Στην δεύτερη θα προσπαθούσα να κόψω τα λευκά σιδερα δεξιά αφήνοντας χώρο μπροστά (κατεύθυνση αλόγου), και θα προσπαθούσα να μην κόψω το έδαφος στο οποίο γίνεται η δράση.

Μποσταντζογλου, Γεννατας, Αμπαζης, στην Κορινθο, στο DELUXE, 15/4.
Με την 40D, χωρις φλας, ISO 1600, και τον Tamron 17-50. O θορυβος ειναι καλυτερος απο οτι περιμενα, ο φακος δυσκολευοταν πολυ να εστιασει και σε αρκετες εχει αστοχησει. Αναγκαστηκα να τον κλεισω λιγο στο 3.2, και δουλεψα μανουαλ με 1/50. Επειδη τετοιες αστοχιες συμβαινουν και μεσα σε εκκλησια, μαλλον παμε για αλλαγη.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.