Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Paypal κύριοι
Όπου υπάρχει σαν μέθοδος πληρωμής για εμενα ειναι μονόδρομος.

Έβαλε στην θεση τους τα κινεζακια της Banggoood και μου επέστρεψαν τα χρήματα του τελωνιου που ενώ υποσχέθηκαν θα μου δώσουν πισω εκαναν τους κινέζους.

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στην PayPal.

Όντως είναι εγγύηση!
 
Καλα Γιωργο και 1 ευρω να ηταν γιατι να μην το κυνηγησεις που λεει ο λογος...;
Aυτοι θελουν να σκαπουλαρουν και να τα τσεπωσουν..εσυ ομως τι φταις...τελικα υπαρχουν δικλειδες ασφαλειας μεσω Paypal και αυτο ειναι το ευχαριστο για τον καταναλωτη....
 
Από το Banggood είχα κι εγώ σχετικά κακή εμπειρία στο κομμάτι εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση. Είχα αγοράσει πριν 5 χρόνια περίπου ένα σταθμό κόλλησης γύρω στα 55 ευρώ τελική τιμή. Στην περιγραφή προϊόντος έλεγε ότι το προϊόν ήταν της εταιρείας Hakko, που για όσους γνωρίζουν είναι από τις κορυφαίες σε ανάλογα προϊόντα (την δουλεύουν βέβαια περισσότερο σε Αμερική - Ασία, αλλά την βρίσκεις και Ελλάδα). Παραλαμβάνω με το καλό μετά από 20-30 μέρες και με φρίκη διαπιστώνω ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι μαϊμού καραμπινάτη. Φυσικά πουθενά μα πουθενά στην περιγραφή ή στα χαρακτηριστικά στη σελίδα τους δεν έλεγαν ότι το εν λόγω είναι κόπια/αντίγραφο. Ίδιο όνομα, ίδιο μοντέλο με το γνήσιο, ίδια σήματα εταιρείας, τα πάντα ίδια (μισή τιμή όμως, απλά επειδή ήταν το παλιό αναλογικό μοντέλο και η τιμή αν και 50% κάτω δεν ήταν χώμα, υπέθεσα ότι όντως πούλαγαν το γνήσιο).
Τους στέλνω email παραπόνων και η πρώτη τους απάντηση ήταν ότι κάνανε τον Κινέζο...
Τους στέλνω δεύτερο email όπου τους απειλώ ευθέως ότι θα τους καταγγείλω στην ίδια την Ηakko γιατί εν αγνοία της (προφανώς) διαφημίζουν και πουλάνε στη σελίδα τους κλεψίτυπα προϊόντα της τελευταίας, κι εκείνοι μου προτείνουν να τους επιστρέψω στην Κίνα το δέμα με δική μου χρέωση μεταφορικών. Αρνούμαι για προφανείς λόγους (κόστος μεταφορικών από Ελλάδα για Κίνα) κι εκείνοι αντιπροτείνουν να κρατήσω το προϊόν και να μου γυρίσουν πίσω γύρω στο 25-30% της αξίας του (γύρω στα 15 ευρώ αν θυμάμαι). Μη έχοντας ουσιαστική εναλλακτική δέχτηκα και μου επέστρεψαν το ποσό μέσω Paypal.
Από τότε φυσικά άλλαξαν αμέσως την περιγραφή του συγκεκριμένου σταθμού κόλλησης στη σελίδα τους κι από "Hakko..." το έκαναν "Copy of Hakko...".
Συμπέρασμα, πολύ προσοχή όταν έχουμε πάρε δώσε με κινεζομάγαζα, γιατί παρότι οι φίλοι μας έχουν κάνει άλματα σε ποιότητα (στα πιο ακριβά προϊόντα τους), εξακολουθούν κατά περίπτωση να λειτουργούν κουτοπονηρίστικα.
 
To ξέρω φίλε μου αλλά δεν το προχώρησα μέσω Paypal γιατί φοβήθηκα ότι θα έμπλεκα λόγω του γεγονότος ότι μου πρότειναν να επιστρέψω το προϊόν σε αυτούς και να μου επιστρέψουν τα χρήματα ακολούθως, οπότε τυπικά δεν μπορούσα να τους κατηγορήσω ότι μου έφαγαν τα χρήματα.
 
Όπως το πες, την επόμενη φορά (που εύχομαι να μην υπάρξει βέβαια).
 
Μακάρι φίλε μου.

Επιεικώς απαράδεκτη η σιγά πλισε του Leroy merlin!!!!!

88 ολόκληρα ευρώ πεταμένα στα σκουπίδια.
Δεν κάθεται σωστά, βγαίνει από τους οδηγούς δεν κλείνει, έσπασαν οι ενδιάμεσοι οδηγοί!!!!

Τους έστειλα μέιλ να δω τι θα πουν!!!
 
^^
Περίπου 120 έχει να έρθει αλουμινάς, να μετρήσει και να στην τοποθετήσει.
 
Παρηγγειλα για το εργαστηριο μια στενη συρταριερα που ειχε το καταστημα JYSK καθως ηταν σε καλη τιμη και ακριβως στα μετρα που χρειαζομουν Πλάτος: 60 cm, Ύψος: 71 cm, Βάθος: 30 cm.


Μου εκανε εντυπωση το mail που μου ηρθε σημερα, 3 μερες απο την παραγγελια, που εγραφε οτι η συρταριερα αποστελλεται απο το εξωτερικο (!!) και ειναι καθ οδον για την Χωρα μας!!

"....Η παραγγελία σας τιμολογήθηκε και αναχωρεί από το εξωτερικό για την χώρα μας. Σε εσάς θα σταλεί με την Γενική Ταχυδρομική! Αναμένετε παράδοση σε τουλάχιστον 5 ημέρες από σήμερα...."

Δεν κρατανε στοκ στην Ελλαδα ουτε για μια μικρη συρταριερα και οι παραγγελιες που δεχονται ιντερνετικα γινονται 'κατοπιν παραγγελιας'??

Δεν μου φαινεται ουτε σωστο ουτε δικαιο αν ειναι αυτο το σεναριο ειναι η πολιτικη της εταιρειας, εκτος και εαν ετυχε.
 
Οτι εχω επιλεξει απο το μαγαζι αυτο το οποιο απεχει ετη φωτος ποιοτικα απο Praktiker κλπ κλπ ηταν διαθεσιμο στο καταστημα της επιλογης μου σε 1 εργασιμη ακομη και αν δεν ηταν διαθεσιμο σε εκεινο.
Εγραφε κατι στην διαθεσιμοτητα σε αυτο που πηρες?
 
Mα δεν μιλαω για ουτε για την ποιοτητα ουτε για την καθυστερηση της αποστολης, μαλλον δεν καταλαβες.

Μου εκανε εντυπωση οτι δεν ειχαν ΚΑΘΟΛΟΥ στοκ απο μια κοινη και φτηνη συρταριερα.
Σημερα βλεπω για την συρταριερα να γραφει '..προσωρινα εξαντλημενο' κατι το οποιο επρεπε να ειχε αναφερθει οταν εκανα και εγω την παραγγελια μια βδομαδα πριν.

Ειμαι πολυ περιεργος εαν εφεραν και αλλες συρταριερες μαζι με την δικη μου. Θα το δουμε εαν βγαλει το 'προσωρινα εξαντλημενο' σημειωμα στο λινκ του προιοντος.
 
Η εν λόγω αλυσίδα έχει αρκετά ενδιαφέροντα προιόντα , νομίζω όμως οτι μπήκαν στην Ελληνική αγορά λίγο "ατσαλα" χωρίς να έχει προηγηθεί ένα τεκμηριωμένο business case. Η εμπορική πολιτική και η πολιτική marketing που εφαρμόζουν δεν φαίνεται να ταιριάζει στις ιδιαιτερότητες της αγοράς μας και πολύ φοβάμαι οτι σύντομα θα μας αποχαιρετήσουν

Τις ανησυχίες μου τις έχω εκφράσει και στον εμπορικό διευθυντή τους μιας και ειμασταν παλαιοί συνάδελφοι (σε άλλο χώρο) .. Ελπίζω να κρατήσουν γιατί μόνο ο σωστός ανταγωνισμός μπορεί να βελτιώσει τις τιμές και τις υπηρεσίες προς τον πελάτη

ΥΓ: Ηδη το προϊόν φαίνεται "προσωρινά εξαντλημένο".
Bad logistics... οταν το ανάλογα προϊόντα (υποδεέστερα ποιοτικά και σχεδιαστικά) από ΙΚΕΑ/Praktiker είναι σχεδόν πάντα άμεσα διαθέσιμα..
 
Eφτασε σημερα η συρταριερα της JYSK μετα απο 10 ημερες απο την παραγγελια καθως δεν υπηρχε αποθεμα.

Αναφορικα με την ποιοτητα του συναρμολογουμενου προιοντος οφειλω να συμφωνησω πληρως με τον Κυριακο οτι η ποιοτητα ειναι ο,τι καλυτερο εχω δει οχι μονο απο το Praktiker αλλα απο πολλα μαγαζια που εχω αγορασει παρομοια προιοντα τα τελευταια αρκετα χρονια. Επισης η συσκευασια ηταν πολυ προσεγμενη και μεσα στα εξαρτηματα για την συναρμολογηση υπηρχει ενα ΠΑΡΑ πολυ χρησιμο εξαρτημα που ποτε δεν το βλεπεις μεσα σε παρομοια προιοντα. Ενα σετακι πλαστικες σφηνες σε περιπτωση που το πατωμα ειναι στραβο, πραγμα πολυ συνηθες τουλαχιστον στο εργαστηριο μου οπου στα περισσοτερα τραπεζια και συρταριερες εχω βαλει ξυλινες σφηνες.

Με αυτες τις λεπτομερειες (που κανουν ομως την διαφορα), την γενικοτερη εικονα που εχω σχηματισει απο το JYSK και την ευχη να βελτιωσει την διαχειριση του αποθεματικου για να μην χρειαζεται 10 μερες να παραδοθει ενα προιον, θα ελεγα οτι πλεον το μαγαζι εχει κερδισει την εκτιμηση μου, καθως ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω απο εκει. :a0210:
 
Την αναφορα στην ποιοτητα την εκανα αυτοβουλως

Ειμαι πολυ περιεργος εαν εφεραν και αλλες συρταριερες μαζι με την δικη μου. Θα το δουμε εαν βγαλει το 'προσωρινα εξαντλημενο' σημειωμα στο λινκ του προιοντος.

Εδω ειναι το κλειδι.
Εφοσον σε ενημερωνει για εξαντλημενο ειναι σωστοι.
 
Οπως προανεφερα, οταν εκανα την δικη μου παραγγελια, δεν εγραφε 'εξαντλημενο'... αυτη ειναι η διαφορα, αρα δεν ηταν σωστοι. Μετα το διορθωσαν.

Παρεμπιπτοντως τωρα φαινεται οτι το προιον ειναι διαθεσιμο, αρα εφεραν καποια επιπλεον κομματια μαζι με το δικο μου. Εαν μου κατσει καλα στο εργαστηριο, θα παραγγειλω και αλλα 2 τεμαχια.