Τάσο τόσο βγαίνει αν προσθέσεις όλα τα άλλα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το ρεύμα, πάνω από 0.20 € δύσκολα βγαίνει το σύνολο της kWh μαζί με όλες τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις.
Μόλις το έκανα . Αφαίρεσα το σύνολο μη ενεργειακών χρεώσεων (Δήμος και ΕΡΤ κλπ) και βγαίνει η kwh στα 0,195 . Εχεις δίκιο.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ: το τιμολόγιο μου είναι με τιμή khw (μπλε) στα 0,099 που σημαίνει 100% ΑΥΞΗΣΗ στην τελική τιμή!!
Γι αυτό φωνάζω 15 σελίδες.,
Υ.Γ. ως γνωστόν πάπαλα τα 10 λεπτά η kwh. Ολοι έχουν πάει τώρα στα 15 που σημαίνει η τελική τιμή θα βγαίνει 0,30 (ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟ,ΕΡΤ)