Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Εχουν αυξήσει ήδη τις τιμες οι Κινέζοι μην ανησυχείς..
Είχα κι εγώ πράγματα στο καλάθι εδώ και μέρες, και χτες τα παρήγγειλα με αρκετά αυξημένες τιμές
 
 
  • Like
Reactions: newbie
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί.
Πχ έπαιρνα τα παρακάτω δισκάκια περίπου 4,5€ και σήμερα έχουν 9€ !!!!

Παραγγελία της προηγούμενης εβδομάδας (20/06)
x3.jpg

Σημερινές τιμές:
Πόντα -> από 2,14 στα 6,46
Δίσκος -> από 3,92 στα 8,99

Παραγγελία Μαρτίου
x4.jpg

Σήμερα:
Χάρακας 400mm -> από 1,95 στα 7,94
Ξύστρα πλαστική->από 1,24 στα 5,66
Κολαούζος Μ2.5 -> από 1,77 στα 6,56

Παρόμοια η εικόνα και στο temu με λίγο μικρότερες αυξήσεις σε ΚΑΘΕ κομμάτι, κοντά στα 3-4 ευρώ. Σιγά που θα κάτσουν να σκάσουν και να υπολογίζουν ανά τελωνειακή κατηγορία ΕΕ.

Βασικά, ξεχνάμε τελείως όλα τα χρήσιμα ψιλολοΐδια που αγοράζαμε, μέχρι την επόμενη κίνηση που θα είναι κάποιο ευρωπαϊκό παράρτημα temu/aliexpress ή κάποιο νέο κινεζομάγαζο με έδρα στην ευρώπη. Για είδη που πριν έκαναν 20-30 ευρώ και πάνω, η αύξηση στην τιμή ακόμα παλεύεται.
 

Attachments

  • x3.jpg
    x3.jpg
    129.5 KB · Views: 2