Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Παιδες κατι τρεχει με το Τεμου και τις αποστολες στην Eυρωπη.
Μαλλον ηδη ισχυει το τελος των 3 ευρω ανα ειδος που ειχε προαναγγελθει ....κριμα!

Ειχα βαλει στο καλαθι τα καινουρια συρματακια για συγκολληση πλαστικων που κοστιζαν 1 ευρω και κατι....και σημερα τα βλεπω στα 4.63 ευρω!!!

Εδω ενα αρθρο για οποιον θελει περισσοτερη πληροφορηση για το θεμα.