Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Ανδρεα, ναι μαζι σου, συμφωνω αλλά στην προκειμενη η θεωρια απεχει απο την πραξη
Εχω γνωστο με καταστημα (franchise) ταχυμεταφορων σε κεντρικο σημειο στην Αθηνα, και στην προηγουμενη καραντινα μου ειχε περιγραψει την καθημερηνοτητα. Οταν διαχρονικα την περιοδο των εορτων ειχαν αυξημενο ογκο δεματων περιπου 4000 την ημερα, στις ημερες της καραντινας ειχαν να δειαχειριστουν 12.000 δεματα καθημερινα!!!! Αναγκαστηκε να προσλαβει εκτακτο προσωπικο και να ενοικιασει αποθηκευτικους χωρους ... και στο τελος ολο αυτο που ειχε συμβει δεν αξιζε για τα ελαχιστα ευρω κερδος!
Οταν αναφερομαστε σε αερομεταφορες αναφερομαστε ή στην UPS ή στην DHL ή ...
Αυτες οι εταιρειες κολοσσοι εχουν αλλη τιμολογιακη πολιτικη και τεραστια κεφαλαια σε σχεση με τις ελληνικες εταιρειες.

Το θεμα ειναι απλο ρωτηστε ποσο τιμολογει η UPS και ποσο μια ελληνικη εταιρεια για τη μεταφορα ενος δεματος.


Κυρ, αυτο συνεβαινε πιο παλια, μεχρι που επεσαν τα καντηλια και ισιωσαν

Νομίζω πως υπάρχουν δύο τρόποιο που μπορούμε να το δούμε. Ως καταναλωτές, που πρακτικά συνάπτουμε μια σύμβαση ταχυμεταφοράς, που για εντός πόλης μεταφορές οι επιδόσεις πρέπει να γίνονται την επόμενη εργάσιμη και απλά αθετείται. Για το κόστος, αφήστε τα δέματα, ένας φάκελος -που μπορεί να χρειάζεται να επιδόσεις άμεσα έγγραφα- κοστίζει με ΕΛΤΑ 5,5 ευρώ Α συστημένο, courier περίπου 8-10 ευρώ για το εσωτερικό ενώ για το εξωτερικό οι αποστολές με DHL,Fedex, UPS κοστίζουν από 35-70 ευρώ ανάλογα τη διαχείριση με την ακριβότερη να αφορά επίδοση από τις 6 το απόγευμα στις 9 το πρωί της επόμενης σε όλη την Ευρώπη.

Με 35 ευρώ λοιπόν, μπορεί ο φάκελος μας να πάει από την Αθήνα στο Λονδίνο, να κάνει 2,5 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα σε ένα 24ωρο. Και για να πάει από το Μαρούσι στο κέντρο χρειάζεται μια εβδομάδα με τις Ελληνικές εταιρίες courier. Σωστά, κάποιος μπορεί να πεί πως η fedex δημιουργεί οικονομία κλίμακας και καταφέρνει να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε αυτή τη τιμή και συμφωνούμε απόλυτα. Όταν οι ίδιες οικονομίες κλίμακας δημιουργούνται στις εγχώριες εταιρίες με υπερπολλαπλάσιες μεταφορές πως γίνεται να μην δημιουργούνται κέρδη;

Αυτή τη στιγμή ο γρηγορότερος τρόπος αποστολής δέματος/φακέλου είναι τα ελτά. Και εάν δεν είχαν το αστείο ωράριο στα καταστήματα και τεράστιες ουρές δεν θα υπήρχε σύγκριση.
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Εγω παντως επιμενω πως τα κουριερ εχουν μεριδιο ευθυνης το πολυ για 1 ή 2 μερες καθυστεηση. Ολες οι αλλες οφειλονται στα καταστηματα και στη μεθοδο που εχουν επιλεξει να στελνουν τα προιοντα.

Το Πλαισιο π.χ. στελνει τον εκτυπωτη με πρακτορειο αλλα δεν τον παει στο πρακτορειο αλλα τον καταχωρει σε μια αλυσιδα Logιstics που αυτη θα το δωσει σε πρακτορειο. Αυτο απο μονο του εχει διπλο χρονο παραδοσης απο τα κουριερ.
Και για το πλαισιο ο εκτυπωτης που παραγγελθηκε 27/11 εχει εκτιμωμενη παραδοση στις 10/12 και εδωσε τρακιν μετα απο 5 μερες.
Απο την Cosmodata όμως που παρηγγειλα στις 3/12 (ακυρωσα απο Πλαισιο) πηρα τρακιν σε 2 ωρες και σημερα πρωι παρελαβα απο SPEEDEX δηλαδη σε 3 αντι για 2 εργασιμες.

Εχουν τα στραβα τους οι εταιριες κουριερ αλλα οι αλλοι (τα καταστηματα) δεν πανε πισω.
 
Ανδρεα, ναι μαζι σου, συμφωνω αλλά στην προκειμενη η θεωρια απεχει απο την πραξη
Εχω γνωστο με καταστημα (franchise) ταχυμεταφορων σε κεντρικο σημειο στην Αθηνα, και στην προηγουμενη καραντινα μου ειχε περιγραψει την καθημερηνοτητα. Οταν διαχρονικα την περιοδο των εορτων ειχαν αυξημενο ογκο δεματων περιπου 4000 την ημερα, στις ημερες της καραντινας ειχαν να δειαχειριστουν 12.000 δεματα καθημερινα!!!! Αναγκαστηκε να προσλαβει εκτακτο προσωπικο και να ενοικιασει αποθηκευτικους χωρους ... και στο τελος ολο αυτο που ειχε συμβει δεν αξιζε για τα ελαχιστα ευρω κερδος!
Οταν αναφερομαστε σε αερομεταφορες αναφερομαστε ή στην UPS ή στην DHL ή ...
Αυτες οι εταιρειες κολοσσοι εχουν αλλη τιμολογιακη πολιτικη και τεραστια κεφαλαια σε σχεση με τις ελληνικες εταιρειες.

Το θεμα ειναι απλο ρωτηστε ποσο τιμολογει η UPS και ποσο μια ελληνικη εταιρεια για τη μεταφορα ενος δεματος.


Κυρ, αυτο συνεβαινε πιο παλια, μεχρι που επεσαν τα καντηλια και ισιωσαν

Θανάση πες στον φίλο σου να αλλάξει δουλειά.
Κρίμα είναι να παθει τπτ από τα βρισίδια που ακουει από τον κόσμο....
 
2 λυσεις:
Freelancers διανομεις τυπου wolt που θα πληρώνονται με την επιτυχημένη παραδοση
Pick up points τυπου e-shop οπου εκει θα υπάρχει ομως και χαμηλοτερη χρεωση μεταφορικων αφου δε θα έρχεται διανομεας στο σπιτι.

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Εδώ δεν ήταν έτοιμες πριν τώρα θα μπορουσαν να τα βγάλουν περα??
Ξεχνάω εγω τα μυνήματα της acs που έλεγαν "Έγινε προσπάθεια παραδοσης στον χώρο σας" και εγώ να είμαι σπίτι????

Εξυπνακιδες.....:furious3:

και μετα στηνεσαι στην ουρα και περιμενεις καμια ωρα...

παντως εγω βρηκα τη λυση μου

βαζω παραδοση στο μαγαζι μιας φιλης (ισογειο). βαζοντας και το ονομα του μαγαζιου μαζι με τη δ/νση
ετσι δεν μπορει να πει "περασα και δεν σε βρηκα".
αυτο συνεχιζεται επι μηνες και μεχρι το λοκνταουν ηταν ολα καλα.

παλιοτερα μου ειχε συμβει το εξης: ερχοταν ο κουριερ και επειδη προφανως βαριοταν να ανεβει δυο οροφους με τα ποδια ή βιαζοταν, κολλουσε κατευθειαν σημειωμα οτι ηρθε δεν με βρηκε και να περασω να το παρω! ειχε δηλαδη ετοιμο το χαρτακι! κατεβαινε απο το μηχανακι, κολουσε το χαρτι και εφευγε μεσα σε 5 δευτερολεπτα. το ειχε δηλαδη γραμμενο απο πριν ξεκινησει απο το γραφειο!
ετυχε μια μερα να επιστρεφω απο εξω και το ειδα να συμβαινει στα 2 μετρα. χωρις φυσικα να χτυπησει κανενα κουδουνι.
ενω με την παραδοση στο μαγαζι δεν μπορει να πει περασα και δεν βρηκα κανενα ;)


ομως με το λοκνταουν οι κουριερ βρηκαν αλλο κολπο, με παιρνουν τηλ και με ρωτουν αν θα παω να το παραλαβω εγω. λεω φυσικα οχι, θα το φερετε στο μαγαζι
αυτοι λενε "ξερετε λογω λοκνταουν μπορει να καθυστερησει μια δυο μερες, ισως και 3, γιατι εχουμε πολυ δουλειαα.
τους λεω οτι αν δεν το φερουν μεχρι το μεσημερι στο μαγαζι, επειδη φευγω το βραδυ για το χωριο, θα πρεπει να μου το παραδωσουν εκει. (ειναι υποχρεωμενοι απο τη στιγμη που τους δινω δ/νση, χωρις επιπλεον χρεωση να το φερουν εκει)
για να γλυτωσουν την βαβουρα, να το φορτωνουν εκ νεου στο φορτηγο, να γραφουν νεα χαρτια, να το στελνουν σε νεα δ/νση κλπ, σε μια δυο ωρες το εχω στο μαγαζι ;)
 
Ωραίο κόλπο!

Όσο για το παραδοση σε εταιρεία που είναι ανοιχτή έτσι και εγώ είχα βάλει σε παράδοση με αντικαταβολή στο γραφείο και προς τιμην της η εταιρεία που αγόρασα είδε στο tracking το "έγινε προσπαθεια παραδοσης στον χώρο σας" και με πηρε τηλεφωνο. Έτσι της είπα πως είμαι στον χώρο αλλά δεν ήρθε κανεις!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

τους λεω οτι αν δεν το φερουν μεχρι το μεσημερι στο μαγαζι, επειδη φευγω το βραδυ για το χωριο, θα πρεπει να μου το παραδωσουν εκει. (ειναι υποχρεωμενοι απο τη στιγμη που τους δινω δ/νση, χωρις επιπλεον χρεωση να το φερουν εκει)
για να γλυτωσουν την βαβουρα, να το φορτωνουν εκ νεου στο φορτηγο, να γραφουν νεα χαρτια, να το στελνουν σε νεα δ/νση κλπ, σε μια δυο ωρες το εχω στο μαγαζι ;)


Νικόλα πάνω σε αυτό που λές. Υπάρχει κάπου γραμμένο αυτό στις εταιρείες κούριερ;

Ρωτάω γιατί μου έτυχε 2 φορές αυτή την περίοδο.
Μια με DHL η οποία δεν είχε πρόβλημα, κι αντί να μου το φέρει σπίτι (που δεν ήμουν) μου το παρέδωσε στο χώρο εργασίας μου χωρίς κανένα "μα μου κλπ".
Και μιλάμε για δέμα περίπου 30 κιλά (rack server), διαστάσεων 60χ85χ25 εκατοστά.

Ενώ η ACS για δέμα (4 σκληρούς δίσκους 2.5", αξίας 260 ) που έπρεπε να παραδώσει στο χώρο εργασίας (δεν ήμουν λόγω τηλεργασίας) και τους ζήτησα να μου το παραδώσουν στο σπίτι, αρνήθηκαν διότι λέει δεν
μπορούν να αλλάξουν την διεύθυνση. Κι αν ήθελα μπορούσε να το αφήσει στο κατάστημα να το παραλάβω απο εκεί. Δε δέχτηκα και ζήτησα να το παραλάβει συνάδελφος! Δεν ενθυμούμαι τι δικαιολογία μου προέβαλαν βέβαια.
 
εγω και στην acs και στην speedex που το εχω δοκιμασει, εχει πιασει.
μαλιστα στην acs μου ειπε η κοπελα μονη της οτι "ναι δεν υπαρχει προβλημα, απο τη στιγμη που θελετε να το παραλαβετε αλλου, εμεις το στελνουμε χωρις επιπλεον χρεωση"

δεν ξερω αν υπαρχει γραμμενο, για να μου το πει ομως μονη της η κοπελα στην acs (πατρα) μαλλον δεν θα το εκανε απο τη καλη της τη καρδια.
πιθανα η δικη σου απλα βαριοταν και σου λεει "κατσε να του πω αυτο να μη με ζαλιζει" ;)
δεν χανεις τιποτα, την επομενη φορα που θα πας απο μια κουριερ να τους ρωτησεις και αν σου πουν οχι να απαιτησεις να σου δειξουν σε ποιο κανονισμο αυτο ειναι γραμμενο.
αλλωστε γιατι η dhl δεχτηκε να στο φερει χωρις μα-μου? πιθανα ειναι υποχρεωμενοι απο τον νομο.


κυριακο να μην βαζεις δ/νση γραφειου ( σε οροφο). βαζε δ/νση σε ισογειο, π.χ. στο τυροπιταδικο απεναντι. ετσι δεν μπορουν να πουν τιποτα
ιδιαιτερα αν το δεμα ειναι ογκωδες ή βαρυ, δεν το εχουν καν μαζι οταν ερχονται να σου κολλησουν το χαρτι.
γενικα μιλωντας, μαλλον δεν πρεπει να εχουν κανενα δεμα μαζι τους οταν ερχονται με το παπακι να σου κολλησουν το χαρτι.
οταν ομως τους βαλεις ανοιχτο μαγαζι στο ισογειο, δεν μπορουν να πουν τιποτε, απλα θα στο φερουν γιατι ξερουν οτι μετα θα ακουσουν καντηλια και θα τους κανεις καταγγελια
 
2 λυσεις:
Freelancers διανομεις τυπου wolt που θα πληρώνονται με την επιτυχημένη παραδοση
Pick up points τυπου e-shop οπου εκει θα υπάρχει ομως και χαμηλοτερη χρεωση μεταφορικων αφου δε θα έρχεται διανομεας στο σπιτι.

Αυτα υπαρχουν ηδη.

Το πρωτο το κανει σιγουρα η acs
Το δευτερο σιγουρα το εχει κανει η DHL.
 
Αυτα υπαρχουν ηδη.

Το πρωτο το κανει σιγουρα η acs
Το δευτερο σιγουρα το εχει κανει η DHL.
Για το πρωτο δεν το ξερω, δεν το εχω δει. Το δεύτερο αν το κανει η DHL επισης δεν το ξερω αλλα πρακτικα η DHL οπως και η ups δεν παιζουν ρολο στο μπαχαλο που γίνεται και ειναι απειρως σοβαροτερες στις παραδοσεις τους. Οταν η χ κουριερ χρεωνει max 2,5 το δεμα στα καταστηματα και τα καταστήματά μου χρεωνουν 3-4 ευρω δεν ειναι κοροϊδία να μη μου το φερουν και σπιτι;

Στάλθηκε από το JNY-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Για το πρωτο δεν το ξερω, δεν το εχω δει. Το δεύτερο αν το κανει η DHL επισης δεν το ξερω αλλα πρακτικα η DHL οπως και η ups δεν παιζουν ρολο στο μπαχαλο που γίνεται και ειναι απειρως σοβαροτερες στις παραδοσεις τους.

Για την DHL μην ορκίζεστε.
Περιμένω δέμα από Γερμανία που έχει κολλήσει στο «has been processed in the export parcel center» εδώ και μία εβδομάδα.
Και το καλοκαίρι -εκτός σεζόν κορωνοϊού - μου είχε καθυστερήσει σημαντικά ανταλλακτικό για το κάρο. Πάλι από Γερμανία.
 
Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Για την DHL μην ορκίζεστε.
Περιμένω δέμα από Γερμανία που έχει κολλήσει στο «has been processed in the export parcel center» εδώ και μία εβδομάδα.
Και το καλοκαίρι -εκτός σεζόν κορωνοϊού - μου είχε καθυστερήσει σημαντικά ανταλλακτικό για το κάρο. Πάλι από Γερμανία.

Και εμένα έτσι έγραφε και την 9η μέρα από την αγορά μου το έφερε στην πόρτα ο κούριερ και ακόμα στο site έγραφε ότι είναι στο export parcel center ... όταν μπαίνει στην χώρα αλλάζει κωδικό και την τελευταία φορά δεν μου τον είχαν στείλει για να το ψάξω στην εδώ DHL.
 
Πάντως χθες που έκανα παραγγελία σε συγκεκριμένο κατάστημα στην Γερμανία που αγόραζα κάθε μήνα σχεδόν...(άσχετο με εργαλεία) ακυρώθηκε και μου ήλθε το εξής μήνυμα:
¨¨COVID-19: Due to the current situation, shipping to Belgium, France, Greece, Ireland, Italy, Canada and the Czech Republic is not possible! ¨¨
 
Η dhl όχι μόνο μπορεί αλλά σου δίνει την δυνατότητα ο ίδιος είτε να αλλάξεις την ώρα που θα γίνει η παράδοση αλλά και την διευθυνση με λινκ που στέλνει με SMS.

Οσο για την κατάντια της ACS έχει γεμίσει με ανάλογες φωτο όλο το Facebook.

IMG-fc6347193315a8c7c39f2929d5a83898-V.jpg
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Και εμένα έτσι έγραφε και την 9η μέρα από την αγορά μου το έφερε στην πόρτα ο κούριερ και ακόμα στο site έγραφε ότι είναι στο export parcel center ... όταν μπαίνει στην χώρα αλλάζει κωδικό και την τελευταία φορά δεν μου τον είχαν στείλει για να το ψάξω στην εδώ DHL.

αυτο ακριβως εχει συμβει και σ' εμενα
 
ποιος ειπε τι τα ΕΛΤΑ κουριερ ειναι καλυτερα?
Σηεμρα μου ειπαν για μεσο ορο παραδοσης 15-20 μερες.

τωρα για την γενικη κατασταση.
ΚΑΜΜΙΑ εταιρια δεν δικαιολογειτια για το χαλι.
Δηλαδη ποσο θα κοστιζε να παρουν δυο συμβουλες απο ενα επδημιολογο και εναν κοικωνολογο για το πως θα παει με την επιδημια? Και να σχεδιασουν στρατηγικη?
Ενα χιλιαρικο μαυρο στον καθενα?

Οταν ΟΛΟΙ ξερουμε οτι το ηλεκτρονικο εμποριο θα επεκταθει στο εγγυς μελλον, ασχετως της επιδημιας.
Ισα ισα που ειναι καλη ευκαιρια για την προετοιμασια γι ααυτο.

Αλλα θα σας πω την δικια μου υποψια.
Στο τελος της χρονιας ειμαστε, τωρα που κρινονται τα μπονους των χαρτογιακαδων μανατζερς.
ΚΑΝΕΝΑΣ δεν προκειται να παρουσιασει αυξηση εργασιακου κοστους ή εξοδων για υποδομες. Καταλαβατε τωρα γιατι?
 
Τα ΕΛΤΑ Κούριερ είναι ιδιωτική εταιρία, δεν νομίζω ότι έχουν πια καμιά σχέση με τα ΕΛΤΑ.

Πάντως στον Βόλο η μόνη που δουλεύει στην καραντίνα με τρόπο που με έχει αφήσει ευχαριστημένο είναι η Speedex.
 
Απάντηση: Re: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Μαμ από την πολιτεία θέλουν, κοινώς επιχορηγήσεις. Εκβιάζουν τρόπο τινά νομίζω.

αυτο σιγουρα!
εδω σου λεει τρωνε δεκαδες καναλια και μπλογκς και εντυπα, κι εμεις που ειμαστε 5-6 εταιριες και κρεμεται ολο το εμποριο απο πανω μας να μην φαμε? ;)