Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Απάντηση: Re: Versus

To σημαντικό είναι οι απαιτήσεις του χρήστη να καλύπτονται.
Και νομίζω δεν είναι παράλογο οι απαιτήσεις να είναι σχετικά υψηλές με εξοπλισμό 3.000 ευρώ.

Έμμεσο versus είναι σε σχέση με τι τράβηξε ο ίδιος και μάλιστα στο σύνδεσμο είναι η mk1.Μπορεί να τα πάει και καλύτερα αν πάρει τη μηχανή του και σε άλλα ματς,όπως έγραψα στο 1ο ποστ,εκεί θέλω να καταλήξω.Αν ήταν όλα τόσο εύκολα,θα παίρναμε 1Dx και θα γινόμασταν επαγγελματίες.Μπορεί να είμαι και λάθος ,καταλαβαίνω όμως το σκεπτικό σου και συμφωνώ εν μέρει.
 
Re: Versus

Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά με όλα τα υπόλοιπα ίδια η διαφορά είναι ορατή (κυρίως στο αποτέλεσμα ξεφοντάρισμα) ακόμη και μεταξύ apsc - ff με τους ίδιους φακούς.
 
Re: Versus

Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά με όλα τα υπόλοιπα ίδια η διαφορά είναι ορατή (κυρίως στο αποτέλεσμα ξεφοντάρισμα) ακόμη και μεταξύ apsc - ff με τους ίδιους φακούς.

To επιχείρημα των χρηστών m4/3 είναι ότι θέλουν να έχουν και τις εκφράσεις των διπλανών παικτών, και ότι ούτως ή άλλως στο 5.6 θα τραβούσαν στο ff. Αυτό γράφει ο χρήστης από το link του Skywriter55.

Τώρα αν χαζεύουμε και τις κοπέλες απέναντι, θα πούμε ότι είναι λάθος χρήστη, λάθος επιλογή θέσης, λάθος απόσταση, λάθος γωνία λήψης, απειρία κ.ο.κ.
https://avclub.gr/forum/attachment.php?attachmentid=152694&d=1528562138
 
Re: Versus

Είναι κάπως πιο περίπλοκο .. εννοώ δεν είναι η διαφορά αισθητήρων το μόνο στοιχείο ..

Ενα βασικό που μπορεί να έπαιξε ρόλλο .. αποτι θυμάμαι η Canon χρησιμοποιεί ενα κόλπο .. συγχρονισμό με την συχνότητα του φωτισμού ώστε να τραβάει πάντα κοντά στο peak. Στον τρεμουλιαστό φωτισμό των γυμναστηρίων αυτό μπορεί να κάνει σοβαρή διαφορά στην αποτελεσματικότητα.
(στην 7DII το άρχισε .. δεν είμαι σίγουρός αν το έχει και η 5DIV αλλα είναι το πιο πιθανό ..) .. νομίζω μόνο η Sony A9 το έχει απο τον ανταγωνισμό .. μπορεί και οι Νικον D5/500 ..

Με την Ε-Μ1.2 είχε ισοδύναμη κάλυψη 80-300mm .. για να είχε ισοδύναμη κάλυψη σε FF ζουμ θα έπρεπε να έχει είτε ένα ανυπαρκτο μοσχάρι 80-300/f2.8 με βάρος 3-4 κιλά και τιμη στα 10000 ή να θυσίαζε 2 στοπ φωτεινότητας βάζοντας είτε τον 100-400 ή εναν TC1.4x στον 70-200/f2.8 --> 100-280/f4.0

Tωρα το θέμα είναι πόσο χρειάστηκε-εκμεταλεύτηκε το επιπλέον ζουμ ???
.. αν δεν χρειαζόταν τότε κακώς μιλάμε για 1500 κόστος φακού διότι η δουλειά θα γινόταν με 35-100/f2.8 με την μισή τιμή

.. αν χρειαζόταν σε ένα σημαντικο ποσοστό λήψεις > 200mm FF .. τότε π.χ. τραβώντας σε 150mm (FF 300mm) με την Ολυ έναντι 200mm + 1.5x crop με τν canon η διαφορά σε DOF εξανεμίζεται και η διαφορά σε θόρυβο γίνεται λιγότερη απο 1 στοπ (αντι 2 στοπ που είναι αν επαρκουν τα 200mm FF) ..(εξυπακούεται οτι η θέαση-συγκριση θα γίνει σε ίδιο μέγεθος ..)
 
Re: Versus

Ωχ ανακάτεψα πολύ με αυτά που έγραψα το νήμα!!
Γενικότερα να πω όπως πολύ σωστά αναφέρατε ότι ήταν η πρώτη σοβαρή φορά που ασχολήθηκα με το συγκεκριμένο θέμα (το έχω κάνει άλλη μια)και σαφώς έκανα πολλά λάθη και η ασχετοσύνη μου δεν βοηθούσε. Την μηχανή την ξέρω μεν καλά άλλα όχι όπως π.χ. ο Κώστας (Kbook).
Σίγουρα αν ξαναδοκιμάσω τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Π.χ. είχα μεγάλο θέμα και με το WB καθώς έφαγα ώρα να βρω το σωστό, ενώ π.χ. η canon στο AWB απλά θέριζε (παρεπιπτόντως σε WB οι Canon δεν παίζονται, το είχα διαπιστώσει και την 800D που είχα).
Από εκει πέρα η η δυσκολία ρύθμισης της Em1 και ο μικρός αισθητήρας δεν βοηθάνε. Με την canon γρήγορα και απλά είσαι έτοιμος και πυροβολάς, έχει και το αυτόματο Flickering που όπως είπε ο Ηλίας πιο πάνω τραβάει στον ανώτατο φωτισμό και όλες οι φώτος έχουν παρόμοιο exposure. Δεν βοήθησε και το γεγονός ότι ήμασταν σχετικά μακριά και τραβάγαμε μόνο φώτος από τα 150mm και πάνω, αν είμασταν όπως αναφέρθηκε κοντά στην μπασκέτα, θα έβαζα πάνω τον panasonic 25mmf,14 και θα ήμουν άρχοντας!!!
Από εκει και πέρα τα αποτελέσματα της Em1 δεν είναι τόσο άσχημα (δεν έχω προλάβει να τις ξεδιαλύνω τις φώτος), με κατάλληλη επεξεργασία στέκονται σε Facebook, ιστοσελίδες κλπ. άλλα δεν είναι αποτελέσματα για σετ αξίας 3.000 ευρώ, παρόλα τα θέματα που είχα, και εδώ θα προσθέσω ότι παλιότερα είχα τραβήξει κάποιες φώτος σε παρόμοιες συνθήκες με μια Nikon D5300 και έναν Nikon 70-300, συνολικό πακέτο αξίας 1.000 ευρώ και τα αποτελέσματα ήταν παρόμοια!!, ενώ το 3D tracking της Nikon ήταν μοναδικό.
Δουλεύοντας με την Canon έβλεπες άμεσα ότι το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο, σου έδινε μια σιγουριά, να πω επίσης ότι ο φίλος μου είναι φωτογράφος γάμου, ξέρει καλά τον εξοπλισμό του άλλα από φωτογράφιση αθλητισμού δεν έχει ιδέα και πάλευε και αυτός στην αρχή να βρει τον ''ρυθμό'' του.

Συνολικά πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος με την em1 καθώς είναι μια μηχανή πλήρως εξοπλισμένη που κάνει για το 95% των δουλειών που θα τις αναθέσεις και κάτω από προϋποθέσεις κάνεις δουλειά και με m4/3 σε sport με κακό φωτισμό απλά δεν συνιστάται για τέτοιες περιπτώσεις και απλά όταν έχει απέναντί σου ένα θηρίο FF απλά σηκώνεις τα χέρια ψηλά, τόσο απλά, το μέγεθος πάντα κάνει την διαφορά σε τέτοια θέματα!!
 
Re: Versus

επαγγελματιας και τραβαγε jpg ?

Το WB ειναι ασχετο, παντα τραβαμε raw Και το φτιαχνουμε στο post.... σε τετοιες συνθηκες το RAW ειναι απαραιτητο!
 
Re: Versus

επαγγελματιας και τραβαγε jpg ?

Το WB ειναι ασχετο, παντα τραβαμε raw Και το φτιαχνουμε στο post.... σε τετοιες συνθηκες το RAW ειναι απαραιτητο!

Τράβαγε και τα 2, απλά τράβηξε και jpeg για να δει τι κάνει η μηχανή, έτσι και αλλιώς η συγκεκριμένη φωτογράφηση δεν τον ένοιαζε απλά περνούσε την ώρα του και μάλλον δεν πρόκειται καν να επεξεργαστεί τις φώτος.
 
Re: Versus

Έχω βαρεθεί αυτό με το awb... Αν κάποιος θέλει να τραβάει επαγγελματικά και όχι για χομπυ, τραβάει raw kai jpg, και τελειώνει.

Σωστά Γιάννη απλά σκέψου ότι πολύς κόσμος (ακόμα και επαγγελματίες) απλά δεν τραβάνε raw όλη την ώρα καθώς βαριούνται, δεν έχουν χρόνο για επεξεργασία, δεν προλαβαίνουν, δεν ξέρουν να επεξεργάζονται σωστά, δεν έχουν καλό υπολογιστή κλπ...οπότε εκεί το AWB είναι σωτήριο
 
Re: Versus

Πολλές φορές όμως την πατάς με το AWB, προσωπικά τραβάω πάντα jpeg+raw ώστε να έχω το 2ο "καβάτζα" αν κάτι πάει στραβά. Έτσι κι αλλιώς οι sd έχουν φθηνήνει πολύ...
 
Re: Versus

δεν υπαρχει δικαιολογια... εχουμε καρτες μεγαλου μεγεθους, υπολογιστες και σκληρους δισκους με πολυ χωρο και ισχυ .

Με Το να τραβας μονο Jpg , πηγαινεις γυρευοντας!
Ειδικα ο επαγγελματιας, πρεπει να προσεχει διπλα..πληρωνεται γι αυτο.
 
Re: Versus

Ο Επαγγελματίας γνωρίζει γιατί τραβά raw όπως γνωρίζει ότι το Jpg παρέα του προσθέτει στην επεξεργασία πολλά περισσότερα. Δεν είναι θέμα backup και μόνο το jpg.
... όπως πολλοί μη αμειβόμενοι του είδους.
 
Re: Versus

Εγώ ΔΕΝ είμαι επαγγελματίας, τραβάω για πάρτη μου αλλά θέλω να έχω επιλογές: κάποιες φορές "κάθεται" άριστα για τα γούστα μου το jpeg, άλλες όχι - και δεν είναι μόνο το wb - υπάρχουν και άλλοι παράγοντες...
 
Re: Versus

Οι επαγγελματίες των σπορ εννοείται πως τραβάνε κατά κόρον jpeg. Στα πιο απαιτητικά events μάλιστα (παγκόσμια πρωταθλήματα, Ολυμπιακούς κλπ) δεν ασχολούνται καν με επεξεργασία μια και οι φώτο φεύγουν από τις μηχανές με ethernet απευθείας για τους υπολογιστές των πρακτορείων τους για να τις περιλάβουν οι photo editors και συνήθως να κάνουν ελάχιστα πράγματα από post processing όπως ίσως λίγο κροπ.
 
Re: Versus

Εδώ έχετε κάνει ατελείωτες συζητήσεις και αντιπαραθέσεις για τα jpg και ειδικότερα των fuji και olympus, και τώρα δεν σας ενδιαφέρουν;
 
Re: Versus

ειναι αλλο πραγμα οι προσωπικες εντυπωσεις και αναγκες και αλλο το να συγκρινουμε ποιοτητα φωτο σε νημα versus!

Εδω προφανως και θελουμε να δουμε σε raw τι κανει η καθε μηχανη....ειδικα σε επαγγλεματικη χρηση.

Αν καποιος θελει να τραβαει μονο jpg ειναι δικαιωμα του, αλλα οχι να κανει συγκρισεις μηχανων κι εξοπλισμου.
 
Re: Versus

Οι επαγγελματίες των σπορ εννοείται πως τραβάνε κατά κόρον jpeg. Στα πιο απαιτητικά events μάλιστα (παγκόσμια πρωταθλήματα, Ολυμπιακούς κλπ) δεν ασχολούνται καν με επεξεργασία μια και οι φώτο φεύγουν από τις μηχανές με ethernet απευθείας για τους υπολογιστές των πρακτορείων τους για να τις περιλάβουν οι photo editors και συνήθως να κάνουν ελάχιστα πράγματα από post processing όπως ίσως λίγο κροπ.

Και στην Ελλάδα τα πρακτορεία και τα αθλητικά σάιτ ζητάνε το πολύ μέχρι το ημίχρονο (μπάσκετ και ποδόσφιαρο) άμεσα φωτογραφίες για τα άρθρα και δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία... Εγώ με ΕΜ1.1 και ΕΜ1.2 τώρα μεταφέρω σε tablet ή κινητό και στέλνω τις καλύτερες σε SOOC. Ειδικά λόγω του resize που γίνεται στο web δεν βλέπεις καν διαφορά.
 
Re: Versus

Ποιός είναι ο καλύτερος συνδυασμός σώματος - φακού για πορτρέτα κάτω από 1000$? Ένα πολύ καλό άρθρο από το imaging resource που καταλήγει εδώ: https://www.imaging-resource.com/PRODS/best-portrait-camera/best-portrait-camera-overall.HTM ...αλλά έχει ενδιαφέρον ολόκληρο μια και βλέπει κανείς και άλλα πράγματα...