ilias
Supreme Member
Η οικονομικη αυτη τρυπα, που οντως υπηρχε, οφειλοταν στο καυσιμο και τις τεχνικες που χρησιμοποιουσε η ΔΕΗ για την παραγωγη η στην οικονομικη διαχειριση απο αυτους που και σημερα διαχειριζονται αλλα και στο μελλον θα διαχειριζονται το όποιο καυσιμο και τις όποιες τεχνικες ?Αν κάποιος σκέφτεται ότι τι ωραία που ήταν όταν είχα την κρατική ΔΕΗ που είχε μια οικονομική τρύπα από εδώ ως το διάστημα την οποία κάλυπτε ο κρατικός προϋπολογισμός με τους φόρους μας, τότε δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω...