Kostas_Y
AVClub Fanatic
Ποιος το είπε πάλι αυτό; Ο εισαγγελέας είπε οτι ήταν ήρεμη και ευχάριστη η κουβέντα στο πιλοτήριο.
Δεν ξέρω Χρήστο...Να κάνει τόσο κόπο και έξοδα για να γίνει πιλότος και, μόλις κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, να τα τσακίζει όλα στην πλαγιά του βουνού για να εκδικηθεί την εταιρία; Να πεις οτι ήταν λίγο πριν τη σύνταξη και έμαθε οτι θα πάρει λιγότερα, να το καταλάβω. Μόλις 28 χρονών ήταν όμως.
Πριν έξι χρόνια είχε διακόψει την εκπαίδευση του, πολύ καιρό πριν.
Για πολιτική αεροπορία;
στα A380 παράδειγμα είναι 5 στο cockpit,τουλάχιστον στην πτήση 32 της Qantas που θυμάμαι
Γι' αυτό κρατάμε μικρό καλάθι ................. ευχαριστώ.
Καληνυκτίζω, μιας και αύριο έχω πρωινή βάρδια .............. στο αεροδρόμιο.
Και πάλι σωστός. Ο πιλότος του Airbus είχε «burnout syndrome» ......... το 2009. (οι ειδικοί μπορούν να μας πουν τις επιπτώσεις εν έτει 2015)
Διάβασα πριν απο λίγο http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=113489942 (προς Θεού θα ειπωθούν και θα γραφτούν πολλά, οπότε δεν λέω ότι όλα όσα αναφέρονται εχουν πράγματι συμβεί).
Μεταξύ των οποίων αναφέρεται το εξής:
Εν τω μεταξύ ερευνάται αν ο συγκυβερνήτης ακολούθησε το σενάρια μιας ταινίας πο προβλήθηκε πρόσφατα στη Γαλλία και το οποίο έκανε λόγο για ένα πιλότο που κλείδωσε τον συνάδελφό του έξω από το πιλοτήριο και συνέτριψε το αεροσκάφος. Στην ταινία φαίνεται ακόμη ο κυβερνήτης να χτυπά την πόρτα και να μην του ανοίγει.
Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο, τίτλο ταινίας κλπ. κλπ.?
Οταν γίνεται ένα αεροπορικό ατύχημα στη Γαλλία απο την π´ρωτη στιγμή στις έρευνες υπάρχει ένας αξιωμτικός της δικαστικής αστυνομίας, μέχρι να βρεθει το μαύρο κουτί..Μόλις βρεθει ειναι πάντα παρών στην αρση του μεταφορά του και σε κάθε στιγμή του χειρισμου του (και στην ανάλυση του)...και βέβαια ειναι ειδικός του χώρου.
Αυτο μπορει να γίνει σε καμμια Αιγυπτο η Ινδονησία αλλα ποτέ στη Γαλλία.
Βγηκε η ειδηση...και θα γίνει μεγάλο σκάνδαλο.
Ο συγκυβερνήτης μακελάρης ακολουθούσε θεραπεία με συνταγή για κατάθλιψη, και η Λουφτχάνσα ήξερε οτι είχε προβλήματα ψυ .
Ήταν κανονικά ακατάλληλος για να κυβερνήσει αεροπλάνο.
Θα γίνει χαμός αμα βεβαιωθεί επίσημα.
Και ποτέ σε πολιτισμένη ευρωπαική χώρα.
Δεν γνωρίζω νομικά πως είναι καμωμένα τα πράγματα σε αυτές τις περιπτώσεις,
αλλά λογικά η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της?
Ή η ευθύνες της περιορίζονται στην ικανότητα πτήσης του στόλου της
ώστε να μην καταβάλει τις αποζημιώσεις για τους αθώους που χάθηκαν και κοστολογούνται στα 127κ για κάθε ψυχή?
Αλήθεια πως να αισθάνονται οι συγγενείς όταν παραλάβουν αντί για τον άνθρωπο τους μια μαύρη σακούλα και
και 18 χιλιάρικα( ή 127 χιλ., ή 10 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία) στο χέρι?
Δεν γνωρίζω νομικά πως είναι καμωμένα τα πράγματα σε αυτές τις περιπτώσεις,
αλλά λογικά η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της?
Ή η ευθύνες της περιορίζονται στην ικανότητα πτήσης του στόλου της
ώστε να μην καταβάλει τις αποζημιώσεις για τους αθώους που χάθηκαν και κοστολογούνται στα 127κ για κάθε ψυχή?
Αλήθεια πως να αισθάνονται οι συγγενείς όταν παραλάβουν αντί για τον άνθρωπο τους μια μαύρη σακούλα και
και 18 χιλιάρικα( ή 127 χιλ., ή 10 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία) στο χέρι?
Πάει για πολλά εκατομμύρια αποζημιώσεις η lufthansa.
Μήπως όμως το βαθύτερο αίτιο είναι η πίεση που ασκείται στους πιλότους από τότε που με την είσοδο των Low cost εταιριών τους φέρονται σαν οδηγούς ΚΤΕΛ?
Μήπως απλοί άνθρωποι από σχολές πολιτικής αεροπορίας δεν είναι επαρκώς έτοιμοι και ελεγμένοι για πιλότοι τελικά, ενώ παλιά που προτιμούνταν οι απόστρατοι ήταν πιο σίγουρα τα πράγματα;
Πόσες ώρες πετάνε στις low cost την εβδομάδα; Πόσα ρεπό παίρνουν; Τί μισθούς παίρνουν πλέον; Όλα αυτά θεωρώ ότι αποτελούν μικρές και συσσωρευόμενες αιτίες που θα οδηγήσουν κι άλλους να σπάσουν.
Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τον πιλότο σαν ταρίφα, δεν είμαστε ακόμη τεχνολογικά έτοιμοι αν θέλετε. Πρέπει να αμοίβονται, να ξεκουράζονται, να νιώθουν προνομιούχοι που κάνουν αυτό το επάγγελμα ώστε να αντιλαμβάνονται και την ευθύνη. Και οι εταιρείες να μην προτιμάνε τον πιο φθηνό, αλλά τον καλύτερο.
Ασχέτως οικονομικών αποτελεσμάτων, ήταν τυχαία η ποιότητα των πληρωμάτων της Ολυμπιακής; Εγώ λέω πως όχι. Μακάρι να ήταν υποχρεωτική η πρόσληψη απόστρατων πιλότων κατά προτεραιότητα, αλλά δεν το κάνουν οι εταιρείες γιατί είναι ακριβό να τους εκπαιδεύσεις στον τύπο. Πάνε στην τάδε ιδιωτική σχολή, τσιμπάνε 10 παιδάκια, και όποιον πάρει ο χάρος...
Αναστήθηκε ο Bunuel και φτιάχνει και ταινίες;Αυτο που ειναι σίγουρο ειναι οτι ειναι ταινία του Μπουνουέλ, η μάλλον κομμάτι ταινίας (αποτελουμενη απο 6 μικρά φιλμς) για τον τιτλο ειμαι λιγότερο σίγουρος αλλα π´ρεπει να λέγεται κάτι σαν "Αγριοι κόσμοι".
Βγηκε η ειδηση...και θα γίνει μεγάλο σκάνδαλο.
Ο συγκυβερνήτης μακελάρης ακολουθούσε θεραπεία με συνταγή για κατάθλιψη, και η Λουφτχάνσα ήξερε οτι είχε προβλήματα ψυ .
Ήταν κανονικά ακατάλληλος για να κυβερνήσει αεροπλάνο.
Θα γίνει χαμός αμα βεβαιωθεί επίσημα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.