Τιμή Κιλοβατώρας

Τάσο τόσο βγαίνει αν προσθέσεις όλα τα άλλα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το ρεύμα, πάνω από 0.20 € δύσκολα βγαίνει το σύνολο της kWh μαζί με όλες τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις.

Μόλις το έκανα . Αφαίρεσα το σύνολο μη ενεργειακών χρεώσεων (Δήμος και ΕΡΤ κλπ) και βγαίνει η kwh στα 0,195 . Εχεις δίκιο.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ: το τιμολόγιο μου είναι με τιμή khw (μπλε) στα 0,099 που σημαίνει 100% ΑΥΞΗΣΗ στην τελική τιμή!!
Γι αυτό φωνάζω 15 σελίδες.,

Υ.Γ. ως γνωστόν πάπαλα τα 10 λεπτά η kwh. Ολοι έχουν πάει τώρα στα 15 που σημαίνει η τελική τιμή θα βγαίνει 0,30 (ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟ,ΕΡΤ)
 
Αγοράζουμε ρεύμα από λιγνίτη από τους βόρειους γείτονές μας μέσω ΑΔΜΗΕ και αυτό είναι αποδεκτό, αλλά το να λειτουργούσαμε τις δικές μας μονάδες όχι...
Α ναι?
Και τότε γιατι να μην το παραγουμε εμεις και να ανατιναζουμε τις αυλές λιγνιτη? Για να δινουμε στους σκοπιανους το κατιτις τους?
 
Δεν είχα κάτσει να τα υπολογίσω:
18.2 c€ στο βασικό λογαριαμό μου βγήκε και στο άλλο 31 c€ με μπλε και τα 2, απλά το δεύτερο έχει πολύ μικρή κατανάλωση και δεν πληρώνω για ρεύμα πάνω από 20 ευρώ το μήνα (+ Δήμο + ΕΡΤ κλπ). Αυτό γιατί κάποιες από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις πάνε με την παροχή και όχι με την κατανάλωση, οπότε όσες περισσότερες kWh έχεις τόσο μικραίνει το ποσοστό που επιβαρύνεται η κάθε kWh.
Και ο μόνος λόγος που έχω το δεύτερο ρολόι είναι για να μην πρέπει να πηγαίνω και να πληρώνω ΤΑΠ στο δήμο γιατί δεδομένα θα το ξεχάσω...
 
  • Like
Reactions: avpap
Αν αγοράζουμε από τα Σκόπια θα μας βγαίνει πολύ φτηνά, γιατί τα Σκόπια δεν είναι στην ΕΕ οπότε δεν πληρώνουν το penalty για το οικολογικό αποτύπωμα.
επειδή μου είχε τύχει δουλειά στην περιοχή και την "περπάτησα" και με τα πόδια και με το αυτοκίνητο πριν 10 χρόνια, τόσο που δεν καταλάβαινα πλέον σε ποιά χώρα πατούσα, μπορώ να σας πω ότι οι χώροι απόθεσης οι δικοί μας και οι δικοί τους απείχαν και 500 μέτρα και 200 μέτρα, κάποιες φορές τις έβλεπες μπροστά σου σαν ένα βουνό και έπρεπε να περάσεις "θεωρητικά" από ανάμεσα....
Κατά τα άλλα μιλάμε και για πολλή οικολογία....
 
Αν αγοράζουμε από τα Σκόπια θα μας βγαίνει πολύ φτηνά, γιατί τα Σκόπια δεν είναι στην ΕΕ οπότε δεν πληρώνουν το penalty για το οικολογικό αποτύπωμα.
Με την εφαρμογή του CBAM όλοι πληρώνουν φόρους άνθρακα για οτιδήποτε σχετικό εισάγεται στην ΕΕ (όπως το ρεύμα), οπότε προ 2026, ναι ήταν φθηνότερο, τώρα όχι. Κυρίως εισάγουμε από τη Βουλγαρία που έχει πυρηνικά και μεγάλα υδροηλεκτρικά πάντως πια.
 
Με την εφαρμογή του CBAM όλοι πληρώνουν φόρους άνθρακα για οτιδήποτε σχετικό εισάγεται στην ΕΕ (όπως το ρεύμα), οπότε προ 2026, ναι ήταν φθηνότερο, τώρα όχι. Κυρίως εισάγουμε από τη Βουλγαρία που έχει πυρηνικά και μεγάλα υδροηλεκτρικά πάντως πια.
Αυτό ακριβώς, αυτά που γράφονται για τα Σκόπια ίσχυαν ως πέρυσι, πλέον με το CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism) δεν ισχύουν.
 
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις αυξανουν την τιμη της ενεργειας περιπου στο +50%. Σε υψηλες καταναλωσεις (>1000kwh) και με ενιαιο τιμολογιο (δηλαδη χωρις διζωνικο/νυχτερινο ρευμα) εκει οντως πλησιαζουν το +100%. Ειναι αυτοκτονικο ομως καποιος με υψηλες καταναλωσεις να μην εχει διζωνικο ρευμα.
 
Και αυτό το γραφειοκρατικό έκτρωμα (Ε.Ε) ελπίζει ότι θα ανταγωνισθεί τη Κίνα... . Αλήμονό μας (ναι, αυτή είναι η ορθή γραφή).
Αν ζούσαμε στην Κίνα όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτό το νήμα θα ήταν φυλακή, εξορία στο Θιβέτ ή δυο μέτρα κάτω από τη γη. Οπότε θα προτιμήσω το γραφειοκρατικό έκτρωμα.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Tzimisce and avpap