Θεωρω πως οταν πληρωνεις κατι και δεν εισαι ευχαριστημενος για Χ λογο, πρεπει καταρχην να εκφρασεις την δυσαρεσκεια σου σε καποιον υπευθυνο του προϊοντος. Αν δεν παρεις απαντηση ή δεν θεωρησεις την απαντηση ικανοποιητικη, διακοπτεις την παροχη της υπηρεσιας και ψαχνεις εναλλακτικες υπηρεσιες.
Ολα τα υπολοιπα πιστευω πως ειναι ειναι για εσωτερικη καταναλωση και μονο. Καλή η συζητηση για το ποσο κακή ειναι η Nova, απλα για να περναει η ωρα.
Ολα τα υπολοιπα πιστευω πως ειναι ειναι για εσωτερικη καταναλωση και μονο. Καλή η συζητηση για το ποσο κακή ειναι η Nova, απλα για να περναει η ωρα.