Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δυστυχώς Τάσο, κάποιοι όχι μόνο μπορούμε να φανταστούμε αλλά ξέρουμε.

+1.000.000 :a0210:. Ξέρω την ευαισθησία σου Χρήστο :SFGSFGSF:
 
Πάντως οι μαρτυρίες του άλλου πιλότου περί θορύβου στο πιλοτήριο είναι το λιγότερο άξιες διερεύνησης, όπως και το ότι συγκεκριμένα κουμπιά δεν κάνουν κανένα ήχο. Προφανώς δεν γνωρίζουμε τι μικρόφωνα χρησιμοποιούνται, που είναι τοποθετημένα, τι είδους επεξεργασία έχει γίνει στο αρχικά αποθηκευμένο αρχείο ήχο κλπ. Επίσης και οι μαρτυρίες για έκρηξη είναι περίεργες, αν και θα μπορούσαν να άκουσαν την αποκόλληση τμήματος της ατράκτου με την πρώτη σύγκρουση πριν την ολοκληρωτική και να τη μπέρδεψαν με έκρηξη.
Είναι όμως ΠΟΛΥ περίεργο που δεν έχει βρεθεί ακόμη το μαύρο κουτί με τα ηλεκτρονικά στοιχεία, έστω και κατεστραμμένο. Από τα προηγούμενα ατυχήματα γνωρίζουμε ότι για κανένα μήνα εκπέμπει σήμα προς εντοπισμό του, που προφανώς στη στεριά είναι πολύ πιο εύκολο από ότι στο βυθό. Επίσης, λόγω χρώματος, νομίζω ότι αν πέταγαν μερικά drones με κάμερες υψηλής ανάλυσης θα μπορούσαν με πρόχειρη επεξεργασία των φωτογραφιών να εντοπίσουν κάτι με τόσο έντονο χρώμα (βέβαια μπορεί οι καιρικές συνθήκες, ανάγλυφο κλπ να μην επιτρέπουν κάτι τέτοιο...).
 
Πάντως όλες η θεωρίες "περι αποκρυψεως για λόγους αποζημειώσεων" (Στυλ δηλώσεις του πιλοτου Arnoux, ξέρετε ο corporatisme ειναι σαν χρόνια ασθένεια σε πολλα κράτη και ακόμα πολυ ισχυρό), καταρευσαν σαν πυργος απο τραπουλόχαρτα μετά την ανακοινωση πληρους κάλυψης απο τις ασφάλειες + την δήλωση της ιδιας της Λουφτ οτι θα ανταποκριθει σε όλες τις ανάγκες των θυμάτων που θα προκύψουν.

Τελικά ο Γαλλικός στρατός ειναι πολυ αποτελεσματικός ακόμα και σε τέτοιες περιστασεις γιατι λειτουργησε πολυ πιο γρηγορα απο τα αναμενώμενα.

Χθες ο αξιωματικός συντονιστης των ερευνών δήλωσε οτι ολα τα "σώματα" που βρισκονταν στο χώρο του δυστυχήματος (και ηταν εμφανή) επαναπατριστηκαν. Τωρα οι ερευνες συνεχίζονται για τα προσωπικά αντικείμενα και για λείψανα που ισως εχουν εξαφανιστεί σε μη ορατους ακόμα χώρους.

Επι το έργο βρίσκεται το σώμα των Κυνηγών Αλπινιστών, των ειδικών δυνάμεων... (Αν και πλεον στην Γαλλία μόνο ειδικές δυνάμεις υπαρχουν)
 
Πάντως όλες η θεωρίες "περι αποκρυψεως για λόγους αποζημειώσεων" (Στυλ δηλώσεις του πιλοτου Arnoux, ξέρετε ο corporatisme ειναι σαν χρόνια ασθένεια σε πολλα κράτη και ακόμα πολυ ισχυρό), καταρευσαν σαν πυργος απο τραπουλόχαρτα μετά την ανακοινωση πληρους κάλυψης απο τις ασφάλειες + την δήλωση της ιδιας της Λουφτ οτι θα ανταποκριθει σε όλες τις ανάγκες των θυμάτων που θα προκύψουν.

Τελικά ο Γαλλικός στρατός ειναι πολυ αποτελεσματικός ακόμα και σε τέτοιες περιστασεις γιατι λειτουργησε πολυ πιο γρηγορα απο τα αναμενώμενα.

Χθες ο αξιωματικός συντονιστης των ερευνών δήλωσε οτι ολα τα "σώματα" που βρισκονταν στο χώρο του δυστυχήματος (και ηταν εμφανή) επαναπατριστηκαν. Τωρα οι ερευνες συνεχίζονται για τα προσωπικά αντικείμενα και για λείψανα που ισως εχουν εξαφανιστεί σε μη ορατους ακόμα χώρους.

Επι το έργο βρίσκεται το σώμα των Κυνηγών Αλπινιστών, των ειδικών δυνάμεων... (Αν και πλεον στην Γαλλία μόνο ειδικές δυνάμεις υπαρχουν)

μην ξεχνούμε ότι η Γαλλία παραμένει μεγάλη αποικιακή δύναμη και το ειδικό της βάρος εκτός Ευρώπης είναι πολύ μεγαλύτερο εκείνου των Βρετανών και των Γερμανών.
 
Και ότι έλεγα πιο πάνω ήταν χαζομάρες γιατί είπαν ότι το βρήκαν θαμμένο σε 20 cm βάθος...
Από ότι λένε επιβεβαιώνεται το σενάριο ότι έριξε το αεροπλάνο ο πιλότος...
 
Θα θυμαστε την ιστορια με το ατυχημα της Helios.
Και εκει υπηρχαν καποια θεματα με το ποιόν του γερμανου πιλοτου και τοτε η Lufthansa τηρησε σιγη ιχθυος


Σιγή ιχθύος

Σε πολλά σχετικά ερωτήματα του «Βήματος», για παράδειγμα, το Ομοσπονδιακό Ιδρυμα Πολιτικής Αεροπορίας στο Μπραουνσβάικ απάντησε λακωνικά μόνο σε ένα: Οτι, ναι, ο εκλιπών διέθετε άδεια πλοήγησης - τίποτα παραπάνω. Παρόμοια σιγήν ιχθύος τηρούν και οι εταιρείες στις οποίες είχε απασχοληθεί παλαιότερα ο άτυχος πιλότος. H Lufthansa, αίφνης, αρνείται να επιβεβαιώσει προηγούμενη συνεργασία μαζί του, παρά το γεγονός ότι, όπως έγραψε η εφημερίδα «Τhόringer Allgemeine», βρέθηκε κάποτε στην υπηρεσία της πετώντας στη γραμμή Βερολίνου - Λευκωσίας.

αποσπασμα απο το αρθρο
http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=167941
 
- Οι έρευνες εδειξαν (υστερα απο ελεγχο των κουτιων) οτι ο ιπταμενος σηριαλ κιλερ εκανε μια απρομοια πραξη στο πηγαινε με τον ιδιο τροπο (βγηκε ο πιλοτος εβαλε πτηση καθοδου κλπ ) αλλα δεν εφερε εις περας αυτη την πραξη ποπυ μαλλον φαινεται δοκιμαστικη.
Εκεινοι οι άνθρωποι γλυτωσαν, οι επόμενοι πεθαναν...οι ζωες στα ζαρια ενος τετοιου ατόμου. Δυστυχως.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Χθες πτωση ενος Α400 στην Ισπανία κοντα στην Σεβίλλη. 4 νεκροι οι στρατιωτικοι του πληρώματος παρα λιγο μεγάλυτερη καταστροφη γιατι επεσε κοντα σε εργοστασιο της κοκα κολα. Εαν επεφτε επανω θα θρηνουσαμε δεκαδες θυματα επιπλέον.
Μεγάλο χτυπημα για την Airbus και την στρατιωτική της ναυαρχιδα που νομιζε οτι ειχε ξεπεράσει τα διάφορα κατα τόπους προβήματα και με πολλες καθηστερήσεις.
 
Στο τέλος βλέπω να κάνουν και καμία pugachev's cobra και να τρώμε ήττα. Αλλά δεν ενθουσιάζομαι καθώς η κάμερα ξεγελά. Θα ήθελα να το δω από πλαϊνή κάμερα για να κρίνω.
 
vertical δεν είναι, αλλά είναι ένα 60αρι μοίρες χαλαρά.
Δεν θα ήθελα να βρεθώ σε κενό αέρος σε τέτοια άνοδο πάντως :D
 
Σαν απογείωση είναι εντυπωσιακή η γωνία ανόδου. Αν την καταφέρουν και σε επιτυχή προσγείωση, εκεί θα τους παραδεχτώ... :)))
 
τρελλός είσαι ?
τέτοια προσγείωση ?
το παραμικρό λάθος = μπούμ.

καλύτερα να μην τους περάσει από τον νού :D
 
Δεν είναι τίποτα αυτή η άνοδος και για τα 2 λόγω ισχύος. Δεν έχουν επιβάτες και προφανώς έχουν και ελάχιστο καύσιμο. Εάν συνυπολογίσεις την μεγάλη γωνία στα flaps για να μειωθεί η stall speed και το rotation με V1+30 θα δείτε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
 
Δεν είναι τίποτα αυτή η άνοδος και για τα 2 λόγω ισχύος. Δεν έχουν επιβάτες και προφανώς έχουν και ελάχιστο καύσιμο. Εάν συνυπολογίσεις την μεγάλη γωνία στα flaps για να μειωθεί η stall speed και το rotation με V1+30 θα δείτε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Δεν ειναι μονο αυτα που αναφερεις αλλα και η μεγαλη ωση λογω του οτι βρισκεται κοντα στο εδαφος γι αυτο δεν στολαρει, οταν ειναι σε μεγαλο υψος πανω απο 15 μοιρες δεν μπορει να σηκωσει τη μυτη...