Thorens TD125

Προτείνω μια Goldring 1022/1042.
Τεστάρω μια παλιότερη και φθαρμένη τώρα με A.R και με καθηλώνει...
 
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ_DSC3115.JPG
Δυστυχώς, δεν έχω πολύ καλά νέα. Στο Πικάπ είχαν συντελεστεί εγκληματικές επεμβάσεις από πολύ γνωστό "μαγαζί"
- Ολική ( ; ) Ανακαλωδίωση Βραχίωνα:
Ο "τεχνικός" απλά έκοψε τα υπάρχοντα καλωδιάκια που έβγαιναν από το βραχίωνα, τους κόλλησε ένα άλλο τελικό καλώδιο, τύλιξε με μονωτική τις κολλήσεις έβαλε και 2 RCA WBT πήρε και 480Ε***
- Στο βραχίωνα, τη νάιλον βιδούλα με το ελατηριάκι που σταθεροποιεί το κύριο αντίβαρο στο σωλήνα, έλειπε. Το ίδιο και με το βαράκι ρύθμισης του βάρους. Μάλλον το "μαγαζί" είχε βγάλει τα βαρίδια και έχασε τις βίδες ή ξέχασε να τις βάλει πίσω στη θέση τους.

Ο βραχίωνας ταξιδεύει προς Ελβετία για πλήρη αποκατάσταση και σωστή ανακαλωδίωση.
Το Πικάπ τώρα θέλει αλλαγή κάποιων πυκνωτών στην κάρτα που ελέγχει το 16πολικό μοτέρ, αυτό όμως θα το έκανα ούτως ή άλλως και έχω άνθρωπο που εμπιστεύομαι και ξέρει να το κάνει.
- Να μην περιγράψω πως ήταν διευθετημένο το καλώδιο από τη βάση του βραχίωνα μέχρι την έξοδό του από το Πικάπ > photo
Και εις άλλα με υγεία....


*** Το "μαγαζί" κατά δήλωση του πρώην ιδιοκτήτη είναι ο Ri----s.
 
Δεν το περίμενα αυτό από τον Β....η !!!

μάλλον την Φανή έβαλε να κάνει την "δουλειά".....

πολύ καλά έκανες Γιώργο να το αναφέρεις !!
 
Πλησιάζει η επιστροφή του SME 3012 S2 μου, μετά την "αποκατάστασή" του από τη https://www.riversideaudio.ch/english/sme-tonearms/.
Θα ήθελα λοιπόν να ξαναζεστάνω το θέμα που αφορά στη νέα κεφαλή που θα αγοραστεί.
Να προσθέσω πως δεν είμαι ο τύπος που θα ξεκινήσω από μία υπάρχουσα κεφαλή, που όπως και εσείς λέτε πριν, δεν αρμόζει στο συγκεκριμένο σύνολο, πάμε λοιπόν:
- Για την Nagaoka MP 500 σχεδόν όλοι συμφωνούν, όμως 1000Ε
- Ο Πάνος @ AUDIOLITIC λέει: Γιατί όχι μία JICO Boron SAS κλπ που ενδεχομένως δε θα είχε να ζηλέψει και πολλά από την MP500 και κοστίζει όμως λιγότερο; Ποια JICO Πάνο ;
- Ο της Riverside μου λέει πως η Ortofon M2 Black είναι ταμάμ στα ~500Ε.
**@ Ο το κύριο αντίβαρο του SME μου, είναι ένα..και αδιαχώριστο μοιάζει σαν 2 αλλα όχι._DSC3111.JPG
 
Την Jico SAS που λέει ο @AUDIOLYTIC την έχω αν θέλεις να τη δοκιμάσεις.
Αλλά νομίζω την έχει και ο @vlad66 .
Σ'ευχαριστώ, αλλά διστάζω πολύ να δεχτώ δοκιμές κεφαλών φίλων. Ποια είναι η συγκεκριμένη κεφαλή που λέτε;
Βλέπω πως η Jico έχει δεκάδες.
 
Σ'ευχαριστώ, αλλά διστάζω πολύ να δεχτώ δοκιμές κεφαλών φίλων. Ποια είναι η συγκεκριμένη κεφαλή που λέτε;
Βλέπω πως η Jico έχει δεκάδες.

είναι "υβρίδιο" που βασίζεται σε αυτές τις ακίδες της jico :


εμείς έχουμε το boron στέλεχος

οι γεννήτριες μπορούν να είναι από διάφορες (παλιές) εταιρίες.. η δική μου είναι η excel MM1

ο Πάνος έχει μια από τις λίγες original jico γεννήτριες

Την δική μου την έχω σε ADC LMG1 headshell και αν δεν κάνω λάθος πρέπει να κουμπώνει μια χαρά σε SME κολάρο .

IMG_20250409_222340.jpg

Όλα τα international headshells είναι SME type έτσι δεν είναι;;;

Αν θες περνάω και στην δίνω να την κουμπώσεις έτσι όπως είναι..
 
Σ'ευχαριστώ, αλλά διστάζω πολύ να δεχτώ δοκιμές κεφαλών φίλων. Ποια είναι η συγκεκριμένη κεφαλή που λέτε;
Βλέπω πως η Jico έχει δεκάδες.

Δεν υπάρχει θέμα.
Θα σου έλεγα να έρθεις από το σπίτι να την ακούσεις αλλά την έχω βγάλει αυτό τον καιρό και έχω την Benz επάνω.
Αλλά αν θέλεις, σου τη φέρνω να την ακούσουμε. Αν δεν σε πείσει σε 1-2 ώρες δεν θα σε πείσει ποτέ.

Ανέφερα και τον Βλαδίμηρο επειδή την έχει σε headshell έτοιμη και δεν θα χρειάζεται στήσιμο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Βλέπω καλά πως στη MP σειρά η Nagaoka, για την ακίδα, δίνει 500 ώρες;; Κάνω λάθος;;
 
κατά την γνώμη μου είναι πολύ "συντηρητικές" οι ώρες που δίνουν όλοι οι κατασκευαστές στις ακίδες τους.

στην πράξη με προσεκτική χρήση τις ξεπερνάμε εύκολα...
 
Η ζωη των ακιδων ειναι (περιπου)

Σφαιρικες 400-500 ωρες
Ελλειπτικες 300-400
Shibata/Line contact 750-800
Microridge/SAS/Microlinear 1000 +

συμφωνα με την audio-technica

Βεβαια, εξαρταται και απο την ποιοτητα του διαμαντιου (υπαρχουν διάφορες) . την χρηση , τις ωρες χρησεις , την κατασταση των δισκων , το στησιμο της κεφαλης στο βραχιονα , βαρος αναγνωσης, anti-skating ................
 
  • Like
Reactions: vlad66
Να σε ρωτήσω και κάτι συμπληρωματικό Πανικό.
Έχει να κάνει η φθορά με το αδιάκοπο παίξιμο??
Εννοώ , καθ' υπερβολή,αν παίξει συνέχεια για 300 ώρες,θα φθαρεί πιο πολύ ,από το να παίξει 300 ώρες με 4 ώρες την ημερα,ας πούμε??
 
Να σε ρωτήσω και κάτι συμπληρωματικό Πανικό.
Έχει να κάνει η φθορά με το αδιάκοπο παίξιμο??
Εννοώ , καθ' υπερβολή,αν παίξει συνέχεια για 300 ώρες,θα φθαρεί πιο πολύ ,από το να παίξει 300 ώρες με 4 ώρες την ημερα,ας πούμε??
Καπου διαβασα για θεμα θερμοκρασιας λογω της συνεχους τριβης , αλλα δεν θυμαμαι τι ακριβως ειχαν συμπερανει.
Ισως και να συμβαινει , αλλα θα ελεγα οτι δεν θα ειναι και καταστροφικο.
Το σιγουρο ειναι οτι αν παιζει 300 ωρες συνεχομενες, τις 300 τις εχει σιγουρα ....... :D
 
  • Haha
Reactions: mdvq
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗView attachment 249147
Δυστυχώς, δεν έχω πολύ καλά νέα. Στο Πικάπ είχαν συντελεστεί εγκληματικές επεμβάσεις από πολύ γνωστό "μαγαζί"
- Ολική ( ; ) Ανακαλωδίωση Βραχίωνα:
Ο "τεχνικός" απλά έκοψε τα υπάρχοντα καλωδιάκια που έβγαιναν από το βραχίωνα, τους κόλλησε ένα άλλο τελικό καλώδιο, τύλιξε με μονωτική τις κολλήσεις έβαλε και 2 RCA WBT πήρε και 480Ε***
- Στο βραχίωνα, τη νάιλον βιδούλα με το ελατηριάκι που σταθεροποιεί το κύριο αντίβαρο στο σωλήνα, έλειπε. Το ίδιο και με το βαράκι ρύθμισης του βάρους. Μάλλον το "μαγαζί" είχε βγάλει τα βαρίδια και έχασε τις βίδες ή ξέχασε να τις βάλει πίσω στη θέση τους.

Ο βραχίωνας ταξιδεύει προς Ελβετία για πλήρη αποκατάσταση και σωστή ανακαλωδίωση.
Το Πικάπ τώρα θέλει αλλαγή κάποιων πυκνωτών στην κάρτα που ελέγχει το 16πολικό μοτέρ, αυτό όμως θα το έκανα ούτως ή άλλως και έχω άνθρωπο που εμπιστεύομαι και ξέρει να το κάνει.
- Να μην περιγράψω πως ήταν διευθετημένο το καλώδιο από τη βάση του βραχίωνα μέχρι την έξοδό του από το Πικάπ > photo
Και εις άλλα με υγεία....


*** Το "μαγαζί" κατά δήλωση του πρώην ιδιοκτήτη είναι ο Ri----s.
το δις εξαμαρτείν...
 
Η ζωη των ακιδων ειναι (περιπου)

Σφαιρικες 400-500 ωρες
Ελλειπτικες 300-400
Shibata/Line contact 750-800
Microridge/SAS/Microlinear 1000 +

συμφωνα με την audio-technica

Βεβαια, εξαρταται και απο την ποιοτητα του διαμαντιου (υπαρχουν διάφορες) . την χρηση , τις ωρες χρησεις , την κατασταση των δισκων , το στησιμο της κεφαλης στο βραχιονα , βαρος αναγνωσης, anti-skating ................
hyperelliptic?
τελευταίο retip στην Linn Karma.
 
  • Like
Reactions: geovar
Οι Hyperelliptical ανηκουν (στην ουσια ειναι) στην κατηγορια των Line contact , επομενως θα ελεγα 750-800 ωρες.
 
Ο βραχίωνας εκτελωνίστηκε και φαντάζομαι πως θα μπορέσω να τον παραλάβω από τα ΕΛΤΑ Δευτέρα-Τρίτη.
Εν τω μεταξύ, μια μέτρηση του 125 με τις ίδιες διαδικασίες προηγούμενων "Περί Κραδασμών" μετρήσεων.
Από αριστερά οι κορυφές:
1η. 37 Hz @ 111 dBVrms. Υπολογίζω πως είναι η θεμελιώδης που προέρχεται τα πηνία του 16πολικού μοτέρ.
2η. 50 Hz @ 99,5 " " Το Δίκτυο
3η. 74,5 Hz @ 92,3 " " 1η Αρμονική των 37
4η. 149 Hz @ 77,9 " " 2η(?) Αρμονική
Νομίζω πως με αυτά τα νούμερα η κατάσταση Μοτέρ/Άξονα/Πηγάδι είναι σε καλή κατάσταση.
Σχόλια καλοδεχούμενα ως συνήθως
_DSC3132.JPG
 
Δηλαδή ;;;
Δις σε βραχίονα Rega με παρόμοια λαθάκια..
Σε Ittok βραχίονα εξαιρετική δουλειά αλλά στον άλλο δύο παρόμοια λάθη.
και μία αστοχία σε καλώδια Linn διασύνδεσης pro/pwer με το αριστερό και το δεξί.
Δεν μπόρεσαν να λύσουν το πρόβλημα οι 'συνεργάτες' και παρήγγειλα άλλα.
 
Last edited by a moderator: