Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ποιος το είπε πάλι αυτό; Ο εισαγγελέας είπε οτι ήταν ήρεμη και ευχάριστη η κουβέντα στο πιλοτήριο.
 
Αν τον κλείδωνε έξω απο τα νεύρα του, την απόλυση την είχε σίγουρη μόλις προσγειώνονταν. Το αφεντικό είναι ο κυβερνήτης στο αεροπλάνο.
 
Δεν ξέρω Χρήστο...Να κάνει τόσο κόπο και έξοδα για να γίνει πιλότος και, μόλις κάνει το όνειρο του πραγματικότητα, να τα τσακίζει όλα στην πλαγιά του βουνού για να εκδικηθεί την εταιρία; Να πεις οτι ήταν λίγο πριν τη σύνταξη και έμαθε οτι θα πάρει λιγότερα, να το καταλάβω. Μόλις 28 χρονών ήταν όμως.

Αδυνατώ να σου απαντήσω Κωστή. Όπως ανέφερε και ο Σεραφείμ το 8μηνο (6μηνο διάβασα κάπου αλλού) διάλειμα λόγω κατάθλιψης, θα δώσει κάποιες απαντήσεις.

Έχω πάντως μία υποψία ότι κάπου πρέπει να έχει γράψει κάτι (αν βέβαια πρόκειται για αυτοκτονία ή μάλλον ανθρωποκτονία όπως αναφέρθηκε).
 
Πριν έξι χρόνια είχε διακόψει την εκπαίδευση του, πολύ καιρό πριν.

Και πάλι σωστός. Ο πιλότος του Airbus είχε «burnout syndrome» ......... το 2009. (οι ειδικοί μπορούν να μας πουν τις επιπτώσεις εν έτει 2015)

Διάβασα πριν απο λίγο http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=113489942 (προς Θεού θα ειπωθούν και θα γραφτούν πολλά, οπότε δεν λέω ότι όλα όσα αναφέρονται εχουν πράγματι συμβεί).

Μεταξύ των οποίων αναφέρεται το εξής:

Εν τω μεταξύ ερευνάται αν ο συγκυβερνήτης ακολούθησε το σενάρια μιας ταινίας πο προβλήθηκε πρόσφατα στη Γαλλία και το οποίο έκανε λόγο για ένα πιλότο που κλείδωσε τον συνάδελφό του έξω από το πιλοτήριο και συνέτριψε το αεροσκάφος. Στην ταινία φαίνεται ακόμη ο κυβερνήτης να χτυπά την πόρτα και να μην του ανοίγει.

Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο, τίτλο ταινίας κλπ. κλπ.?
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Για πολιτική αεροπορία;

στα A380 παράδειγμα είναι 5 στο cockpit,τουλάχιστον στην πτήση 32 της Qantas που θυμάμαι
 
Relatos salvajes

Τραβηγμένο απο τα μαλλιά της Ραπουνζελ να έχει σχέση με το συμβάν.

Γι' αυτό κρατάμε μικρό καλάθι ................. ευχαριστώ.

Καληνυκτίζω, μιας και αύριο έχω πρωινή βάρδια .............. στο αεροδρόμιο.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

στα A380 παράδειγμα είναι 5 στο cockpit,τουλάχιστον στην πτήση 32 της Qantas που θυμάμαι

Σε υπερατλαντικές πτήσεις είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν 2 (ή...1,5) πληρώματα για να επιβλέπουν την πτήση με βάρδιες. Το φυσικό είναι σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος να βρεθούν όλοι στο πιλοτήριο. Αυτό δεν σημαίνει οτι χρειάζονται 4 ή 5 άτομα για να πετάξει ακόμα και το Α380.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Γι' αυτό κρατάμε μικρό καλάθι ................. ευχαριστώ.

Καληνυκτίζω, μιας και αύριο έχω πρωινή βάρδια .............. στο αεροδρόμιο.
-bye-
 
Και πάλι σωστός. Ο πιλότος του Airbus είχε «burnout syndrome» ......... το 2009. (οι ειδικοί μπορούν να μας πουν τις επιπτώσεις εν έτει 2015)

Διάβασα πριν απο λίγο http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26511&subid=2&pubid=113489942 (προς Θεού θα ειπωθούν και θα γραφτούν πολλά, οπότε δεν λέω ότι όλα όσα αναφέρονται εχουν πράγματι συμβεί).

Μεταξύ των οποίων αναφέρεται το εξής:

Εν τω μεταξύ ερευνάται αν ο συγκυβερνήτης ακολούθησε το σενάρια μιας ταινίας πο προβλήθηκε πρόσφατα στη Γαλλία και το οποίο έκανε λόγο για ένα πιλότο που κλείδωσε τον συνάδελφό του έξω από το πιλοτήριο και συνέτριψε το αεροσκάφος. Στην ταινία φαίνεται ακόμη ο κυβερνήτης να χτυπά την πόρτα και να μην του ανοίγει.

Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο, τίτλο ταινίας κλπ. κλπ.?

Αυτο που ειναι σίγουρο ειναι οτι ειναι ταινία του Μπουνουέλ, η μάλλον κομμάτι ταινίας (αποτελουμενη απο 6 μικρά φιλμς) για τον τιτλο ειμαι λιγότερο σίγουρος αλλα π´ρεπει να λέγεται κάτι σαν "Αγριοι κόσμοι".

Πάντως μην ξεφύγουμε απο ένα βασικό δεδωμένο, όσο και να στην έχει σπάσει ο συνάδελφος (εαν λεμε) η εταιρεία, ο ξενοδόχος, η γκόμενα και κατάθλιψη να έχεις...δε θα πας να τινάξεις 149 ανθρώπους στον αέρα ... το πολυ πολυ να πέσεις απο κανένα μπαλκόνι αν σου αρέσουν τα ύψη.
Αυτο ξεφεύγει παρασσάγκες απο το πιο μίνιμουμ δυνατόν φυσιολογικής συμπεριφοράς.

Χθές άκουγα μια ψυχίατρο για το θέμα του burnout στην ΤΒ και έλεγε οτι αυτο ειναι πολυ πολυ συχνό φαινόμενο στις επιχειρησεις, την εκπαιδευση την αστυνομία αλλα δεν μεταφράζεται με εγκληματική πράξη.

Ενα άλλο που μπορει να πάθουν οι πιλότοι σε πτήση ειναι το εφφέ τουνελ, αλλα μόνο σε πλυ μεγάλο στρεςς και emergency:

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δεν ξέρω αν εχει βρεθει το δευτερο μαύρο κουτι, αλλα θα πάρει λιγο περισσότερο χρόνο.

Στο πρωτο βρίσκοται ολα τα ηχητικά σήματα στο δεύτερο ολοι οι τεχνικοί παράμετροι πτήσεις.

Τι να βρηκαν αραγε στο σπίτι του ; Φάρμακα η τίποτα έντυπα ; Ελπίζω να μάθουμε εντος της ημέρας.
 
Βγηκε η ειδηση...και θα γίνει μεγάλο σκάνδαλο.
Ο συγκυβερνήτης μακελάρης ακολουθούσε θεραπεία με συνταγή για κατάθλιψη, και η Λουφτχάνσα ήξερε οτι είχε προβλήματα ψυ .
Ήταν κανονικά ακατάλληλος για να κυβερνήσει αεροπλάνο.
Θα γίνει χαμός αμα βεβαιωθεί επίσημα.
 
Αν είχε θέματα με κατάθλιψη και υπήρχε συνεχής παρακολούθηση και αγωγή από ψυχιάτρους η ευθύνη πέφτει σε αυτούς που του έδιναν το ιατρικό ΟΚ να συνεχίσει να πιλοτάρει.
 
Πάει για πολλά εκατομμύρια αποζημιώσεις η lufthansa.

Μήπως όμως το βαθύτερο αίτιο είναι η πίεση που ασκείται στους πιλότους από τότε που με την είσοδο των Low cost εταιριών τους φέρονται σαν οδηγούς ΚΤΕΛ?

Μήπως απλοί άνθρωποι από σχολές πολιτικής αεροπορίας δεν είναι επαρκώς έτοιμοι και ελεγμένοι για πιλότοι τελικά, ενώ παλιά που προτιμούνταν οι απόστρατοι ήταν πιο σίγουρα τα πράγματα;

Πόσες ώρες πετάνε στις low cost την εβδομάδα; Πόσα ρεπό παίρνουν; Τί μισθούς παίρνουν πλέον; Όλα αυτά θεωρώ ότι αποτελούν μικρές και συσσωρευόμενες αιτίες που θα οδηγήσουν κι άλλους να σπάσουν.
Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τον πιλότο σαν ταρίφα, δεν είμαστε ακόμη τεχνολογικά έτοιμοι αν θέλετε. Πρέπει να αμοίβονται, να ξεκουράζονται, να νιώθουν προνομιούχοι που κάνουν αυτό το επάγγελμα ώστε να αντιλαμβάνονται και την ευθύνη. Και οι εταιρείες να μην προτιμάνε τον πιο φθηνό, αλλά τον καλύτερο.

Ασχέτως οικονομικών αποτελεσμάτων, ήταν τυχαία η ποιότητα των πληρωμάτων της Ολυμπιακής; Εγώ λέω πως όχι. Μακάρι να ήταν υποχρεωτική η πρόσληψη απόστρατων πιλότων κατά προτεραιότητα, αλλά δεν το κάνουν οι εταιρείες γιατί είναι ακριβό να τους εκπαιδεύσεις στον τύπο. Πάνε στην τάδε ιδιωτική σχολή, τσιμπάνε 10 παιδάκια, και όποιον πάρει ο χάρος...
 
Οταν γίνεται ένα αεροπορικό ατύχημα στη Γαλλία απο την π´ρωτη στιγμή στις έρευνες υπάρχει ένας αξιωμτικός της δικαστικής αστυνομίας, μέχρι να βρεθει το μαύρο κουτί..Μόλις βρεθει ειναι πάντα παρών στην αρση του μεταφορά του και σε κάθε στιγμή του χειρισμου του (και στην ανάλυση του)...και βέβαια ειναι ειδικός του χώρου.
Αυτο μπορει να γίνει σε καμμια Αιγυπτο η Ινδονησία αλλα ποτέ στη Γαλλία.

Και ποτέ σε πολιτισμένη ευρωπαική χώρα.

Βγηκε η ειδηση...και θα γίνει μεγάλο σκάνδαλο.
Ο συγκυβερνήτης μακελάρης ακολουθούσε θεραπεία με συνταγή για κατάθλιψη, και η Λουφτχάνσα ήξερε οτι είχε προβλήματα ψυ .
Ήταν κανονικά ακατάλληλος για να κυβερνήσει αεροπλάνο.
Θα γίνει χαμός αμα βεβαιωθεί επίσημα.

Δεν γνωρίζω νομικά πως είναι καμωμένα τα πράγματα σε αυτές τις περιπτώσεις,
αλλά λογικά η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της?
Ή η ευθύνες της περιορίζονται στην ικανότητα πτήσης του στόλου της
ώστε να μην καταβάλει τις αποζημιώσεις για τους αθώους που χάθηκαν και κοστολογούνται στα 127κ για κάθε ψυχή?

Αλήθεια πως να αισθάνονται οι συγγενείς όταν παραλάβουν αντί για τον άνθρωπο τους μια μαύρη σακούλα και
και 18 χιλιάρικα( ή 127 χιλ., ή 10 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία) στο χέρι?
 
Και ποτέ σε πολιτισμένη ευρωπαική χώρα.



Δεν γνωρίζω νομικά πως είναι καμωμένα τα πράγματα σε αυτές τις περιπτώσεις,
αλλά λογικά η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της?
Ή η ευθύνες της περιορίζονται στην ικανότητα πτήσης του στόλου της
ώστε να μην καταβάλει τις αποζημιώσεις για τους αθώους που χάθηκαν και κοστολογούνται στα 127κ για κάθε ψυχή?

Αλήθεια πως να αισθάνονται οι συγγενείς όταν παραλάβουν αντί για τον άνθρωπο τους μια μαύρη σακούλα και
και 18 χιλιάρικα( ή 127 χιλ., ή 10 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία) στο χέρι?


Έλα ντε?
Η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη ΚΑΙ για την επιλογή του προσωπικού?
Το μόνο κριτήριο είναι να έχει γνώσεις πιλότου κάποιος?
Με αυτή τη λογική να προσλάβουν και κανένα από την ISIS αρκεί να έχει πτυχίο πιλότου.
Και κανένα ποσό δεν αρκεί για αυτό που πάθανε οι άνθρωποι.
Πρέπει να είναι όμως τόσο μεγάλο ώστε να την γονατίσει την σκατοεταιρεία.
Αυτό το ύψος ποσού, θα έχει νόημα για τους συγγενείς με τν έννοια μιας απειροελάχιστης αίσθησης δικαιοσύνης ότι τιμωρήθηκαν κάποιοι για το δράμα τους.
 
Δεν γνωρίζω νομικά πως είναι καμωμένα τα πράγματα σε αυτές τις περιπτώσεις,
αλλά λογικά η Lufthansa δεν είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της?
Ή η ευθύνες της περιορίζονται στην ικανότητα πτήσης του στόλου της
ώστε να μην καταβάλει τις αποζημιώσεις για τους αθώους που χάθηκαν και κοστολογούνται στα 127κ για κάθε ψυχή?

Αλήθεια πως να αισθάνονται οι συγγενείς όταν παραλάβουν αντί για τον άνθρωπο τους μια μαύρη σακούλα και
και 18 χιλιάρικα( ή 127 χιλ., ή 10 εκατομμύρια, δεν έχει σημασία) στο χέρι?

Σιγουρα θα ζητηθουν εξγήσεις και θα αποδωθουν ευθύνες στη Λουφτχάνσα.
Και πάλι δεν ειναι για τα λεφτά γιατί κανένας αριθμος δεν αντιστοιχει στην ζωή ενος αγαπημένου προσώπου, αλλα τουλάχιστον για να υπάρξει παράδειγμα, τιμωρία ρε γαμώτο, γιατι αν γίνεται αυτο στην Λουφτχάνσα που ειναι η καλύτερη, σκεφτείτε τι γίνεται στις άλλες, έχει ξεφύγει η κατάσταση...

Οι περισσότεροι ανυσηχουν εστιάζονται στα πιθανα τεχνικά ζηητήματα των αεροπλάνων, λογικό ο φόβοςτου αεροπλάνου, αλλα όπως είπα και σε άλλο ποστ υπάρχει τεράστιο πρόβλημα σε πιλότους (αυτο που ειχα πει για τεστε αντιντοπινκγ - αντι drugs) και η αιτία όλων η πτήση σαν υπερκατανάλωση και ο ανταγωνισμός και οι άνθρωποι έχουν καταντησει αριθμοι μαρκετινγκ και μεταφερόμενες ποσότητες. Πολλές φορές τα πληρώματα επίσης.
Δεν περίμενα κάτι τετοιο απο Λουφτχάνσα παντως...Αν όντως ήξερε...
Μια συμβουλη, αποφευγετε τις Α.Ε. της Νοτιοανατολικής Ασίας όσο λαμπερές και μοντέρνες και να φαίνονται.
 
Πάντως τα τελευταία χρόνια έχουμε δυο δεδομένα:

1. τα ατυχήματα με τα αεροπλάνα έχουν αυξηθεί.
2. δεν ευθύνονται πλέον εξωτερικοί παράγοντες, αλλά εσωτερικοί (δηλ. πληρώματα και τα ίδια τα αεροσκάφη).

τα πάνω κάτω, δεν νομίζετε;
 
Πάει για πολλά εκατομμύρια αποζημιώσεις η lufthansa.

Μήπως όμως το βαθύτερο αίτιο είναι η πίεση που ασκείται στους πιλότους από τότε που με την είσοδο των Low cost εταιριών τους φέρονται σαν οδηγούς ΚΤΕΛ?

Μήπως απλοί άνθρωποι από σχολές πολιτικής αεροπορίας δεν είναι επαρκώς έτοιμοι και ελεγμένοι για πιλότοι τελικά, ενώ παλιά που προτιμούνταν οι απόστρατοι ήταν πιο σίγουρα τα πράγματα;

Πόσες ώρες πετάνε στις low cost την εβδομάδα; Πόσα ρεπό παίρνουν; Τί μισθούς παίρνουν πλέον; Όλα αυτά θεωρώ ότι αποτελούν μικρές και συσσωρευόμενες αιτίες που θα οδηγήσουν κι άλλους να σπάσουν.
Δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τον πιλότο σαν ταρίφα, δεν είμαστε ακόμη τεχνολογικά έτοιμοι αν θέλετε. Πρέπει να αμοίβονται, να ξεκουράζονται, να νιώθουν προνομιούχοι που κάνουν αυτό το επάγγελμα ώστε να αντιλαμβάνονται και την ευθύνη. Και οι εταιρείες να μην προτιμάνε τον πιο φθηνό, αλλά τον καλύτερο.

Ασχέτως οικονομικών αποτελεσμάτων, ήταν τυχαία η ποιότητα των πληρωμάτων της Ολυμπιακής; Εγώ λέω πως όχι. Μακάρι να ήταν υποχρεωτική η πρόσληψη απόστρατων πιλότων κατά προτεραιότητα, αλλά δεν το κάνουν οι εταιρείες γιατί είναι ακριβό να τους εκπαιδεύσεις στον τύπο. Πάνε στην τάδε ιδιωτική σχολή, τσιμπάνε 10 παιδάκια, και όποιον πάρει ο χάρος...

Αν αποδειχτεί οτι ο συγκυβερνητης ειχε ψυχολογικα, θα την "γλυτωσει" με πολυ λιγοτερα παντως....

Περιεργα πραγματα...
 
Αυτο που ειναι σίγουρο ειναι οτι ειναι ταινία του Μπουνουέλ, η μάλλον κομμάτι ταινίας (αποτελουμενη απο 6 μικρά φιλμς) για τον τιτλο ειμαι λιγότερο σίγουρος αλλα π´ρεπει να λέγεται κάτι σαν "Αγριοι κόσμοι".
Αναστήθηκε ο Bunuel και φτιάχνει και ταινίες; :p

Βγηκε η ειδηση...και θα γίνει μεγάλο σκάνδαλο.
Ο συγκυβερνήτης μακελάρης ακολουθούσε θεραπεία με συνταγή για κατάθλιψη, και η Λουφτχάνσα ήξερε οτι είχε προβλήματα ψυ .
Ήταν κανονικά ακατάλληλος για να κυβερνήσει αεροπλάνο.
Θα γίνει χαμός αμα βεβαιωθεί επίσημα.

Δώσε και κανένα link σύντροφε, μην πετάς έτσι σκέτες τόσο σοβαρές ειδήσεις.