Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Σε λίγα χρόνια μην πω σε κάνα 2 χρόνο δεν θα υπάρχουν πολλές εταιρίες κούριερ...
Το skroutz με το skroutz plus με τα 18 ευρω έχει κάνει πολύ δουλειά αφού τα μηχανάκια και τα βανακια πάνε και έρχονται τελευταια στην γειτονιά μου...
Θεωρώ ότι το δικτυο θα μεγαλώσει πολύ γρήγορα και η εξυπηρέτηση θα είναι καλύτερη και άμεση...
Βέβαια πάντα κρατάς μικρό καλάθι για το τι μέλλει γενεσθαι όταν θα έχει το μεγαλύτερο μεριδιο της πίτας..
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Προσέξτε λίγο (οι χρήστες του Skroutz plus) το mail που ήρθε από το Skroutz και μας προτρέπει να πατήσουμε το κουμπί για να "αλλάξουμε την τρέχουσα συνδρομή μας στη νέα έκδοση χωρίς καμία έξτρα χρέωση"

Πολύ καλό το Skroutz Plus με τα δωρεάν μεταφορικά, αλλά μάλλον δεν τους βγήκε.
(και λογικό μου φαίνεται εδώ που τα λέμε)

Με μια πονηρά γραμμένη ανακοίνωση, και ένα ακόμα πιο πονηρά διατυπωμένο email μας λέει - αν κατάλαβα καλά - πως θα είναι δωρεάν τα ταχυδρομικά για κάθε προϊόν που θα κοστίζει πάνω από 15€

Όμως ως τώρα για παράδειγμα, αν πάρεις τρία φτηνά προϊόντα ας πούμε (5€ + 5€ + 10€) από τρία διαφορετικά καταστήματα δεν πληρώνεις καθόλου ταχυδρομικά αφού το συνολικό κόστος της παραγγελίας είναι 20€

Με το νέο σύστημα θα πληρώσεις τρεις φορές ταχυδρομικά για κάθε ένα από τα τρία προϊόντα! :confused:
Μόνο για όσα κοστίζουν πάνω από 15€ θα είναι δωρεάν τα ταχυδρομικά.

Κρίμα, ήταν πολύ βολικό για τα μικροπράγματα.
 
Με τη νέα έκδοση του Skroutz Plus που είναι διαθέσιμη από 23/11/2021, ισχύουν τα παρακάτω:

  • δωρεάν μεταφορικά για κάθε επιμέρους αποστολή 15 €* και άνω που προσθέτεις στην παραγγελία σου. Αρκεί κάθε αποστολή να ζυγίζει έως και 14 κιλά.
  • για αποστολές με βάρος πάνω από 14 κιλά και κόστος μεγαλύτερο των 15 €, δίνεται έκπτωση μεταφορικών 5 €.
  • για τις αποστολές κάτω των 15 € το κόστος των μεταφορικών καθορίζεται από τη διεύθυνση αποστολής και το βάρος του κάθε δέματος. Δες περισσότερα στο άρθρο “Πώς υπολογίζονται τα μεταφορικά”.
*Αναφέρει αποστολή και όχι προϊόν. Το οποίο σημαίνει πως μπορείς κάλλιστα να αγοράσεις 3 μικροπράγματα αξίας μικρότερης των 15€ έκαστο, αλλά συνολικής αξίας ίσης ή ανώτερης των 15€ και να μην πληρώσεις μεταφορικά, αρκεί να έρθουν με μία αποστολή. Πώς θα γίνει αυτό; Εάν τα αγοράσεις από το ίδιο κατάστημα. Μάλιστα το Skroutz ενδέχεται να προχωρήσει σε αλλαγές στην παραγγελία, ώστε να παραλάβεις από το ίδιο κατάστημα τα προϊόντα σου (βλ. ΕΔΩ).
 
  • Like
Reactions: toupia
Το έγραψα πως είναι πονηρά διατυπωμένη για να μπερδευόμαστε.. :mad:

Δηλαδή, αν πάρεις τρία προϊόντα από το ίδιο μαγαζί που στο σύνολο να κάνουν 15€ και πάνω είναι δωρεάν.

Όμως αν πάρεις τρία προϊόντα από τρία διαφορετικά μαγαζιά που κοστίζουν συνολικά 20€, ενώ ως τώρα ήταν δωρεάν, με το νέο σύστημα θα πληρώσεις 3x2,5 = 7,5€ (στην καλύτερη περίπτωση)
 
Σωστά, εάν η κάθε αποστολή είναι έως 14 κιλά.

H μετάβαση στη νέα έκδοση είναι προαιρετική, που σημαίνει ότι όποιος τη θεωρεί μη συμφέρουσα μπορεί να συνεχίσει με τους όρους που ισχύουν έως και σήμερα (22/11/2021). Βέβαια όταν λήξει η τρέχουσα συνδρομή και πρέπει να γίνει ανανέωση, θεωρώ πως θα γίνει αναγκαστικά με τους όρους της νέας έκδοσης.
 
Κι εγώ το ίδιο, γι'αυτό έγραψα για την προαιρετική επιλογή.

Έχοντας γράψει αυτό βέβαια, θα προσθέσω πως στο διάστημα που μεσολάβησε από την εγγραφή μου έως τώρα, έχω σίγουρα κάνει απόσβεση του κόστους της υπηρεσίας/συνδρομής, αν υπολογίσω (δε θα το κάνω, βαριέμαι και δεν έχω χρόνο για κάτι τέτοιο) τα μεταφορικά έξοδα που "γλύτωσα". Και προσθέτω πως δεν έκανα και πολλές αγορές. Είμαι βέβαιος πως και με το νέο σύστημα, πάλι κερδισμένος είναι κάποιος συνολικά αν διαχειρίζεται ορθά τις αγορές του.

Γενικώς, όπως με κάθε καταναλωτικό προϊόν/υπηρεσία, χρειάζεται προσοχή και σύνεση στη χρήση του προκειμένου να είσαι τελικά κερδισμένος.
 
Είχα αγοράσει το καλοκαίρι το μαγνητικό γωνιόμετρο

Λάθος μου που δεν το έλεγξα ότι δουλεύει σωστά με μία γωνία. Το έβαλα σε λειτουργία μόνο.
Στις 90 μοίρες δείχνει 86 οπότε είναι τελείως για πέταμα.

Διαβάστε απάντηση του banggood!!!!
Υπόψιν έχω στείλει video.

Θέλουν το σακουλάκι που ήταν συσκευασμένο!!!!
€15 στα σκουπίδια (αν δεν φτιάχνει όταν το ξεβιδώσω)
Μικρό το κακό. Απλά πάντα δοκιμάζουμε ότι δουλεύει κάτι πριν λήξει η ασφάλεια του Paypal

"Sorry for the inconvenience. Could you please send us the following details to confirm? 1.The product’s shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag. The reason why we need them is that after checking, we could effectively confirm the problem and find out the root cause. Furthermore, we will keep them as evidences and provide them to the supplier."
 
Θοδωρε, φανταζομαι θα το εχεις μηδενισει στην οριζοντια επιφανεια (καλιμπραρισμα) και μετρας την καθετοτητα πανω στην ιδια οριζοντια επιφανεια, ετσι?
 
Καλημέρα και καλή δημιουργική Χρονιά σε όλους με υγεία εύχομαι. Την Παραμονή της πρωτοχρονιάς έκανα ένα απρογραμμάτιστο σχεδόν απερίσκεπτο & παρορμητικό έξοδο της τελευταίας στιγμής, για ένα προϊόν το όποιο έβλεπα και λιγουρευόμουν εδώ και πολύ καιρό, αλλά όλο το ανέβαλα, από κατάστημα στην Ελλάδα: ένα δίδυμο τροχό της Skil masters το μοντέλο 3900 MA. Ο λόγος που ήθελα το προϊόν της συγκεκριμένης εταιρίας είναι πως έχω στην κατοχή μου αρκετά εργαλεία της εν λόγω εταιρείας (δισκοπρίονο, φαλτσοπρίονο, σέγα, τροχό, κ.α.) και έχω μείνει από πολύ έως πλήρως ευχαριστημένος αναλογιζόμενος και το value for money, που έχουν. Άλλωστε ειδικά η σειρά Masters και όχι η απλή είναι θεωρητικά η επαγγελματική σειρά, -η καλύτερη ποιοτικά- που αντέχει σε περισσότερη, συχνότερη χρήση.

Περιχαρής λοιπόν παρέλαβα το δέμα εχθές το μεσημέρι και νωρίς το απόγευμα που σχόλασα με τις δουλειές που είχα πήγα να το ανοίξω για να το επιθεωρήσω και να το λειτουργήσω. Η πρώτη εικόνα που αντίκρυσα ήταν παγερά αποκαρδιωτική: η μια πέτρα του τροχού σπασμένη (...και ΟΚ αυτό να πάει στα κομμάτια καταπίνεται, το λες αναλώσιμο και αναπληρώνεται δεν θα έκανα ούτε μνεία ή κουβέντα εδώ...), όμως η συσκευασία αν και δεν φαίνονταν εξωτερικά πρέπει να είχε φάει τέτοιο πέσιμο στρίμωγμα ή βάρος σε σημείο που είχαν στραβώσει και οι προστατευτικοί προφυλακτήρες της εν λόγω πέτρας, που έιχε φάει το στραπάτσο και είχαν τσακίσει!!!!!

Επαφή με το κατάστημα σήμερα το πρωί αφού από χθες το απόγευμα -σχεδόν άμεσα δηλαδή- ενημερώσω σχετικά συντάσσοντας email επισυνάπτοντας σχετικές χαρακτηριστικές φωτογραφίες..... Χαλάστηκα δε τόσο πολύ που ούτε καν από την συσκευασία του δεν το έβγαλα..... Το κατάστημα ισχυρίζεται ότι το προϊόν έφυγε από εκεί σε άριστη λειτουργική κατάσταση, στην εργοστασιακή συσκευασία του, αφού ελέγχθηκε και πρώτα, και πως δεν θα έστελνε προβληματικό προϊόν και πως η ζημιά έγινε από το Κούριερ....

Το θέμα είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι πια διαθέσιμο έχει κοπεί από τον κατάλογο της εταιρίας, και είναι υπό αίρεση ΕΑΝ θα καταφέρω να βρω ΕΦΟΣΟΝ υπάρχει ανταλλακτικό (χλωμό το κόβω) και να δω πως θα ξεμπλέξω με αυτό, και πως θα αποζημιωθώ ....
 
Εφοσόν η αποστολή έγινε με κούριερ που δίνει σαν επιλογή το κατάστημα κατα την αγορά, πλήρωσες δλδ τη μεταφορά στο κατάστημα, το αν η ζημιά έγινε από το κούριερ ή προυπηρχε, λίγη σημασία έχει.

Και στις 2 περιπτώσεις είναι ευθύνη του καταστήματος να διορθώσει το πρόβλημα.

Όλα τα σοβαρά καταστήματα αλλωστε έχουν συμβάσεις ασφάλειας με τα κούριερ που καλύπτουν ζημιες κατα την μεταφορά (αυτό είναι εσωτερικό τους θέμα, δεν σε αφορά και δεν χρειαζεται να το επικαλεστείς).
 
  • Like
Reactions: anastasg
Πράγματι η αποστολή έγινε με κούριερ που δίνει σαν επιλογή το κατάστημα κατά την αγορά. Το κατάστημα στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε το πρωί μου ανέφερε πως υπάρχει αυτή η σύμβαση ασφάλειας που καλύπτει ζημιές κατά την μεταφορά. Για αυτό και άλλωστε έχω παραμείνει στην τοποθέτηση μου εδώ συγκαταβατικός και συγκρατημένος και δεν έχω ονοματίσει κατάστημα και καταστάσεις... Το ερώτημα όμως που έχω είναι τι θα γίνει τελικά: Θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα αφού μέσω κάρτας έγινε η πληρωμή; Και έπειτα το κυριότερο τον τροχό που τον ήθελα διακαώς οεο τι θα γίνει με αυτόν; Το κατάστημα και να τον πάρει πίσω τι θα τον κάνει χτυπημένο;;;; Να τον πουλήσει ξανά πάντως αποκλείεται..... :oops: Θα σας κρατήσω όπως και να έχει ενήμερους παραμείνετε συντονισμένοι... ;)
 
Ζυγίζεις τί θέλεις.
Επισκευή απο το σέρβις της εταιρίας ή επιστροφή χρημάτων.

Προσωπικά θα ζητούσα επιστροφή και πάμε ξανά απο την αρχή.

Η επισκευή είναι χρονοβόρα διαδικασία και σίγουρα δεν θα έχεις ένα καινούργιο προιόν στα χέρια σου. Ξέρεις αν έχει στραβώσει κανένας άξονας? Αν τρέμει λίγο παραπάνω θα το δεχτούν? Δηλαδή βασίζεσαι πολύ και στο θέμα τύχης.

Το κατάστημα μάλλον θα έπρεπε να ζητήσει επιστροφή του δέματος και άμεση επιστροφή των χρημάτων. Το πότε θα πάρει τα λεφτά απο την μεταφορική ή την ασφαλιστική είναι δικό τους θέμα.
 
Προς τα παρών κόσμια, τηρώ στάση αναμονής...... Θα περιμένω μέχρι και την Πέμπτη να δω πως θα αντιδράσουν, και μετά θα αρχίσουν τα όργανα....... Πάντως η τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα ομολογώ πως δεν την λες και πολύ ενθαρρυντική μιας και ο καταστηματάρχης ήταν λίγο "βαρύς" -εμένα τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε- και δεν είχε διάθεση για πολλές κουβέντες...