Το έγραψα και παραπάνω, στέκομαι περισσότερο στα πρωτότυπα κείμενα παρά στις ερμηνείες. Πώς το κάνουμε πχ για την περίπτωση του Ζίζεκ και της παρερμηνείας των λεγομένων του, ανατρέχοντας στην πηγή; Το πρόβλημα με το Ισλάμ, το Κοράνι και τον Νόμο του, είναι ότι αυτά ακόμη εφαρμόζονται και επηρεάζουν ακόμη ζωές. Ενώ το τι θα πει ο Αμβρόσιος ουδένα αντίκτυπο έχει στη ζωή μου. Έχει, σε εκείνους όμως που του δίνουν αξία και επειδή του δίνουν αξία. Υποθέτω πως πολλοί χριστιανοί ιεράρχες θα ήθελαν τέτοιου τύπου κοινωνίες... όπου ο λόγος τους θα ήταν νόμος, και ουαί και αλλίμονο που λέμε... ευτυχώς η δική μας δεν είναι τέτοια όμως.