Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: GROUP TEST: Πικάπ

Μια και είναι απλά μαθηματικά μήπως θα μπορούσα να μάθω πώς ένα πικάπ με βελτιώσεις "στα σημεία" πήγε:

Το ράμπλ από -70 στο -78 (βελτίωση κατά πολλές φορές μια και μιλάμε για dB)

Το βάου φλάτερ απο 0,003 σε 0,001 δηλαδή βελτίωση 300%

Και την ακρίβεια απο 0,01 στο 0,002 δηλαδή 500% καλύτερη;


Η απάντηση είναι απλή: Μετράμε ότι και όπως γουστάρουμε. Λογαρισμό θα δώσουμε;

Για να εξηγηθώ περισσότερο άς πάρουμε κάτι σχετικά εύληπτο. Την ακρίβεια περιστροφής. Ένα πικάπ με ακρίβεια περιστροφής +-0,01 % γυρνάει το πλατώ απο 33,3367 έως 33,3300 πλήρεις περιστροφές το λεπτό (αν η μέτρηση είναι σε παράθυρο ενός λεπτού) κατά μέσον όρο.

Δεν αναφέρεται ποτέ και πουθενά αν το νούμερο αυτό επιτυγχάνεται με τη στιγμιαία ταχύτητα συνεχώς στο ίδιο νούμερο ή με συνεχείς διορθώσεις που προφανώς οδηγούν σε συνεχείς αυξομοιώσεις της ταχύτητας αλλά πετυχαίνουν καλό μέσο όρο μέσα στο παράθυρο της μέτρησης

Αν δεχθούμε ότι η απόλυτα ομαλή κυκλική κίνηση είναι άπιαστο όνειρο ακόμη και για το πιο εξελιγμένο ηλεκτροκίνητο μοτέρ λόγω των πόλων που αναγκαστικά έχει, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι είτε έχει μηχανισμό διόρθωσης με κρύσταλλο και διορθώνει συνέχεια τις αποκλίσεις (αφού συμβούν), είτε "στρογγυλεύει" τις συνεχείς ωθήσεις του (πολυ πολικού) μοτέρ με τη χρήση:
Α. μοτέρ χαμηλής ισχύος ώστε οι ωθήσεις να είναι κατα το δυνατόν ανεπαίσθητες

Β. Ιμάντα για περεταίρω απόσβεση των ωθήσεων και

Γ. Πλατώ με μεγάλη ροπή αδράνειας έτσι ώστε οι τυχόν ωθήσεις που φθάνουν εκεί να περνούν όσο το δυνατόν απαρατήρητες λόγω του δεύτερου νόμου του Νιούτον για τη στροφική κίνηση.

Τα τρία τελευταία σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό τα έχουν τα περισσότερα σύγχρονα πικάπ.

Το Technics αντίθετα έχει:

1. Ισχυρό κινητήρα και

2. Πλατώ σχετικά μικρής ροπής αδράνειας

Και αυτό διότι η σχεδόν ακαριαία έναρξη/ παύση και επίτευξη των επιθυμητών στροφών είναι ζητούμενο στους DJs.

Με φυσικό όμως επακόλουθο τις στιγμιαίες αυξομοιώσεις της ταχύτητας κάτι που ακούγεται εύκολα και παρότι τα κυκλώματα διόρθωσης τη διορθώνουν σε μέτρηση μεγάλου χρόνου δίνοντας εξαιρετικές μετρήσεις το κακό έχει ήδη γίνει.

Δεύτερο πιθανό επακόλουθο ή επίδραση του θορύβου του κινητήρα άμεσης οδήγησης ο οποίος βρίσκεται κάτω από το spindle επομένως όσο πλησιάζει η κεφαλή προς τα εκεί μπορεί να "μαζέψει" θόρυβο (ιδίως αν είναι γυμνή).

Επομένως δεν ξέρω για τα μαθηματικά, αλλά η Φυσική είναι εναντίον του Μι Κάπα δύο.

Βέβαια η άμεση οδήγηση έχει και μνημειώδεις υλοποιήσεις όπως η παρακάτω:

goldmundreference-vi.jpg


το κόστος τους όμως είναι τέτοιο που από τον τυχόν Έλληνα ιδιοκτήτη τέτοιου πικάπ μάλλον θα ζητούνταν να συνεισφέρει κατά μεγάλο ποσοστό στην κάλυψη του Εθνικού μας χρέους...

Υποκειμενικότατες απόψεις, τι να σου πω... άμα διαβάζεις επιλεκτικά και εθελοτυφλείς, έτσι είναι...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

1)Στα τεχνικά ντοκουμέντα που παρέθεσα δεν υπήρξε αντίλογος.

τα τεχνικά ντοκουμέντα που παρέθεσες εν ολίγοις έχουν πάψει να ισχύουν ή να το πω πιό απλά να ενδιαφέρουν τον κόσμο.
Σήμερα οποιοδήποτε πικαπ βγαίνει και απευθύνεται σε ανθρώπους που ξέρουν εννοείται ότι έχει λύσει το πρόβλημα wow flutter και rumble.

Πως το λύνουν?
με τις σύγχρονες λύσεις, μάζας, ανάρτησης, κλπ.
Εχω να ακούσω τους όρους, φόρα παρτίδα δεν τους κοιτάζει κανείς., 30 χρόνια σχεδόν.
Υπάρχουν αλλά
Η ποιότητα εξαρτάται πλέον από άλλα πράγματα που όσο και καλά να μετράει ένα πλατώ, αν δε τα έχει δεν παίζει όπως θέλει ο κόσμος που ψάχνει πλατώ.

Η δε λύση άμεσης οδήγησης έχει μπεί στο χρονοντούλαπο. Εκτός φυσικά από τους dj που πραγματικά την χρειάζονται. Αλλά...δεν χρειάζονται και τίποτα άλλο.

Σταμάτα να επιμένεις.
ο βραχίονάς του είναι μέτριος και συμβατικός στη σχεδίαση και λεπτομέρεις
Η λύση των headshells σχεδόν έχει εγκαταληφθεί όπου αναζητείται ποιότητα
το μοτέρ κάτω από την κεφαλή σημαίνει άρπαγμα επιδράσεων άν είναι ευαίσθητη (πχ 304)
το μοτέρ κάτω από την κεφαλή σημαίνει θόρυβο που άμεσα μεταδίδεται στην κεφαλή.
Ενδείκνυται μόνο γιά mm και γιά μεγάλες ενδοτικότητες.

Είναι ένα αξιοπρεπές πικάπ γιά απόδοση μέχρι σχεδόν τον μέσο όρο και άριστο για dj.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: GROUP TEST: Πικάπ

Υποκειμενικότατες απόψεις, τι να σου πω... άμα διαβάζεις επιλεκτικά και εθελοτυφλείς, έτσι είναι...

Τις απαντήσεις σε αυτά τις είδες;


:confused:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμα

τα τεχνικά ντοκουμέντα που παρέθεσες εν ολίγοις έχουν πάψει να ισχύουν ή να το πω πιό απλά να ενδιαφέρουν τον κόσμο.
Σήμερα οποιοδήποτε πικαπ βγαίνει και απευθύνεται σε ανθρώπους που ξέρουν εννοείται ότι έχει λύσει το πρόβλημα wow flutter και rumble.

Πως το λύνουν?
με τις σύγχρονες λύσεις, μάζας, ανάρτησης, κλπ.
Εχω να ακούσω τους όρους, φόρα παρτίδα δεν τους κοιτάζει κανείς., 30 χρόνια σχεδόν.
Υπάρχουν αλλά
Η ποιότητα εξαρτάται πλέον από άλλα πράγματα που όσο και καλά να μετράει ένα πλατώ, αν δε τα έχει δεν παίζει όπως θέλει ο κόσμος που ψάχνει πλατώ.

Η δε λύση άμεσης οδήγησης έχει μπεί στο χρονοντούλαπο. Εκτός φυσικά από τους dj που πραγματικά την χρειάζονται. Αλλά...δεν χρειάζονται και τίποτα άλλο.

Σταμάτα να επιμένεις.
ο βραχίονάς του είναι μέτριος και συμβατικός στη σχεδίαση και λεπτομέρεις
Η λύση των headshells σχεδόν έχει εγκαταληφθεί όπου αναζητείται ποιότητα
το μοτέρ κάτω από την κεφαλή σημαίνει άρπαγμα επιδράσεων άν είναι ευαίσθητη (πχ 304)
το μοτέρ κάτω από την κεφαλή σημαίνει θόρυβο που άμεσα μεταδίδεται στην κεφαλή.
Ενδείκνυται μόνο γιά mm και γιά μεγάλες ενδοτικότητες.

Είναι ένα αξιοπρεπές πικάπ γιά απόδοση μέχρι σχεδόν τον μέσο όρο και άριστο για dj.


Γιατί ο Σταματάκος δίνει μετρήσεις;


:confused:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισ

Γιατί ο Σταματάκος δίνει μετρήσεις;


:confused:

βρε να μη σε πω....
ΟΛΟΙ δίνουν....
Δεν τα διαβάζει κανείς.
Αν θέλω εγώ πχ να αγοράσω clearaudio θα δω νομίζεις τι ραμπλ έχει....
Θα δω αν έχει μαγνητικό πηγάδι και τέλος.

Είναι σαν να λες ότι το αυτοκίνητο έχει 4 ρόδες, ή 4 κύλινδρους ή 150 ίππους.


Δηλαδή να σου πω εγώ
ένα αυτοκίνητο Α έχει 150 ίππους το Β 145 και το Γ 160.
Ποιό είναι καλύτερο?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: GROUP TEST: Πικάπ

Τι, απαντήσεις ήταν αυτά που παρέθεσες; Για να τις λάβει σώφρων άνθρωπος υπόψην;
:flipout::flipout::flipout::flipout::flipout::flipout::flipout::flipout:

Ο.k.,με βάση αυτόν το νέο τύπο διαλόγου το αναγνωρίζω πως έχεις δίκιο!

Τελικά πράγματι υπάρχουν νέα δεδομένα...


Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!



:smile:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέν

.

Δηλαδή να σου πω εγώ
ένα αυτοκίνητο Α έχει 150 ίππους το Β 145 και το Γ 160.
Ποιό είναι καλύτερο?

Φυσικα αυτο που εχει ο hellenic :a0210:
 
Αν δεν εννοεί ο συνομιλητής να καταλάβει, επιστρατεύονται σαρκασμός και ειρωνεία.

Με συγχωρείτε, θέμα ενστίκτου...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

1)Στα τεχνικά ντοκουμέντα που παρέθεσα δεν υπήρξε αντίλογος.

Υπήρξε αλλά δεν τον διάβασες...
Απλά αναμασάς την ίδια απάντηση άσχετα με την ερώτηση, προφανώς χωρίς καν να διαβάζεις...

2)Ποτέ δεν είπα ότι το MK 2 είναι ΤΟ καλύτερο.

Ναι, είπαμε, υπάρχει και το mk5...


3)Είσαι σίγουρος ότι τα δύο pickup σου τα σύγκρινες επί ίσοις όροις (βραχίονας-κεφαλή-περιφερειακά), χωρίς επηρεασμό από ψυχολογικούς-κοινωνικούς-οικονομικούς παράγοντες; Μόνο έτσι το που κατάληξες μπορεί να αποτελεί επιχείρημα, χωρίς καθόλου να αμφισβητώ ότι μπορεί να έχεις δίκιο.


:smile:

Βασικά του περίσσευαν κάτι λεφτά, δεν ήξερε τι να τα κάνει, δεν γνώριζε και εμένα τότε να μου τα δώσει να πάρω ένα mk2 και πήγε και πήρε τη μπαγκατέλα...


Σοβαρά τώρα...
Καλά... όσο σοβαρά γίνεται...
Το ότι τόσα άτομα έχουν ή είχαν mk2 και τελικά ακούν από άλλα πικάπ δε σου λέει τίποτα;
 
Ευτυχώς υπάρχουν εμπειροι βυνιλιο-χομπιστες και βάζουν τα πράγματα στη θέση τους χωρίς να παρασύρονται από τη θολούρα του πιτσιρικά.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

Το ότι τόσα άτομα έχουν ή είχαν mk2 και τελικά ακούν από άλλα πικάπ δε σου λέει τίποτα;

μα βέβαια
σε πλανέψανε
 
Ευτυχώς υπάρχουν εμπειροι βυνιλιο-χομπιστες και βάζουν τα πράγματα στη θέση τους χωρίς να παρασύρονται από τη θολούρα του πιτσιρικά.

Συγγνώμη, αλλά επειδή είμαι μάλλον ο μικρότερος εδώ μέσα, εμένα εννοείς;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμα

Σοβαρά τώρα...
Καλά... όσο σοβαρά γίνεται...
Το ότι τόσα άτομα έχουν ή είχαν mk2 και τελικά ακούν από άλλα πικάπ δε σου λέει τίποτα;

Ότι δεν μπορούν να βρούν τα τέλεια συνοδά για το μκ2!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Technics 1200MkII...Σε κουβέντα να βρισκόμαστε..

1)Στα τεχνικά ντοκουμέντα που παρέθεσα δεν υπήρξε αντίλογος.:smile:

Για να υπαρξει αντιλογος πρεπει να υπαρχει και λογος.Εσυ μεσα απο ολον αυτον τον μονολογο σου μας ειπες δυο τεχνικα χαρακτηριστικα του 1200 οπως τα δημοσιευει η εταιρεια.Τι αντιλογο θελεις να ακουσεις;
 
Status
Not open for further replies.