Παιδες κατι τρεχει με το Τεμου και τις αποστολες στην Eυρωπη.
Μαλλον ηδη ισχυει το τελος των 3 ευρω ανα ειδος που ειχε προαναγγελθει ....κριμα!
Ειχα βαλει στο καλαθι τα καινουρια συρματακια για συγκολληση πλαστικων που κοστιζαν 1 ευρω και κατι....και σημερα τα βλεπω στα 4.63 ευρω!!!
Εδω ενα αρθρο για οποιον θελει περισσοτερη πληροφορηση για το θεμα.
www.protothema.gr
Μαλλον ηδη ισχυει το τελος των 3 ευρω ανα ειδος που ειχε προαναγγελθει ....κριμα!
Ειχα βαλει στο καλαθι τα καινουρια συρματακια για συγκολληση πλαστικων που κοστιζαν 1 ευρω και κατι....και σημερα τα βλεπω στα 4.63 ευρω!!!
Εδω ενα αρθρο για οποιον θελει περισσοτερη πληροφορηση για το θεμα.
Τέλος τα «δωρεάν» πακέτα από Temu και Shein: Πώς τα 3 ευρώ γίνονται 6 και 9 σε κάθε δέμα, δείτε παραδείγματα
Δασμός για κάθε είδος στις αγορές μέσω διαδικτύου από 1/7 σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ