Το chat του δικάναλου

Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Ετσι οπως τα καταλαβα εγω,χονδροειδεστατα λεω, τζαμπα καιει η λαμπα!
Αν λοιπον ισχυει το σκεπτικο μου ,μου αρεσει που ......"με την "σωστη¨ρυθμιση του vta εχεις αλλο πικαπ!!!!"
Τοσο λαθος ειμαι????

Που το γράφει αυτό στο άρθρο; Το διάβασα, επί τροχάδην έστω, αλλά δε θυμάμαι να έγραψε κάτι τέτοιο.
 
Έχω και την V15,αλλά τώρα μιλούσα για την M75

https://images.search.yahoo.com/sea..._record_surface%2C_side_view.JPG&action=click

Παράγγειλα αυτήν την βελόνα που μου έστειλες Link πέρσι...
Έχω καμιά δεκαριά ακόμα,αλλά πολλές κουτσουρεμένες..δεν το χω ,όση εξάσκηση και να κάνω με τα 'ενεργειακά',τόσα χρόνια.
Κρίμα πάντως που ξέφυγαν οι S.A.S.
Η 75 είναι στο γνωστό κλίμα των Shure...
Πριν λίγο διάβαζα τμήματα από κάτι άρθρα του Hi-Fi News,εποχή 1967/8/9 ,από γνωστό..από τότε είχαν εκφράσει απορίες για την αντίσταση,ενδοτικότητα,έξοδο,ευαισθησίες κ.λ.π.χονδρικά με το fullness που 'εκπέμπει'.

πόσο σου πήγε η βελόνα της Μ75;; θυμάσαι;;[/QUOTE]

35 με τα ταχυδρομικά 50 νομίζω αλλά πέρσι,όταν μου έστειλες κάτι διευθύνσεις..Νομίζω Φλεβάρης ήταν.
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Που το γράφει αυτό στο άρθρο; Το διάβασα, επί τροχάδην έστω, αλλά δε θυμάμαι να έγραψε κάτι τέτοιο.
Από την μετάφραση του chrome,προσωπικά αυτό κατάλαβα .
 

Attachments

  • Screenshot_20200215-175851_Chrome.jpg
    Screenshot_20200215-175851_Chrome.jpg
    127.9 KB · Views: 109
πόσο σου πήγε η βελόνα της Μ75;; θυμάσαι;;

35 με τα ταχυδρομικά 50 νομίζω αλλά πέρσι,όταν μου έστειλες κάτι διευθύνσεις..Νομίζω Φλεβάρης ήταν.[/QUOTE]

δάσκαλε ακούς;
κάπου σου βρίσκεται μια Μ75 νομίζω που θέλει την βελόνα της... :laugh:
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Το θυμαμαι αλλα δεν ετυχε να το δω η να το δοκιμασω.

Επιταχυντής για vibration βραχίονα..
Κυρίως τοποτεθετείτο στο headshell από πάνω με ένα μικρό καλώδιο να συνδέει με υπολογιστή..
Ήταν τέλη του 00ς ,δεν είχε ακόμα πολλά πικάπ επίδειξης,είχε πολύ κόσμο να είναι από πάνω..δεν κατάλαβα τι λεγόταν απ τις φωνές...
Έχω την εντύπωση ότι τσέκαρε συμπεριφορά κάποιων βραχιόνων που δεν ήταν εκκεντρικοί,όπως ο shew analoque ,αλλά και κάποιοι δωδεκάρηδες.

Την όλη παρουσίαση την πέτυχα σ ένα από εκείνα τα Σαβ/κα που έκαναν παρουσιάσεις προϊόντων στην πατρίδα του..τότε πήγαινα και με ωτοστόπ ακόμα απ την δίψα,τώρα η δίψα έσβησε απ την κρίση.

https://www.youtube.com/watch?v=pcPaijSmvvc

Αν κατάλαβα λάθος συγγνώμη,αλλά είχε κόσμο,ψωφόκρυο και είμουν με μεταφραστή που βαριόταν..
 
Πολύ ενδιαφέρον...από ήχο?Βλέπεις να αναβαθμίζεται από καλό Dac,π.χ. Myteck, συνδέεται coaxial,ή με ethernet?
Τα flac μέσω Eac copied,ή Nero Music?
Άκουσες κάποιο Cd με Copy Protector περιόδου αρχών δεκαετίας 00ς?
Από ηχο, λυπάμαι, αλλα δεν μπορώ να σε διαφωτισω.
Στα αυτιά μου μια χαρά ακούστηκε και σιγουρα έπαιξε πολύ καλύτερα με το εξωτερικό μου dac (mf v90).

Δεν ξέρω τι εννοείς για φλακ.
Η tascam γράφει ότι υποστηρίζει δισκάκια που έχουν αρχεία .mp3 και .wav , φλακ δεν αναφέρει πουθενά και στον σιντακι που έγραψα mp3 wav και flac ,έπαιξε κανονικά τα αρχεια mp3 και wav και όταν έφτασε στο φλακ δεν το αναγνώρισε έγραψε στην οθόνη "άγνωστο αρχειο" και επαιξε το επόμενο.

Copy protect,όχι δεν ακουσα ,αλλα και να άκουγα, αμφιβάλλω αν καταλάβαινα καμμία διαφορά.
Δεν έχω το σύστημα που θα πιάνει τέτοιες μικρολεπτομερειες.
Το cdp είναι αυτο
https://www.nakas.gr/prd/cd-200-il-cd-player-rackmount-tascam
 
Από ηχο, λυπάμαι, αλλα δεν μπορώ να σε διαφωτισω.
Στα αυτιά μου μια χαρά ακούστηκε και σιγουρα έπαιξε πολύ καλύτερα με το εξωτερικό μου dac (mf v90).

Δεν ξέρω τι εννοείς για φλακ.
Η tascam γράφει ότι υποστηρίζει δισκάκια που έχουν αρχεία .mp3 και .wav , φλακ δεν αναφέρει πουθενά και στον σιντακι που έγραψα mp3 wav και flac ,έπαιξε κανονικά τα αρχεια mp3 και wav και όταν έφτασε στο φλακ δεν το αναγνώρισε έγραψε στην οθόνη "άγνωστο αρχειο" και επαιξε το επόμενο.

Copy protect,όχι δεν ακουσα ,αλλα και να άκουγα, αμφιβάλλω αν καταλάβαινα καμμία διαφορά.
Δεν έχω το σύστημα που θα πιάνει τέτοιες μικρολεπτομερειες.
Το cdp είναι αυτο
https://www.nakas.gr/prd/cd-200-il-cd-player-rackmount-tascam

Μόλις τώρα δοκιμάζω κάποιες αντιγραφές του 1996 που έγιναν bit by bit από Meridian σε DR 700 Marantz,κάποια απ αυτά σπάνια...
Το κάψιμο έγινε στα παλιά αλλά αξιόλογα Parrot cd-r που είχα προμηθευτεί απ την Κασσετεμπορική,για τις ανάγκες μου,(είχα βρει Βέλγο μουσικόφιλο,με φοβερό υλικό που το δάνειζε με ανταλλαγές)..
Δεν παίζουν σε 2 απ τα 3 που άλλαξα leizer,αλλά στο φιλότιμο Arcam Alpha του 1992 αγορά ,με χιλιάδες ώρες ανάγνωσης,ακούγονται φρέσκα,δυναμικά,μουσικά...

Ευχαριστώ για τις δοκιμές..μακάρι να μπορούσαμε να ακούσουμε κάποια στιγμή copied με various recording methods,έστω και στην επερχόμενη Έκθεση.

Πολλά samples δοκίμασα κατά περιόδους και η απόδοση με τα επιτραπέζια και καλή ομοαξονική μ άρεσε από τότε,που άκουγα σ εκθέσεις Έξω και Εδώ και μάλιστα ένα cd-r με 1χ1 το δοκίμασα στο Linn CD 12 κάπου 1997 και ήταν ο ορισμός της 'ανάγνωσης'...γι αυτό παράτησα κασέτες,midi disc,dcc,dat..To Sony mini disc υπάρχει ακόμα και αυτό με καλές εγγραφές,αλλά του έλειπαν ..χαμηλές και υψηλές ,δεν ήταν ποτέ για υψηλή απόδοση..έχανε πολύ λόγω compressing..

Φυσικά το κάψιμο γινόταν αφού ξεγελούσες τον μηχανισμό ,τοποθετώντας ένα με δικαιώματα και άνοιγες το συρτάρι με τσιμπίδα σιγά και απαλά.
Αλλά το αποτέλεσμα στεκόταν
 
Re: Απάντηση: Re: Το chat του δικάναλου

Από την μετάφραση του chrome,προσωπικά αυτό κατάλαβα .

Εγώ κατάλαβα ότι η ρύθμιση είναι σημαντική αλλά όχι ότι αλλάζει τόσο δραστικά ο ήχος ώστε να νομίζεις ότι ακούς άλλο πικάπ. Αυτο μάλιστα συμπίπτει και με την προσωπική μου εμπειρία.
 
Ώπα παρεξήγησης:D
Αυτό δεν το λέει το άρθρο.
Αυτό το λέω εγώ.....που το λένε άλλοι!
"Ρυθμισα το vta και ητονε σαν να πήρα καινούργιο πικαπ"
 
Εγώ της αντιγραφής μου τον ...χαβά...
Νομίζω από επιτραπέζιο CD-r 1 per 1 bit copy,μπορεί να πετύχεις σχεδόν exact copy μέσω αναλογικής εγγραφής...κάπως έτσι πέτυχα κάποια Traxdata ,Parrot,Samsung -Audio,Proffesional Ultra Audio (αυτά δεν είχαν πρόβλημα,γιατί καίγονταν ευκολότερα),μέσω αναλογικής εγγραφής,δηλαδή με τον Pre amp on,μέσω Rec ,σαν κασετόφωνο δηλαδή,έτσι παρέκαμπτες το Copy Protect και δεν έπαιρνες την παραμόρφωσή του κατά την αναπαραγωγή κατάμουτρα,ειδικά με μουσικά Monitor π.χ. βάσης ATC,PMC,Platinum,Audio physic,(αυτά δοκίμασα) κ.λ.π .τα πρίμα δεν 'έφτυναν' .
Με Spendor και υπόλοιπα αυτής της σχολής ακουγόταν η αντιγραφή πιο ...ανθρώπινη.
Όλα αυτά από ένα λογισμικό που χρησιμοποιούσαν κατά της πειρατείας διάφορες εταιρείες και τελικά την βρήκαν απ το... Sopify.
 
Το πρώτο μου επιτραπέζιο cdr ήταν ένα Pioneer 555.
Full στην προστασία δεν δεχόταν data cd ,δεν αντέγραφε τα protect ,τα αντιγραφα "προστετευμενα" και το κυριότερο,χάλια αντιγραφές.
Μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι το teac v 6030 με κασέτα μετάλλου, το κοντραριζε στα ίσια αν όχι ήταν καλύτερο.
Αυτο που δεν καταλαβαινε τιποτα ηταν το marantz cdr 631 pro που πηρα οταν "σκότωσα " τo pioneer.
Καταπινε οτι δισκάκι του έβαζες ,αντέγραφε τα ΠΑΝΤΑ,το αντιγραφο ήταν "απροστατευτο" και το κυριοτερο,ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο να καταλάβεις διάφορες από το πρωτότυπο.
Ηχητικα ηταν υποδεέστερο του 63 kis αλλά ποιός νοιαζόταν........σκυλί ,ακόμα δουλεύει αψογα (ή τουλάχιστον ετσι νομιζω,εχω να αντιγραψω cd ίσα με 10 χρόνια:twoguns: )
Δισκάκια έπαιρνα μόνο thats ,professional ,και fuji.
Είχε βρει μια λειτουργία του nero, που σου έγραφε σε πιο εργοστάσιο έχει κατασκευαστεί το δισκάκι .
Γιατί αν θυμάστε υπήρχαν αναρίθμητες μάρκες και μόνο 2 ή 3 εργοστάσια κατασκευής.
Μετά από ένα κάρο δοκιμές και χαμένα λεφτά, είχε καταλήξει ότι τα σιντακια τις taiyo youden ήταν τα κορυφαία.
https://shop.discimpex.gr/product-tag/taiyoyuden_jvc/
Τα fuji παρόλο τις χείριστες κριτικές που είχαν πάρει, εμένα ο ήχος τους μου αρεσε .
Το θέμα ήταν ότι τα δισκάκια είχαν ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές στον ηχο , γεγονός ανεξήγητο για μένα.
Όσες εξηγήσεις και να είχα διαβάσει, καμμία δεν με είχε πείσει.
 
Μάικ, οτιδήποτε αρρύθμιστο ρυθμίσεις θα είναι σαν να έχεις καινούργια συσκευή.
Πρακτικά έχεις επιτέλους τη συσκευή σου!
Περιμένεις να ακούσεις σωστά μία κεφαλή που είναι σούζα η βελόνα της; :D
 
Μα δεν εχω αντίρρηση!
Αλλά άλλο να ειναι αλλου για αλλου και αλλο με μια πικο ρυθμιση ,να ακους αλλη συσκευη.
Άρα κάτι δεν είχες κανει σωστα από την αρχή!
Και κατά πως τα γράφει ο τύπος, το θέμα είναι ΤΙ Ρυθμίζουμε, εφόσον ΔΕΝ ξέρουμε τα στάνταρ της κεφαλής χαραξης?
 
Το πρώτο μου επιτραπέζιο cdr ήταν ένα Pioneer 555.
Full στην προστασία δεν δεχόταν data cd ,δεν αντέγραφε τα protect ,τα αντιγραφα "προστετευμενα" και το κυριότερο,χάλια αντιγραφές.
Μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι το teac v 6030 με κασέτα μετάλλου, το κοντραριζε στα ίσια αν όχι ήταν καλύτερο.
Αυτο που δεν καταλαβαινε τιποτα ηταν το marantz cdr 631 pro που πηρα οταν "σκότωσα " τo pioneer.
Καταπινε οτι δισκάκι του έβαζες ,αντέγραφε τα ΠΑΝΤΑ,το αντιγραφο ήταν "απροστατευτο" και το κυριοτερο,ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο να καταλάβεις διάφορες από το πρωτότυπο.
Ηχητικα ηταν υποδεέστερο του 63 kis αλλά ποιός νοιαζόταν........σκυλί ,ακόμα δουλεύει αψογα (ή τουλάχιστον ετσι νομιζω,εχω να αντιγραψω cd ίσα με 10 χρόνια:twoguns: )
Δισκάκια έπαιρνα μόνο thats ,professional ,και fuji.
Είχε βρει μια λειτουργία του nero, που σου έγραφε σε πιο εργοστάσιο έχει κατασκευαστεί το δισκάκι .
Γιατί αν θυμάστε υπήρχαν αναρίθμητες μάρκες και μόνο 2 ή 3 εργοστάσια κατασκευής.
Μετά από ένα κάρο δοκιμές και χαμένα λεφτά, είχε καταλήξει ότι τα σιντακια τις taiyo youden ήταν τα κορυφαία.
https://shop.discimpex.gr/product-tag/taiyoyuden_jvc/
Τα fuji παρόλο τις χείριστες κριτικές που είχαν πάρει, εμένα ο ήχος τους μου αρεσε .
Το θέμα ήταν ότι τα δισκάκια είχαν ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορές στον ηχο , γεγονός ανεξήγητο για μένα.
Όσες εξηγήσεις και να είχα διαβάσει, καμμία δεν με είχε πείσει.

Κάποια copy protected ακόμα και με σύγχρονο Nero,απ ότι βλέπω δεν αντιγράφονται.
Η αλήθεια είναι ότι ούτε με Nacamichi δεν έχω πιάσει τα στάνταρ με αντιγραφές exact copy 1 x 1 από επιτραπέζιο σε κάποιους τομείς...
Το λογισμικό των Copy Protected λέρωνε το αποτέλεσμα,κυρίως με τονισμένες ψηλές και συριστικά.
Τι να κάνει και το dac,αν η κεφαλή διορθώνει κατά περιόδους.
Θυμάμαι ένα Theta Generation V a ,φίλου με Transport που έκανε τα γνωστά skipping,έχανε την μπάλα.

Μήπως δοκίμασε κάποιος Universal που κάποτε διάβαζε τα πάντα,αν ακόμα παίζει?
 
Αυτά ειναι παλιές αμαρτίες και ενας απο τους πολλους λογους που με έκαναν να απομακρυνθω απο την ουτοπία του hifi και των κριτικών ακροάσεων.
Μπορώ και μόνος μου να την κάνω την ζωή μου μπ@υ...λο ,δεν χρειάζεται να μου την κάνει η μουσική και τα μηχανηματα:ernaehrung004:
Έχω και αλλά πράγματα να ασχοληθώ στον λιγο ελεύθερο χρόνο μου .
 
Μα δεν εχω αντίρρηση!
Αλλά άλλο να ειναι αλλου για αλλου και αλλο με μια πικο ρυθμιση ,να ακους αλλη συσκευη.
Άρα κάτι δεν είχες κανει σωστα από την αρχή!
Και κατά πως τα γράφει ο τύπος, το θέμα είναι ΤΙ Ρυθμίζουμε, εφόσον ΔΕΝ ξέρουμε τα στάνταρ της κεφαλής χαραξης?

Η μικρή ρύθμιση είναι σχετική.
Άλλη βαρύτητα έχουν 10 γραμμάρια σε ζυγαριά μπάνιου, άλλη σε μία κεφαλή πικάπ.
Τα στάνταρ είναι συγκεκριμένα.
Αλλιώς δεν θα τα λέγαμε στάνταρ...
Vta, αζιμούθιο και γενικά γεωμετρία δεν αλλάζει.