Συγκριτικά μηχανών γιά φωτογραφία

Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Τη λιγότερη ευκρίνεια και κοντράστ έχει στο 2.8 προφανώς.
Ο στύλος ή ο τοίχος φανερώνει πόση ζωντάνια θα είχε ένα πρόσωπο στη θέση του.
Το χορταστικό κοντράστ του pro Olympus μπορεί να κάνει τη διαφορά και να είναι πιο αρεστό.
Ο καθένας βγάζει τς δικά του συμπεράσματα ακόμα και από μια άνιση σύγκριση.

Πέρα από το πιο πάνω, γενικά μιλώντας:
“Φωτοτυπική’’ χρήση σου φαίνεται παράλογη σε τηλεφακό; Ο 300/4pro είναι άριστο tele-macro «φωτοτυπικό», όπως είχα δείξει σε ένα τεστ με χαρτονόμισμα.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

όχι Tzo δεν είναι ο στύλος κριτήριο για ζωντάνια προσώπου... πες άλλα όμως όχι πρόσωπα. Πήγες στο δυσκολότερο! Έχω δει 100άδες χιλιάδες φωτογραφίες με πρόσωπα λόγω της δουλειάς μου... και ακόμα κάποια πράγματα είναι δύσκολο να εξηγηθούν με μετρήσεις για κάποιους φακούς που έχουν σχεδιαστεί ακριβώς γι αυτό, για πορτραίτα.

Contrast -χρώμα - διαβαθμίσεις χρώματος - white balance - εστιακή - κάδρο παίζουν τρομερό ρόλο, άσε που το ανθρώπινο μάτι είναι πολύ πιο αυστηρό στα πρόσωπα διότι τα βλέπει κάθε μέρα και έχει σημείο αναφοράς, στον τυχαίο τοίχο και κάτι να μην αποτυπωθεί σωστά δεν τρέχει κάτι.. Χώριο το κριτήριο του ωραίου, που επίσης στο πρόσωπο είναι πιο αυστηρό το μάτι και ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Όσο για την φωτοτυπική χρήση... επειδή μίλησες για χρηστικότητα, ναι το βρίσκω παράλογο να βγάλω τον 600άρη τηλεφακό και το 3ποδο για να τραβήξω χαρτονόμισμα, ή τοίχο. Ακόμα πιο παράλογο να βγάλω 1 τηλεφακό και έναν σουπερ ζουμ και να τους δοκιμάσω τον ένα με f11 ισοδύναμο και τον άλλο με f2.8, ακόμα και για την ευκρίνεια μόνο, και μάλιστα με crop. Εννοείται με φωτισμό που εξασφαλίζει σχετικά χαμηλό iso και μάλιστα ισοδύναμο και στα 2 setup για να μην επηρεάσει ο θόρυβος το αποτέλεσμα πολύ, (δύσκολο αν υποθέσουμε ίδιας τεχνολογίας αισθητήρα θέλουμε 4 στοπ περισσότερο φως στην 1η περίπτωση, αν πρόκειται για το χαρτονόμισμα, έξω με ήλιο OK ρυθμίζουμε την ταχύτητα κλείστρου).

Και ακόμα κι αν τα καταφέρεις αυτά, ο FF αισθητήρας της Α7ΙΙΙ σε crop ίδιων mpixel έχει το πάνω χέρι σε ευκρίνεια έτσι κι αλλιώς λόγω φυσικής, πόσο μάλιστα με φακό 3Χ έναντι 8Χ... και άντε να πούμε εδώ ότι το εκκεντρικό αυτό τεστ, αφού καταφέρουμε όλα τα παραπάνω, συνυπολογίζει ότι στο f2.8 ο Sony δεν είναι στα καλύτερά του οπότε ίσως υπάρξει καποια ισοδυναμία στην "κόντρα". Γιατί δεν φοράμε εξ αρχής έναν πιο οικονομικό τηλεφακό, έναν tamron των 300 ευρώ ας πουμε και να τον κλείσουμε, άντε όχι στο f11, στο f8 και να συγκρίνουμε, καλύτερη ευκρίνεια θα πάρουμε στην Α73 πάλι είναι σίγουρο στο υπογράφω. Ειδικά σε crop 20άρη αισθητήρα (να ήταν 60mpixel να πεις η αναλυτικότητα του Tamron δεν θα φθάσει). Και επειδή δεν είναι πλήρες κάδρο, ευκρίνεια στα άκρα, μποκέ, εκτροπές contrast παραμορφώσεις κλπ δεν βλέπουμε!

Το παραπάνω είναι πιο πολύ χαβαλές Tzo, να το δούμε ως χαβαλέ δεν έχω πρόβλημα. Να πάρουμε κι ένα 4Χ4 με σλικ λάστιχα, ένα GTI μπροσθιοκίνητο με τρακτερωτά, να τα βάλουμε να ανέβουν ανηφόρα χωματόδρομο ποιό θα φθάσει 1ο. Κάπως έτσι. Συμπέρασμα όμως συγκριτικό δεν βγάζεις έτσι για τα setup. Ξέχωρα για το κάθε αυτοκίνητο ΙΣΩΣ βγουν.

Y.Γ ένα παράδειγμα... στον κινηματογράφο γίνεται λόγος συχνά για το "Cooke look". Ένας συνδιασμός χαρακτηριστικών κάνει αυτούς τους φακούς να είναι πολύ κολακευτικοί στα πρόσωπα ειδικά, και όχι μόνο. Μια μίξη contrast, ανάλυσης, μποκέ, και άλλων χαρακτηριστικών που με 1 μεμονομένο τεστ δεν φαίνονται. Μάλιστα ειδικά σε παλιότερες κόπιες που κοίταζα πλάνα, αν και φαίνονταν λίγο soft, στην πραγματικότητα η καταγραφόμενη λεπτομέρεια ήταν πολύ καλή, απλά μέσα από ένα "πέπλο" οπτικό που ωραιωποιούσε την πραγματικότητα.

Δείτε πχ: https://vimeo.com/83959697, τεστ με 25 vintage φακούς, δείτε στο 4:30 και πείτε μου τη γνώμη σας.

Άλλο παράδειγμα οι φακοί της Angenieux. Πιο σύγχρονο από φωτογραφικής πλευράς; ο 85άρης F1.2 L της Canon. O "μαγικός" φακός της Canon, που οι μετρήσεις δεν μπορούσαν να δικαιολογήσουν εύκολα το αποτέλεσμα που έβγαζε.

Για όλα υπάρχει εξήγηση βέβαια αν αξιολογηθούν σωστά τεστ και μετρήσεις. πχ οι Cooke έχουν κορυφαίο LPM, κι ας φαίνεται η εικόνα τους soft. Σε κορμό δέντρου ίσως απογοήτευαν πολλούς εδώ που θέλουν στα πάντα υπερευκρίνεια και τίγκα local contrast (εγώ δεν είμαι εξ αυτών). Σε χαρτονόμισμα μάλλον όχι.
 
Last edited:
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Τι είναι αυτά που βάζεις εδώ? Στη χώρα του "ξυρίζει" και του "sharp"?:flipout:

άσχετο με τη συζήτησή σας ,σχετικό με το νήμα: ο switar 16mm στο συγκριτικό με τα skin tones (link κάτω από αυτό με το χριστουγεννιάτικο δέντρο) αρκετά οξύς και όχι soft .
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Ίσως είναι πιο κοντά στην όρασή μου τώρα που φτάνουμε τα 45 γι αυτό μου αρέσουν:flipout:

Κάτι άλλο που πιστεύω ότι συμβαίνει, όσο πληθαίνουν τα mpixel τόσο περισσότερο ωθούνται κάποιοι σε περισσότερο crop για το ίδιο μέγεθος σένσορα για να τσεκάρουν, κι εκεί ο θόρυβος μοιραία είναι αυξημένος και η ευκρίνεια όχι καλή, οπότε βάση συτού υπερ-επεξεργάζονται τα αρχεία τους...

χώρια που μεγαλώνει το μέγεθος θέασης στα monitor, πλέον αγοράζεις 27άρα με 150-200 ευρώ 1080 οθόνη. Ξέρεις τι διαφορά έχει αυτό από μια 23άρα 1080, ειδικά αν δεν αυξήσεις την απόσταση στο γραφείο σου; Πολύ μεγάλη.

Επιπλέον εδώ μέσα βλέπουμε πολύ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ την ΙΔΙΑ φωτογραφία λόγω διαφορών στα monitor και στον περιβάλλων φωτισμό μας περισσότερο και στην όρασή μας λιγότερο... είναι τόσες πολλές ήδη οι παράμετροι..

Είδα κάποιες φωτό του Kbouk από τη Ρωσία (αξίζει να δείτε τον 1.8 fisheye παρεπιπτόντως) και παρατήρησα έλειψη λεπτομέρειας στις υφές σε κάποιες υφές, σαν υπερβολική αποθορυβοποίηση. Μου είπε ότι τις επεξεργάστηκε στο τάμπλετ, άρα ζουμ συνέχεια... λογικό λοιπόν να βλέπαμε διαφορετικό αποτέλεσμα... αυτό το ζουμ μας έχει φάει όλους!

Κάθομαι και επεξεργάζομαι μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, τη μέρα, το ξαναβλέπω το βράδυ και βλέπω κάτι άλλο, το ξαναβλέπω άλλη μέρα με άλλη διάθεση και καθαρότερο μυαλό, πάλι βλέπω κάτι άλλο... την ίδια φωτογραφία στο ίδιο monitor ο ίδιος άνθρωπος... και βλέπω λίγο πιο "θερμά" από τον μέσο όρο τα χρώματα. Ας αφήσουμε έξω τον βαθμό "εκπαίδευσης" του ματιού μας.

Παρεπιπτόντως, αυτό το έρμο crop του κορμού χάλια μου φάνηκε και στην RX και στην Μ1. Πάρα πολύ χάλια ειδικά της 2ης. Της olympus με φουλ sharpness και ασχημο κόκκο, της RX καλύτερη μεν αλλά σαν ελαφρώς ανετάριστη, με halo στις αντανακλάσεις στις ακμές των φύλλων και του κορμού. Ωστόσο crop μισό μεγαπίξελ σε 32άρα στο 1 μέτρο, τι να έβλεπα από αισθητήρες 1 ίντσας και 4/3; Δεν βγαίνει συμπέρασμα ούτε καν για το ίδιο το πλήρες αρχείο.

Με τόσο μεγάλα crop διαφωνώ, δεν έχουν κανένα μα κανένα νόημα, γιατί να το κάνεις; Γιατί να τραβάμε πλήρες καρέ και να συγκρίνουμε 1-1 crops μισό μεγαπίξελ; να τα δούμε που, στο κινητό μόνο; γιατί σε μια desktop οθόνη είνια καταδικασμένα.

Όλα αυτά τα γράφω γιατί νομίζω χρειάζεται να κάνουμε μια λίγο γενικότερη κουβέντα, να αλλάξουμε λίγο τρόπο σκέψης, να ανταλλάξουμε απόψεις, να διαφωνούμε δημιουργικά. Να πηγαίνουμε και ένα βηματάκι παρακάτω πέραν του κουτρίνα 1 ή 2, καλύτερο χειρότερο. Να αμφισβητούμε τον ίδιο μας τον εαυτό, όχι να θιγόμαστε με το παραμικρό.

Περιμένω με επιχειρήματα να με κάνετε να νιώσω άσχημα για κάποια μπούρδα που ενδεχομένως έγραψα... θα το καταπιώ όμως και θα γίνω και καλύτερος.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Επιπλέον εδώ μέσα βλέπουμε πολύ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ την ΙΔΙΑ φωτογραφία λόγω διαφορών στα monitor και στον περιβάλλων φωτισμό μας περισσότερο και στην όρασή μας λιγότερο... είναι τόσες πολλές ήδη οι παράμετροι..


Αυτο ξαναπεστο.

Εγω οταν απεκτησα καλο μονιτορ και ξαναειδα δουλειες μου παλιες καθομουν και τις ξαναφτιαχνα μη μπορωντας να καταπιω πως δουλευα τοσο καιρο σε οχι ενδεδειγμενα για χρωματικη εργασια μονιτορ.


Οκ η αναγκη σε κανει ειδικα τα τελευταια χρονια αλλα αν μπορουσαν ολοι να δουν ποσο σημαντικο ειναι το κομματι της σωστης επεξεργασιας και φυσικα το να βλεπεις σωστα ισως να μην επενδυαν μεγαλο ποσοστο του μπατζετ τους για εξοπλισμο πριν λυσουν το θεμα "μετα την ληψη".
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Δείτε πχ: https://vimeo.com/83959697, τεστ με 25 vintage φακούς, δείτε στο 4:30 και πείτε μου τη γνώμη σας.


Μεταξυ μας τωρα και αυτο το τεστ για τον λουτσο καβαλα ειναι ......


Οκ μια ιδεα πως γραφει ο φακος την αποκτας αλλα ασφαλες συμπερασμα μεσα σου οτι θες αυτον τον φακο εναντι του αλλου δεν μπορει να βγαλεις απο αυτο το τεστ.

Αν το ειχε κανει λιγο πιο προσεκτικα θα ηταν αξιοπροσεκτο λογω πολλων φακων και δυσευρετων.


Πχ αυτο ειναι ενα πολυ σοβαρο τεστ με το ιδιο περιεχομενο στην ουσια (πως γραφει απλα ενας φακος οχι τιποτα πολυ διαφορετικο)

Δεν εχει σημασια που ειναι για Motion photography οι αρχες συγκρισης ειναι παντα σχεδον οι ιδιες.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



(αυτο δεν ειναι το ιδιο το τεστ αλλα η .....παρουσιαση του τεστ, υπαρχει καπου και ολο μαζι στην σελιδα αυτων που το εκαναν .)
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Μα κοίτα όμως, τέτοια vintage φακουδάκια για το "look" τα παίρνεις, όχι για να κοπιάρεις πίνακα, και ήθελα να δείξω το γράψιμο του έστω και αρχαίου cooke... εμένα στα μάτια μου ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα.

Το έχω δει το βίντεο όπως και το τεστ και πολλά πολλά άλλα, μη μου βάζεις τεστ με αναμορφικούς τώρα γιατί έχω φάει μπρίζωμα τρελό εδώ και 6 μήνες και χρήματα δεν περισσεύουν, μέχρι και βάπτιση με αναμορφικό τραβάω με την BMPCC και με κοιτούν σαν εξωγήινο όλοι, double focus (που "κλωτσά" κιόλας λόγω βάρους εμπρός) και νταιρ απ για lens support γιατί στο setup μου έχω rods από πάνω... για αντάπτορα μιλάμε πάντα, για native φακό διαλέγεις νεφρό πιο από τα 2 για προκαταβολή... και όταν έχω 2κάμερο, βλέπω τα αρχεία του συναδέλφου πλάι - πλάι, με φακούς του 1000άρικου σε σύγχρονο σώμα και νομίζω ότι βλέπω δελτίο ειδήσεων τραβηγμένο με gopro... μου φαίνονται πάνσκληρα και με πολύ περιορισμένο DR....το ξέρω ότι πιθανόν θα μου περάσει, έχω φάει κόλλημα όμως... :slapface:
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Μα κοίτα όμως, τέτοια vintage φακουδάκια για το "look" τα παίρνεις


Δεν διαφωνω.


Αλλα σε αυτο το βιντεο δεν βγαζεις συμπερασμα πως γραφει εναντι καποιου αλλου γιατι τα πλανα ειναι διαφορετικα.Αυτο εννοω.


Αν εχεις δει το τεστ που εβαλα καταλαβαινεις γιατι τι ειδους τεστ μιλαμε. Φυσικα και ειναι υπερβολη αλλα η κοπελα μην σου πω οτι παιρνει και τις ιδιες ανασες στα πλανα για να μην ταραζεται αυτος που βλεπει και κρινει βλεποντας κατι διαφορετικο.
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Μια 1η ιδέα παίρνεις, ειδικά για χρήση βίντεο, δες πχ κάπου στο τέλος τα sunstars που κάνει ο 10άρης δεν θυμάμαι ποιός είναι... αλλά αυστηρά ναι, δεν είναι σωστό συγκριτικό και ούτε ανέβηκε για αυτό.

Δια υπερβολικού αντιπαραδείγματος ήθελα να δείξω ότι η οξύτητα στο 1-1 crop δεν είναι πανάκεια για να κρίνουμε ένα σετ. 2 έως 6 κατοστάρικα κοστίζουν αυτά τα χρέπια στο ebay και κάποιοι τα αγοράζουν να είσαι σίγουρος, και για κάποιο λόγο.

Ναι το έχω δει το τεστ παλιότερα, τα σαλάκια μου γέμισαν το πάτωμα... και όχι για την κοπελιά! Μετά δεν θες να χρησιμοποιήσεις φωτογραφικό φακό όχι για βίντεο, αλλά ούτε για... φωτογραφία!

Τι όμορφα πάντως που θα ήταν να μαζευόμασταν για ένα τεστάκι κάπου... εξοπλισμός υπάρχει ή και βρίσκεται αν θέλουμε...
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Δεν συμφωνώ με την ένσταση για τη χρηστικότητα του 300/4pro ως telemacro. Θα μπορούσα και μόνο γι’ αυτό να τον έχω.
Αν μού’λεγες βγάλε ένα χαρτονόμισμα καθαρό από άκρη ως άκρη με μία μόνο λήψη, τον 300άρη θα αρπάξω και μάλιστα στο χέρι και με μόνο μια λήψη, όπως ακριβώς έδειξε και το αντίστοιχο τεστ που έκανα τότε. Καμία μα καμία σχέση η ευχρησία και το άμεσο αποτέλεσμα (με κορυφαία ποιότητα σε λεπτομέρεια και κοντράστ) με τη διαδικασία στησίματος μάκρο φακού και focus stacking.

Για τα πρόσωπα και την καλλιτεχνική ματιά συμψωνώ κι επαυξάνω. Τον δούλευα τον Canon 85/1.2L την περασμένη δεκαετία. Αλλά μοντέλο για συγκριτικό τεστ για το νήμα δεν επρόκειτο ούτως ή άλλως να προσλάβω. Μου αρκεί και νεκρό θέμα για να έχω στοιχειώδη πρώτη εικόνα πώς γράφει ένας φακός, ειδικά για Α/Β δίπλα-δίπλα με άλλον φακό.

Το τέλειο συγκριτικό όλοι ξέρουμε πώς θα μπορούσε να ήταν. Οπότε μένουμε στην εύκολη και ουδέτερη λύση με τα youtube βιντεάκια.
 
Απάντηση: Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

Τι είναι αυτά που βάζεις εδώ? Στη χώρα του "ξυρίζει" και του "sharp"?:flipout:

Αυτό και μόνο αξίζει μπανάρισμα κατευθείαν :flipout:

άσε που με τα τελευταία post που διάβασα μετά από 10σελιδες ένιωσα κομλεξαρισμενος οτι ζήτησα και λίγα από τον Tzo:slapface: ... βρε παιδιά τι το ψάχνετε και επιχειρηματολογείτε ποιο είναι το σωστό και ποιο είναι το λάθος, το 90% των αναγνωστών στα περισσότερα forum δεν ψάχνουν μέσα στα τεστ την πραγματικότητα αλλά την επιβεβαίωση των πιθανών ή απίθανων αγορών τους. Αυτό πουλάει φύλλα. Αν δεν το βρουν εκεί πάνε αλλου ή στη χειρότερη στο Viber για κους κους όπως προτάθηκε και εδώ ...
 
Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

κάνεις μάκρο με τον 300άρη στο χέρι; 600 ισοδύναμα FF? φαντάζομαι κλείνεις και το διάφραγμα γιατί το dof είναι φλούδα εκεί κάτω... σε τι απόσταση από το θέμα και με τι ταχύτητα και φωτισμό; αν θες να τραβήξεις και λιγο από πάνω, ολόκληρο το χαρτονόμισμα και όχι μόνο καμιά γωνίτσα macro θα θες σκάλα μαζί! Μπορεί το ΙS της Olympus να κάνει θαυματα, αλλά δύσκολα θα βασιζόμουν μόνο εκεί σε τέτοιες εστιακές και για μάκρο!! 1 μονόποδο νομίζω τουλάχιστο είναι απαραίτητο για επαναλληψιμότητα!

Όσο για τα youtube βιντεάκια, στο που θα μείνει ο καθένας είναι άλλο θέμα. Να σου θυμίσω με τον Κώστα είχαμε ανεβάσει σύντομη βιντεο παρουσίαση πριν παρουσιαστεί η Ε-Μ1 ΙΙ, έχοντάς την στα χέρια μας λίγο, αλλά έχοντας αφιερώσει πολύ χρόνο με μετακινήσεις, περιγραφή και μοντάζ.
 
Απάντηση: Re: Συγκριτικά δείγματα μεταξύ μηχανών/φακών

για να μείνει και μια αναφορά στο τεχνικό κομμάτι των συγκρίσεων ... το dpreview αποκαλύπτει με interactive τρόπο τι μπορεί να διαπιστώσει κανεις κοιτώντας συγκεκριμένες περιοχές της πασίγνωστης πια studio σκηνής τους : https://blog.aboutamazon.com/interactive-the-dpreview-test-scene

ΥΣ
τα τελευταία off topic μνμ. για την τυχόν χρησιμότητα του mzuiko 300/4 ως ψευδό μάκρο φακού μεταφέρθηκαν στο νήμα για τους m43 φακούς για περαιτέρω ανάπτυξη αν υπάρχει διάθεση: https://avclub.gr/forum/showthread.php/115778-Φακοί-για-m4-3,
 
Last edited:
Re: Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Δεδομένες είναι οι διακυμάνσεις μεταξύ φακών και ειδικά σε ζουμ.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι χάνεται το νόημα στα συγκριτικά τεστ και δεν πρέπει να ανεβαίνουν.
Με τον νόμο των πιθανοτήτων, τις περισσότερες φορές θα έχουν λίγο πάνω-λίγο κάτω αντιπροσωπευτικό αποτέλεσμα.
Αλλιώς ακόμη και αυτός που κάνει τεστ με άριστη κόπια μπορεί δυνητικά να παραπληροφορήσει, αφού ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί και να παραλάβει κόπια που να απέχει από το άριστα.

Υπό άλλες συνθήκες θα ανέβαζα εδώ συγκριτικά δείγματα μεταξύ των δύο κομματιών, αλλά μετά το φιάσκο στο νήμα των συγκριτικών δειγμάτων, και το έτσι έπρεπε να το κάνεις, αλλιώς έπρεπε να το κάνεις, καθόλου δεν έπρεπε να το κάνεις, σταμάτησα και να ανεβάζω.
 
Re: Απάντηση: FE24-70/2.8GM

Απόλυτα τίποτα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.
Ακόμα και η άριστη κόπια δεν είναι αντιπροσωπευτική, αφού δύο άλλες κόπιες (η δεύτερη δική μου, όπως και του Μάνου) δεν ικανοποίησαν στον ίδιο βαθμό.

Παρεμπιπτόντως, λεμόνι δεν θα την έλεγα τη δεύτερη κόπια. Απλά όχι ξυράφι.
Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό, ό,τι σημαίνει, τι να κάνουμε. Χωρίς δείγμα μένουμε στα λόγια, εκατέρωθεν.
Αν για παράδειγμα ανέβαζα δείγμα στο χέρι, θα μου την πέφτατε ότι δεν χρησιμοποίησα τρίποδο.

Το τι πρέπει ΠΑΝΤΑ (με κεφαλαία κιόλας) να αναφέρουμε, είναι άποψή σου.
Εγώ το βρίσκω υπερβολή σε κάθε μου πρόταση να προσθέτω 100 disclaimers, π.χ. "κατά τη γνώμη μου", "στη δική μου κόπια, η δική σας μπορεί να διαφέρει", "το τεστ έγινε σε 1 και όχι σε 10 κόπιες που μόνο ο Roger Cicala είναι σε θέση να κάνει" κ.ο.κ.
Προφανή είναι όλα αυτά.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Δεν έχει αποφασιστεί δημόσια ο _tzo_ να μην ανεβάζει συγκριτικά. Και εν πάσει περιπτώσει συζητήθηκαν όλα στο αντίστοιχο νήμα. Προτείνω να συνεχίσουμε στην ουσία.

Διαφορές σε κόπιες υπάρχουν, να σας πω την αλήθεια εγώ δεν είμαι τόσο ψείρας, εκτός κι αν υπάρχει χτυπητή ατέλεια. Πχ στον Canon 24-70 f4 που έχω, είχε τύχει να συγκρίνω με άλλη κόπια και ήταν ελάχιστα λιγότερο ευκρινής σε κάποιες εστιακές. Ωστόσο σαφώς καλύτερος από τον 24-105. Και μιας και τα δείγματά του ήταν εναρμονισμένα με αυτά που έβλεπα και διάβαζα στο διαδίκτυο στις δίαφορες εστιακές, να μην πω και λίγο καλύτερα του αναμενομένου, συν τα όποια άλλα χαρακτηριστικά που είχε, δεν θεώρησα ότι έπρεπε να τον πάω πίσω μέχρι να βρω τον "απόλυτο" που θα χτυπάει σε ευκρίνει τον 2.8 L II. Έτσι είναι τα γυαλιά, εν μέρη χειροποίητα, και δεν θεωρώ αν θέλετε και σωστό να επιστρέφουμε κόπιες με το παραμικρό.

Βέβαια έχει να κάνει και με το κόστος. Σε φακό των 200-300 ευρώ συγχωρείς εύκολα, σε χιλιάρικα....
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και κατασ

Παρεμπιπτόντως, λεμόνι δεν θα την έλεγα τη δεύτερη κόπια. Απλά όχι ξυράφι.

μα αλλα έγραψες πριν στο νημα των φακών:

Οφθαλμοφανής η διαφορά υπέρ του παλιού, ακόμη και σε μια πρώτη σύγκριση στο κέντρο στα 50-70mm.

οφθαλμοφανής δεν σημαινει μικρή διαφορά που βλεπεις με εξτρα ζουμαρίσματα, αλλη μια φορά διακρίνω ότι τα συμπεράσματά σου αλλάζουν με τον αέρα, πως να πάρω σοβαρά τα δείγματά σου λοιπόν

Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό, ό,τι σημαίνει, τι να κάνουμε. Χωρίς δείγμα μένουμε στα λόγια, εκατέρωθεν.
Αν για παράδειγμα ανέβαζα δείγμα στο χέρι, θα μου την πέφτατε ότι δεν χρησιμοποίησα τρίποδο.

Το θέμα έχει εξαντληθεί στο σχετικό νήμα, δική σου απόφαση είναι να μην ανεβάζεις δείγματα στα πλαίσια που σου προτείναμε.

Το τι πρέπει ΠΑΝΤΑ (με κεφαλαία κιόλας) να αναφέρουμε, είναι άποψή σου.
Εγώ το βρίσκω υπερβολή σε κάθε μου πρόταση να προσθέτω 100 disclaimers, π.χ. "κατά τη γνώμη μου", "στη δική μου κόπια, η δική σας μπορεί να διαφέρει", "το τεστ έγινε σε 1 και όχι σε 10 κόπιες που μόνο ο Roger Cicala είναι σε θέση να κάνει" κ.ο.κ.
Προφανή είναι όλα αυτά.

φυσικά εσύ δεν εισαι υποχρεωμένος να παρέχεις ουδεμία σύσταση και προφύλαξη σε τρίτον, όχι όμως ότι είναι και προφανές στα μέλη που επισκέπτονται και διαβαζουν ένα τεστ
 
Last edited:
Re: Φακοί e-mount

Καλα δεν χασαμε και τιποτα απο δεν δουμε δειγματα απο τους δυο φακους.


Δεχομαστε την ματια σου οτι υπαρχει διαφορα απο κομματι σε κομματι ασε που ειναι κατι συνηθες μπορει το επομενο κομματι να ειναι καλυτερο και απο το πρωτο που ηδη εχεις.


Εχει να κανει με το Quality control παντα αυτο το θεμα δεν ειναι κατι απροσμενο.