Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Απάντηση: Re: Versus

edit... δεν θα τη συνέχιζα την κουβέντα στο νήμα της e-m1 II, κι εδώ ουσιαστικά από σπόντα είναι γιατί δεν είναι καν versus. Αλλά άντε πες να τη συνεχίσουμε, όσον αφορά τις κάρτες τουλάχιστο.

Η XT2 έχει ίδιο καρτοδέκτη UHSII με την X-Pro2; (άλλη μια μηχανή του 2χίλιαρου δίχως διπλές UHS II). Αν ναι, τερματίζει βλέπω στα 100-110 mb/sec. Δηλαδή υποστήριξη, αλλά κουτσουρεμένη. 70-80 γράφουν κάποιες αρχαίες για σενα τεχνολoγικά Canon σε UHS I, με κάρτες μισού κόστους. Αναφορές σε κολήματα υπάρχουν ΚΑΙ με την XT2 όπως ήδη έγραψα.

Η e-m1 mark II μπροστά στα μάτια μου πρέπει να ξέρασε καιμιά 70αριά raw σερί (τα μετρήσαμε αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς) με UHSII κάρτα. Μετά καθυστέρησε, αλλά έδινε σταθερά. H ΧΤ-ΙΙ δίχως το grip πρέπει να είναι στα επίπεδα της e-m1 mark I αν θυμάμαι, 35-40 max. Με εγγραφή και στις 2 κάρτες, παίζει οι 2 μηχανές να είναι και ισοδύναμες. Βέβαια 4mpixels παραπάνω η ΧΤ2. Ναι αλλά ταχύτερη ριπή η mark II.

Οπότε που είναι το απαράδεκτο και το αδιανόητο... ταχύτερη με μονή κάρτα η em1, ισοδύναμες με 2 κάρτες. Οκ με το grip θα έχει αβαντάζ με τις 2 κάρτες. Ισοδυναμία βλέπω. Προβλήματα έχουν αναφερθεί και στις 2. Η GH5 δεν έχει κυκλοφορήσει καν ακόμα.

Με λίγα λόγια, ας δουλεύουν σωστά, γρήγορα και με λογικό κόστος χρήσης, κι ας είναι και UHS 0 μέσα. Από την πλευρά του τελικού χρήστη αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο.

μπηκα να διαβασω versus k στραβωθηκα να διαβαζω ανακριβιες,

που ειναι τα προβληματα της xt2, επειδη διαβαζω ξενα forums κ δεν λενε τιποτα οι ξενοι, εκτος αν ειστε κατοχοι κ το παθατε, αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω το θαψιμο στην fuji, πρεπει να το παραδεχτουμε οτι ειναι μια πολυ καλη μηχανη χωρις προβληματα, (για την ωρα τουλαχιστον)

..και μιας που εισαι ειδικος στο βιντεο, επιμενω κ ξαναρωτω να μαθω την γνωμη σου για το βιντεο της xt2,
ευχαριστω
 
Re: Versus

Η XT2 έχει ίδιο καρτοδέκτη UHSII με την X-Pro2; (άλλη μια μηχανή του 2χίλιαρου δίχως διπλές UHS II). Αν ναι, τερματίζει βλέπω στα 100-110 mb/sec.

Διχίλιαρο δεν κοστίζει πλέον η X-T2 (1650 βλέπω τη χαμηλότερη τιμή Ευρώπης, όχι grey) και λιγότερο ακόμη η X-Pro2.
Eφόσον σήμερα δεν βρίσκεις κάτω από διχίλιαρο την E-M1II, οφείλει να φτάσει και γιατί όχι να ξεπεράσει σε επιδόσεις τις λίγο παλιότερες Fuji.

Σίγουρα δεν φτάνει η υποδοχή να είναι UHS-II, αλλά να υποστηρίζεται και στο μέγιστο η ταχύτητα του διαύλου.
Π.χ. η E-M5II έχει UHS-II και δίνει μέγιστη ταχύτητα μόλις 82.3 MB/s.

Αν δεχτούμε ότι ισχύουν ακόμη τα τεστ του Alik Griffin (και δεν υπήρξε από τότε βελτίωση με αναβάθμιση λογισμικού), η X-T2 δίνει μέγιστη ταχύτητα εγγραφής 153.79 MB/s και η X-Pro2 108.35 MB/s, επιβεβαιώνοντας και το τεστ του site cameramemoryspeed (112.1 MB/s).

Kάποιος που παρακολουθεί τις αναβαθμίσεις λογισμικού των συγκεκριμένων μηχανών μπορεί να μας διαφωτίσει αν κάτι έχει αλλάξει από τότε που έγιναν αυτές οι μετρήσεις.

H μέγιστη ταχύτητα 163.4 ΜΒ/s της Ε-Μ1ΙI είναι σίγουρα υψηλή. Εκεί που μας τα χαλάει είναι στην ταχύτητα με UHS-I κάρτα (μόλις 41.6 ΜΒ/s) κι αυτό γιατί δεν υποστηρίζει κάρτες υψηλής ταχύτητας διαύλου SDR104 (δηλ. μέγιστης ταχύτητας 104 MB/s).
 
Re: Versus

Οκ tzo όλα καλά, κι εγώ μάλλον υπερέβαλα λίγο αλλά να ξέρεις δεν έχω ακούσει - διαβάσει και λίγα, από τότε που ανέβασα και εκείνο το τεστάκι του kbouk και της mark II τα υπονοούμενα πάνε κι έρχονται...

versus όπως ήδη έγραψα, το συνεχίζω ως τέτοιο εδώ, αφού υπήρχε και η διάθεση και η προτροπή. Δεν ήταν αρχική επιθυμία μου - αν αυτό μετρά καθόλου. Αφού όμως επιμένεις ότι ορθώς έγινε, μαζί σου.

Για τιμές συνηθίζω να συγκρίνω με τιμές Ελλάδας. Στο skroutz 3 κατοστάρικα σκάρτα είναι η διαφορά x-pro e-m1. Σημαντικό ποσό μεν, αλλά ποσοστιαία δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να πούμε ότι είναι άλλης κατηγορίας. Δεν νομίζω πως όποιος θα προτιμίσει τη μία ή την άλλη θα κολήσει στην 2η UHS2.

Για την ταχύτητα bus της X-T2 σε ευχαριστώ που απάντησες στην απορία μου, υπέθεσα ότι θα μοιράζεται τον ίδιο UHS ΙΙ καρτοδέκτη με την x-pro2. Λάθος υπέθεσα, γρήγορος λοιπόν, +1 στην fuji. Πάντως μην ξεχνάμε ότι θέλει και το boost mode για να εκμεταλευτείς πλήρως την ταχύτητα της μηχανής. Δηλ άλλα 300 στο γκριπ + extra μπαταρίες. Να σου τα επιπλέον έξοδα, πάει και το μικρό μέγεθος. Αναγκαίοι συμβιβασμοί.

underfire, ποιές ανακρίβειες, έδωσα παραπομπή στο νήμα της e-m1 δίχως σκοπό να θάψω τη fuji. Στο πλαίσιο της γενικής τοποθέτησής μου ότι λίγο πολύ σε όλα τα νέα σώματα προβλήματα ασυμβατότητας στην αρχή θα υπάρχουν και είναι βιαστικό να κρίνονται τόσο νωρίς. Ειδικά oi X-T2 και em1-ii έχουν να... φάνε τόσα updates που το πιθανότερο σε 1-2 χρόνια θα είναι διαφορετικές μηχανές.

Θέλω να πω, δεν είναι τόοοσο τραγικό - για αρχή - να σου "κάτσει" μια sd του Χ κατασκευαστή με ασυμβατότητα. Βάζεις μια άλλη συμβατή και κάνεις τη δουλειά σου. Όσο πχ να σου κάτσει ασυμβατότητα με τον πανάκριβο φακό σου (και είναι και μπόλικοι στην M1, zuiko mzuiko lumix). Ή να έχεις ελαττωματικό σένσορα ή σύστημα εστίασης ή μηχανισμό κλείστρου. Εκεί ναι να φωνάξεις και θα έχεις 1000 δίκια γιατί θα ταλαιπωρηθείς πολύ.

Ειδικός στο βίντεο όπως πιθανόν το εννοείς δεν είμαι τόσο. Με την έννοια "βίντεο" μπορεί να εννοούμε 30 διαφορετικά πράγματα. Δεν την έχω δουλέψει και τη μηχανή καθόλου. Πλάνα από X-T2 και φωτό έχω πάρει από γνωστό και έχω δει στο youtube. Ευκρινέστατη εικόνα, πολύ καλό autofocus - όχι τόσο ομαλό σαν της Canon αλλά καλό, μετριότατη σταθεροποίηση εικόνας από τους fujinon. Για τι χρήση την θες; Γιατί με τον όρο βίντεο βάζουμε μέσα 10άδες διαφορετικές χρήσεις. Πχ σαν μια καθημερινή βιντεοκάμερα στο χέρι, χλωμό, θα σε κουράσει και θα έχεις μέτριο αποτέλεσμα. Εκεί καλύτερα μια handycam. Αν κουβαλάς συχνά το 3ποδο μαζί, εκπληκτική θα είναι είμαι σίγουρος.
 
Re: Versus

Καλά τα updates που ΘΑ βγουν εν καιρώ, αλλά αν βρίσκεται κάποιος προ επιλογής μοντέλου για αγορά, συγκρίνει αναγκαστικά με τα δεδομένα ως έχουν. Εκτός και αν είναι δοσμένος σε μια συγκεκριμένη μάρκα, οπότε την κάνει την αγορά ευελπιστώντας σε βελτιώσεις με firmware.

Αν δω π.χ. ότι το βίντεο AF της GH5 είναι πολύ υποδεέστερο της α6500, δεν μπορώ να βασιστώ στην προοπτική τρομερής βελτίωσης με firmware updates, ώστε να προβώ άμεσα σε αγορά.
 
Re: Versus

Mια ασυμβατότητα με μια-2 συγκεκριμένες κάρτες δεν είναι της ίδιας βαρύτητας με την εστίαση της μηχανής. Αυτό θέλω να πω.

Εννοείται πως αν έχεις φακούς σε ένα σύστημα - αν αυτό εννοούσες με το δοσμένος- ένας λόγος παραπάνω να παραβλέψεις.
 
Απάντηση: Re: Versus

Η xpro2 ειναι λιγο παλιότερο μοντέλο απο την XT2 , ίσως εκεί οφείλεται και η διαφορά στην ταχύτητα διαμεταγωγής των καρτών στον δίαυλο UHS II, μπορεί να έχει υποδεέστερο hardware μπορεί όμως να είναι θέμα ρύθμισης με firmware, αν ήταν το δευτερο πιστευω η Fuji θα το είχε ήδη κάνει έχοντας την τεχνογνωσία απο την ΧΤ2 και τον χρόνο που έχει διανύσει στην αγορά η Xpro2 ηδη.

Όταν έγραψα για την απάντηση του στελέχους της OLYMPUS ότι δηλ. κόψανε τον δευτερο καρτοδέκτη καθαρα για οικονομικούς λογους δεν ανέπτυξα το αυτονόητο ότι δηλ. αν υπήρχε ο δευτερος καρτοδέκτης θα έπρεπε να υποστηρίζει παράλληλα και τις υψηλότατες ταχύτητες ριπής και διαμεταγωγής κάτι που θα οδηγούσε πιθανως σε τελείως αλλους επεξεργαστές, μνήμες, καλωδιώσεις, cooler για υπερθερμάνσεις κλπ., δεν θέλαν να βαλουν ένα καρτοδέκτη κουτσουρεμένο απλα για να τον βάλουν.

Δεν το συζητω ότι μου κακοφάνηκε και εμενα αρχικά αλλά διαβάζοντας την συνέντευξη κατέληξα ότι προτιμώ την μηχανή να πιάνει τις προδιαγραφές της στην ριπή (γιαυτό αλλωστε πολλοί θα την αγοράσουν) παρά να έχω μια μηχανή κουτσουρεμένη σε χαρακτηριστικά για να λέω ότι έχει 2 καρτοδέκτες UHSII ταχύτητας όσο οι γρήγορες UHS I. Δεν ξέρω πράγματι τι ταχύτητα πιάνει ο καρτοδέκτης 2 της ΕΜ1.2, θα ξαναδώ τα τεστ στο memorytest μήπως και το λέει. Έχοντας όμως την ΕΜ1 με καρτοδέκτη UHS Ι και βλέποντας τα τέστ της εδώ: http://www.cameramemoryspeed.com/olympus-e-m1/fastest-sd-card-tests/ συνηδητοποιώ ότι η ταχϋτητα των 32.5mb/s που έπιασε η Sandisk Extreme pro ήταν αρκετή για να κτυπά 11 fps η μηχανή μου με πολλαπλά RAW και JPEG και αυτό γιατί είχε το μεγαλύτερο buffer απο όλες σχεδόν τις ακάθρεπτες μηχανές της αγοράς όταν βγήκε και φυσικά έκανε σκόνη την ΕΜ5ΙΙ που είχε καρτοδέκτη UHSII αλλά και πολλες αλλες που βγήκαν μετέπειτα.
Πλεον η δευτερη κάρτα στην ΕΜ1.2 για εμένα εξυπηρετεί χρήση ως backup των jpeg και γρήγορο ανέβασμα jpeg φωτό με το OLYMPUS share, η κυρίως δουλειά γίνεται απο τον καρτοδέκτη 1 όπου φυλάσσονται τα RAW. Οταν επιστρέφεις απο φωτογραφηση μπορείς να μεταφερεις σε φακελο της αρεσκείας σου και όλα τα raw απο τον καρτοδεκτη 1 στον 2 και έτσι στον 2 να έχεις και raw και jpeg.

Απο τα παραπάνω με προσεκτική ανάγνωση κάποιος θα καταλάβει ότι το άλλο ζητημα που έθιξε ο tzo είναι ίσως το πιο μείζον, πως η μηχανή διαχειρίζεται το διαθέσιμο buffer δηλ. την προσωρινή μνήμη της όπου εκτονώνεται ο τεράστιος όγκος πληροφορίας, γιαυτό και έκανα την απαραίτητη διευκρίνηση στο νήμα της ΕΜ1.2, ναι πράγματι εχει αδυναμία και δεν μπορείς να δείς αμεσα φωτογραφία αν δεν σβήσει το λαμπάκι, αλλά διευκρινίζω ότι η μηχανή δεν παγώνει, συνεχϊζεις να φωτογραφίζεις, να μπαινεις στα μενού να αλλάζεις ρυθμϊσεις και να κλικάρεις. Θα ήταν θάνατος να μην συνέβαινε αυτό. Έχουν δώσει προτεραιότητα στην χρήση και όχι στην επισκόπηση. Το είχε και η ΕΜ1 (το γραψα και αυτό) και δεν το άλλαξαν στα 4 χρόνια που την είχα. Ετσι νόμισα αρχικά ότι θα συμβεί και με την ΕΜ1.2. Μετά όμως απο τη δήλωση στην συνέντευξη ότι δουλεύουν πάνω σε αυτό για να το βελτιώσουν αναθάρρησα και γιαυτό έγραψα ότι απομένει να δούμε αν θα καταφέρουν να το διορθώσουν σε επόμενο firmware. Αλλωστε την συγκρίνουμε με μοντέλα που έχουν διανύσει ήδη ένα εξαμηνο στην αγορά και έχουν δεχθεί 1 και 2 firmware. Μέχρι τότε όμως είναι αδυναμία της μηχανής αλλά για εμένα προσωπικά όχι τόσο σημαντική, γιατί σε κρίσιμη φωτογραφηση π.χ. σπορ που εκτελώ συνεχόμενες ριπές σιγα μην κάτσω να σταματήσω να δώ τις φωτό, στα μικρά διαλείμματα μπορώ να το κάνω, αυτό που με ενδιαφερει είναι να φωτογραφίζω και να μην παγώνει η μηχανή μου όταν πρέπει να πατήσω το κλείστρο. Δεν το συζητώ βέβαια ότι αν το φτιάξουν θάμαι σουπερ happy.
 
Last edited:
Re: Versus

Δυόμιση χρόνια μετά περιμένω κάτι ακόμη καλύτερο από τις ναυαρχίδες των δύο χιλιάδων ευρώ.
Για την α7rII που πουλά μόνο αισθητήρα για τα λεφτά που ζητά, εκείνη κι αν είναι απαράδεκτη.

φυσικά. αφού ο αισθητήρας της είναι όλα τα λεφτά. Πριν από 1,5 χρόνο βγήκε η μηχανή και παραμένει ο κορυφαίος σένσορας. Το R&D πίσω από το σένσορα και το γεγονός ότι τον κράτησε αποκλειστικά και δεν τον έδωσε στη Nikon όπως τον 36άρη έχει ψηλό κόστος
 
Re: Versus

Το 2,5 χρόνια μετά πήγαινε στην NX1 (σχετικά με την υιοθέτηση UHS-II κάρτας και USB3).

Για την α7rII εικάζω ότι έχει γίνει προ πολλού η απόσβεση. Τα σώματα mk2 της σειράς α7 σε εργονομία-δυνατότητες είναι πίσω αυτή τη στιγμή από τις άλλες mirrorless ναυαρχίδες, ή εντός Sony από την α99ΙΙ.

Παρόλ' αυτά, δεν παύει να είναι μεγάλο μου δίλημμα ποια είναι ουσιαστικά καλύτερη επιλογή:
α7rII grey στα 2400 ή GH5 κανονικής εισαγωγής + battery grip, πάλι στα 2400;

Ως ποιότητα φωτογραφικού αρχείου σίγουρα υπερέχει η α7rII, αλλά σε εμπειρία χρήσης και δυνατότητες σε φωτογραφία και βίντεο η ζυγαριά γέρνει προς GH5.
 
Re: Versus

Tzo αφού έχεις την αφρόκρεμα των sony φακών πιστεύω ότι το σωστό θα ήταν να τους ταιριάξεις και με τον καλύτερο σένσορα, α7rII ή α9. Η gh5 δε νομίζω να σου δώσει κάτι παραπάνω από την α6500 τουλάχιστον στην παρούσα φάση και θα πρέπει να χτίσεις ξανά συστημα μ4/3
 
Re: Versus

Nαι, και έτσι σε στατικά πλάνα δεν καταλαβαίνεις πολλά. Όλες καλές φαίνονται. Οι διαφορές είναι λόγω του στάνταρ προφίλ της κάθε μηχανής. Πχ η sony μου φαίνεται η χειρότερη.

Ο 10bit codec της gh5 το 60p 4K σαν εικόνα και δυνατότητα επεξεργασίας θα την κατατάσουν εκτός απροόπτου σε δικό της επίπεδο από τις υπόλοιπες.
 
Re: Versus

Βγήκε και η επιλογή 4K στο βίντεο. Όντως δεν καταλαβαίνεις πολλά, είναι πάντως ενδιαφέρουσα η διαφορά των χρωματικών προφίλ. Αρκετά τονισμένο το κίτρινο στην GH5, το έχω παρατηρήσει και σε άλλα βίντεο. Στα 6400 iso φαίνεται πολύ καλή η Olympus.
 
Re: Versus

Tzo αφού έχεις την αφρόκρεμα των sony φακών πιστεύω ότι το σωστό θα ήταν να τους ταιριάξεις και με τον καλύτερο σένσορα, α7rII ή α9. Η gh5 δε νομίζω να σου δώσει κάτι παραπάνω από την α6500 τουλάχιστον στην παρούσα φάση και θα πρέπει να χτίσεις ξανά συστημα μ4/3

Φωτογραφικά έχεις δίκιο.
Από τη μεριά του βίντεο όμως η α7rII δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω από την α6500. Ουσιαστικά δεσμεύουν σε super 35 και οι δύο και νομίζω ένα κλικ καλύτερη είναι η α6500.
Αφού έχω ήδη την α6500, η αγορά της α7rII ''μόνο'' για τη φωτογραφία έχει νόημα και για την ευκολία του όλα-σε-ένα.
Το ''μόνο'' σε εισαγωγικά γιατί σίγουρα και οι δύο είναι σημαντικοί παράγοντες για την τελική απόφαση.
 
Απάντηση: Re: Versus

Συγκριτικό video AF μεταξύ Ε-Μ1ΙΙ - G85 - α6500:

https://www.youtube.com/watch?v=2BknDjJJUDI

Δεν υπάρχει αμφισβήτηση ότι η SONY 6500 ειναι η πιο γρήγορη και η πιο ακριβής απο τις τρείς. Μια δύο παρατηρήσεις όμως για αυτούς που δεν έχουν τις μηχανές μιας και ο φίλος μας δεν κάνει τον κόπο να γράψει τις ρυθμϊσεις που χρησιμοποιεί (πρέπει να διαβασεις μετά τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις του) , η G85 ήταν στο AF sensitivity στο 0 , αλλάζοντάς το σε +1 και σε +2 αυξάνεται η ταχύτητα με την οποία εστιάζει στα αντικείμενα, θα είναι ελαφρως ταχύτερη. Η αντίστοιχη επιλογή στην OLYMPUS EM1.2 δυστυχώς αφορά μόνο την φωτογραφϊα και όχι το βίντεο (αν αποφασίσει να τη σπρώξει η Οlympus πιο δυνατά στο βίντεο θα πρέπει να δώσει περισσότερες επιλογές ρύθμισης στο AF ώστε να μπορεί κανείς να μικρύνει το σημείο εστίασης και να ρυθμίζει την ευαισθησία του). Ο φακός που χρησιμοποιήθηκε με την ΕΜ1.2 ήταν ο Lumix 12-35 που είχε θέματα focus breathing με παλιά σώματα Panasonic και χρειάστηκε 1-2 firmware για να στρώσει, για τόσο κρίσιμα τεστ ένας έμπειρος reviewer όπως ο MAX πρέπει να χρησιμοποιεί φακούς της εταιρίας ειδικά με σώμα που μόλις έχει βγεί στην αγορά και δεν έχει δοκιμαστεί με όλους τους φακούς του συστήματος. Ένα παραδειγμα για να γίνω κατανοητός θα φέρω : ο νέος Lumix 100-400 χρειάστηκε firmware update για να γίνει συμβατός με την ΕΜ1.2 φωτογραφικά γιατί κόλλαγε το focus limiter του φακού, που να ψαξει κανείς και το βίντεο χαμός γίνεται με τις διαφορές μεταξύ των φακών και πως εστιάζουν στο σώμα. Με τα παραπανω να προτρέξω και να πώ ότι δεν υποστηρίζω ότι θα αλλάξει η συμπεριφορά της ΕΜ1.2 και θα γίνει καλύτερη ή ισοδύναμη απο της SONY 6500, απλά για να ήταν πιο αξιόπιστο το τεστ θα επρεπε να κάνει χρηση του 12-40/2.8 ή του 12-100/4.
Α και κατι τελευταίο που παρατήρησα όχι τόσο κρισιμο για τον σκοπό του τεστ, στην 6500 το χρώμα στο δέρμα ήταν χαλια μαλλον είχε καποιο θέμα με το WB που δεν το πρόσεξε.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Versus

Είναι πάγια τακτική πολλών reviewers να χρησιμοποιούν τις μηχανές στις default ρυθμίσεις τους, για να πάρει μια ιδέα ο θεατής για κάθε μηχανή out of the box. Πέρα από τον Max ένας που μου έρχεται στο μυαλό είναι και ο Gordon από cameralabs.
Απόλυτο κανένα συγκριτικό δεν μπορεί να είναι, οπότε επιλέγουν ίσως και την πιο εύκολη λύση και για να μη χρειάζεται να απαντούν σε σχόλια του τύπου ''όχι, έπρεπε με κείνη τη ρύθμιση να κάνεις το τεστ'' κλπ. Απαντούν όλα ήταν στο default, take it or leave it, και τελειώνουν.

Κι εγώ υπέρ της άποψης είμαι να χρησιμοποιούνται σε κάθε σώμα οι καλύτεροι native φακοί από κάθε σύστημα και όχι ο ίδιος με αντάπτορα ή κάποιος φακός με ίδιο mount αλλά άλλης μάρκας.

Ως επί το πλείστον όμως κάποια συμπεράσματα βγαίνουν από τα συγκριτικά, ειδικά όταν οι διαφορές είναι οφθαλμοφανείς.
 
Re: Versus

https://vimeo.com/205890452

Κατέβασα το original 4K αρχείο και το εξέτασα με προσοχή στην 65άρα 4Κ Oled TV από κοντινή απόσταση.

Το συγκριτικό είναι πολύ αποκαλυπτικό. Καθόλου τυχαία δεν είναι η επιλογή του τζακιού από τον Gordon για τα τεστ του.
Η διαφορά στο δυναμικό εύρος της α7sII την κατατάσσει σε τελείως άλλη κατηγορία. Απίστευτη πληροφορία στα σκοτεινά και θόρυβος δεν διακρίνεται ακόμη και σε τρελές τιμές ISO, με εκμεταλλεύσιμο αρχείο ακόμη και ατα 51200iso.
Η X-T2 με εξέπληξε αρνητικά. Πολύ αποθορυβοποίηση και τονισμένο κοντράστ, υπερκορεσμένα χρώματα και απώλεια λεπτομέρειας ακόμη και από τα 1600iso. Βασικά δεν αλλάζει ουσιαστικά η εικόνα κατά την εναλλαγή των ISO.
H GH5 τις κερδίζει όλες σε λεπτομέρεια στα 1600 και 3200, αλλά καταρρέει στα 6400 με dancing noise και ξεπλυμένα χρώματα, όπου στα 6400 εντυπωσιάζει η πολύ αποτελεσματική αποθορυβοποίηση της E-M1II.

Συνολικά την α7sII θα επέλεγα για να τραβήξω το συγκεκριμένο πλάνο, αλλά αν έπρεπε να επιλέξω μια από τις άλλες τρεις αυτή θα ήταν η GH5, με προσοχή να μην ξεπεράσω με τίποτα τα 3200iso.
 
Last edited:
Re: Versus

Αργή απάντηση ,αλλά θα αναφέρω για την X-T2 κάπου που γράφτηκε για συμβατότητα με κάρτες.Δεν έχω διαβάσει τις περίσσοτερες απαντήσεις ,αλλά ως τώρα είχα μόνο 2 φορές πρόβλημα .Εχω δύο Lexar 64GB έκαστως ,την 2000x και την 1000χ.Τράβαγα σε διακοπές Raw+Jpeg,raw στην 2000+4K βίντεο και jpeg στην 1000.Κάποια στιγμή η 2000χ γέμισε ,οπότε μου έβγαλε ειδοποίηση memory full.Άρχισα να τραβάω jpeg στη 2η,οκ,μετά πήγα να το γυρίσω πάλι raw+jpeg ,σβήνοντας κάποια αχρείαστα αρχεία.Τίποτα,πάλι memory full.Έπειτα τις άλλαξα θύρα ,πήγα να τραβήξω μόνο jpeg ,τζίφος,έκανα διάφορους συνδυασμους ,χωρίς αποτέλεσμα μέχρι να το λύσω διεξοδικά γυρνώντας στο ξενοδοχείο.
Επίσης, μια άλλη φορά είχα μόνο τη 1000αρα στη 2η θύρα ,την ετοίμαζα τη μηχανή με ρυθμίσεις για κάποιες CAF ριπές ,την κλείνω και βγαίνω έξω.Θυμήθηκα ότι έχω ξεχάσει στο pc τη 2000 ,γυρνάω ,τη βάζω χωρίς να ξανανοιξω τη μηχανή,βγαίνω έξω τραβάω 11 fps ,το buffer έπεφτε ακαριαία μετά από 1-2sec και η μηχανή κολλάει .Λύση μόνο με βγάλσιμο μπαταρίας .Αυτό συνέβει εκείνη την στιγμή 3-4 φορές συνεχόμενες ,οπότε ξαναβάζω όλες τις ρυθμίσεις από την αρχή και όλα ok.
 
Last edited: