Τιμή Κιλοβατώρας

Τάσο τόσο βγαίνει αν προσθέσεις όλα τα άλλα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το ρεύμα, πάνω από 0.20 € δύσκολα βγαίνει το σύνολο της kWh μαζί με όλες τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις.

Μόλις το έκανα . Αφαίρεσα το σύνολο μη ενεργειακών χρεώσεων (Δήμος και ΕΡΤ κλπ) και βγαίνει η kwh στα 0,195 . Εχεις δίκιο.
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ: το τιμολόγιο μου είναι με τιμή khw (μπλε) στα 0,099 που σημαίνει 100% ΑΥΞΗΣΗ στην τελική τιμή!!
Γι αυτό φωνάζω 15 σελίδες.,

Υ.Γ. ως γνωστόν πάπαλα τα 10 λεπτά η kwh. Ολοι έχουν πάει τώρα στα 15 που σημαίνει η τελική τιμή θα βγαίνει 0,30 (ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟ,ΕΡΤ)
 
Αγοράζουμε ρεύμα από λιγνίτη από τους βόρειους γείτονές μας μέσω ΑΔΜΗΕ και αυτό είναι αποδεκτό, αλλά το να λειτουργούσαμε τις δικές μας μονάδες όχι...
Α ναι?
Και τότε γιατι να μην το παραγουμε εμεις και να ανατιναζουμε τις αυλές λιγνιτη? Για να δινουμε στους σκοπιανους το κατιτις τους?
 
Δεν είχα κάτσει να τα υπολογίσω:
18.2 c€ στο βασικό λογαριαμό μου βγήκε και στο άλλο 31 c€ με μπλε και τα 2, απλά το δεύτερο έχει πολύ μικρή κατανάλωση και δεν πληρώνω για ρεύμα πάνω από 20 ευρώ το μήνα (+ Δήμο + ΕΡΤ κλπ). Αυτό γιατί κάποιες από τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις πάνε με την παροχή και όχι με την κατανάλωση, οπότε όσες περισσότερες kWh έχεις τόσο μικραίνει το ποσοστό που επιβαρύνεται η κάθε kWh.
Και ο μόνος λόγος που έχω το δεύτερο ρολόι είναι για να μην πρέπει να πηγαίνω και να πληρώνω ΤΑΠ στο δήμο γιατί δεδομένα θα το ξεχάσω...
 
  • Like
Reactions: avpap
Αν αγοράζουμε από τα Σκόπια θα μας βγαίνει πολύ φτηνά, γιατί τα Σκόπια δεν είναι στην ΕΕ οπότε δεν πληρώνουν το penalty για το οικολογικό αποτύπωμα.
επειδή μου είχε τύχει δουλειά στην περιοχή και την "περπάτησα" και με τα πόδια και με το αυτοκίνητο πριν 10 χρόνια, τόσο που δεν καταλάβαινα πλέον σε ποιά χώρα πατούσα, μπορώ να σας πω ότι οι χώροι απόθεσης οι δικοί μας και οι δικοί τους απείχαν και 500 μέτρα και 200 μέτρα, κάποιες φορές τις έβλεπες μπροστά σου σαν ένα βουνό και έπρεπε να περάσεις "θεωρητικά" από ανάμεσα....
Κατά τα άλλα μιλάμε και για πολλή οικολογία....
 
Αν αγοράζουμε από τα Σκόπια θα μας βγαίνει πολύ φτηνά, γιατί τα Σκόπια δεν είναι στην ΕΕ οπότε δεν πληρώνουν το penalty για το οικολογικό αποτύπωμα.
Με την εφαρμογή του CBAM όλοι πληρώνουν φόρους άνθρακα για οτιδήποτε σχετικό εισάγεται στην ΕΕ (όπως το ρεύμα), οπότε προ 2026, ναι ήταν φθηνότερο, τώρα όχι. Κυρίως εισάγουμε από τη Βουλγαρία που έχει πυρηνικά και μεγάλα υδροηλεκτρικά πάντως πια.
 
Με την εφαρμογή του CBAM όλοι πληρώνουν φόρους άνθρακα για οτιδήποτε σχετικό εισάγεται στην ΕΕ (όπως το ρεύμα), οπότε προ 2026, ναι ήταν φθηνότερο, τώρα όχι. Κυρίως εισάγουμε από τη Βουλγαρία που έχει πυρηνικά και μεγάλα υδροηλεκτρικά πάντως πια.
Αυτό ακριβώς, αυτά που γράφονται για τα Σκόπια ίσχυαν ως πέρυσι, πλέον με το CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism) δεν ισχύουν.
 
Οι ρυθμιζομενες χρεωσεις αυξανουν την τιμη της ενεργειας περιπου στο +50%. Σε υψηλες καταναλωσεις (>1000kwh) και με ενιαιο τιμολογιο (δηλαδη χωρις διζωνικο/νυχτερινο ρευμα) εκει οντως πλησιαζουν το +100%. Ειναι αυτοκτονικο ομως καποιος με υψηλες καταναλωσεις να μην εχει διζωνικο ρευμα.
 
Και αυτό το γραφειοκρατικό έκτρωμα (Ε.Ε) ελπίζει ότι θα ανταγωνισθεί τη Κίνα... . Αλήμονό μας (ναι, αυτή είναι η ορθή γραφή).
Αν ζούσαμε στην Κίνα όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτό το νήμα θα ήταν φυλακή, εξορία στο Θιβέτ ή δυο μέτρα κάτω από τη γη. Οπότε θα προτιμήσω το γραφειοκρατικό έκτρωμα.
 
στη Κινα δεν θα υπηρχε τετοιο νημα ομως, γιατι απλα κανεις δεν θα σ εκλεβε στα μουτρα σου!

ΥΓ...α ναι, ξεχασα , εδω εχουμε Δημοκρατια ομως :p
 
Αν ζούσαμε στην Κίνα όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτό το νήμα θα ήταν φυλακή, εξορία στο Θιβέτ ή δυο μέτρα κάτω από τη γη. Οπότε θα προτιμήσω το γραφειοκρατικό έκτρωμα.
αν θυμάμαι καλά, δεν ζεις στην Ελλάδα
 
Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει οι πολιτικοί μας ή οι επιστήμονες που έχουν συνεργαστεί με τους πολιτικούς σε αυτή την πορεία τα τελευταία 20 χρόνια να μας εξηγήσουν που ακριβώς ωφεληθήκαμε όλοι εμείς ως πολίτες από το EU ETS και τα χρηματιστήρια ενέργειας.
 
αν θυμάμαι καλά, δεν ζεις στην Ελλάδα
όχι, αλλά έχω κάποια μικρή ιδιοκτησία, οπότε με αφορά άμεσα. Επίσης, στην Ελλάδα ζουν η μάνα και η αδερφή μου, και σκοπεύω να ξαναμετακομίσω όταν με το καλό βγω στη σύνταξη.

εδιτ: Επίσης, το αρχικό ποστ αναφερόταν στην Ε.Ε., στην οποία ζω κι εγώ.
 
αλλο ομως να ζεις στην ΕΕ και αλλο στην Ελλαδα.... εσυ εισαι τυχερος γιατι θα ερθεις απλα να ζησεις με μια ξενη συνταξη.

Για ρωτα κι εμας με τι συνταξη θα ζησουμε (αν παρουμε βεβαια οπως πανε τα πραγματα, ηδη ο Στουρναρας το ειπε εξω απο τα δοντια) !

Εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε κι εμεις...
 
Η αλήθεια είναι ότι θα πρέπει οι πολιτικοί μας ή οι επιστήμονες που έχουν συνεργαστεί με τους πολιτικούς σε αυτή την πορεία τα τελευταία 20 χρόνια να μας εξηγήσουν που ακριβώς ωφεληθήκαμε όλοι εμείς ως πολίτες από το EU ETS και τα χρηματιστήρια ενέργειας.
Με όσο πιο απλά λόγια μπορώ φυσικά πέφτοντας σε γενικεύσεις και απλουστεύσεις.
- Έχουμε μπροστά μας ραγδαία κλιματική αλλαγή.
- Πρακτικά όλοι οι επιστήμονες αποδέχονται ότι είτε είναι ανθρωπογενής είτε ότι ο άνθρωπος έχει επιταγχύνει τους κύκλους της φύσης (πρακτικά όλοι το αποδέχονται αυτό σε συντριπτικά ποσοστά άνω του 99....%)
- Θέλουμε να σώσουμε την ανθρωπότητα και δεν έχουμε ακόμη την τεχνολογία να το σιγουρέψουμε αυτό.
- Θέλουμε να κερδίσουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τη σωτηρία του ανθρώπινου είδους.

Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που δεν νοιάζονται για τα παραπάνω. Συνήθως η πλειονότητα αυτής της κατηγορίας των ανθρώπων ξεχνάνε τελείως το περιβαλλοντικό/πλανητικό ζήτημα, αλλά ενδιαφέρονται απίστευτα πολύ για το σπίτι/γειτονιά τους. Έτσι οι Ευρωπαίοι που είναι αυτής της άποψης θέλουν την Ενεργειακή Ασφάλεια των Κρατών και της Ένωσης. Μιας και δεν έχουμε ουσιαστικά ορυκτά καύσιμα στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης η μόνη λύση για εγχώρια/ενδο-κοινοτική παραγωγή καυσίμων και ενέργειας είναι συντριπτικά ανανεώσιμη ειδικά όσο προχωράμε προς το μέλλον.

Το συμπέρασμα είναι ότι και οι 2 παραπάνω κατηγορίες, που καλύπτουν σχεδόν όλο το σύνολο της κοινωνίας αποδέχονται είτε για τον ένα λόγο, είτε για τον άλλο, είτε συνδυαστικά πως αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση.
Το πως τώρα αυτή η κατεύθυνση μπορεί να υλοποιηθεί είναι το δεύτερο κομμάτι που αφορά, τις πολιτικές και τα ρυθμιστικά πλαίσια. Κανείς δεν λέει πως αυτά είναι τέλεια, ότι δεν υπάρχουν συμφέρονται, πολιτικοί ανίκανοι κλπ. Αυτό ίσχυε και θα ισχύει.

Ήδη μετά από την παγκόσμια εξέλιξη της τεχνολογίας έχουμε τη δυνατότητα για παράδειγμα να παράξουμε ανανεώσιμα λιπάσματα που μπορούν να εξασφαλίσουν αυξημένη παραγωγή σεβόμενη το περιβάλλον παγκόσμια και ειδικά στις περιοχές που έχουν περισσότερη ανάγκη όπως οι χώρες της Υποσαχάριας Αφρικής σε πολλές τοποθεσίες ήδη είναι πιο φθηνό να παράξουν ανανεώσιμα λιπάσματα από το να αγοράσουν αυτά που είναι διαθέσιμα στις παγκόσμιες αγορές (να μην συζητήσουμε τι θέματα υποσιτισμού θα έχουμε του χρόνου με αυτά που έγιναν στο Ορμούζ με δεδομένη τη μειωμένη παραγωγή τροφής στην Ουκρανία...)

Αν κάποιος σκέφτεται ότι τι ωραία που ήταν όταν είχα την κρατική ΔΕΗ που είχε μια οικονομική τρύπα από εδώ ως το διάστημα την οποία κάλυπτε ο κρατικός προϋπολογισμός με τους φόρους μας, τότε δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω...
 
αλλο ομως να ζεις στην ΕΕ και αλλο στην Ελλαδα.... εσυ εισαι τυχερος γιατι θα ερθεις απλα να ζησεις με μια ξενη συνταξη.

Για ρωτα κι εμας με τι συνταξη θα ζησουμε (αν παρουμε βεβαια οπως πανε τα πραγματα, ηδη ο Στουρναρας το ειπε εξω απο τα δοντια) !

Εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λεμε κι εμεις...
Σε αυτό το φόρουμ, κάποτε, όταν τελείωναν τα επιχειρήματα άρχιζαν οι επιθέσεις ad hominem, παραλλαγή του οποίου είναι το "δεν ξέρεις εσύ γιατί δεν ζεις εδώ/δεν έχεις παιδιά/έχεις λεφτά" κλπ. Οι εποχές αυτές περάσαν ανεπιστρεπτί, το ποιος έχει να πει κάτι σε κάποιο θέμα δεν έχει καμία σχέση με το που μένει. Όποιου δεν του αρέσει καλά θα κάνει να βρει άλλο μέσο ως διέξοδο.
 
Με όσο πιο απλά λόγια μπορώ φυσικά πέφτοντας σε γενικεύσεις και απλουστεύσεις.
- Έχουμε μπροστά μας ραγδαία κλιματική αλλαγή.
- Πρακτικά όλοι οι επιστήμονες αποδέχονται ότι είτε είναι ανθρωπογενής είτε ότι ο άνθρωπος έχει επιταγχύνει τους κύκλους της φύσης (πρακτικά όλοι το αποδέχονται αυτό σε συντριπτικά ποσοστά άνω του 99....%)
- Θέλουμε να σώσουμε την ανθρωπότητα και δεν έχουμε ακόμη την τεχνολογία να το σιγουρέψουμε αυτό.
- Θέλουμε να κερδίσουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τη σωτηρία του ανθρώπινου είδους.

Last year.
Τώρα μας νοιάζει πως θα γίνει πιο δυνατό το ΑΙ χωρίς να κοιτάμε τι επιπτώσεις έχει στο περιβάλλον.