Σπορ και Θέαμα...!!!

a84365c9118c44cd373994bf11acf0776126577849c0ac762c4f6f2a5f0863076g.jpg


4e7023187e8a73e380e8ec086e2d704046be3c06e5e7f601f8336246ecdb7a866g.jpg
 
Ηλία μου αρέσει πολύ η πρώτη. :music-smiley-005:

Στην δεύτερη θα προσπαθούσα να κόψω τα λευκά σιδερα δεξιά αφήνοντας χώρο μπροστά (κατεύθυνση αλόγου), και θα προσπαθούσα να μην κόψω το έδαφος στο οποίο γίνεται η δράση.
 
Στην δεύτερη θα προσπαθούσα να κόψω τα λευκά σιδερα δεξιά αφήνοντας χώρο μπροστά (κατεύθυνση αλόγου), και θα προσπαθούσα να μην κόψω το έδαφος στο οποίο γίνεται η δράση.

H 2η ειναι κροπ περιπου στο 1/5 της αρχικης. Ειχα ασχημη θεση και δεν προλαβαινα να μετακινηθω. Για να πιασω το αλμα, επρεπε να εχω στο φοντο τα λευκα σιδερα. Μονο σε αυτο το αλμα μπορουσα να σταθω και μονο μια φορα το περνουσαν. Το εδαφος που εκοψα, ειχε ενα φωτογραφο που στεκοταν μπροστα στην πιστα και ενα καγκελο που εκοβε ουτως ή αλλως το ποδι του αλογου.

Γενικως, τα σκασμενα τα ζα, πανε πολυ γρηγορα και αν δεν εισαι του αγωνισματος, δεν προλαβαινεις τιποτα... φετος τουλαχιστον προλαβα να βγαλω ενα αλμα, εστω κι ετσι.

Περισυ, αν θυμαμαι καλα, ημουν μπροστα στην εκκινηση και δεν αντιληφθηκα ποτε.... ξεκινησαν :smash:


_MG_4415 by 1L1as, on Flickr


Η δικια σου στο κολυμβητηριο, οντως ωραια γωνια, θα την ηθελα λιγο πιο κλειστη (απο πιο χαμηλα) και οχι τοσο κλειστο καδρο... ή και η δικη σου ειναι κροπ?
 
Αααα.. σε ευχαριστω... ειναι στο 1/1000 f 7,1 85mm με μονοποδο, AI servo και ριπη (4-5 συνεχομενες, οχι παραπανω). Eπεξεργασια νορμαλ, μικρο κροπ (να φυγουν κατι κεφαλια μπροστα) και σαρπεν μονο στα αλογα.
 
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας. Ο τρόπος που φωτογραφίζετε είναι εμπνευση και οδηγός για μένα. :grinning-smiley-043

Ilia το φαντάστικα οτι κάτι τέτοιο συνέβαινε με την θεση που είχες.
Παρόμοιο προβλημα είχα και εγω στο κολυμβητήριο. Από τον πολύ κόσμο δεν μπορουσα να κουνηθώ. Η φωτο που ανέβασα δεν είναι κροπαριμένη. Ειχα φορέσει τον 70-300vr για να μπορώ να απομονώσω το θέμα μου.

Βάζω και μερικές ακόμα με το ιδιο θέμα...

DSC_0410.jpg


DSC_0442-1.jpg


... που είναι ο μικρός μου "Παπανικολάου".

Σχετικά με τον φωτισμό αντιμετώπισα προβλημα διοτι η μιση πισινα είχε σκια...

DSC_0420.jpg


Καμία από τις φωτογραφίες δεν είναι κροπ.

DSC_0367.jpg


... και ενας φίλος
 
Last edited:
Μποσταντζογλου, Γεννατας, Αμπαζης, στην Κορινθο, στο DELUXE, 15/4.
Με την 40D, χωρις φλας, ISO 1600, και τον Tamron 17-50. O θορυβος ειναι καλυτερος απο οτι περιμενα, ο φακος δυσκολευοταν πολυ να εστιασει και σε αρκετες εχει αστοχησει. Αναγκαστηκα να τον κλεισω λιγο στο 3.2, και δουλεψα μανουαλ με 1/50. Επειδη τετοιες αστοχιες συμβαινουν και μεσα σε εκκλησια, μαλλον παμε για αλλαγη.

5640422722_f764538cd0_b.jpg


5639848969_b0c4be3bfd_b.jpg


5639849273_773466822f_b.jpg


5640423378_56e74e8469_b.jpg


5640423456_78fd55675f_b.jpg


5639849159_c1d4d5e572_b.jpg


και μια με φλας
5639849075_d13f421dc1_b.jpg
 
Last edited:
Καλη προσπαθεια αλλα ψιλοσκοτεινες (περαν των αλλων προβληματων που ειπες). Για τετοια γεγονοτα, το 1,4 σε σταθερο φακο, ειναι ανεκτιμητο μαλλον...

Γιατι δεν δοκιμασες και τον 28ρη?
 
Εμένα μου αρέσουν. Δε θα τις ήθελα πιο φωτεινές. Ειδικά η πρώτη νομίζω ότι είναι άψογη από πλευράς φωτισμού και έκθεσης.
 
Ξεκιναει σε λιγες μερες το παγκοσμιο πρωταθλημα χοκει στον παγο στην Μπρατισλαβα και η πολη στολιστηκε.

Χτιστηκε ολοκαινουργιο γηπεδο 17.000 θεσεων, αλλα κατα λαθος δεν υπηρξε σχεδιο για παρκινγκ ουτε υπογειο ουτε υπαιθριο. Θα εχει πλακα.

Εισητηριο δεν βρηκα ουτε για δειγμα... περιεργα πραγματα. Κυκλοφορησαν ομαδικα και ξεκινουσαν απο 250Ε... Κατι μεμονωμενα των 14Ε, ειναι συνεχως out of stock... θα το παλαιψω λιγο ακομη...

Παντως το περιμενουν πως και πως εδω...εντυπωση μου εκανε πως δεν γεμισε ο τοπος με αναμνηστικα, οπως ειχε γινει με τους ολυμπιακους τους δικους μας... σε συγκεκριμενα καταστηματα, πωλουνται λιγα αναμνηστικα... το εμποριο δεν ειναι το δυνατο τους σημειο μαλλον...

a578f7cb46db6b1790d6e68f5db2b821ad6bda4a64eed486a913cb86cdecf0476g.jpg


192e3c8cc6e9350c50ec0037f1fc76e0ee7bfda6c7d80cc4213bf96c3d9290006g.jpg
 
8cfc110a83221de4689ad10f516bc9e80f996faedc419075129853f8dd349b656g.jpg


Και εδω ενα photosooting με μοντελα που... δεν σας εχω συνηθισει, αλλα ισως μας διαβαζουν και...γυναικες
702f7938e30db52e84c1aa5cf418cff306d6333f4a87c0baf49a72551e2f5da46g.jpg
 
Με λιγο πιο πανω εκθεση, εβγαιναν πολυ φωτισμενα τα προσωπα. Νομιζω οτι καλες ειναι. Καποιες λιγες τις τσιμπησα 1/3 στοπ.

Ο 28αρης ηταν πολυ ανοιχτος, τον ειχα μαζι, επρεπε να τον δοκιμασω.

Εβγαλα και μερικες με φλας, αλλα ειναι για πεταμα, γιατι φαινονται διαφορα αχρηστα (καλωδια, κοσμος απο πισω να τρωει φυστικια κτλ).

Η 40 αξιοπρεπεστατη σε 1600, αν σκεφτεις οτι ειναι ολα μαυρα.

Απο εκεινη τη μερα παντως εχω κατι περιεργα ονειρα με μια 5D...
 
Για γινε και λιγο πιο αναλυτικος για το θεμα του ταμρον... και την εστιαση... τοσο προβλημα δηλαδη? Οσο να ναι, οι πρωταγωνιστες εχουν ενα προβολι πανω τους... να μη βρισκει κοντραστ?

Εγω προσφατα, ενεργοποιησα ξανα το HTP. Βεβαια εχω μικροτερο δυνατο iso τα 200 αλλα δεν πειραζει... σε τετοιες συνθηκες ισως βοηθαει λιγο να αυξησεις την εκθεση και να μη χασεις τα λευκα.

Αν και νομιζω ο Ηλιας ο Γιαριμης κατι ειχε πει οτι δεν ειναι και τοσο προτιμητεο εναντι της μετεπειτα επεξεργασιας, αλλα δεν θυμαμαι για ποιες περιπτωσεις αναφεροταν...
 
Μποσταντζογλου, Γεννατας, Αμπαζης, στην Κορινθο, στο DELUXE, 15/4.
Με την 40D, χωρις φλας, ISO 1600, και τον Tamron 17-50. O θορυβος ειναι καλυτερος απο οτι περιμενα, ο φακος δυσκολευοταν πολυ να εστιασει και σε αρκετες εχει αστοχησει. Αναγκαστηκα να τον κλεισω λιγο στο 3.2, και δουλεψα μανουαλ με 1/50. Επειδη τετοιες αστοχιες συμβαινουν και μεσα σε εκκλησια, μαλλον παμε για αλλαγη.

Βασίλη, ωραίες ..... να μην ηταν και τόσο ματζέντα οι επιδερμίδες ...

Απορώ πως βγήκε άσπρο το χαρτί και το μπλουζάκι και οι επιδερμίδες ... άκρα ματζεντίαση !!.

Πάντως αυτό το ματζεντί φως είναι το πιο ισσοροπημένο, δεν υποεκτείθεται κανένα κανάλι (έχεις σχεδόν μοναδιαίο WB) και γιαυτό και ο θόρυβος δεν είναι τόσο εμφανής.
Eπίσης έπιασε τόπο το ISO 1600, πάντα στις Canon συμφέρει, έχοντας δεδομένα ταχύτητα-διάφραγμα, να τραβας με το μεγαλύτερο ISO (κανονικό όχι extended) που δεν σου βγάζει καμένα.