Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Versus

Αυτό είναι αλήθεια, έχω ζήσει 3 χρόνια στην Βοστόνη και τον Χειμώνα η κατάσταση είναι απελπιστική, συνεχώς χιόνια, βροχές κλπ. ούτε για αστείο δεν βγαίνεις τον Χειμώνα έξω με μηχανή χωρίς αδιαβροχοποίηση......καλός ή κακός στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοια ακραία φαινόμενα καθώς οι μέρες με κακές καιρικές συνθήκες είναι μετρημένες ενώ στην Ηπειρωτική Ελλάδα δεν έχουμε ούτε ισχυρούς ανέμους κλπ. Αν είσαι σε νησί βέβαια αλλάζουν τα πράγματα!
 
Απάντηση: Versus

Τι να το κάνω, όταν έχω ξοδέψει μερικές χιλιάδες ευρώ, και βγαίνω να τραβήξω ένα χιονισμένο τοπίο, ή μια παγωμένη λίμνη, και η μηχανή μου αρνείται;

άκουσα/διάβασα για πολλά τέτοια κρούσματα πρόσφατα, στον χιονιά των χριστουγέννων
 
Απάντηση: Versus

Tο τεστ το κάνουν νομίζω κάθε χρόνο και έγινε όπως λίγο πολύ περιγράφεται ένα IPX-1 test (το βασικό και χαμηλότερο σε ένταση), δηλ. οι μηχανές υποβλήθηκαν σε <έκθεση> σε υγρό περιβάλλον με καθαρό γλυκό νερό για πάνω απο 10 λεπτά (IPX-1: Protected against falling water Equivalent to 1mm rainfall per minute for a duration of 10 minutes. Unit is placed in its normal operating position). Οι pro μηχανές κατασκευάονται για να υπερκαλύπτουν την κατηγορία αυτή.

Η A7RIII έχει τσιμούχες και μάλιστα η Sony γράφει για την μηχανή : Refine your sense of reality with α7R III an ideal partner offering superior speed, high-resolution imaging, pro-class operability, and reliable performance even under harsh conditions.

Αν χωλαίνει κάπου το τέστ του IR για εμένα (όπως και τα αντίστοιχα τεστ των φακών) είναι ότι εξέτασαν μόνο ένα δείγμα απο κάθε μηχανή οπότε τυχον θέματα quality control δεν τα έλαβαν υπόψην. Και στο παραπάνω τεστ, για να είναι πιο τεκμηριωμένο, καλό θα ήταν να είχαν ανοίξει μετά όλες τις μηχανές παρότι δούλευαν απροβλημάτιστα για να δουν αν εσωτερικά έχει περάσει κάπου νερό, το οποίο αν εγκλωβιστεί μέσα σε ένα στεγανό σώμα που δεν αερίζεται καλά θα καταστρέψει μελλοντικά τα ηλεκτρονικά του, και αυτό είναι ακόμη πιο ύπουλο γιατί πάει η μηχανή στο σέρβις νεκρή μετά από μήνες και εκεί διαπιστώνουν οι τεχνικοί άλατα / διαβρώσεις στα ηλεκτρονικά που μαρτυρούν είσοδο νερού και ο πελάτης δεν δέχεται την ζημιά.

Προσωπικά όταν κάνω βαριά <χρήση> των ΕΜ5,ΕΜ1 σε αντίξοες συνθήκες δεν σκέπτομαι ότι μπορεί να συμβεί κάτι περίεργο, έχω πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη στα pro σώματα της Ολυμπους στον τομέα αυτό και αυτή η εμπιστοσύνη προέρχεται από την πολυχρονη εμπειρία μου και με τα παλιά DSLR σωματα E1,E3,E30,E5 που ημουν κάτοχος απο παλιά, την Ε1 μου μεσα απο τον Νιαγάρα να την περάσω δεν θα πάθει τίποτε (ισως και να πάθει γιατί ειναι μοντέλο 2003 και οι τσιμουχες θελουν και άλλαγμα :bigcry:). Για εμένα το πρόβλημα στην βροχή δεν είναι τόσο η είσοδος νερού στο σώμα ή στον φακό όσο οι σταγόνες που θα αρπάξει ο φακός και θα καταστρέψουν την φωτογράφηση ακόμη και αν φοράς παρασολειγ ακόμη και αν τις σκουπίσεις στα πεταχτά. Πιο προβληματική ειδικά στην Ελλάδα θεωρώ την είσοδο σκόνης και άμμου (σε παραλία, βουνό) σε ένα σώμα, γιατί το νερό έως ένα σημείο εξατμίζεται αν αφήσεις την μηχανή ανοιχτή, αντίθετα η σκόνη ΑΜΜΟΣ δεν φεύγει , καταστρέφει μηχανισμούς, μοτερ κλπ.

Τέλος αν η μηχανή πάρει νερό και είναι εντός εγγύησης και πάει σερβις δύσκολα θα αποδείξεις ότι δεν ξεπέρασες την κατηγορία IPX που έχει το σώμα. Είναι καθαρά θέμα του τοπικού service και της εταιρίας που το εχει πως θα αντιμετωπίσει τέτοια θέματα χωρις να το ρίξει σε υπαιτιοτητα του πελάτη.π.χ. παλιά (επι Φωτοματικ στις καλές εποχές) TG1 που πήρε νερό μέσα στην εγγύηση (μαλλον γιατι ο υιος μου δεν έκλεισε καλά την δευτερηη ασφαλεια - τάπα μπαταρίας) μου την αλλάξαν αβλεπι και μάλιστα με νέο μοντέλο, το ίδιο και του λογιστή μου που του είχα δώσει μια Τ1030 αν θυμάμαι καλά το μοντέλο. Και δεν ηταν καν μοντέλα επαγγελματικά αλλά τήρησαν τον κανόνα που λέει ο πελάτης έχει δίκιο (και ας μην είχα:slapface:).
 
Last edited:
Re: Versus

καναμε ενα προχειρο τεστ χτες για οπιον ενδιαφερεται....
Ρ‹Ρ‰Ρ‚Π½ 6300 με 50/1.8 vs fuji 56/1.2 ex2


DSCF9539.jpg
DSCF9542.jpg
DSC02106.jpg

ειναι χωρις επεξεργασια, χωρις καπιο crop μονο resize στο lightroom...
η πρωτη ειναι στο φ1.2 η δευτερη φ1.8 και η τριτη ειναι σονυ φ1.8
η σονυ ειναι και 16:9 γιατι ο αλλος τραβαει βιντεο και ξεχασαμε να το αλαξουμε:)
 
Re: Versus

Αναφέρθηκα στο θάψιμο δυο μέτρων παλικάρι μου.

Η απόδοση μετρά και όχι αν την θάψουν 2 μέτρα κάτω από το χώμα τι στο καλό τους νεκρούς θάβουν.

Βασίλη διαφωνώ. Όταν δίνεις τόσα χρήματα για κάμερα σημαίνει ότι είσαι επαγγελματίας, και όταν είσαι επαγγελματίας πρέπει να μπορείς να δουλέψεις ανεξαρτήτως συνθηκών. Μην κοιτάς που στην Ελλάδα έχουμε (συνήθως) νορμάλ συνθήκες. Εδώ (ΗΠΑ) παίζουμε μεταξύ -30 (χειμώνας στα Μεσοδυτικά) και +48 (καλοκαίρι Αριζόνα), ενώ όταν βρέχει ή χιονίζει του δίνει και καταλαβαίνει, όχι αστεία.
 
Re: Versus

ειναι χωρις επεξεργασια, χωρις καπιο crop μονο resize στο lightroom...
η πρωτη ειναι στο φ1.2 η δευτερη φ1.8 και η τριτη ειναι σονυ φ1.8
η σονυ ειναι και 16:9 γιατι ο αλλος τραβαει βιντεο και ξεχασαμε να το αλαξουμε:)

Paul, λείπει το exif απο τα αρχεία με αποτέλεσμα να μην ξέρει η όποια εφαρμογή θέασης τι icc profile να χρησιμοποιήσει .. το πιο πιθανό είναι καθε ένας απο μας να βλέπει διαφορετικά χρώματα ..

Το μόνο που μπορώ να καταλάβω απο τα δείγματα είναι οτι η τρίτη είναι πολύ πιο σκοτεινή .. αλλά και αυτό πάλι μπορεί να οφείλεται στο οτι το βλέπω με λάθος icc
 
Re: Versus

Hλια,τα ανεβασα εδω στο avclub οποτε το αλαξε το exif
υπαρχει καπου που μπορω να τις ανεβασω fullsize?
απολον δεν καταλαβα τι εννοεις , οτι δεν ειναι εστιαζμενες?
ετσι οπως τις βλεπω νομιζω η σονυ κιτρινιζει, και η fuji κοκινιζει, απολες που ειχα νομιζω η πανασονικ ηταν η πιο κοντινη στο σωστο χρωμα:)
 
Re: Versus

Ένα γρήγορο τεστ εμπνευσμένο από ένα άλλο που βρήκα στο YouTube μεταξύ του παππού που βλέπετε από τα 50ς και τον Sigma 18-35mm f/1.8.
Όταν οι ελβετοί είχαν κέφια έφτιαχναν με 3 μόνο κρυσταλλάκια θαύματα και ας ήταν για μηχανές 8mm.

H πρώτη συγκριτική φώτο είναι λίγο λάθος σε γωνία και κυρίως απόσταση εις βάρος του παππού. Στις επόμενες φαίνεται και η κάλυψη στα 4/3.
Η δεύτερη φώτο με το πινέλο είναι αποκαλυπτική και δεν είναι λάθος εστιασμένη εις βάρος του Panasonic...
Στα υπόψη επίσης ότι ο παππούς δεν έχει ανοιχθεί ποτέ με ότι αυτό σημαίνει σε ιπτάμενα λάδια εντός (φαίνεται όμως γενικά οκ).
Jpeg ότι βγήκε από τη μηχανή.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Versus

Παλίκαρε άφωνος, α. από τη μουσική β. μου θύμισες τα νιάτα μου με τα λαμπιόνια .. αν δε κάνω λάθος είδα την 807 .. ήταν από τις πρώτες μου.
Ο παππούς ήταν της φάρας μου πιστεύω.
 
Απάντηση: Re: Versus

Πολλά από τα παλιά φακουδακια ξυρίζουν και ας έχουν και λίγα κρύσταλλα, ελα όμως που το ματάκια μας δεν έχουν εκείνη την σπιρτάδα που είχαν παλιά ενώ οι περισσότεροι νέοι φωτογράφοι δεν τα ξέρουν κάν, τα έχουν απαξιώσει ...

Στα υπόψην βέβαια οτι ο 12-32 που τεστάρες είναι πραγματι αδύναμος στο τελέ και ειδικά μετά από 20-25 mm, αντίθετα με το ευρυγώνιο άκρο του που είναι από τα καλύτερα στο σύστημα για κιτ φακό.
 
Re: Versus

Πράγματι έχω 2 κόπιες του 12-32 και τα χαρακτηριστικά τους είναι έτσι ακριβώς. Εξαιρετικά στα 12 και όσο ανεβαίνουμε "χάνει", αντίστοιχοι του "παππού" θα ήταν ο panny 20/1,7 ή o panaleica 15/1,7. Γενικά είναι σχετικά εύκολο να φτιάξεις χειροκίνητο φακό prime - οι κινέζοι με κοστολόγια κάτω των 100 δείχνουν τον δρόμο...
 
Re: Versus

έλα παππού να σου δείξω τα αμπέλια σου που λέμε... βρε την αρχαιολογία, φοβερό πραγματικά.
 
Re: Versus

Στην πραγματικότητα είναι οξύς πολύ πέραν του κέντρου αν σκεφτεί κανείς πως φτιάχτηκε για τα 8χιλ.
Παρακάτω τα καρέ 4/3-blackmagic και 8mm
*Apollwn η λαμπίτσα είναι μια μικρή 6g6g

ΓŽΕ‘ΓŽΒ±Γβ€žΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓΒΓŽΒ±Γβ€ ΓŽΒ?3.JPG

ΓŽΕ‘ΓŽΒ±Γβ€žΓŽΒ±ΓŽΒ³ΓΒΓŽΒ±Γβ€ ΓŽΒ?4.JPG
 
Απάντηση: Versus

C mount Lens to Micro 4/3 ανταπτορα πήρε;
έχω κατι paillard που κάθονται στις bolex...
 
Re: Versus

Όχι έκανα πατέντα και ακόμη παραλίγο δεν έφτασε στο άπειρο. Υπάρχει στο νετ ένας να εκτυπώσεις σε 3D αλλά και πάλι νομίζω δεν φτάνει.
Και δεν είναι και για ευαίσθητους, σχεδόν έφτασε το μηχανικό κλείστρο.

Δεν παρακολούθησα αν το έχετε πάθει και εδώ, αλλά ο Lumix όπως έχω δει και σε άλλους στο νετ παρέδωσε το εμπρός δαχτυλίδι που ήταν κολλημένο με μια γλίτσα μόνο. (Από το καλοκαίρι άρχισε τα ωραία). Το σφήνωσα με ότι είχα (Μια λαστιχένια ταινία της 3Μ για καλώδια την οποία τέντωσα όσο να λεπτύνει αρκετά και να χωράει), άλλοι έχουν χρησιμοποιήσει ταινία διπλής όψης. Ίσως και να ήταν η παρτίδα.