Κώστας Γκαβάκος
AVClub Addicted Member
Λίγες σκέψεις για το φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου 2025.
Το φεστιβάλ περιλαμβάνει παραστάσεις θεάτρου και μουσικής. Υποθέτω ότι για τις παραστάσεις θεάτρου η κύρια επιλογή ανήκει στην ως τώρα διευθύντρια κα Ευαγγελάτου.
Σε μια παράσταση που παρακολούθησα στις εγκαταστάσεις Πειραιώς 260 της σειράς contemporary ancients δηλαδή παραγγελία συγγραφής σύγχρονων έργων με αφορμή τα κλασσικά έργα δεν μου άρεσε καθόλου. Είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να γράψεις θεατρικό έργο.
Χωρίς να έχω παρακολουθήσει την παράσταση στην Επίδαυρο την παράσταση <Αντιγόνη> του Γερμανού σκηνοθέτη Ούρλιχ Ράσε διαβάζω ότι απουσίαζε η Ισμήνη. Στο όνομα της πρωτοπορίας κάνει ο καθένας ότι γουστάρει.
Στην μουσική τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Την επιλογή προφανώς έκανε ο Πηλαβάκης που ήταν artistic director της ορχήστρας της Βοστώνης επί Ozawa και αργότερα μεγαλοστέλεχος της Philips και της Universal.
Μετανιώνω που δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τον Καρύδη που μαζί με τον Κουρεντζή είναι με διαφορά ότι καλύτερο έχουμε στην διεθνή σκηνή. Ίσως αδικώ τον Πέτρου. Απλώς ο Καρύδης σε σχέση με τον Κουρεντζή είναι άνθρωπος χαμηλού προφίλ.
Για τον Κουρεντζή είχα κλείσει εισιτήρια αλλά τα ακύρωσα. Ο κύριος λόγος είναι ότι μεγαλώνω και θέλω την βολή μου. Σίγουρα λάθος μου.
Σκέφθηκα την αφόρητη ζέστη του Αργολικού κάμπου. Προτείνω στους ακροατές να προμηθευτούν μαξιλαράκι γιατί ακόμα και έτσι καίνε οι κερκίδες και υπομονή στην επιστροφή μέχρι να βγουν στον εθνικό Αθηνών-Κορίνθου. Το βέλτιστο είναι διανυκτέρευση μετά την παράσταση στο Ναύπλιο ή εκεί γύρω.
Καλή απόλαυση για όσους παρακολουθήσουν.
ΥΓ. όποιος παρακολουθήσει τον Τρίφονοφ ας μου εξηγήσει να μου πει αν του άρεσε η σονάτα του Μπάρμπερ (προσωπικά δεν ξετρελένομαι).
Το φεστιβάλ περιλαμβάνει παραστάσεις θεάτρου και μουσικής. Υποθέτω ότι για τις παραστάσεις θεάτρου η κύρια επιλογή ανήκει στην ως τώρα διευθύντρια κα Ευαγγελάτου.
Σε μια παράσταση που παρακολούθησα στις εγκαταστάσεις Πειραιώς 260 της σειράς contemporary ancients δηλαδή παραγγελία συγγραφής σύγχρονων έργων με αφορμή τα κλασσικά έργα δεν μου άρεσε καθόλου. Είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να γράψεις θεατρικό έργο.
Χωρίς να έχω παρακολουθήσει την παράσταση στην Επίδαυρο την παράσταση <Αντιγόνη> του Γερμανού σκηνοθέτη Ούρλιχ Ράσε διαβάζω ότι απουσίαζε η Ισμήνη. Στο όνομα της πρωτοπορίας κάνει ο καθένας ότι γουστάρει.
Στην μουσική τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα. Την επιλογή προφανώς έκανε ο Πηλαβάκης που ήταν artistic director της ορχήστρας της Βοστώνης επί Ozawa και αργότερα μεγαλοστέλεχος της Philips και της Universal.
Μετανιώνω που δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω τον Καρύδη που μαζί με τον Κουρεντζή είναι με διαφορά ότι καλύτερο έχουμε στην διεθνή σκηνή. Ίσως αδικώ τον Πέτρου. Απλώς ο Καρύδης σε σχέση με τον Κουρεντζή είναι άνθρωπος χαμηλού προφίλ.
Για τον Κουρεντζή είχα κλείσει εισιτήρια αλλά τα ακύρωσα. Ο κύριος λόγος είναι ότι μεγαλώνω και θέλω την βολή μου. Σίγουρα λάθος μου.
Σκέφθηκα την αφόρητη ζέστη του Αργολικού κάμπου. Προτείνω στους ακροατές να προμηθευτούν μαξιλαράκι γιατί ακόμα και έτσι καίνε οι κερκίδες και υπομονή στην επιστροφή μέχρι να βγουν στον εθνικό Αθηνών-Κορίνθου. Το βέλτιστο είναι διανυκτέρευση μετά την παράσταση στο Ναύπλιο ή εκεί γύρω.
Καλή απόλαυση για όσους παρακολουθήσουν.
ΥΓ. όποιος παρακολουθήσει τον Τρίφονοφ ας μου εξηγήσει να μου πει αν του άρεσε η σονάτα του Μπάρμπερ (προσωπικά δεν ξετρελένομαι).