Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Versus

Δεν έχω κάνει σύγκριση Α/Β, αλλά δεν έχω παρατηρήσει ανωτερότητα του IBIS της α7ΙΙ έναντι της α6500.

Στην ίδια βάση αν είναι οι δύο μηχανές η απόδοση της σταθεροποίησης δεν είναι αντιπροσωπευτική για καμία από τις δύο μηχανές, αφού το τρέμουλο του χεριού είναι διαφορετικό κρατώτας διπλάσιο όγκο/βάρος και με διαφορετικό ζύγισμα.

Αν όσο τραβάς έχεις μεγεθυμένη προεπισκόπηση 1:1 σε εξωτερικό μόνιτορ ή ακόμη καλύτερα με σύνδεση της μηχανής σε 4Κ TV καταλαβαίνεις σε πρώτο χρόνο την απόδοση της σταθεροποίησης κάθε μηχανής-φακού χωρίς να χρειάζεται καν να δεις τις εγγραφές.
 
Re: Versus

Hλια οταν τραβας σε LOG , το base ISO ειναι διαφορετικο για καθε μηχανη , και δεν ειναι το base ISO της φωτο.
Για την χτ2 ειναι νομιζω 800, για καποιες σονυ 1600 και αλλες 3200 ...γι αυτο και βλεπεις δειγματα μονο σε αυτα τα ISO.
Δεν μπορεις νεχεις το ιδιο ISO σε καθε μηχανη, αφου καποια θα ειχε προβαδισμα εναντι της αλλης.
Ειναι σωστο λοιπον να μετραμε στο base ISO για log της καθε μηχανης, γιατι μονο εκει θα δεις το max DR.

Επισης το οτι βλεπεις περισσοτερες διαβαθμισεις αν πουσαρεις την a7s ii και αλλες μηχανες , δεν λεει τιποτα, αν εκει κρυβεται μονο θορυβος (οπως συμβαινει αλλωστε) στο παραπανω τεστ.
Αυτο ειναι οταν λεει USABLE DR ... τι μπορεις δηλ. να χρησιμοποησεις, οχι απλα να δεις.

Για το ονομαστικό ISO των LOG αρχείων ΟΚ είχα ξεχάσει οτι δεν είναι ίδιο .. πάντως αυτο εισάγει μια αδικία εφόσον διαφορετικό ISO σημαίνει και διαφορετική έκθεση. Θα μου πεις "γιαυτό φταίει η Sony" και θα συμφωνήσω.
Δεν το χωράει το μυαλό γιατί το κάναν έτσι .. οταν το βασικό πρόβλημα είναι το rec709 / 8bit / 16-235 range, που μετα βίας μπορεί να διαχειριστει 9.5 στοπ (για διακριτότητα διαφορών 1 στοπ στα καρασκοτεινα) και στην πράξη λιγότερο οφέλιμο (κάπου 8 στοπ για διακριτοτητα διαφορών 1/3 στοπ). Θα μπορούσαν απλά να χρησιμοποιήσουν μια ποιό αποδοτική gamma σε range 0-255 και να πάνε στα 11-12 στοπ χωρίς τρυκ.

Το πρόβλημα που θέλω να επισημάνω είναι είναι οτι η μέτρηση DR του Cinema5D, για να γίνει σωστά, χρειάζεται
- γραμμικοποίηση (διπλασιο φως = διπλάσια ένδειξη, τριπλάσιο = τριπλάσια) αποθήκευση σε 16bit tiff και μετά μέτρηση. Πρέπει να αναιρεθούν όλες οι καμπύλες τονικότηας gamma κλπ. Αυτο δεν φαίνεται να το κάνουν
- εξασφάλιση οτι δεν υπάρχει αποθορυβοποίηση ή τουλάχιστον εξασφάλιση οτι η αποθορυβοποίηση είναι σχεδόν ίδια. Ουτε αυτό φαίνεται να το κάνουν.

Στο πειραγμένο screenshot που έβαλα βλέπεις καθαρα οτι
- η X-T2 στο 12ο στοπ δεν έχει τονικότητα (αντι για 0,5Χ ένδειξη σε σχεση με το 11 έχει 0,7Χ) .. εγω θα το έβγαζα έξω. Εδω ίσα που φαινεται η διαφορά με το κατάμαυρο περιθώριο που θεωρητικά θα ήταν 3 στοπ !! φαντάσου μια διαφορά 1/3 στοπ .. δεν θα φαινόταν καθόλου λέω εγώ .. αρα τι DR και κουραφέξαλα.
- Η Α7sII στο 13ο στοπ έχει τονικότητα χωρίς πολύ θόρυβο .. εγω θα το έβαζα μέσα .. ειδικά για την περίπτωση αρχείων 1080p θα πρόσθετα και αλλο μισό στοπ.

Χωρια το οτι η Χ-Τ2 μετρήθηκε σε εξωτερική εγγραφή (μηδεν απωλεστική συμπίεση) ενω η Α7s με εσωτερική.

Για την σύγκριση των moire .. βλέπουμε οτι η Χ-Τ2 υπερέχει στα greyscale pattern αλλά υστερεί στα έγχρωμα ..
https://www.dpreview.com/reviews/im...60&x=0.19835813275615682&y=-0.630446806969198
https://www.dpreview.com/reviews/im...0&x=0.19272698685834863&y=-0.6248972092323313

https://www.dpreview.com/reviews/im...&x=-0.17359215111679083&y=0.24324320957796136
https://www.dpreview.com/reviews/im...x=-0.36951463004564766&y=-0.06553334852490053
https://www.dpreview.com/reviews/im...0&x=-0.1857755395541456&y=-0.6775432196518542
 
Re: Versus

Δεν υπαρχει τροπος να ελέγξεις την αποθορυβοποιηση στην fuji.

Ακομα κι ενα στοπ λιγοτερο dr να εχει, σε σχέση με μια full frame, ειναι επιτευγμα... για πρωτη φορα της fuji στο βίντεο.

Sent from my SM-T560 using Tapatalk
 
Re: Versus

Επισης, αν εχεις μια φορα δικαιωμα ν ανφισβητεις το συγκεκριμένο συγκριτικο (κι εγω μαζι σου), αλλο τοσο εχω κι εγω δικαιωμα ν αμφισβητω αυτο με την ευκρινεια.

επαιξα λιγο με τις ρυθμισεις της fuji και πηρα αρκετα διαφορετικα αποτελεσματα.


Sent from my SM-T560 using Tapatalk
 
Re: Versus

Δεν υπαρχει τροπος να ελέγξεις την αποθορυβοποιηση στην fuji.

Ακομα κι ενα στοπ λιγοτερο dr να εχει, σε σχέση με μια full frame, ειναι επιτευγμα... για πρωτη φορα της fuji στο βίντεο.

Δεν ελέγχεις την αποθορυβοποίηση ?? !! deal breaker για μερικούς ειναι αυτό ..

Γιατί επίτευγμα το 1+ στοπ διαφορά απο FF τόσο είναι το κανονικό ..
Επίτευγμα είναι που κατώρθωσαν να έχουν καλή ποιότητα 30p απο X-trans (έστω και με λιγο κροπ ;) ) .. αυτό μάλιστα να το δεχτώ καθώς το γρήγορο demosaic του x-trans δεν είναι αστεία υπόθεση.

Επίσης υποδειγματική βλέπω την επιλογή της μορφής του F-log http://www.fujifilm.com/support/digital_cameras/software/lut/pdf/F-Log_DataSheet_E_Ver.1.0.pdf
- rec2020 primaries,
- linear + log transfer courve,
- 13,3 στοπ range (-8 to +5.3 ) οχι σαν τις παλαβωμάρες της Sony tvn 15-16 στοπ .. ;)
- .. και αν κατάλαβα καλά είναι 10bit 4:2:2 το HDMI ?? !! ή είναι μόνο το LUT 10μπιτο ?.


Επισης, αν εχεις μια φορα δικαιωμα ν ανφισβητεις το συγκεκριμένο συγκριτικο (κι εγω μαζι σου), αλλο τοσο εχω κι εγω δικαιωμα ν αμφισβητω αυτο με την ευκρινεια.

επαιξα λιγο με τις ρυθμισεις της fuji και πηρα αρκετα διαφορετικα αποτελεσματα.

Αμφισβητώ γενικώς το Camera5D .. και εξήγησα γιατι .. άλλα δείχνει, άλλα λέει, μπόλικα λάθη .. που δεν τα παραδέχονται (ή δεν έχουν το bacground να τα καταλάβουν) αν δεν τους τραβήξει το αυτί κανένας μεγάλος ..
Στο συγκεκριμένο τεστ δηλ. αυτά που επισήμανα σου φαίνονται ΟΚ ?. .. Τότε χαράμι τα δυο ποστ :(

Σαφώς και δέχομαι οτι το θέμα της ευκρίνειας εξαρτάται πολύ απο τις ρυθμίσεις .. το είχα επισημάνει και στον tzo οτι τουλάχιστον στο Dpreview δείχνει η ρύθμιση να είναι "παραλίγο τούμπανο" ;)
Αντε να βρείς τα χούγια της Χ-Τ2 και να μαζευτείτε να δούμε συγκριτικό ;)

Υ.Γ. έχεις σκοπό για εξωτερικό εγγραφέα + χρήση F-log ?. Θα με ενδιέφερε να ξεψαχνίσω .. (μόνο που δεν ξέρω αν υπάρχει εφαρμογή που κάνει σωστα εξαγωγή σε tiff 16bit .. ή έστω jpeg rec.2020 αλλά με ενσωματωμένη στο icc την TRC του F-log ..)
 
Re: Versus

Δεν βγαίνει συμπέρασμα, είναι λίγο διαφορετικό το καρέ - ίσως λόγω μεγαλύτερης ανάλυσης της sony. Κάπως πιο αχνά τα χρώματα της sony, κατά τα λοιπά δεν είδα σημαντικές διαφορές, αλλά είμαι άσχετος με το βίντεο...
 
Re: Versus

Καθόλου άσχημα η GH5. Στο συγκεκριμένο τεστ τουλάχιστο μου αρέσει περισσότερο.

Παρατηρήστε πχ στο 6:25 αε iso 6400. Παρόλο που έχει πιο contrast και saturation η GH5, μου φαίνεται ότι υπερέχει σε δυν εύρος. Στα φωτεινά, στην πρόσοψη της κάμερας πάνω από τον φακό βλέπεις 1 γράμμα παραπάνω, στο πλάι προς το πίσω μέρος κοντά στο σκόπευτρο στα σκοτεινά πάλι τα γράμματα διακρίνονται καλύτερα.
 
Re: Versus

Παρότι έχουν ανέβει σχετικά βίντεο στο νήμα, πιστεύω θα ήταν ωραίο ένα "in house" συγκριτικό X-T2 και Ε-Μ1 ΙΙ. Τι λέτε Γιάννη (Σπύρου) και Κώστα (Kbouk)?
 
Re: Versus

Παρότι έχουν ανέβει σχετικά βίντεο στο νήμα, πιστεύω θα ήταν ωραίο ένα "in house" συγκριτικό X-T2 και Ε-Μ1 ΙΙ. Τι λέτε Γιάννη (Σπύρου) και Κώστα (Kbouk)?

+1
 
Απάντηση: Re: Versus

Το πρώτο περισσότερο, δεν προλαβαίνω τον ίσκιο μου τελευταία ... διάθεση πάντα υπαρχει... τελευταϊα δεν έχω ανεβάσει οϋτε μια φωτό για τον ίδιο λόγο ...
 
Re: Versus

Οπως εχω τονισει πολλες φορες, σε RAW ειναι σχεδον πανομοιοτυπες ! (αρκει να χρησιμοποιεις το iridient γαι τις Fuji).

Το οποίο είναι για εμένα το μεγάλο μειων για την Fuji. Τουλάχιστον μέχρι να βγει final εκδοση για Windows. Αν κ πάλι δεν ξέρω αν το iridient έχει όλες τις δυνατότητες του LR με μάσκες κτλ
 
Re: Versus

7d mk ii iso 6400E7D2hSLI06400NR0.JPG

canon 77D VS M6 iso 6400 ιδιος αισθητήρας ιδιος επεξεργαστης.
Πως εχουμε άλλο αποτελεσμα; Μετατροπή raw σε jpeg.
EOSM6hSLI06400NR0.JPG 77DhSLI06400NR0.JPG
 
Last edited: