Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Δεν ειναι μονο απαραδεκτο επαγγελματικά αλλα και απιστευτα εκνευριστικο να σου λενε αναληθως τα ΕΛΤΑ courier στο tracking οτι ηρθανε και δεν σε βρηκανε... Ενω δεν ηρθαν ποτε!!
Επισης ειναι τραγελαφικο να αναφερουν στο tracking οτι το ταδε προιον θα παραληφθει στις 4 Δεκεμβριου οταν αυτο εχει ΗΔΗ παραληφθει!!!
Θα ηταν πιο τιμιο να σε παρουν τηλεφωνο, οπως το κανουν καμμια φορα, και να σε ενημερωσουν οτι μπορεις να πας να παρεις το δεμα σου απο τα γραφεια τους αλλιως θα καθυστερησει λιγο η παραλαβη.

Εχω λοιπον δυο παραλαβες οι οποιες δηθεν ηρθαν και δεν με βρηκαν, μια παραλαβη που θα ερθει 4 Δεκεμβριου αλλα την εχω στα χερια μου και δυο παραλαβες που θα ερθουν εως τις 4 Δεκεμβριου.
Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι οταν ερθει η 4η Δεκεμβριου, θα λαβω μηνυμα οτι οι δυο αυτες παραγγελιες ΔΕΝ θα μπορεσουν να παραδοθουν γιατι δεν θα με βρουν...
Και θα αναγκαστω να παω να παραλαβω εγω απο το τοπικο καταστημα, ως συνηθως. Το εργο το εχουμε ξαναδει και το σεναριο το εχουμε μαθει πια απ'εξω.

Αυτη η αθλια κατασταση διαιωνιζεται ολο το 2024 και αν κατι δεν αλλαξει, θα συνεχισει να ταλαιπωρει χιλιαδες πελατες των ΕΛΤΑ. Η αγανακτηση και οι συζητησεις των παθοντων στις ουρες των γραφειων τους περιμενοντας να παραλαβουν τα δεματα τους ειναι γλαφυρες και περιγραφικοτατες!! Εγω παντως αυτη τη φορα εκανα το χρεος μου και ενημερωσα γραπτως και απολυτως τεκμηριωμενα το Αmazon.de.
Το ίδιο και στο Χαλάνδρι. Εχει καταντήσει ανέκδοτο με δαυτους. Πλέον δεν περιμένω να με κοροιδεψουν στα μούτρα μου, με το που βλέπω οτι έφτασε σε αυτούς, πηγαίνω κατευθείαν και το παραλαμβάνω απο εκεί. Προχθές που πήγα με ρώτησαν πολλές ερωτήσεις για το πως πιστεύω οτι μοιάζει το κουτι για να το βρουν. Με μια κλεφτή ματια που έριξα στον χώρο αποθήκευσης, επικρατούσε το χάος.....
Πλέον ρωτάω τα καταστήματα με ποια εταιρεία μεταφορών στέλνουν, και αν είνα με ΕΛΤΑ κουριερ, απλά δεν παραγγέλνω.
Ενα αλλο αξιοπερίεργο που είδα την τελευταία φορά που πήγα είναι οτι απεξω απο το πρακτορείο τους (στην οδό αναπαύσεως στα Βριλήσσια), ήταν ενα ιδιωτικό αυτοκίνητο με Ρομά που φόρτωσε αποστολές μέχρι τα μπούνια για να πάνε τα διανείμουν.....Μάλλον έχουν συνάψει σύμβαση υπεργολαβίας... Τραγελαφικά πράγματα δλδ.....
 
Από τις 3 "μεγάλες" εταιρείες κούριερ που συνήθως έχω πάρε-δώσε (ΕΛΤΑ Κούριερ, Γενική, ACS) μόνο η ΑCS έχει δείξει σημάδια βελτίωσης τον τελευταίο 1-1,5 χρόνο. Φυσικά είναι σε μεγάλο βαθμό και θέμα franchize.
ΕΛΤΑ και Γενική κατά κανόνα (σε αντίθεση με λίγο παλιότερα) είτε δεν στέλνουν καν ειδοποίηση ότι αφίχθηκε το δέμα στο κατάστημα (ενώ παράλληλα δεν κάνουν φυσικά ούτε απόπειρα παράδοσης), είτε απλά στέλνουν την ειδοποίηση άφιξης και περιμένουν να πάει το "κορόιδο" ο παραλήπτης στο κατάστημα, θεωρώντας το φυσικό...
Από την άλλη βέβαια, έχω τελείως αντίθετη εικόνα σε άλλο μέρος εκτός Αττικής όπου κατά καιρούς έχω πάρε δώσε με τις εν λόγω εταιρείες, όπου εκεί γενικά τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα σε ότι αφορά τη συνέπεια και τη διάθεση συνεργασίας με τον πελάτη των ανθρώπων που τρέχουν τα αντίστοιχα καταστήματα. Άρα σωστά λέμε ότι παίζει σημαντικό ρόλο ο εκάστοτε επιχειρηματίας που έχει την ευθύνη ενός καταστήματος.
Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, το θεωρώ τουλάχιστον εξοργιστικό, ενώ την ίδια στιγμή η πλειονότητα των συναλλασσόμενων ανά την Ελλάδα φαίνεται να έχει (λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα την περιοχή) θέματα με την εξυπηρέτηση αυτών των εταιρειών, αφενός να μην κουνιέται φύλλο (στην πράξη αυτό φαίνεται) από τις διοικήσεις των εταιρειών, αφετέρου (και κυρίως), το Κράτος μέσω της αντίστοιχης εποπτικής Αρχής (ΕΕΤΤ) να σφυρίζει αμέριμνο (κρίνοντας πάλι εκ του αποτελέσματος).
Μπανανιστάν 2.0.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Το ίδιο και στο Χαλάνδρι. Εχει καταντήσει ανέκδοτο με δαυτους. Πλέον δεν περιμένω να με κοροιδεψουν στα μούτρα μου, με το που βλέπω οτι έφτασε σε αυτούς, πηγαίνω κατευθείαν και το παραλαμβάνω απο εκεί. Προχθές που πήγα με ρώτησαν πολλές ερωτήσεις για το πως πιστεύω οτι μοιάζει το κουτι για να το βρουν. Με μια κλεφτή ματια που έριξα στον χώρο αποθήκευσης, επικρατούσε το χάος.....
Πλέον ρωτάω τα καταστήματα με ποια εταιρεία μεταφορών στέλνουν, και αν είνα με ΕΛΤΑ κουριερ, απλά δεν παραγγέλνω.
Ενα αλλο αξιοπερίεργο που είδα την τελευταία φορά που πήγα είναι οτι απεξω απο το πρακτορείο τους (στην οδό αναπαύσεως στα Βριλήσσια), ήταν ενα ιδιωτικό αυτοκίνητο με Ρομά που φόρτωσε αποστολές μέχρι τα μπούνια για να πάνε τα διανείμουν.....Μάλλον έχουν συνάψει σύμβαση υπεργολαβίας... Τραγελαφικά πράγματα δλδ.....
Ρομά σε διακίνηση δεμάτων; Ίσως να πρόκειται για ενέργεια της εταιρείας στο πλαίσιο νέων "συμπεριληπτικών" πολιτικών...
 
Δείτε δέμα από Αμερική πριν ένα μήνα με δηλωμένη αξία 10 δολλάρια (την οποια την δέχτηκαν) με ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με το παραπανω δεν θα έπρεπε να πληρωσω ΦΠΑ . Σωστά;
Παιδια ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.

Γι αυτό ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ δηλωμένη χαμηλή αξία τα δέματα.
Και ποτέ με couriers οι οποίοι τα ανοίγουν ΟΛΑ και βάζουν δική τους αξία.. Μόνο ΕΛΤΑ δηλαδή USPS.
 

Attachments

  • Screenshot_20241130_082141_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20241130_082141_WhatsApp.jpg
    861.9 KB · Views: 44
Δείτε δέμα από Αμερική πριν ένα μήνα με δηλωμένη αξία 10 δολλάρια (την οποια την δέχτηκαν) με ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με το παραπανω δεν θα έπρεπε να πληρωσω ΦΠΑ . Σωστά;
Παιδια ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.

Γι αυτό ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ δηλωμένη χαμηλή αξία τα δέματα.
Και ποτέ με couriers οι οποίοι τα ανοίγουν ΟΛΑ και βάζουν δική τους αξία.. Μόνο ΕΛΤΑ δηλαδή USPS.
Από Αμερική τα ανοίγουν / ελέγχουν όλα πλέον νομίζω στο τελωνείο και σχεδόν πάντα βάζουν έξτρα τελωνειακές χρεώσεις ακόμα και άδειο να είναι το κουτί με φελιζόλ από όποια εταιρια ταχυδρομικης κ εαν επιλεξεις δημοσια κ ιδιωτικη πλέον .

Παλιά 2000 με 2008 που ήταν καλύτερα τα πράγματα μπορούσες να αγοράσεις κάτι πιο εύκολα και πάντα σε συννενόηση με τον πωλητη για δήλωση μικρότερης αξίας . Αν και οι Αμερικάνοι δεν ήταν τόσο εύκολοι στο να σε εξυπηρετήσουν σ αυτό λόγω φόβου νόμων στην χώρα τους.

Τότε λοιπόν οι τελωνειακοί μας εδώ έλεγχαν επιλεκτικά δέματα , κυρίως ογκώδη αλλά και κάποιας αξίας κ πάνω οπότε έπεφτε πάλι φάπα. Καλά εννοέιται πως από τοτε έως και σήμερα DHL and UPS απαγορεύονται.

Μια φορά στην ζωή μου έχω πάει αερολιμένα για εκτελωνισμό για ένα media player από Καναδά το 2007...το τι τράβηξα.....

Anyway τώρα μόνο Ευρώπη , (πάει κ η Αγγλία) και Κινεζικα site. Ακόμα και αμάξι να πάρεις π λέει ο λόγος από alliexpress θα έρθει έξω από την πόρτα σου με κορδέλα με 0 ευρώ χρέωση. 😁

υγ. Μιας κ έχω καταργήσει αρκετά χρόνια τώρα το ebay , την τελευταία φορά και σε κάποιους πωλητές πλώρωνες από την αρχή πέραν της αξίασ κόστους κτήσης του αντικειμένου και τα έξοδα εκτελωνισμού νομίζω κ πέρναγε εδώ αέρα. Δεν ξέρω αν ισχύει πια.
 
Last edited:
Δείτε δέμα από Αμερική πριν ένα μήνα με δηλωμένη αξία 10 δολλάρια (την οποια την δέχτηκαν) με ΕΛΤΑ.

Σύμφωνα λοιπόν με το παραπανω δεν θα έπρεπε να πληρωσω ΦΠΑ . Σωστά;
Παιδια ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.

Γι αυτό ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ δηλωμένη χαμηλή αξία τα δέματα.
Και ποτέ με couriers οι οποίοι τα ανοίγουν ΟΛΑ και βάζουν δική τους αξία.. Μόνο ΕΛΤΑ δηλαδή USPS.
Μέχρι τον Ιούλιο του 2021 δεν έβαζαν ΦΠΑ σε δέματα αξίας μέχρι 22 ευρώ. Από τότε μπαίνει ΦΠΑ κανονικά από το πρώτο ευρώ αξίας. Δυστυχώς είναι Ευρωπαική Οδηγία αυτό, την οποία φυσικά υιοθέτησαν αμέσως και οι δικοί μας. Στο Aliexpress, Banggood κλπ για παράδειγμα, υπάρχει ΦΠΑ ενσωματωμένος στην τιμή που εμφανίζει στο προιόν, ακόμα και για ελάχιστης αξίας είδη.
Επίσης από όσο θυμάμαι, δασμοί δεν μπαίνουν για αξίες μέχρι 150 ευρώ, οπότε για ποσά κάτω από αυτό το νούμερο, ισχύει μόνο η χρέωση ΦΠΑ (24% για Ελλάδα).
 
Ηλεκτρονική αγορά από ελληνικό eShop (Αθήνα) την περασμένη Πέμπτη 5/12 το μεσημέρι. Περίπου 1 ώρα μετά λαμβάνω mail από το κατάστημα ότι το δέμα παραδόθηκε σε box now (μου έστειλαν τον αριθμό παρακολούθησης). Από εκείνη τη μέρα 5/12 μέχρι και σήμερα 9/12 (τώρα που γράφω έχει γυρίσει η μέρα σε 10/12), το δέμα άφαντο. Στη σελίδα της box now φαίνεται η κατάσταση ότι είναι σε διαδικασία παράδοσης (το ίδιο από το απόγευμα της 5/12).
Υποτίθεται ότι οι συγκεκριμένοι παραδίδουν Αττική εντός 24 ωρών, ενώ κάνουν παραδόσεις και Σάββατο. Τι να έχει συμβεί;
Αύριο όπως και να εχει θα τους καλέσω στο τηλέφωνο μπας και βγάλω άκρη.
 
Οι παραδόσεις σε θυρίδα (BoxNow, Skroutz point κτλ) είναι πάρα πολύ βολικές και μειώνουν (ή και μηδενίζουν πολλές φορές) τα έξοδα αποστολής, αλλά όσο γίνονται πιο διαδεδομένα, έχουν το πρόβλημα ότι εφόσον έχεις επιλέξει μια συγκεκριμένη θυρίδα και την χρονική περίοδο που είναι έτοιμη η παραγγελία σου να παραδοθεί, εκείνη είναι γεμάτη, τότε δεν μπορούν να την αφήσουν εκεί και περιμένουν να αδειάσει κάποιο διαμέρισμα που χωράει το δέμα σου για να την αφήσουν. Μου έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες αρκετές φορές. Μάλιστα για το boxnow μου έχουν αφήσει παραγγελία σε κοντινό locker καθώς αυτό που είχα επιλέξει ήταν γεμάτο.
 
Οι παραδόσεις σε θυρίδα (BoxNow, Skroutz point κτλ) είναι πάρα πολύ βολικές και μειώνουν (ή και μηδενίζουν πολλές φορές) τα έξοδα αποστολής, αλλά όσο γίνονται πιο διαδεδομένα, έχουν το πρόβλημα ότι εφόσον έχεις επιλέξει μια συγκεκριμένη θυρίδα και την χρονική περίοδο που είναι έτοιμη η παραγγελία σου να παραδοθεί, εκείνη είναι γεμάτη, τότε δεν μπορούν να την αφήσουν εκεί και περιμένουν να αδειάσει κάποιο διαμέρισμα που χωράει το δέμα σου για να την αφήσουν. Μου έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες αρκετές φορές. Μάλιστα για το boxnow μου έχουν αφήσει παραγγελία σε κοντινό locker καθώς αυτό που είχα επιλέξει ήταν γεμάτο.
Ποιος ο λογος να επιλέξεις συγκεκριμενη θυρίδα αφού πληκτρολογώντας τον αριθμό ανοίγει αυτόματα αυτή που είναι μέσα το προϊόν...εκτος και εάν ειναι μεγαλο το προϊόν και θέλει συγκεκριμένη..
 
Η BOX NOW απ οτι καταλαβαινω εχει συμφωνιες με επιχειρησεις π.χ. temu κλπ και εχει μονιμως θεσεις κατειλημενες στις θυριδες, δεν βρισκω πια στις κοντινες μου θυριδες ποτε ελευθερες θεσεις
ενω π.χ μεσω temu βρισκω, κατι που δεν γινονταν παλιοτερα, εχω 3-4 box γυρω μου και πρεπει να τρεχω πολυ πιο μακρυα, και με το σκρουτζ παλι πιο μεγαλες καθυστερησεις που μπορει να φτανουν και τις τρεις μερες λογω πληθωρας παραγγελιων, ασε που εκει που την ειχε φθηνοτερα την αποστολη σε box τωρα την εχει στην ιδια τιμη, οποτε γυρναω στην κλασσικη επιλογη φερτο σπιτι...
 
Δυστυχως η επιλογη 'φερ'το σπιτι' δεν ειναι εναλλακτικη για την πλειονοτητα των εργαζομενων που εχουν δει τις θυριδες παραλαβής σαν δωρο εξ'ουρανου!
 
Εννοειται, υπαρχουν καποιες λυσεις ομως στο σκρουτζ π.χ μπορεις να γραψεις στην σημειωση μετα τις 2 και στο φερνουν τοτε
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Ποιος ο λογος να επιλέξεις συγκεκριμενη θυρίδα αφού πληκτρολογώντας τον αριθμό ανοίγει αυτόματα αυτή που είναι μέσα το προϊόν...εκτος και εάν ειναι μεγαλο το προϊόν και θέλει συγκεκριμένη..

Εννοούσα συγκεκριμένο locker, αυτό που σε βολεύει περισσότερο.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Και σε μενα αλλαξαν το locker με αλλο κοντινο, και εχω την απορια: ειναι δυνατο να γεμισαν ολες οι θυριδες σε μια γειτονια που δεν θα την ελεγα τοσο "προχω" στο ηλεκτρονικο εμποριο; Μαλλον προκρατουν θεσεις για τους μεγαλους "παροχους"...
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Και σε μενα αλλαξαν το locker με αλλο κοντινο, και εχω την απορια: ειναι δυνατο να γεμισαν ολες οι θυριδες σε μια γειτονια που δεν θα την ελεγα τοσο "προχω" στο ηλεκτρονικο εμποριο; Μαλλον προκρατουν θεσεις για τους μεγαλους "παροχους"...

Από τη στιγμή που υπάρχει πρόσβαση στο internet δεν υπάρχουν γειτονιές "προχώ". Μόνο χωριά με 100 κατοίκους και αυτοί γερόντια. Οι υπόλοιποι είμαστε το ίδιο. Η Αννίτα Πάνια πάει και έρχεται. Όπως και διάφορα άλλα telemarketing.

Δεν ξέρω που μένεις αλλά αν είσαι σε καμία περιοχή με μικρό κέντρο τότε είναι και αναμενόμενο. Πχ Πετράλωνα ή Βύρωνα. Από το να κάνεις μια ώρα μέχρι το κέντρο παραγγέλνεις και το έχεις την επόμενη.
 
Υπολογίστε επίσης το γεγονός ότι από την στιγμή που μπει ένα δέμα στο locker, μένει εκεί για δύο 24ώρα, με δυνατότητα επέκτασης χρόνου. Μια φορά που χρειάστηκε, έμεινε ένα δέμα για σχεδόν 4 μέρες (Δύο επεκτάσεις χρόνου).
 
Ηλεκτρονική αγορά από ελληνικό eShop (Αθήνα) την περασμένη Πέμπτη 5/12 το μεσημέρι. Περίπου 1 ώρα μετά λαμβάνω mail από το κατάστημα ότι το δέμα παραδόθηκε σε box now (μου έστειλαν τον αριθμό παρακολούθησης). Από εκείνη τη μέρα 5/12 μέχρι και σήμερα 9/12 (τώρα που γράφω έχει γυρίσει η μέρα σε 10/12), το δέμα άφαντο. Στη σελίδα της box now φαίνεται η κατάσταση ότι είναι σε διαδικασία παράδοσης (το ίδιο από το απόγευμα της 5/12).
Υποτίθεται ότι οι συγκεκριμένοι παραδίδουν Αττική εντός 24 ωρών, ενώ κάνουν παραδόσεις και Σάββατο. Τι να έχει συμβεί;
Αύριο όπως και να εχει θα τους καλέσω στο τηλέφωνο μπας και βγάλω άκρη.
Τελικά, αφού σήμερα νωρίς το πρωί επιχείρησα (δεν τα κατάφερα καθώς εμφανιζόταν διαρκώς απασχολημένη η τηλ. γραμμή) να μιλήσω από τηλεφώνου με εκπρόσωπο της Box, κι ακολούθως έστειλα ηλ. μήνυμα στην εταιρεία (χωρίς να λάβω συγκεκριμένη απάντηση), μου ήρθε ειδοποίηση άφιξης του δέματος στη θυρίδα που είχα δηλώσει στις 14:36, δηλαδή σχεδόν 5 24ωρα αφότου ο αποστολέας έβαλε το δέμα σε θυρίδα της περιοχής του (16:58 την περασμέη Πέμπτη 5/12).
Ο δε υπεύθυνος του καταστήματος που επίσης μίλησα τηλεφωνικά τιο πρωί μου δήλωσε ότι κι αυτός δεν έχει δυνατότητα λεπτομερέστερης από εμένα ενημέρωσης από την εταιρεία για την ακριβή πορεία του δέματος που έστειλε (ότι βλέπεις εσύ στη σελίδα τους με τον αριθμό δέματος, βλέπω κι εγώ, μου δήλωσε).
Εν τω μεταξύ, η αρχική προθεσμία παραλαβής που δίνουν είναι αρκετά λιγότερο από 2 24ωρα (48 ώρες). Για την ακρίβεια δίνουν 40 ώρες (στην περίπτωσή μου μέχρι τις 06:36 πρωί μεθαύριο Πέμπτη).
Χωρίς να θέλω να παραγνωρίσω την αξία αυτής της μορφής εξυπηρέτησης παράδοσης δεμάτων, ωστόσο, όταν μια υπηρεσία καταλήγει: α) να μη δίνει (στην πράξη) σχετικά σαφή χρόνο παράδοσης, β) να δίνει αρκετά μικρά χρονικά περιθώρια παραλαβής, έστω και με την 24ωρη παράταση (κανά 2 φορές στο πρόσφατο παρελθόν παρολίγο να χάσω δέματα που ενώ είχα προγραμματίσει να παραλάβω ευρισκόμενος στην έδρα μου, για λόγους καθυστέρησης παράδοσης έφταναν σε ημερομηνία που χρειάστηκε να λείπω εκτός έδρας...), ε, όπως και να το κάνουμε, η πρακτική αξία κι αξιοπιστία της κάπου φθίνει.
Τέλος για το φίλο που ανέφερε περί κορεσμού θυρίδων, να πω ότι παλιότερα έκαναν αυτόματη επαναδρομολόγηση σε διαφορετική (σχετικά κοντινή) θυρίδα και απλά ενημέρωναν. Εν προκειμένω, αν δεχτώ ότι είχαν τέτοιο θέμα (δεν έβρισκαν διαθέσιμη θυρίδα), το σωστό θα ήταν να υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση του πελάτη στη σελίδα τους (ότι υπάρχει καθυστέρηση παράδοσης λόγω έλλειψης διαθέσιμης θυρίδας) κι όχι να τον αφήνουν στα σκοτάδια (ότι έγινε στην περίπτωσή μου). Στο Σκρουτζ τουλάχιστον, σε ανάλογη περίπτωση, θυμάμαι ότι με είχαν ενημερώσει για αυτό το λόγο καθυστέρησης.
 
Επίσης οι εταιρίες μπορούν να βάλουν και περισσότερες θυρίδες, λέω 'γω τώρα.
 
Και σε μενα αλλαξαν το locker με αλλο κοντινο, και εχω την απορια: ειναι δυνατο να γεμισαν ολες οι θυριδες σε μια γειτονια που δεν θα την ελεγα τοσο "προχω" στο ηλεκτρονικο εμποριο; Μαλλον προκρατουν θεσεις για τους μεγαλους "παροχους"...

Και σ’εμένα το ίδιο συμβαίνει, ενώ έχω δύο σταθμούς πολύ κοντά στο σπίτι μου, κι όταν ξεκίνησε η υπηρεσία δούλευε άψογα, εδώ και κάτι μήνες με στέλνουν δεξιά κι αριστερά, στην Κυψέλη κυρίως, σε σταθμούς όμως πολύ πιο μακρυά απ’το σπίτι μου.
Πιστεύω οτι υπεύθυνος για όλα αυτά δεν είναι οι γεμάτες θυρίδες ή οι κρατήσεις από μεγάλους παρόχους αλλά ο υπάλληλος που κάνει τις τοποθετήσεις.
Αντί να γυρίζει σε όλους τους σταθμούς και να τοποθετεί τα δέματα ανάλογα τη διεύθυνση του καθενός διαλέγουν μια κεντρική και τα στιβάζουν όλα εκεί. Αν γεμίσει αυτή πάνε και στη διπλανή.
Αντί δηλαδή να γυρίσουν σε 10 ή 12 διαφορετικούς σταθμούς μοιράζοντας τα δέματα τα ξεπετάνε σε όσο λιγότερους μπορούν.
Αυτό το συμπέρασμα είναι δικό μου, και οδηγήθηκα σ’αυτό όταν μια μέρα, τυχαία, είδα στην Κυψέλη έναν διανομέα να αδειάζει όλο το φορτηγάκι μπροστά στα box-άκια και να τις γεμίζει μια-μια.
Ότι του περίσσευε θα τα «φόρτωνε» στο πιο κοντινό σταθμό και όλα μια χαρά, αντί να γυρίζει τοποθετώντας δέματα σε 10-12 σταθμούς όπως είπα παραπάνω τα φορτώνει σε δύο και καθάρισε.
Γιατί να τρέχει αυτός; Ας τρέχουμε εμείς.