Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Μια χαρά λοιπόν δρομολογήθηκε !!! Τώρα πάμε και για ένα παγγοπριονο να κλείσουμε το budget του τριμήνου !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ελπίζω να ποστάρω σωστά https://youtu.be/1gltA_Vj7_w
Ενδιαφέρον τεστ στο parkside


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
παιδια εξηγηστε μου δυο πραγματα....

1, λογικα μια πολυκαιρισμενη βιδα που καργαριστηκε αρχικα στα 140 (πχ) θα θελει περισσοτερη δυναμη ετσι?

2, πως ακριβως βοηθα ο ανταπτορας. εχει ελαστικοτητα για να παρει τα πολλα νιουτον και δεν αφηνει τον συμπλεκτη να δουλεψει?
 
Απάντηση: Re: Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

παιδια εξηγηστε μου δυο πραγματα....

1, λογικα μια πολυκαιρισμενη βιδα που καργαριστηκε αρχικα στα 140 (πχ) θα θελει περισσοτερη δυναμη ετσι?

2, πως ακριβως βοηθα ο ανταπτορας. εχει ελαστικοτητα για να παρει τα πολλα νιουτον και δεν αφηνει τον συμπλεκτη να δουλεψει?

Ένα μπουλόνι Σφιγμένο στα 140 Newton χρειάζεται 140 Newton και ένα πάρα πολύ μικρό σχεδόν αμελητέο ποσό δυνάμεις για να ξεβιδώσει .Πρακτικά το δυναμόκλειδό Όταν είναι συναίνεση 140 Newton βιδώνει μέχρι να σκίσει δύναμη 139,999 και πάει λέγοντας Οπότε απαιτούνται 140 Νιούτον Για τη δουλειά.

Όσο αναφορά τον αντάπτορα έχει απορροφητικότητα και μεταδίδει την ενδυνάμει αποτελεσματικά η μη.. Για να μην μπω σε πολλές λεπτομέρειες πρακτικά τα μόρια ενός καλού ποιοτικά αντάπτορα Έχουν καλύτερη σχέση μεταξύ τους και δεν αποκόπτονται εύκολα όμως μεταφέρουνε καλύτερα την δύναμη. Λίγο μπακάλικο αλλά εύκολα κατανοητό!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Σωστα τα λες Κωστα.

Θεωρητικα θελει λιγοτερη ροπη να ξεσφιξεις μια βιδα/μπουλονι. Πρακτικα ομως η οξειδωση με την παροδο του χρονου λειτουργει σαν φρενο και σε προχωρημενες καταστασεις σαν χειροφρενο.

Ο ανταπτορας απορροφα μερος των κραδασμων που προερχονται απο τις κρουσεις του παλμικου επειδη το κραμα σιδηρου ειναι εμπλουτισμενο με στοιχεια που αυξανουν την ελαστικοτητα του.
Αν συνδυαστει με impact bit που ειναι και αυτο σχεδιασμενο να απορροφα κραδαασμους λογω σχηματος και υλικου κατασκευης, τοτε η αντοχη αυξανει ακομα παραπανω.
 
Αν θυμάμαι καλά είχα δει σε βιντεάκι που μετρούσε κάποιος την ροπή του παλμικού parkside για να τσεκαρει τα αναγραφόμενα 180Nm.
Το έκανε σε μπουλόνια τροχού αυτοκίνητου με ανταπτορα 1/2".
Σε πολύ λιγότερα newton είδα τον ανταπτορα να σπάει στα δύο στο ξεσφιγμα.
Και πριν από λίγο καιρό ένας φίλος ρωτούσε εδώ για ποιοτικούς ανταπτορες επειδή συνέχεια του σπαγανε. Τοτε του είχαν συστήσει Μιλγουόκι που σε κάποια μαγαζιά τους είχαν προσφορά στα 3 νομίζω.
Γι'αυτό ανέφερα ότι ήταν εντυπωσιακή η αντοχή του συγκεκριμένου.
 
PARKSIDE PHKSA 12A1
5b88a4ad4af1539d6684992ae2e5ecf7.png
af5fa2904cd2236d732704369f5f0b76.png
206888e61a59ec698309c19397850f64.png
6d3fe1953d177f08f55d5fdcb2cd2f64.png
db4d99913ff42b561af5e1812a35e0de.png
Για το εργαλείο δεν μπορώ να πω πολλά διότι το δισκάκι του απλά απαράδεκτο δεν μπορούσα να κόψω τίποτα Έλειπαν κάποια δοντάκια Και κλωτσούσε συνέχεια. Προσπάθησα να βάλω το δισκάκι του μικρού δισκοπρίονο ρεύματος και όπως βλέπετε στη φωτογραφία η διάμετρος είναι μικρότερη. Σαν ποιότητα κατασκευής για τα λεφτά του κλασσικά top.90 μοίρες δίσκος με πέλμα πολύ καλά. Η εκκίνηση του με χάλασε λίγο διότι ανεβάζει στροφές σταδιακά και σχετικά αργά. Περισσότερες πληροφορίες όταν έρθει το καινούργιο δισκάκι!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων

Parkside PDSSA 12A1
d0844d618b19a462cfde602f0f433fd3.png
db9b1c80ed9c93ef3d1904c60203e3f2.png
Σχετικά βαρι για 12 V Αλλά μην ξεχνάμε και την έξτρα λειτουργία.
1e523e4f0a010e8dac443904c4fd1ff5.png
98820e3befec4a0787255eb877284c6a.png
Σε μέγεθος προσωπικά δε με χαλάει κάποιος θα μπορούσε να πει ότι είναι λίγο μεγάλο Για 12 V
a4c9cb958ab8026bbfba362fad0c9b7d.jpg
Ένα μικρό τεστάκι με τον boss GDR 12 V 110 Με βίδες 10cm
4d078940140e5a182ac0f61de481df7d.jpg
Προφανώς τον Κώστα αριστερά. Μπορώ να πω ότι Στα τελευταία 3-4 cm Ζορίστηκε πολύ.Εννοώ το Bosch Το Πιγε αέρα ... brushless βέβαια το ένα 100ευρο χορις μπαταρία και BOSCH θα πει κάποιος ... αλλά αυτό είχα να το κοντράρει ... και ομολογώ τα πήγε θαυμάσια .... Να σημειωθεί ότι δεν έχω ανοίξει τρύπες οδηγους .. Με τρύπες οδηγός τα πάει τέλεια ....Ένα παραπονάκι έχω μόνο ότι το τσοκ δεν είναι τέλεια Κεντραρισμένο αλλά σε βηδες μέχρι 5 cm δεν είναι και τόσο απτό .. Και κάτι ακόμα που ίσως έτυχε ,μετά το ζόρι που έφαγε να βιδώσει την βίδα στο τεστ για να αλλάξει mode έπρεπε να πατήσω την σκανδάλη 2-3 φορές Για να ξεμπλοκάρει ο διακόπτης. OverallΤέλειο για βιδώματα σε ξυλεία ελαφράς δόμησης αν και δεν τα πάει άσχημα και με τις μεγαλύτερες διάμετρου βίδες!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τα αναλώσιμα parkside γνωρίζουμε. Το ότι έβαλε τον δίσκο στο 12ν 85χ15 εγώ το θεώρησα θετικότατο. Πλέον μπορείς να χρησιμοποιείς επώνυμο (πχ. Bosch) 85αρι δίσκο που στο ρεύματος δεν μπορούσες λόγω της 10αρας εσωτερικής διαμέτρου που ειχε.
Το Α και το Ω σε μια εργασία είναι τα αξιόπιστα αναλώσιμα.
Με μπαβαρια δράπανο και μύτες bosch σιγά σιγά στήνω ότι έπιπλο θελεις,. Με gsb και τρυπανια μαϊμού μπορεί να μην ανοίξω ούτε τρύπα σε ητον.



Μήπως τεσταρες τις μπαταρίες στο σβουρακι;
 
Last edited by a moderator:
Συμφωνώ και επαυξάνω !!! Απλά το έθεσα ως παρατήρηση μήπως κάποιος έχοντας του ρεύματος νομίζει πως μπορεί να το χρησιμοποιήσει !!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μήπως τεσταρες τις μπαταρίες στο σβουρακι;

Δεν έχω το parkside το σβουρακι στην κατοχή μου . Ενός φίλου ήταν και το πίτα να τα βάλω δυπλα με το Bosch μου.... ο γνωστός παντός Ιταλός parksider το δοκίμασε και δεν γυρίζει ... θα σου έχω νέα και εγώ όμως αύριο μεθαύριο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Δηλαδή βίδα 10cm υποθέτω 6αρα στην πρώτη προσπάθεια δεν την τερμάτισε;
Ναι 6αρα
Η φωτογραφία είναι η διαφορά του parkside μόλις τερμάτισε το Bosch την βίδα ... μετά την βιδωσε κανονικά πρόσωπο αλλά με ζόρι στο τέλος .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Πολύ χρήσιμη η παρουσίαση.
Βέβαια μου δημιούργησε έναν σκεπτικισμό όσον αφορά το παλμικό, ενώ αντιθετα είδα αρκετά θετικά στο πριόνι. Ειδικα η δυνατότητα χρήσης αξιόπιστων δίσκων σε συνδυασμό με τα 45 πιστεύω ότι το κάνει πολύ ελκυστικό.
Ευχαριστούμε πολύ.
 
Πολύ χρήσιμη η παρουσίαση.
Βέβαια μου δημιούργησε έναν σκεπτικισμό όσον αφορά το παλμικό, ενώ αντιθετα είδα αρκετά θετικά στο πριόνι. Ειδικα η δυνατότητα χρήσης αξιόπιστων δίσκων σε συνδυασμό με τα 45 πιστεύω ότι το κάνει πολύ ελκυστικό.
Ευχαριστούμε πολύ.

Κοιτά δεν ξέρω αν όλα είναι λίγο στραβά στο τσοκ η έτυχε το δικό μου . Μάλιστα η δυπλη λειτουργία είναι ακόμα μια πιθανότητα σφάλματος σε ένα φτηνό εργαλείο οποία προαναφέρθηκε . Είναι αρκετά δυνατό μην ξεχνάς 6μμ βίδα ήταν δεν είναι Bosch αλλά κάτι einhell b&d bosch green κτλπ τα βάζει κάτω . Σήμερα ξεβηδοσε 30cm βίδα από κορμουδακι !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Αν θυμάμαι καλά είχα δει σε βιντεάκι που μετρούσε κάποιος την ροπή του παλμικού parkside για να τσεκαρει τα αναγραφόμενα 180Nm.
Το έκανε σε μπουλόνια τροχού αυτοκίνητου με ανταπτορα 1/2".
Σε πολύ λιγότερα newton είδα τον ανταπτορα να σπάει στα δύο στο ξεσφιγμα.
Και πριν από λίγο καιρό ένας φίλος ρωτούσε εδώ για ποιοτικούς ανταπτορες επειδή συνέχεια του σπαγανε. Τοτε του είχαν συστήσει Μιλγουόκι που σε κάποια μαγαζιά τους είχαν προσφορά στα 3 νομίζω.
Γι'αυτό ανέφερα ότι ήταν εντυπωσιακή η αντοχή του συγκεκριμένου.

Ακριβώς ο κύριος Μπάμπης ήταν ο καθοδηγητής του αντάπτορα και αντάπτορα από τα βάθη της Κίνας που είναι με το τσουβάλι μην εμπιστεύεσαι να προβείς σε αγορά.
 

Attachments

  • 20180821_160456.jpg
    20180821_160456.jpg
    95.4 KB · Views: 227
  • 20180821_160509.jpg
    20180821_160509.jpg
    99.7 KB · Views: 221