Τι βενζίνη βάζετε ?

toliskot

Supreme Member
20 February 2012
4,462
Ραφήνα
Εχω δύο αυτοκίνητα, ένα τζιπάκι και ένα διθέσιο. Στο τζιπάκι βάζω αμόλυβδη βενζίνη. Το έχω επτά χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα που να οφείλεται στο καύσιμο. Στο διθέσιο από την αρχή έβαζα σούπερ αμόλυβδη γιατί έτσι μου είχαν πει απο την αντιπροσωπεία. Ο λόγος είναι επειδή είναι και καλά αυτοκίνητο επιδόσεων, για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας. Το αποτέλεσμα το καλοκαίρι έμεινα με το διθέσιο από αντλία βενζίνης. Τελικά είναι όντως καλύτερη βενζίνη η σούπερ αμόλυβδη και έχει διαφορά στην καύση ή απλός είναι κόλπα marketing για να αγοράζουμε ακριβότερα τα καύσιμα?
 
απλούστατη
έβαζα για αρκετό καιρό υπεραμόλυβδη.
98 ήθελε 100 έβαζα.
μέχρι που διάβασα ότι με 95 θα έχει χαμηλότερη απόδοση.
 
Εχω δύο αυτοκίνητα, ένα τζιπάκι και ένα διθέσιο. Στο τζιπάκι βάζω αμόλυβδη βενζίνη. Το έχω επτά χρόνια και δεν έχει πάθει τίποτα που να οφείλεται στο καύσιμο. Στο διθέσιο από την αρχή έβαζα σούπερ αμόλυβδη γιατί έτσι μου είχαν πει απο την αντιπροσωπεία. Ο λόγος είναι επειδή είναι και καλά αυτοκίνητο επιδόσεων, για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας. Το αποτέλεσμα το καλοκαίρι έμεινα με το διθέσιο από αντλία βενζίνης. Τελικά είναι όντως καλύτερη βενζίνη η σούπερ αμόλυβδη και έχει διαφορά στην καύση ή απλός είναι κόλπα marketing για να αγοράζουμε ακριβότερα τα καύσιμα?

Στις πισω σελιδες του βιβλιου τι βενζινα λεει να βαζεις?

Αν δεν ημουν στην Ελλαδα μαλλον θα το ακολουθουσα....
 
απλούστατη
έβαζα για αρκετό καιρό υπεραμόλυβδη.
98 ήθελε 100 έβαζα.
μέχρι που διάβασα ότι με 95 θα έχει χαμηλότερη απόδοση.

Η συνεχομενη χρηση αμολυβδης 100 οκτανιων προκαλει πολυ πολυ μεγαλυτερες φθορες στο χιτωνιο, ελατηρια, κυλινδρο & κυλινδοκεφαλη στους κινητηρες απο οτι η απλες των 95 / 98.

Μου το ειπε διευθυντης μεγαλης "φιρμας" στο εξωτερικο προ διετιεας. Αν μου ελεγε παπατζες, παπατζες γραφω
 
Last edited:
Κακης ποιοτητας και νοθευμενη αφου ολοι την νοθευουν. Τι να λεμε τωρα... Οτι και να βαλεις 7-8 στις 10 φορες το καυσιμο ειναι χαλια. Στην περιοχη μου 9 στους 10 οταν βαζω βενζινα εχω θεμα επιδωσεων. Εχω βρει εναν μονο απο οπου βαζω απλη και εχει ομαλη λειτουργια ο κινητηρας. Οσο για την σουπερ καλα κρασια....
 
Συμφωνώ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η νοθεία που γίνεται σχεδόν παντού...
 
Απλη αμολυβδη ,αλλα παντα shell,ξερω οτι πληρωνω παραπανω αλλα γνωριζω οτι τουλαχιστον ελεγχονται τα περισσοτερα πρατηρια της .Οχι βεβαια οτι δεν υπαρχουν και αλλα πρατηρια μα ανοθευτη βενζινη
 
Re: Απάντηση: Τι βενζίνη βάζετε ?

Ότι νάναι, το μπουκάλι δεν έχει προβλήματα καύσης...........

χαχαχα. Μόλις είδα ότι έγραψες σε αυτό το θέμα ,κατάλαβα ότι θα γράψεις κάτι τέτοιο...
 
Εγω οδηγω ενα ford focus 5 θυρο 1400 75 ιππων του 2002 (ναι αυτο το υπεραυτοκινητο επιδοσεων :P ) και με οτι βενζινη εβαζα εκανε αυτον τον ενοχλητικο ηχο που τον λενε "πυρακια",τωρα αν ειναι δεν ειναι δεν εχει σημασια καταλαβατε τι εννοω,και μονο με την Vpower racing βελτιωθηκαν τα πραματα,και βαζω αυτη,εχοντας περιορισει και αρκετα τη χρηση του αμαξιου τελευταια.

Τωρα η γνωμη μου,σαν ασχετος με αυτα ομως να τονισω,ειναι οτι η συγκεκριμενη ειναι απλως μια κανονικη βενζινη και την πλασαρουν σαν κατι special,ενω με τις αλλες παιζουν τιποτα ιστοριες στανταρ...
Μου'χει καψει και μενα δυο φορες αντλια στο παρελθον,σε λιγοτερο απο ενα χρονο,γιατι βαζαμε απλη βενζινη απο ενα ακυρο βενζιναδικο στο χωριο και το αμαξι πηγαινε σαν τρακτερ,χτυπουσε "πυρακια" σα τρελο,και οποτε ανεβαινα μια ανυφοριτσα σε ενα καφενειο γυρνουσαν ολοι και κοιτουσαν να φανταστειτε.
 
Εγω οδηγω ενα ford focus 5 θυρο 1400 75 ιππων του 2002 (ναι αυτο το υπεραυτοκινητο επιδοσεων :P ) και με οτι βενζινη εβαζα εκανε αυτον τον ενοχλητικο ηχο που τον λενε "πυρακια",τωρα αν ειναι δεν ειναι δεν εχει σημασια καταλαβατε τι εννοω,και μονο με την Vpower racing βελτιωθηκαν τα πραματα,και βαζω αυτη,εχοντας περιορισει και αρκετα τη χρηση του αμαξιου τελευταια.

Τωρα η γνωμη μου,σαν ασχετος με αυτα ομως να τονισω,ειναι οτι η συγκεκριμενη ειναι απλως μια κανονικη βενζινη και την πλασαρουν σαν κατι special,ενω με τις αλλες παιζουν τιποτα ιστοριες στανταρ...
Μου'χει καψει και μενα δυο φορες αντλια στο παρελθον,σε λιγοτερο απο ενα χρονο,γιατι βαζαμε απλη βενζινη απο ενα ακυρο βενζιναδικο στο χωριο και το αμαξι πηγαινε σαν τρακτερ,χτυπουσε "πυρακια" σα τρελο,και οποτε ανεβαινα μια ανυφοριτσα σε ενα καφενειο γυρνουσαν ολοι και κοιτουσαν να φανταστειτε.


Ειναι μια κανονικη βενζινη με συγκεκριμενα προσθετα.

Στας ευρωπας τουλαχιστον τετοια ειναι....
 
Ακριβως ετσι οπως τα λεει ο Ντινος.Καθε εταιρια μετα τη διυλυση επιλεγει και προσθετει τα δικα της πρόσθετα ,που σιγουρα βοηθουν -αλλα δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι ανταποκρινονται στο επιπλεον κοστος.Οσο για τα <παραμυθακια> οτι κάνεις περισσοτερα χλμ χρησιμοποιοντας την Χ βενζινη ,ειναι αναποδεικτα σε πραγματικες συνθηκες.
Το ουσιαστικοτερο ειναι να μην ειναι νοθευμενη η βενζινη με αρωματικους υδρογοναθρακες ,που ογκομετρικα δειχνουν τη σωστη ποσοτητα αλλα λογω της πολυ χαμηλοτερης θερμοδυναμικης αποδοσης ,<αδειαζει> το ρεζερβουαρ πολυ γρηγοροτερα
 
Και γιατι βγαζεις μπουζι στις 10.000 ?

Ειναι λιγακι πειραγμενο το μοτερακι οποτε το προσεχω ισως και υπερβολικα.

Παντως οποιος θελει ας το δοκιμασει και θα το δει ο ιδιος, βγαινουν πεντακαθαρα.
 
Οι βενζινες με τα πολλα οκτανια, ειναι πιο βραδυκαυστες απο αυτες με λιγοτερα.
Αρα μονο καλο δεν κανετε στον κινητηρα, οταν δεν χρειαζοντε τα πολλα οκτανια.

Πρακτικα λιγα ατμοσφαιρικα μοτερ χρειαζονται 100αρα.
Συνηθως ,τα turbo υψηλων επιδοσεων την εχουν αναγκη.
Επισης ολα τα συγχρονα αυτοκινητα εχουν αισθητηρα (Knock sensor) που περιοριζει τα "πειρακια".
Ομως δεν δουλευει παντα ιδανικα (πχ Peugeot 307 οτι και να εβαζα λιγα πειρακια τα ακουγα,ενω αντιθετως το 407 που εχω τωρα δεν εχει χτυπησει ποτέ) οποτε μην το πολυψαχνετε με τις καλες βενζινες.
Βαζετε οποια μαρκα γουσταρετε (ολες οι εταιρειες απο 3 κρουνους προμηθευονται) και εχετε εμπιστοσυνη ΜΟΝΟ στον βενζινα σας.