Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Απάντηση: Versus

και στο πιο φτηνό κινέζικο ρολόι υπάρχει λαστιχένια φλάντζα για προστασία!
 
Re: Απάντηση: Versus

Το σφράγισμα το μόνο εύκολο θα ήταν στο πορτάκι της μπαταρίας και στο κάτω μέρος της μηχανής.
Το θέμα είναι ότι από κάπου πρέπει να βγει ο ζεστός αέρας, ώστε να αποφεύγεται η υπερθέρμανση σε τόσο μικρό σώμα με ff αισθητήρα, με IBIS και με λήψη 4Κ βίντεο υψηλού επιπέδου που το θέλουμε να είναι και μακράς διαρκείας.
 
EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Ετεροχρονισμένες οι λήψεις αλλά μια ιδέα την παίρνουμε.

100% crop

sCBqUK.jpg
 
Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Ετεροχρονισμένες οι λήψεις αλλά μια ιδέα την παίρνουμε.

100% crop

sCBqUK.jpg

εε εντάξει, πήρες την φακουδάρα με την em1II και έκανες σύγκριση με το σαπάκι!!!χαχα...πέρα από την πλάκα ο φακός της Fz1000 είναι για τα πανηγύρια, για βίντεο είναι οκ, άλλα για φώτο το ξεχνάς, μια ''σούπα'' τα κάνει άλα.....για λίγο που την είχα τράβαγα στα 25mm και μετά που έβλεπα τις φώτος στον υπολογιστή έλεγα ''δεν μπορεί να είναι τόσο χάλια'' και όμως ήταν, κατά την γνώμη μου χειρότερη φωτογραφική επίδοση και από κινητό....
 
Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Θα είχε ενδιαφέρον μια σύγκριση με RX10IV στα 600mm, αλλά κι εκείνη δεν θα έχει ελπίδα σε άμεσο Α/Β.

Άραγε πώς τα θα πήγαινε σε Α/Β ο Sony FE100-400GM πάνω στην α6500 στα 600mm;

Ή FE100-400GM + x1.4 πάνω στην α6500 κόντρα στον M.Zuiko 300pro + x1.4 στην Ε-M1II (840mm);
 
Απάντηση: Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Καλή ερώτηση αλλά η φιλοσοφία είναι να συγκρίνεις ομοειδείς φακούς της ίδιας κατηγορίας π.χ τηλεφακούς και όχι prime με ζουμ γιατί το πιο πιθανόν θα είναι να βγούν τελειως λάθος συμπεράσματα.
 
Re: Απάντηση: Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Να υπάρχει όμως και λόγος, προοπτική ή έστω πιθανότητα να αποκτήσω τον Χ ομοειδή φακό ή σύστημα.
Τον FE100-400GM υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να τον αποκτήσω απ’ ότι τον επερχόμενο FE400/2.8GM.

Αν όμως ο συνδυασμός 100-400+α6500 δίνει αισθητά χειρότερη ποιότητα εικόνας από τον συνδυασμό Μ.Zuiko300+E-M1II, τότε δεν υπάρχει λόγος. Για τα πιο κοντινά καλύπτομαι με τον FE70-200/2.8GM.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Η fz1000 έχει πιο καλή λεπτομέρεια. Διακρίνονται και οι 8 τουρίστες :smile:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Ε καλά δεν εννοούσα να αγοράσεις όλους τους παρόμοιους μονοεστιακους τηλεφακούς για να συγκρίνεις, υπάρχει και το θέμα του βάρους μεγέθους που ίσως όμως δεν σε απασχολεί,

Το <<αισθητά χειρότερη ποιότητα εικονας>> είναι πάρα πολύ υποκειμενικό με τέτοιας κλάσης φακούς σώματα, αποκλείεται να δεις διαφορες όπως της FZ1000 αλλά ποσο σημαντικές θα είναι οι διαφορές για τους περισσότερους από εμάς δεν ξέρω αν πραγματικά δικαιολογούν από μόνες τους ένα ξέχωρο σετ ΕΜ1.2 + 300/4 αξίας 4000ευρω.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: EM1 II + 300/4 pro vs FZ1000

Και ο FE400/2.8GM θα κάνει κάνα δεκάρικο.

Πρακτικά για μένα μόνο ο FE100-400GM πάνω στην α6500 θέτει υποψηφιότητα για κόντρα με τον Μ.Zuiko 300pro + E-M1II.
Βλέποντας πάντως τι μπορεί να κάνει το σετ της Olympus, θα πόνταρα σε αυτό, αφού πιστεύω θα υπερτερεί σε ποιότητα εικόνας από άκρη ως άκρη, αλλά και σε επαναληψιμότητα των άριστων λήψεων στο χέρι.
 
Re: Versus

Και να που μετά το προηγούμενο τεστ βρέθηκα και εγώ να κοιτάω πίξελ...:flipout:
Ακόμη μία δοκιμή με τον Mir 1B αυτή τη φορά, και αν με την πρώτη ματιά το κοντράστ είναι περισσότερο στον Lumix στην πραγματικότητα σε ανάλυση πάλι...τον ήπιε.
Στα υπόψη πως δεν ξέρουμε τι διορθώσεις ακριβώς κάνει η φωτογραφική στο δικό της φακό, και επίσης πως στον Mir έχουμε και μια περίσσια από φως αφού είναι για FF κανονικά.
Όλα jpeg σε νόρμαλ mode χωρίς καμιά άλλη επέμβαση.

Στην πρώτη φώτο εστίαση στο 0,45 στην κλίμακα της απόστασης
Στη δεύτερη στη βάση του πινέλου που ξεκινάν οι τρίχες
Στην τρίτη στο κέντρο στο μαύρο σημάδι
Και στην τελευταία στο 40 του δευτερολεπτοδείκτη

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

*Δεν ξέρω μήπως ήταν καλύτερα να μεταφερθεί στο versus της φωτογραφίας. Κατα λάθος το έβαλα εδώ.
 
Last edited:
Re: Versus

Σε RAW, όχι φυσικά σε JPG, η Α7 υπερέχει και της ΧΤ-2, όχι μόνο της ΧΤ-20 - τουλάχιστον κατά τις μετρήσεις του dpreview, όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι.

Yπερέχει ελάχιστα .. και αν υπολογίσεις οτι
- θα βρείς πιο εύκολα - φτηνά φωτεινούς φακούς π.χ. κιτ 18-55/f2.8-4.0 vs 28-70/f3.5-5.6 (ένα στοπ διαφορά σε φωτεινότητα στο τελε ..)
- οτι σε περιπτώσεις που δεν θέλεις ή δεν αντέχεις το ρηχό βάθος πεδίου του FF θα αναγκαστείς να κλείσεις 1 στοπ το διάφραγμα για ίδιο DOF
μάλλον υπερέχει η Χ-Τ20 ;)

(άλλαξε σε ISO3200 τις APS-C για να δείς πως συγκρίνοται αν υποθέσουμε 1 στοπ φωτεινότερο φακό)

https://www.dpreview.com/reviews/im...=-0.029172981634748404&y=-0.15380497505974644

https://www.dpreview.com/reviews/im...=1&x=-0.889232929204263&y=0.16187791072704422

Η ανταγωνιστική 6D (βρίσκεις εύκολα στο χιλιάρικο ..) σαφώς καλύτερη σε θόρυβο, οι APS-C στα ίδια επίπεδα περίπου (ΟΚ εγω λέω λίγο χειρότερες .. αλλά μην με υπολογίζεις ;) )

δεν νομιζω... τσπ ειμαστε και οφ τοπικ * μπορεις να δεις παλια vs με την χτ1 ...η α7 εχανε απο τ αποδητηρια

Partizan .. εκείνα τα τέστ που κέρδαγε η X-T1 ήταν παραπλανητικά .. δεν χρησιμοποιούσαν ίδια έκθεση .. χονδρικά η Α7 είναι λιγο καλύτερη .. οχι 1 στοπ που είναι η αναμενόμενη διαφορά APS-C vs FF αλλά κάπου στο 1/3 ή 1/2 και με παράλληλο πλεονέκτημα ευκρίνειας

https://www.dpreview.com/reviews/im...&x=-0.22294675832360555&y=-0.7896209735038103
 
Re: Versus

Yπερέχει ελάχιστα .. και αν υπολογίσεις οτι
- θα βρείς πιο εύκολα - φτηνά φωτεινούς φακούς π.χ. κιτ 18-55/f2.8-4.0 vs 28-70/f3.5-5.6 (ένα στοπ διαφορά σε φωτεινότητα στο τελε ..)
- οτι σε περιπτώσεις που δεν θέλεις ή δεν αντέχεις το ρηχό βάθος πεδίου του FF θα αναγκαστείς να κλείσεις 1 στοπ το διάφραγμα για ίδιο DOF
μάλλον υπερέχει η Χ-Τ20 ;)

(άλλαξε σε ISO3200 τις APS-C για να δείς πως συγκρίνοται αν υποθέσουμε 1 στοπ φωτεινότερο φακό)

https://www.dpreview.com/reviews/im...=-0.029172981634748404&y=-0.15380497505974644

https://www.dpreview.com/reviews/im...=1&x=-0.889232929204263&y=0.16187791072704422

Η ανταγωνιστική 6D (βρίσκεις εύκολα στο χιλιάρικο ..) σαφώς καλύτερη σε θόρυβο, οι APS-C στα ίδια επίπεδα περίπου (ΟΚ εγω λέω λίγο χειρότερες .. αλλά μην με υπολογίζεις ;) )



Partizan .. εκείνα τα τέστ που κέρδαγε η X-T1 ήταν παραπλανητικά .. δεν χρησιμοποιούσαν ίδια έκθεση .. χονδρικά η Α7 είναι λιγο καλύτερη .. οχι 1 στοπ που είναι η αναμενόμενη διαφορά APS-C vs FF αλλά κάπου στο 1/3 ή 1/2 και με παράλληλο πλεονέκτημα ευκρίνειας

https://www.dpreview.com/reviews/im...&x=-0.22294675832360555&y=-0.7896209735038103

Οκ :). Πάντως σε καμία περίπτωση δεν της αξίζει η απαξιωτική διάθεση που την αντιμετώπιζουμε εδώ.
 
Re: Versus

Δεν νομίζω να την απαξιώνει η πλειοψηφία του avclub .. τουλάχιστον οχι περισσότερο απόσο αξίζει .. την απαξιώνει η αγορά .. δεν είναι τυχαίο που έχει πέσει τόσο η τιμή της ..

Είναι καλή περίπτωση αν δεν σε νοιάζει και πολύ ο θόρυβος σε χαμηλό φωτισμό (αλλιώς πας σε 6D) .. δεν σε νοιάζει το αισχρό βίντεο .. δεν σε νοιάζει η μικρή μπαταρία .. το AF .. κλπ κλπ ..
 
Re: Versus

Συγνώμη το iso στη σύγκριση δεν πρέπει να μεινει στο 6400 σε όλες τις περιπτώσεις;
Το ένα στοπ φωτεινοτερου φακού ισοφάρισε το διπλό αισθητήρα, άρα το iso πρέπει να μεινει το ίδιο.
 
Re: Versus

Mιλάς για την τελευταία σύγκριση με την Χ-Τ1 (διότι στις άλλες είναι σταθερά στα 6400) ..

Εβαλα 2 φορές την Χ-Τ1 μια σε 6400 κανονικά και μια σε 3200 για να καλύψω την περίπτωση του 1 στοπ φωτεινότερου φακού ή και την περίπτωση που δεν θέλουμε το πολύ ρηχό DOF των FF αρα θα τραβήξουμε με 1 στοπ πιο ανοιχτό διάφραγμα στις APS-C για να έχουμε το ίδιο (ζητούμενο) DOF.
Και για να φανεί οτι το 3200 της Χ-Τ1 είναι καλύτερο απο το 6400 της Α7 kai to 6400 χειρότερο .. αρα η διαφορά τους είναι περίπου 0.3-0.5 στοπ .. (οταν δεν παίζουν περιορισμοί DOF ..)
 
Re: Versus

Πλέον από m4/3 ως medium format το πρόβλημα του θορύβου σε χαμηλό φωτισμό έχει ξεπεραστεί τα τελευταία χρόνια. Είτε με IBIS (mirrorless) είτε όχι (dslr) πλέον ,ο θόρυβος σε ISO 3200/6400 σε όλους τους αισθητήρες είναι υπαρκτός ,αλλού περισσότερο ,αλλού λιγότερο.Επίσης το 1-2 στοπ δε είναι πια τόσο καίριο ζήτημα όσο να δούμε ενσωματωμένα ND filters σε μηχανές ,για φωτογράφιση μέρα ή για βιντεοσκόπηση .Δεν είναι μόνο το κόστος των φίλτρων ,αλλά το βάλε - βγάλε.Το μέλλον είναι στα χαμηλά ISO.
 
Re: Versus

δυστυχος τα ψηφιακα nd filter ειναι αθλια... βλ. χ100 , ricoh gr - καλυτερα χωρις