Babis K. Super Moderator Staff member 17 June 2006 31,442 Αθήνα Yesterday at 23:47 #2,661 Εγώ γιατί συνεχίζω να ψωνίζω κανονικά; Που είναι οι extra χρεώσεις;
Babis K. Super Moderator Staff member 17 June 2006 31,442 Αθήνα Today at 00:17 #2,663 Δεν υπάρχει επόμενο, αυτό που βλέπεις πληρώνεις.
ln() Supreme Member 1 February 2007 6,531 Βόλος Today at 00:26 #2,664 Δοκίμασε. Μπορεί να τα γλυτώσεις, μπορεί και να σε χρεώσουν στην παραλαβή.
papakitou AVClub Addicted Member 9 April 2012 2,033 Πειραιάς Today at 06:16 #2,665 Εχουν αυξήσει ήδη τις τιμες οι Κινέζοι μην ανησυχείς.. Είχα κι εγώ πράγματα στο καλάθι εδώ και μέρες, και χτες τα παρήγγειλα με αρκετά αυξημένες τιμές
Εχουν αυξήσει ήδη τις τιμες οι Κινέζοι μην ανησυχείς.. Είχα κι εγώ πράγματα στο καλάθι εδώ και μέρες, και χτες τα παρήγγειλα με αρκετά αυξημένες τιμές