χ600.
Υπαρχει βεβαια η πιθανοτητα να μην εκανε σωστο focus η μηχανη στα πιξελ του Sony τα οποια ειναι πολυ μικροτερα σε μεγεθος.
Και επι της ουσιας, με πραγματικο υλικο, η υπεροχη του BenQ σε ευκρινεια, δυστυχως δεν μεταφραζεται σε περισσοτερη πληροφορια στο πανι..
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παρατηρηση αυτή....:grandpa:
Οπότε με το σκεπτικο αυτό, καποιος που για τους X λογους δεν μπορει να παρει τον BenQ, ακομα και με τον Sony ΗW10 θα εχει τα ιδια επιπεδα λεπτομέρειας/πληροφορίας...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ παρατηρηση αυτή....:grandpa:
Οπότε με το σκεπτικο αυτό, καποιος που για τους X λογους δεν μπορει να παρει τον BenQ, ακομα και με τον Sony ΗW10 θα εχει τα ιδια επιπεδα λεπτομέρειας/πληροφορίας...

Ακριβως και μαλιστα με απολυτα κορυφαιο υλικο σημερα οπως το Dark Knight BluRay! Αυτο και μονο αποδεικνυει οτι οι δυνατοτητες των σημερινων προβολικων ξεπερνουν το υπαρχον υλικο ακομα και σε HD...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Ακριβως και μαλιστα με απολυτα κορυφαιο υλικο σημερα οπως το Dark Knight BluRay! Αυτο και μονο αποδεικνυει οτι οι δυνατοτητες των σημερινων προβολικων ξεπερνουν το υπαρχον υλικο ακομα και σε HD...
Και αποδεικνύει επίσης, ότι για τον λογο αυτο δεν χρειαζεται να σπαταλαμε σημερα μια περιουσια σε μηχανηματα πιο ακριβης κατηγοριας (περισσότερων δυνατοτήτων) από τη στιγμή που το υλικό που έχουμε αυτη τη στιγμη στα χέρια μας (και για πολυ καιρό ακόμα) δεν εχει φτάσει ακόμα στο 100% των δυνατοτήτων που έχουν οι σημερινοι "οικονομικοί" προβολείς....! :grandpa:

Άλλα πράγματα ειναι αυτα που θα πρεπει να μας απασχολουν που θα ειναι και πιο πρακτικά, όπως το κοστος χρήσης (ώρες λαμπας και τιμη νεας), η εγγυηση της εκάστοτε αντιπροσωπίας, και η δυνατότητα flexible τοποθετησης (τεχνικά αλλά και εμφανισιακά) στο χώρο μας ....:a0210:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Και αποδεικνύει επίσης, ότι για τον λογο αυτο δεν χρειαζεται να σπαταλαμε σημερα μια περιουσια σε μηχανηματα πιο ακριβης κατηγοριας (περισσότερων δυνατοτήτων) από τη στιγμή που το υλικό που έχουμε αυτη τη στιγμη στα χέρια μας (και για πολυ καιρό ακόμα) δεν εχει φτάσει ακόμα στο 100% των δυνατοτήτων που έχουν οι σημερινοι "οικονομικοί" προβολείς....! :grandpa:

Αυτό είναι η μισή αλήθεια...
Η άλλη μισή είναι οτι την πληροφορία που έχουν μέσα τα δισκάκια για να την αποδώσουν ΣΩΣΤΑ τα σημερινά προβολικά έχουν πολύ δρόμο ακόμα.:grandpa:
 
Και αποδεικνύει επίσης, ότι για τον λογο αυτο δεν χρειαζεται να σπαταλαμε σημερα μια περιουσια σε μηχανηματα πιο ακριβης κατηγοριας (περισσότερων δυνατοτήτων) από τη στιγμή που το υλικό που έχουμε αυτη τη στιγμη στα χέρια μας (και για πολυ καιρό ακόμα) δεν εχει φτάσει ακόμα στο 100% των δυνατοτήτων που έχουν οι σημερινοι "οικονομικοί" προβολείς....! :grandpa:

Αυτό προφανώς είναι λάθος.

Το ότι το software δεν εκμεταλλεύεται πλήρως το hardware δεν σημαίνει ότι αυτό συμβαίνει σε όλους τους τομείς.

Μπορεί αυτό να ισχύει σε έναν τομέα όπως η αναλυτικότητα / λεπτομέρεια αλλά δεν ισχύει σε άλλους βασικότατους τομείς όπως το μαύρο.

Εκτός βέβαια αν κάποιος (θέλει να) πιστεύει ότι δεν υπάρχουν καλύτερα μηχανάκια στην απόδοση του μαύρου από αυτά των 2.000 Ευρώ…

Edit

Αν και κάτω από την κουβέρτα του και υπό το απόλυτο σκοτάδι (όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται) γράφει αρκετά γΛήγορα ο Μπίκος :p

Πώ πώ ... πάει την χάσαμε την μπάλα!


Φιλικά
Γιώργος.

Χαθηκε ο σέβας Γιώργο μου...:p
 
Last edited:
Συμφωνω με Συριο και Μπαμπη... Η αναλυτικοτητα του software εχει δρομο ακομα, ομως ενα καλο μηχανημα θα αποδωσει αλλους τομεις τις εικονας (πχ σκοτεινα και φωτεινα πλανα, χρωμα, white balance, gamma) καλυτερα απο ενα μετριο μηχανημα. Και ειδικα στον τομεα του μαυρου, ακομα και σημερα με μηχανακια με πραγματικο 40.000 προς 1 κοντραστ, συνειδητοποιουμε οτι εχουμε ακομα πολυ δρομο εως το αβυσσαλεο μαυρο που ολοι ονειρευομαστε (χωρις παντα να θυσιαζουμε τα "λευκα" μας)..
 
Απάντηση: Re: SONY HW10 vs BENQ W5000

Edit

Αν και κάτω από την κουβέρτα του και υπό το απόλυτο σκοτάδι (όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται) γράφει αρκετά γΛήγορα ο Μπίκος :p


Πάρε σωστό μηχάνημα λέμε... Θα σου διορθώσει και το response time...
icon10.gif
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Δεν νομίζω ότι μπορεί να εξηγηθεί τεχνικά κάτι τέτοιο.
Και όμως εξηγείτε και μάλιστα πολύ εύκολα.

Όταν απεικονίζεις το ίδιο κάδρο π.χ. αυτό της στατικής προβολής (των κοντινών φωτογραφιών πριν), σε μια φωτογραφία ανάλυσης 800χ600, δεν γίνεται να αποδώσει τον ίδιο βαθμό λεπτομέρειας της λήψης σε σχέση με μια φωτογραφία π.χ. 2400χ1800 (με ίδιες βέβαια τις υπόλοιπες συνθήκες φωτογράφισης).
Με το να χάσει ένα θέμα σε απεικονιζόμενη λεπτομέρεια, το πιθανότερο θα είναι να δείχνει σημαντικά χειρότερο αν το φυσικό του αντικείμενο βασίζεται ποιοτικά στη μεγάλη λεπτομέρεια που τυχόν έχει.
 
Re: Απάντηση: SONY HW10 vs BENQ W5000

Τραβηξα σε 10Κ αναλυση και το εκανα resize σε 800Χ600.
Υπαρχει βεβαια η πιθανοτητα να μην εκανε σωστο focus η μηχανη στα πιξελ του Sony τα οποια ειναι πολυ μικροτερα σε μεγεθος.
Και επι της ουσιας, με πραγματικο υλικο, η υπεροχη του BenQ σε ευκρινεια, δυστυχως δεν μεταφραζεται σε περισσοτερη πληροφορια στο πανι..

Στην πραγματικότητα, τα pixel του SXRD είναι μεγαλύτερα (ή φαίνονται μεγαλύτερα; ) από τα αντίστοιχα του DLP, πολύ απλά γιατί έχουν μικρότερο διάκενο ανάμεσά τους (στο πανί όλα αυτά).

Για το panel καθεαυτό δεν έχω στοιχεία πρόχειρα, για το ποιο είναι μεγαλύτερο.
 
Last edited:
Θα εκφέρω την προσωπική μου άποψη και μόνο:

Δύο είναι οι "μαγικές" επιλογές που μεταμορφώνουν τον Benq: Brilliant color και Dynamic Black. Μπορεί σε κάποιους να φαίνεται ψεύτικη η εικόνα, αλλά αυτή η δυναμική και το punch, αρέσει στα μάτια μου. Δημιουργει ένα τρομερό contrast , με αποτέλεσμα και αίσθηση του μαύρου να έχεις καλύτερη (που μπορεί να μην είναι πραγματική) και τρισδιάστατη εικόνα. Αν θυμάμαι καλά όλοι συμφωνήσαμε ότι η σκηνή του Montenegro ήταν άπαιχτη με τον Benq. Ψεύτικη ξεψεύτικη γι' αυτό το άτιμο contrast πασχίζουμε τόσα χρόνια. Ετσι βέβαια και τα κλείσεις , R.I.P. ....γίνεται άλλο μηχάνημα τελείως.

Ο Sony είναι ένας Benq χωρίς αυτές τις επιλογές. Και το λέω αυτό διότι, όταν κλείναμε αυτές τις δύο επιλογές οι εικόνες έρχονταν πολύ κοντά. Αλλα παιδιά την έβρισκαν πιό ισορροπημένη την εικόνα του Sony, πιό σωστή. Εγώ την χαρακτηρίζω "ψόφια" αφού σίγουρα μας δημιουργούσε την αίσθηση του "πέπλου" και αναμφίβολα δεν έβγαιναν προς τα έξω πληροφορίες π.χ. στο διάστημα "πεταγόντουσαν" έξω σαφέστατα λιγότερα αστέρια απ' ότι στον Benq.

Εκτός από αυτές τις διαφορές, αρκετές ήταν και οι χρωματικές διαφορές. Ενώ ο Benq πορτοκαλοκοκκίνιζε, αντιθέτως ο Sony πρασίνιζε. Για την ακρίβεια, αυτό που αντιλήφθηκα εγώ, ήταν ότι ο Sony τόνιζε πολύ οτιδήποτε ήταν πράσινο.

Το σίγουρο είναι ότι το μάτι προσαρμόζεται πολύ εύκολα και γρήγορα και είναι γεγονός ότι μετά από κάποια ώρα όποιον προβολέα κι αν βλέπαμε η εικόνα μας φαίνονταν σωστή. Μόνο με τις εναλλαγές Α-Β καταλαβαίναμε άμεσα τις διαφορές. Χρωματικά μιλάω πάντα, διότι από άποψη punch/δυναμικής ούτε για πλάκα ο Sony δεν φτάνει τον Benq. Την διαφορά την βλέπει και τυφλός. Ας όψονται τα κολπάκια στο software.

Οσον αφορά το επίπεδο του μαύρου, τα πραγματα είναι συγκεγχυμένα διότι όλα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την θέση της ίριδας. Λίγο πιό σκούρο γκρι είχε ο Sony, αλλά είχε πιό ομοιομορφία ο Benq. Στον Sony παρατηρήσαμε στο κέντρο πιό μαύρο και ένα περίγραμμα σαν κορνίζα που ήταν πιό ανοικτό γκρι.

Τέλος να ευχαριστήσω τον Μιχάλη για την υπέροχη φιλοξενία στον χώρο του, (μέχρι και λουκουμάδες είχε το menu) και του εύχομαι καλορίζικα και καλές θεάσεις.-bye-
 
Ως κατοχος του benq και ως απλος ερασιτεχνης που ψαχνομαι , ειχα την τιμη να εχω και τα δυο μηχανηματακια στον χορο μου ,και μαλιστα με ακομα ενα τριτο 720 optoma
Εχω να πω τα εξης , και να απαντησω σε μερικους που κατα καιρους λενε οτι τους κατεβει . Συγκριτικα τα δυο μηχανηματα εξωτερικα ειναι πανω κατω στις ιδιες διαστασεις , ο ενας ειναι μαυρος ο αλλος ασπρος , τα πλαστικα που καποιοι αναφερουν ειναι τα ιδια και στους δυο , εξαλου δεν θα τα φαμε , κρεμασμενα στο ταβανι τα εχουμε και σκονιζονται . Ο benq λογο του μηχανικου πανω κατω που εχει για τον φακο , εχει και εξωτερικα μεγαλυτερα δακτυλιδια για να μπορεις να ανοιξεις κλησεις την εικονα και να τον νεταρεις , οσοι ειπατε οτι τα εχει για να εντιποσιαζει με τον φακο , μαλλον δεν σκευτεστε πριν μιλησετε . Απο εκει και περα για εμενα και για να τελειωνει το θεμα σχεδιασης ειναι τα ιδια πραγματα και χωρις ουσια .
Τωρα συνδεδεμενα στο htpc και με ριθμυσεις του optoma , τα πραγματα ειναι εντελος διαφορετικα και στους τρεις , ο ενας πρασινιζει ο αλλος κοκκινιζει και ο καθενας θελει τα φτιαξιματα του .
Σαν κατοχος και 3 παλιοτερων sony αυτο που εχω να πω και για αυτον ειναι οτι για ακομα μια φορα ειναι ενα μηχανημα καλο , αλλα χωρις να σου προσφερει οτι καποιος αλλος (benq ) , βεβαιος αυτο το λεω εγω που πλεον εχω μια σχετικη πειρα και μπορω να ριθμυσω και να καταλαβω , για καποιον που δεν ξερει και δεν μπορει να καταλαβει , σιγουρα ο sony ειναι ποιο ευκολος και ποιο στρωτος .
Για να τελειωνουμε γιατι ηδη εχετε πει τα παντα και δεν εχω να πω κατι καινουργιο , ο benq με χρηση του κρυφου μενου και καλυτερο φτιαξιμο ειναι καλυτερος , τον sony μπορει να τον παρει και καποιος που δεν θα ασχολιθει με ολλα και να ειναι 100% ικανοποιημενος . Αυτα απο εμενα , το ξερω σας ζαλισα , αλλα δεν πειραζει .
 
Ψάχνοντας σήμερα τα menu του SONY είδα οτι το RCP σου επιτρέπει να ρυθμίσεις το εύρος και την ένταση του κάθε χρώματος ξεχωριστά στην εικόνα επιτρέποντας πολύ λεπτομερή ρύθμιση. Δεν ξέρω πόσο καλό εργαλείο είναι το RCP αλλά πιστεύω ότι αδικείται απο τα σχόλια παραπάνω και αν αφιερώσει κάποιος αρκετό χρόνο να μάθε τις ιδιομορφίες του RCP θα μπορέσει να πετύχει ακριβώς αυτό που θέλει.

Τέλος να πω οτι και ο SONY έχει ένα software enhancement του μαύρου το οποίο κατά τη διάρκεια του συγκριτικού δεν το ενεργοποιήσαμε καθόλου. Όταν έχω λίγο χρόνο θέλω να δω πως επηρεάζει τις σκηνές που συζητήσαμε (αστέρια, φώτα στο dark knight κλπ) και θα επανέλθω.
 
Ψάχνοντας σήμερα τα menu του SONY είδα οτι το RCP σου επιτρέπει να ρυθμίσεις το εύρος και την ένταση του κάθε χρώματος ξεχωριστά στην εικόνα επιτρέποντας πολύ λεπτομερή ρύθμιση. Δεν ξέρω πόσο καλό εργαλείο είναι το RCP αλλά πιστεύω ότι αδικείται απο τα σχόλια παραπάνω και αν αφιερώσει κάποιος αρκετό χρόνο να μάθε τις ιδιομορφίες του RCP θα μπορέσει να πετύχει ακριβώς αυτό που θέλει.

Τέλος να πω οτι και ο SONY έχει ένα software enhancement του μαύρου το οποίο κατά τη διάρκεια του συγκριτικού δεν το ενεργοποιήσαμε καθόλου. Όταν έχω λίγο χρόνο θέλω να δω πως επηρεάζει τις σκηνές που συζητήσαμε (αστέρια, φώτα στο dark knight κλπ) και θα επανέλθω.
Ότι και να κάνεις πλέον, το κοινό ψήφισε BenQ :p

Σοβαρά πάντως, για κοίτα αυτά που λες γιατί, ειδικά για το θέμα του RCP, θα μου έκανε εντύπωση ο Μανώλης να μην το είχε εκμεταλλευτεί.
 
Παιδια, το εχουμε ξανα-αναφερει εδω μεσα, το RCP (το οποιο εχουν ολοι οι Sony) ειναι ενα "λειψο" CMS διοτι του λειπουν ρυθμιστικα για το lightness των χρωματων. Αποτελεσμα, να μην μπορει ο calibrator να φερει τελεια τα χρωματα στα σημεια αναφορας. Σιγουρα ομως μπορει να βελτιωσει την χρωματικη αποδοση του προβολεα εως ενα πολυ καλο επιπεδο, κατι που εγινε και στον προβολεα του Μιχαλη απο τον Μανωλη..
Περισσοτερα φανταζομαι μπορει να μας πει ο ειδικος (Καστρο).
 
Δοκίμασα σήμερα το Black Level Adj.στο high (το είχαμε πάντα στο off) και κάνει αρκετή διαφορά στα μαύρα - δυστυχώς δεν έχω φωτογραφική εύκαιρη για να βάλω δυο screenshots.

Σχετικά με το RCP δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση τους ειδικούς ή όσα έχουν αναφερθεί εδώ.

Μια και συζητάμε όμως CMS, έχω την εξής απορία: Κάποιος που παίζει απο HTPC και έχει έναν προβολέα χωρίς CMS δεν θα μπορούσε να "φέρει" τα χρώματα εκεί που θέλει απο τη κάρτα γραφικών του αντί απο τον προβολέα; Αν δεν κάνω λάθος οι drivers πλέον σου επιτρέπουν να πειράξεις gamma και χρώματα με αρκετή λεπτομέρεια, οπότε γιατί πρέπει το CMS να είναι στον προβολέα και όχι στη πηγή;

υγ. Sorry για το ελαφρώς off-topic!
 
Δυστυχως οχι Μιχαλη, το HTPC (οι drivers και τα προγραμματα) δεν διαθετει επαρκη ρυθμιστικα για CMS και gamma correction σχετικα με την αναπαραγωγη BluRay μεσω των διαδεδομενων προγραμματων (Powerdvd /TMT).
Αν γινοταν, πιστεψε με, δεν θα στρεφομασταν σε ακριβες λυσεις τυπου Lumagen Radiance.
Λεγεται οτι υπαρχει ενας ιδιατερα πολυπλοκος τροπος για CMS correction μεσω HTPC, αλλα αυτο προυποθετει αποκλεισμο των παραπανω κλασσικων προγραμματων αναπαραγωγης, κατι που σημαινει οχι μενου, υποτιτλοι, hd sound κλπ και φυσικα ειναι αδυνατο να εχεις τα κορυφαια αποτελεσματα ενος dedicated εργαλειου οπως ο Lumagen RadianceXD..
 
hd sound?
ποιο προγραμα εχει
bass management
cross per chanl
db per chanl
distanc per chanl?
κανενα
ο ηχος μεσω pc για την ωρα δεν ειναι αφτος που πρεπει να ειναι
οταν ΘΑ ερθει η νεα οζεντεκ το ξαναβλεπουμε
μεχρι τοτε ζησε μαη μου να φας τριφυλι
ακου htpc
 
hd sound?
ποιο προγραμα εχει
bass management
cross per chanl
db per chanl
distanc per chanl?
κανενα
ο ηχος μεσω pc για την ωρα δεν ειναι αφτος που πρεπει να ειναι
οταν ΘΑ ερθει η νεα οζεντεκ το ξαναβλεπουμε
μεχρι τοτε ζησε μαη μου να φας τριφυλι
ακου htpc

Οι drivers της AuzentechX-Meridian εχουν τα απαραιτητα Αρτζι, μαλλον δεν εισαι τοσο ενημερωμενος οσο θα επρεπε... Και ο ηχος της μπορει να "ντροπιασει" πολλα ακριβα συστηματα..
Αν θες να το συζητησουμε ευχαριστως, αλλα οχι εδω, ειναι off-topic.