Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι τιμές έχουν αυξηθεί.
Πχ έπαιρνα τα παρακάτω δισκάκια περίπου 4,5€ και σήμερα έχουν 9€ !!!!


Εγώ, με το φτωχό μου μυαλό βλέπω δύο σενάρια:Ελπίζω να πρόκειται για λάθος προσέγγιση η οποία θα διορθωθεί και όχι σε αισχροκέρδεια. Υπάρχει και η συνωμοσιολογία βέβαια, αλλά δεν θα ήθελα να ασχοληθώ.
Πλέον ελάχιστα φθηνότερα. Αγόραζα μικρές οθόνες Oled από Κινα κάτω από 2€ . Τώρα έχουν 5-6€ με μόνο 1€ διαφορα από Ελλάδα.Μήπως όμως ακόμα και με αυτές τις αυξήσεις είναι πάλι φθηνότερα από το να τα αγοράζει κάποιος από την χώρα του; Δεν ξέρω, ρωτάω.
Έχετε κάνει συγκρίσεις στα πραγματάκια που αγοράζετε;
Συμφωνώ.Δεν θα λείψουν τα προϊόντα, απλά θα είναι πιο δύσκολο να τα βρεις. Θα ενισχυθούν εξειδικευμένα eshop μέσα στην Ευρώπη.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.