Babis K. Super Moderator Staff member 17 June 2006 31,442 Αθήνα Yesterday at 23:47 #2,661 Εγώ γιατί συνεχίζω να ψωνίζω κανονικά; Που είναι οι extra χρεώσεις;
Babis K. Super Moderator Staff member 17 June 2006 31,442 Αθήνα 47 minutes ago #2,663 Δεν υπάρχει επόμενο, αυτό που βλέπεις πληρώνεις.
ln() Supreme Member 1 February 2007 6,531 Βόλος 38 minutes ago #2,664 Δοκίμασε. Μπορεί να τα γλυτώσεις, μπορεί και να σε χρεώσουν στην παραλαβή.