Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Ηλία τσεκαρω λιγο την Μ που μου προτεινε ο Τασος.
Συμφωνα με το dxo, 11,2 ev η canon / 11,3 η xz-2..

Ενταξει τουλαχιστον στο iso ειναι στα επιπεδα της em-5, αλλα πως γινετε αυτο με το DR? (κατι χανω τωρα σιγουρα...:ears:)


υγ. Ρε μηπως μαμει το εργαλειο μου και τζαμπα ψαχνομαι? :BDGBGDB55: :tongue:

Είναι που η ίδια ορολογία χρησιμοποιείται για διαφορετικά πράγματα. Το DR @ DxO είναι όρος των μηχανικών "engineering dynamic range = max signal/noise floor" και σημαίνει κατι που δεν έχει και τόσο αξία στη φωτογραφική κοινότητα, δηλ. ναι το κατωφλι θορύβου είναι το σημείο όπου δεν μπορείς να διακρίνεις το σήμα απο τον θόρυβο (SNR=1) αλλά φωτογραφικά ακόμα και SNR=2 (6DB) είναι απαράδεκτο SNR=4 (12DB) χμμ ίσως .. με denoise και σμίκρυνση .. SNR = 10 (20db) γενικώς θεωρείται ενα καλό σημείο όπου η ποιότητα είναι γενικώς αποδεκτη και χωράει και επεξεργασία (π.χ. φώτισμα - αναδειξη σκιερών πουσάρισμα κανα δυό στοπ ..)

http://theory.uchicago.edu/~ejm/pix/20d/tests/noise/
grad-DOI-1d3noise-8bit.gif

Fig. 13 - Text superposed on a tonal gradient, with superposed read noise. The contrast difference between text and background rises linearly across the image,
while the noise stays constant; thus the S/N ratio rises linearly from zero to eight going from left to right.

Που θα έβαζες το όριό σου ??

Για να βρείς το σημείο 18db πρέπει να μπείς στις καμπύλες SNR (άνοιξε κάθε μοντελο μόνο του για να εμφανιστεί το tab full SNR).
Για πιο έυκολα απο DxO αντι του DR βλέπε το color sensitivity ή και το tonal range .. δίνουν αποτελέσματα πιο κοντα σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως ποιότητα σε σχέση με τον θόρυβο (δεν βάζουν όμως πλήρως το άλλο μεγάλο ζητούμενο .. την ευκρίνεια.. το βάζουν εν μέρει καθορίζοντας την διακριτότητα χρωμάτων και τονων αλλά ... )
 
Re: Απάντηση: Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Την DP2M πάντα την ξεχωρίζω από τον ουρανό που ποτέ δεν είναι μπλε. :flipout:

Η DP2Q φαίνεται να διόρθωσε το θέμα του μπλε, αλλά έχασε σε ευκρίνεια:

DP2M

DP2Q
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Αντίθετα της Fuji είναι πιο μπλέ απο τις άλλες .. ;) έχω δίκιο ?

Η μάλλον όχι μπλέ αλλά πιο "ουρανί" .. (άλλο ουρανί - άλλο μπλε .. :operator: )

tzo ενημέρωσες τα RAW με το συννεφιασμένο fuji ?.

Θυμάσαι μήπως ποιές είναι με πολωτικό και ποιές οχι ?.
 
Last edited:
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Γενικα δεν ειμαι της αποψης οτι το χρωμα πρεπει να ειναι ντε και καλα πιστο στην πραγματικοτητα.. Αν ειναι πιο ζωντανο και πιο ωραιο χωρις να βγαζει ματι, εμενα μου αρεσει περισσοτερο. Τετοια περιπτωση πιστευω οτι ειναι η fuji με τα φοβερα της χρωματα.. Της μεριλ ειναι ολιγον τι ψοφια.. η dp3 παντως tzo δεν φαινεται να εχει θεμα με το χρωμα, δεν ξερω αν το εχεις παρατηρησει και εσυ.

υγ. Ηλια thanx για το μαθημα για ακομη μια φορα ;)
 
Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Δεν είναι θέματος ζωντάνιας ή κορεσμού, αλλά προσέγγισης στον τόνο. Φυσικά μπορούμε να το φέρουμε μετά αλλού, εάν το επιθυμούμε, αλλά είναι μεγάλης σημασίας να μπορείς να συλλάβεις και αποδώσεις τα χρώματα όπως τα βλέπεις.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Από μπλε άλλο τίποτα στη Fuji. Αλλά ασβεστωμένο τοίχο δεν μπορώ πλέον να χαρώ, αν δεν είναι από Sigma DP. :smile:

Εδώ από Fuji. Δυστυχώς δεν έχω ίδια λήψη με DP2M.

Tz3GlK.jpg


A, με την ευκαιρία ανέβασα στο ίδιο filebin link το σωστό raw της Fuji στο συγκριτικό.
Το Fuji-XM1_07 είναι το σωστό, χωρίς ήλιο.

http://filebin.net/z4ka97kyd3
 
Last edited:
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Γιάννη (tzo) τα exif δεν υπάρχουν, αν σου είναι εύκολο μας λες τα βασικά? Διάφραγμα, χρόνος έκθεσης κ.λ.π.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Οι φωτογραφιες ειναι απο το link που δινει στο τελος του ποστ o tzo.
Εχουν links απο flickr για πληροφοριες.

http://www.getdpi.com/forum/other-cameras/44690-sigma-sd-dp-merrill-vs-your-other-camera.html


Αυτο το φορουμ ειναι τιγκα στην πληροφορια για τις μεριλ με πολλους φαν της.. Στην κατηγορια "Other cameras", για οποιον θελει να... καει λιγουλακι :fahne90:
 
Last edited:
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Διαβασε και παρακατω :flipout:

I have two other cameras (Leica M-E and Fuji X-E1) that I'm currently using (occasionally) along with the Merrills, but I won't embarrass them by posting comparisons. Both are nice cameras and fun to use, but they just do not produce image quality comparable to the DPxMs.


Οπως και να χει Τζο, μολις πεσει λιγο ακομα η τιμη, να παει κανα 300αρη ξερω γω, πιστευω οτι ειναι φοβερο bargain η αγορα μιας μεριλ. Το θεμα ειναι μην εξαφανιστουν μονο!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Sigma DP2Q vs Sony α6000+16-50 vs α7s+24-70 vs α7r+28-70

6vjZGw.jpg


F58PEq.jpg


VdcQUp.jpg



Sigma DP2Q vs α7s+24-70 vs α7r+28-70:

EQlJkj.jpg
 
Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Αδύνατη η σύγκριση, διαφέρει πάρα-πάρα πολύ το φως. Και *όλως τυχαίως*, τα δείγματα της Σίγμα έχουν βγει με το καλύτερο, μαλακό και πλάγιο.

Φυσικά σε κάποια τμήματα (άκρα να υποθέσω) η απόσταση είναι πάρα πολύ μεγάλη έως τεράστια, αλλά πάλι υπάρχει το θέμα τι συγκρίνουμε. Σταθερό με ζουμ, απογευματινό φως με έλλειψη φωτός κλπ. Για φανμποϊ μου μυρίζει ο δοκιμαστής.
 
Re: Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Δεν έχει λόγο να είναι fanboy o δοκιμαστής. Εκατοντάδες μηχανές δοκίμασαν στο dkamera.de, και είναι οι μόνοι απ' όσο ξέρω που προσπαθούν να έχουν τα ίδια θέματα στις λήψεις τους εκτός στούντιο. Αν προσέξεις και την ώρα στο ρολόι, βγάζουν τις φωτογραφίες την ίδια ώρα της ημέρας. Φυσικά το φως αλλάζει αφού είναι άλλες μέρες, ακόμη και άλλες εποχές.

"Take it with a grain of salt", που λένε. Τα συγκριτικά τεστ, ειδικά με λήψεις εκτός στούντιο, είναι άνισα εξ ορισμού. Προτού τα βγάλουμε άχρηστα/ανούσια όμως, ας δούμε αν έχουμε κάτι να μάθουμε από αυτά. Μια ιδέα την παίρνουμε πάντως σίγουρα. Προσωπικά τις βρίσκω ενδιαφέρουσες τις συγκρίσεις. Για παράδειγμα, φαίνεται πόσο χειρότερος είναι ο 28-70 από τον 24-70 της Sony.
 
Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

To φως είναι πάρα πολύ αβανταδόρικο στη Σίγμα, αυτό λέω. Και με κινητό όταν βγάζω φωτογραφίες με τέτοιο φως, τζάμι βγαίνουν. Κάπου είχα κάνει πριν πολλά χρόνια ένα τεστ φακών, με τέτοιο ακριβώς φως, ώστε να εξασφαλίζονται οι καλύτερες δυνατές συνθήκες. Όταν οι συγκρίσεις δεν γίνονται την ίδια στιγμή, έχουν νόημα μόνο με σταθερό σετάπ, όπως πχ των σκηνών που βγάζει το imaging resource. Η σύγκριση αποτελεσμάτων είναι στην ουσία ένα πείραμα, και το άλφα και ωμέγα σε ένα πείραμα είναι η τήρηση συγκεκριμένης μεθοδολογίας. Απομονώνω μία μεταβλητή και ελέγχω την επίδρασή της στο αποτέλεσμα.
 
Re: Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

...(άκρα να υποθέσω)...

Από όλα τα σημεία είναι τα crops. To κεντρικό είναι το ρολόι.

Τα crops χαμηλής ανάλυσης τα ανέβασα για πιο παραστατική απεικόνιση.
Υπάρχουν τα δείγματα όλων των μηχανών σε πλήρες μέγεθος εδώ:

http://www.dkamera.de/testbericht/beispielaufnahmen/
 
Re: Απάντηση: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

To φως είναι πάρα πολύ αβανταδόρικο στη Σίγμα, αυτό λέω. Και με κινητό όταν βγάζω φωτογραφίες με τέτοιο φως, τζάμι βγαίνουν.

Δηλαδή υπάρχει περίπτωση ο Sony 28-70 να έχει καλύτερη ευκρίνεια από τον Sony 24-70 και να έφταιγε ο φωτισμός για τις επιδόσεις του;
Ή η X100s υπάρχει περίπτωση να φτάσει ποτέ την ευκρίνεια της DP2Q;
Υπάρχουν πολλές συγκριτικές λήψεις σε πραγματικές συνθήκες στο dkamera.de, μία μόνο απ' όλες επέλεξα.

Όποιος προτιμάει studio λήψεις, μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δείγματα του imaging-resource.
Για μένα πιο παραστατικές είναι οι συγκρίσεις με εξωτερικές λήψεις, ακόμη και με τον αστάθμητο παράγοντα των διαφορετικών συνθηκών.
Στο τεστ που έκανα εγώ πιο πάνω, οι λήψεις ήταν η μία μετά την άλλη. Οι reviewers δεν έχουν την πολυτέλεια να έχουν όλες τις κάμερες ταυτόχρονα διαθέσιμες και γι' αυτό περιορίζονται σε στούντιο λήψεις.