Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία
Νομίζω πως υπάρχουν δύο τρόποιο που μπορούμε να το δούμε. Ως καταναλωτές, που πρακτικά συνάπτουμε μια σύμβαση ταχυμεταφοράς, που για εντός πόλης μεταφορές οι επιδόσεις πρέπει να γίνονται την επόμενη εργάσιμη και απλά αθετείται. Για το κόστος, αφήστε τα δέματα, ένας φάκελος -που μπορεί να χρειάζεται να επιδόσεις άμεσα έγγραφα- κοστίζει με ΕΛΤΑ 5,5 ευρώ Α συστημένο, courier περίπου 8-10 ευρώ για το εσωτερικό ενώ για το εξωτερικό οι αποστολές με DHL,Fedex, UPS κοστίζουν από 35-70 ευρώ ανάλογα τη διαχείριση με την ακριβότερη να αφορά επίδοση από τις 6 το απόγευμα στις 9 το πρωί της επόμενης σε όλη την Ευρώπη.
Με 35 ευρώ λοιπόν, μπορεί ο φάκελος μας να πάει από την Αθήνα στο Λονδίνο, να κάνει 2,5 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα σε ένα 24ωρο. Και για να πάει από το Μαρούσι στο κέντρο χρειάζεται μια εβδομάδα με τις Ελληνικές εταιρίες courier. Σωστά, κάποιος μπορεί να πεί πως η fedex δημιουργεί οικονομία κλίμακας και καταφέρνει να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε αυτή τη τιμή και συμφωνούμε απόλυτα. Όταν οι ίδιες οικονομίες κλίμακας δημιουργούνται στις εγχώριες εταιρίες με υπερπολλαπλάσιες μεταφορές πως γίνεται να μην δημιουργούνται κέρδη;
Αυτή τη στιγμή ο γρηγορότερος τρόπος αποστολής δέματος/φακέλου είναι τα ελτά. Και εάν δεν είχαν το αστείο ωράριο στα καταστήματα και τεράστιες ουρές δεν θα υπήρχε σύγκριση.
Ανδρεα, ναι μαζι σου, συμφωνω αλλά στην προκειμενη η θεωρια απεχει απο την πραξη
Εχω γνωστο με καταστημα (franchise) ταχυμεταφορων σε κεντρικο σημειο στην Αθηνα, και στην προηγουμενη καραντινα μου ειχε περιγραψει την καθημερηνοτητα. Οταν διαχρονικα την περιοδο των εορτων ειχαν αυξημενο ογκο δεματων περιπου 4000 την ημερα, στις ημερες της καραντινας ειχαν να δειαχειριστουν 12.000 δεματα καθημερινα!!!! Αναγκαστηκε να προσλαβει εκτακτο προσωπικο και να ενοικιασει αποθηκευτικους χωρους ... και στο τελος ολο αυτο που ειχε συμβει δεν αξιζε για τα ελαχιστα ευρω κερδος!
Οταν αναφερομαστε σε αερομεταφορες αναφερομαστε ή στην UPS ή στην DHL ή ...
Αυτες οι εταιρειες κολοσσοι εχουν αλλη τιμολογιακη πολιτικη και τεραστια κεφαλαια σε σχεση με τις ελληνικες εταιρειες.
Το θεμα ειναι απλο ρωτηστε ποσο τιμολογει η UPS και ποσο μια ελληνικη εταιρεια για τη μεταφορα ενος δεματος.
Κυρ, αυτο συνεβαινε πιο παλια, μεχρι που επεσαν τα καντηλια και ισιωσαν
Νομίζω πως υπάρχουν δύο τρόποιο που μπορούμε να το δούμε. Ως καταναλωτές, που πρακτικά συνάπτουμε μια σύμβαση ταχυμεταφοράς, που για εντός πόλης μεταφορές οι επιδόσεις πρέπει να γίνονται την επόμενη εργάσιμη και απλά αθετείται. Για το κόστος, αφήστε τα δέματα, ένας φάκελος -που μπορεί να χρειάζεται να επιδόσεις άμεσα έγγραφα- κοστίζει με ΕΛΤΑ 5,5 ευρώ Α συστημένο, courier περίπου 8-10 ευρώ για το εσωτερικό ενώ για το εξωτερικό οι αποστολές με DHL,Fedex, UPS κοστίζουν από 35-70 ευρώ ανάλογα τη διαχείριση με την ακριβότερη να αφορά επίδοση από τις 6 το απόγευμα στις 9 το πρωί της επόμενης σε όλη την Ευρώπη.
Με 35 ευρώ λοιπόν, μπορεί ο φάκελος μας να πάει από την Αθήνα στο Λονδίνο, να κάνει 2,5 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα σε ένα 24ωρο. Και για να πάει από το Μαρούσι στο κέντρο χρειάζεται μια εβδομάδα με τις Ελληνικές εταιρίες courier. Σωστά, κάποιος μπορεί να πεί πως η fedex δημιουργεί οικονομία κλίμακας και καταφέρνει να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε αυτή τη τιμή και συμφωνούμε απόλυτα. Όταν οι ίδιες οικονομίες κλίμακας δημιουργούνται στις εγχώριες εταιρίες με υπερπολλαπλάσιες μεταφορές πως γίνεται να μην δημιουργούνται κέρδη;
Αυτή τη στιγμή ο γρηγορότερος τρόπος αποστολής δέματος/φακέλου είναι τα ελτά. Και εάν δεν είχαν το αστείο ωράριο στα καταστήματα και τεράστιες ουρές δεν θα υπήρχε σύγκριση.