Το chat του δικάναλου

Να το πω διαφορετικά; Έτσι όπως το έχω κατανοήσει εγώ, που είμαι επίσης μαθητευόμενος στον χώρο;

Όταν επιλέγουμε ηχεία ή ενισχυτή, είναι πολύ σημαντικό να μας αρέσει ο ήχος τους. Το αν ένα ηχείο/ενισχυτής είναι καλό είναι σε έναν βαθμό προσωπικό. Όλοι θα πουν πχ ότι ο τάδε Luxman είναι πολύ καλό μηχάνημα, αλλά οι μισοί δεν θα το αγοράσουν και θα προτιμήσουν έναν Accuphase. Όχι γιατί είναι καλύτερος αλλά γιατί είναι διαφορετικός και τους ταιριάζει καλύτερα ο ήχος του. Και για αυτό σε ένα νήμα που κάποιος θέλει να πάρει ηχεία ή ενισχυτή το πρώτο πράγμα που θα ειπωθεί είναι κάνε ακρόαση, και δη στον χώρο σου.

Στο πικάπ έχω καταλάβει ότι δεν υπάρχει έντονα αυτή η διαφορά. Το βασικό είναι να είναι η καλύτερη δυνατή κατασκευή. Ένα καλό πικάπ είναι καλό πικάπ, δεν υπάρχει διαφωνία. Να γυρίζει με σταθερές στροφές και να έχει αντικραδασμική προστασία, που λέει ο Μαέστρο, και ό,τι άλλο βέβαια μπορείτε να συμπληρώσετε. Αλλά αν ένα πικάπ είναι καλό ως κατασκευή, με καλά υλικά και σωστά μελετημένο, και είναι της λογικηής που θες (άλλος πχ μπορεί να θέλει πικάπ ανάρτησης, άλλος μάζας κτλ.) δεν χρειάζεται να το ακούσεις πριν το πάρεις. Αυτό τουλάχιστον έχω καταλάβει. Αν (όταν - το ψήνω ψήνω στο μυαλό μου...) αποφασίσω να αναβαθμίσω το πικάπ δεν θα ψάξω ακρόαση, θα αρκεστώ στην κουβέντα μας εδώ μέσα και στα reviews.

Το έχω απλοποιήσει πολύ το θέμα;
μια χαρά πικάπ είναι το πικάπ σου. εξαιρετικό κατά την γνώμη μου..
για να πάρεις καλύτερο ήχο θα πρέπει να σκάσεις πολλά λεφτά.

Αν σε "τρώει" η τσέπη σου, στην μεριά των phono θα πρέπει να στραφείς... τονίζω το ΑΝ σε "τρώει" η τσέπη σου....
 
πλάκα κάνεις;;;
είναι χοντρό χτύπημα αυτό στον βραχίονα.
όχι, ηχητικά δεν τρέχει τίποτα, αλλά κρίμα είναι ολοκαίνουριο εργαλείο να είναι ..έτσι...

Καλά μη σε παρασύρει η μάκρο φωτό και σε γωνία που το χτυπάει ο ήλιος, σκέψου 2 βδομάδες τώρα που παίζω πρώτη φορά σήμερα το είδα. Αλλά ναι, είναι σπάσιμο, έχω άλλες 12 μέρες να αποφασίσω. :p
 
Καλά μη σε παρασύρει η μάκρο φωτό και σε γωνία που το χτυπάει ο ήλιος, σκέψου 2 βδομάδες τώρα που παίζω πρώτη φορά σήμερα το είδα. Αλλά ναι, είναι σπάσιμο, έχω άλλες 12 μέρες να αποφασίσω. :p
τι ήθελες και την έδειξες;;
μου την δίνουν στα νεύρα κάτι τέτοια...
κοίτα armtubes που φεύγουν αδιάβαστα από σημάδια που τα βλέπεις από πολύ κοντά μόνο...

IMG_20220313_234150[1].jpg


IMG_20220313_234208[1].jpg



IMG_20220313_234236[1].jpg
 
Άποψη μου είναι ότι στο youtube πλέον πέφτουν πάρα πολλά λεφτά και ότι όλα τα video είναι πληρωμένα.
Σε οποιοδήποτε μέσο υπάρχει παρουσίαση - κριτική νέου προϊόντος και υπάρχει δοσοληψία είτε με την εταιρεία είτε με τον αντιπρόσωπο αυτό μπορεί να συμβεί και το πιθανότερο είναι ότι συμβαίνει, πόσες κακές κριτικές υπάρχουν άλλωστε? Βίντεο όμως σαν τα προηγούμενα που έδειχναν μεταχειρισμένα πικάπ 40 ετών από ποιον να πληρωθούν? Όποιος έχει την όρεξη και τον χρόνο ανεβαζει βίντεο με τη προσωπική του γνώμη και αυτό πρέπει να θυμόμαστε, ο καθένας λέει τη γνώμη του και ο καθένας από εμάς φιλτράρει τις πληροφορίες όπως μπορεί.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Πάντως οι που μεγάλωσαν ακούγοντας μόνο αναλογικά ,μια χαρά απολάμβαναν την μουσική.
Χωρίς το τέλειο στήσιμο που πιθανόν έχουμε σήμερα.
Εγώ δεν είχα πολλά phono,επειδή άκουγα μ αυτά που 'έδεσαν' απ την αρχή και έχοντας τα 'πρωτότυπα' ενεργά ηχεία με εξωτερικά active cross ,ακόμα και κάτι να μου έλειπε, προσπαθούσα να το μπαλώσω ...όπως και με τα ενσωματωμένα pro και ολοκληρωμένων.
Ο αναλογικός ήχος που κάποιοι πλασάρουν σήμερα με την 'υπερανάλυση' δεν μ αρέσει.
Δεν μ άρεσε ποτέ αυτό που γυαλίζει.
Έχω ακούσει απίστευτα πολλά MK2 στα χέρα 'μάγων' ( κάποιων με μεγάλες μουσικές γνώσεις και οργανοπαίκτες), χωρίς τέλειο στήσιμο, χωρίς καν dedicated phono πέραν απ αυτό που είχαν ενσωματωμένο οι μίκτες, και ναι διόρθωναν με τα κοντρόλ, αλλά η απόλαυση υπήρχε εκεί.
Παρόλα τα παρατράγουδα το grove και η ροή ήταν που σήκωναν 'όρθιους' όλους.
Πολλά βέβαια έχουν σχέση με τις ακουστικές μας εμπειρίες.
Μπορεί να έχει σχέση με το πως μεγαλώσαμε ,αλλά σε πανάκριβα ηχεία JBL που έτυχε να συγκρίνω κάποια samples από τα δύο φορμά μ άρεσε περισσότερο σε μέτριες προς μεγάλες εντάσεις το αναλογικό, μετά από κάποια ένταση το ΜΚ2 'λέρωνε' το σήμα και δεν μιλώ για κλαμπ της γειτονιάς, αλλά για τεχνικούς από κεντρικές Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες που ακολουθούσαν έναν καλλιτέχνη.
Το παλιό SP 10 ακόμα ακούγεται σύγχρονο και ανταγωνιστικό .
Σήμερα Andy Sheppard στο Half Note live, αλλά η βενζίνη..
Αν φύγεις από ένα τέτοιο live και έχεις υλικό του και σε δίσκους και σε άυλα/cd ,θα σ εμποδίσει να ακούσεις δίσκους μια βελόνα που ξεφεύγει μία-δυο μοίρες?
Δεν μιλώ φυσικά για παραμόρφωση, αλλά για 'ζεστασιά'...
Πάντως όπως και να έχει ,βγαίνει τόσο πολύ και καλή μουσική ,που γι άλλη μια φορά θα ξαναπώ ότι δεν μπορώ να εγκλωβιστώ σε 500-1000 Lps,οι παραγωγές είναι απίστευτες.
Μουσική πάνω απ όλα.
 
  • Like
Reactions: Music matters...
αν "λερώνει" ένα πικάπ (οποιοδήποτε πικάπ) μετά από κάποια ένταση, σημαίνει ότι οι κραδασμοί από τα ηχεία αρχίζουν και "περνάνε" στην κεφαλή που διαβάζει.
το θέμα για μας -που ακούμε μουσική στα σπίτια μας- είναι κατά πόσο "λερωμένο" ήχο έχουν τα πικάπ μας και τι μπορεί να κάνει ο καθένας για να τον "καθαρίσει"...
 
...αλλά η απόλαυση υπήρχε εκεί...
Παρόλα τα παρατράγουδα το grove και η ροή ήταν που σήκωναν 'όρθιους' όλους...
Η ποιότητα της ηχογράφησης και της αναπαραγωγής δεν έχουν σχέση με το συναίσθημα της μουσικής, για μένα τουλάχιστον. Τις πιο συγκλονιστικές μου ακροάσεις τις έκανα στην εφηβική & νεαρή ηλικία από ραδιοφωνικούς σταθμούς με παράσιτα, από απλές κασσέτες και πικάπ με κωνικές βελόνες. Υπήρχε όμως ο ενθουσιασμός της ηλικίας και η λαχτάρα για το νέο, σε αυτή την ηλικία ανακαλύπτεις όχι μόνο τη μουσική αλλά και τη ζωή.
 
Nα θυμίσω ότι το ΜΚ2 σχεδιάστηκε ,αναπτύχθηκε,προορίστηκε για να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ,είτε εισάγοντας εφέ, είτε 'επιβραδύνοντας', είτε 'επιταχύνοντας' ώστε να κολλήσουν τα bits των προς μίξη τρακ.
Αν αυτό που παίζει έχει ακόμα και 5-6 bits (μετρημένα ) παραπάνω ή παρακάτω απ αυτό που πρόκειται να παίξει ,ο 'οδηγός' τους χρησιμοποιώντας τις στροφές (ή το δάκτυλο) 'μπαίνει' απ το ένα μουσικό θέμα στο άλλο όσο το δυνατόν πιο 'γλυκά' δημιουργώντας μια 'μουσική συνέχεια' χωρίς να 'ξενερώσει' κανέναν ...
Μπορεί διάσημοι ή και λιγότερο δάσημοι DJs να μιξάρουν χωρίς να καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα όταν τα μπιτς είναι παρόμοια, αλλά με ακουστικά ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην αντιληφθείς την 'παραμόρφωση', ακόμα και τα καλά μόνιτορ 'ακούν' αυτήν την παρέμβαση.
Γνώρισα άτομα με πραγματικά απίστευτες δεξιότητες χωρίς κομπιάσματα, χωρίς κενά, χωρίς να ταλαιπωρούν βελόνες με άτσελες κινήσεις ,τόσο εξοικειωμένοι με το είδος τους που σε κάποια τρακς δεν χρησιμοποιούσαν ακουστικά !!!!!!!! (το ξέρω ότι ακούγεται απίστευτο, αλλά ήξεραν σαν την τσέπη τους τα βινύλια που έπαιζαν),παρασύροντας το κοινό από dub regge σε hip hop,από Fussion σε Soul και δεν μιλώ για σύγχρονα είδη που ακούγονται λίγο πολύ όλα τα ίδια, αλλά για MOTOWN, Blue Notes,Stax κ.λ.π...
Αν κάποιοι το έβαλαν σε οικιακό περιβάλλον,αναβαθμίζοντάς το έχει σχέση με την γενική υστερία.
Προσωπικά αν οι τιμές ήταν σε λογικά πλαίσια θα αγόραζα ένα σύγχρονο πλατό ,παρά να αναβαθμίζω αλλά και πάλι ακούγοντας πριν μία βδομάδα Sondek τελευταίων προδιαγραφών πάλι 'μπερδεύτηκα' ...
Το κτίσιμο ενός συστήματος είναι προσωπική ιστορία...
Εμένα μου έκανε εντύπωση ένας Copland να οδηγεί τα R 8 της Audiovector με λιγότερο σύγχρονο πλατό.
 
Η ποιότητα της ηχογράφησης και της αναπαραγωγής δεν έχουν σχέση με το συναίσθημα της μουσικής, για μένα τουλάχιστον. Τις πιο συγκλονιστικές μου ακροάσεις τις έκανα στην εφηβική & νεαρή ηλικία από ραδιοφωνικούς σταθμούς με παράσιτα, από απλές κασσέτες και πικάπ με κωνικές βελόνες. Υπήρχε όμως ο ενθουσιασμός της ηλικίας και η λαχτάρα για το νέο, σε αυτή την ηλικία ανακαλύπτεις όχι μόνο τη μουσική αλλά και τη ζωή.
Τότε γιατί ο Stanley Jordan συνεπήρε τον Maestro περισσότερο με την αναπαραγωγή μέσω βινυλίου, παρά με το άυλο?
Και το λέω επειδή οι ηχογραφήσεις του συγκεκριμένου που είχα (πρέπει να έχω ακόμα) αναδείκνυαν σύστημα με πηγή το πλατό ..
 
Δεν θέλω ν ανοίγω πληγές,αλλά όπως είπα πήρα 2 δίσκους του 70 /80 με καλλιτέχνη που μ αρέσουν οι δουλειές της.
Άκουσα μέσω πλατό (και χωρίς όρεξη) σε γνωστό κατά την διάρκεια της προσωρινής και αναγκαστικής μου επίσκεψης...
Το αποτέλεσμα ήταν ανάλατο με spotify /cd .
Δίσκοι παλιοί και με λίγο θόρυβο προφανών λόγω ηχογράφησης...αλλά δεν ακούγονταν με άυλα.
Όλα από πάνω μέχρι κάτω Audio Note.

 
Nα θυμίσω ότι το ΜΚ2 σχεδιάστηκε ,αναπτύχθηκε,προορίστηκε για να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ,είτε εισάγοντας εφέ, είτε 'επιβραδύνοντας', είτε 'επιταχύνοντας' ώστε να κολλήσουν τα bits των προς μίξη τρακ.
Αν αυτό που παίζει έχει ακόμα και 5-6 bits (μετρημένα ) παραπάνω ή παρακάτω απ αυτό που πρόκειται να παίξει ,ο 'οδηγός' τους χρησιμοποιώντας τις στροφές (ή το δάκτυλο) 'μπαίνει' απ το ένα μουσικό θέμα στο άλλο όσο το δυνατόν πιο 'γλυκά' δημιουργώντας μια 'μουσική συνέχεια' χωρίς να 'ξενερώσει' κανέναν ...
Μπορεί διάσημοι ή και λιγότερο δάσημοι DJs να μιξάρουν χωρίς να καταλαβαίνεις σχεδόν τίποτα όταν τα μπιτς είναι παρόμοια, αλλά με ακουστικά ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην αντιληφθείς την 'παραμόρφωση', ακόμα και τα καλά μόνιτορ 'ακούν' αυτήν την παρέμβαση.
Γνώρισα άτομα με πραγματικά απίστευτες δεξιότητες χωρίς κομπιάσματα, χωρίς κενά, χωρίς να ταλαιπωρούν βελόνες με άτσελες κινήσεις ,τόσο εξοικειωμένοι με το είδος τους που σε κάποια τρακς δεν χρησιμοποιούσαν ακουστικά !!!!!!!! (το ξέρω ότι ακούγεται απίστευτο, αλλά ήξεραν σαν την τσέπη τους τα βινύλια που έπαιζαν),παρασύροντας το κοινό από dub regge σε hip hop,από Fussion σε Soul και δεν μιλώ για σύγχρονα είδη που ακούγονται λίγο πολύ όλα τα ίδια, αλλά για MOTOWN, Blue Notes,Stax κ.λ.π...
Αν κάποιοι το έβαλαν σε οικιακό περιβάλλον,αναβαθμίζοντάς το έχει σχέση με την γενική υστερία.
Προσωπικά αν οι τιμές ήταν σε λογικά πλαίσια θα αγόραζα ένα σύγχρονο πλατό ,παρά να αναβαθμίζω αλλά και πάλι ακούγοντας πριν μία βδομάδα Sondek τελευταίων προδιαγραφών πάλι 'μπερδεύτηκα' ...
Το κτίσιμο ενός συστήματος είναι προσωπική ιστορία...
Εμένα μου έκανε εντύπωση ένας Copland να οδηγεί τα R 8 της Audiovector με λιγότερο σύγχρονο πλατό.
παγερά αδιάφορο με άφηναν και με αφήνουν οι "ικανότητες" μιξαρίσματος διάσημων ή μη djs...

όσοι έβαλαν ένα ΜΚ στο οικιακό τους περιβάλλον, κατά 90% το έκαναν λόγω της αξιοπιστίας του πιστεύω.
είναι από τα λίγα μηχανήματα που θέλουν ελάχιστα για να λειτουργούν χωρίς πρόβλημα για δεκαετίες..
και όταν λέω "μηχανήματα", δεν εννοώ μόνο πικάπ.. βάλε ότι οικιακή συσκευή θέλεις στο μυαλό σου..

ναι, για αυτόν τον λόγο πούλησα το project RPM 6.1 και πήρα το Technics..
ναι, το 6.1 με τον alphason opal έπαιζε καλύτερα.. όχι πια.. έπιασα την απόδοσή του και η έρευνα δεν έχει τελειώσει... (ούτε η εξέλιξη).
ναι, τα έξοδα δεν ήταν λίγα και προβλέπονται ακόμα περισσότερα.. δεν με νοιάζει και πολύ όμως, προτιμώ να ξοδεύω εκεί κάποια λεφτά παρά να αλλάξω το πικάπ για κάποιο άλλο.
είναι σίγουρο ότι στην 1η αλλαγή κεφαλής, στην 1η ρύθμιση που θα πάω να κάνω στο καινούργιο, θα αναπολήσω τις ευκολίες ρύθμισης του Technics..
γιατί τις "ιδιοτροπίες" του και τους περιορισμούς του, τις έχω λύσει.
μένουν 2 πραγματάκια ακόμα να δοκιμάσω, μάλιστα σε 2ο ΜΚ για να δω το επίπεδο της διαφοράς με την μέχρι τώρα δουλειά..
όταν τελειώσουν και δοκιμαστούν αυτά, όποια και αν είναι τα αποτελέσματά τους, μάλλον τελειώνει η βελτίωση έχοντας το πικάπ πρακτικά "απείραχτο" οπτικά..
θα κλείσει το κεφάλαιο "stage 1"

το "stage 2" (αν μπορέσω να το βάλω σε εφαρμογή -γιατί στην Ελλάδα ζούμε), θα έχει αλλαγμένα δομικά στοιχεία στον βραχίονα, που δεν θα μπορούν να "κρυφτούν" όπως οι μέχρι τώρα αλλαγές.
όμως σκοπός και απαράβατος όρος είναι να μην "θυσιαστεί" καμία από τις ευκολίες του, πόσο μάλλον η αντοχή και αξιοπιστία του...
 
Τότε γιατί ο Stanley Jordan συνεπήρε τον Maestro περισσότερο με την αναπαραγωγή μέσω βινυλίου, παρά με το άυλο?
Και το λέω επειδή οι ηχογραφήσεις του συγκεκριμένου που είχα (πρέπει να έχω ακόμα) αναδείκνυαν σύστημα με πηγή το πλατό ..
μήπως γιατί ο Μαέστρος δεν είναι έφηβος πια;;; :LOL::LOL:
 
Εκεί που ως τώρα ήμουν απίστευτα γκαντέμης με τους δισκους που έβρισκα σε μεταχειρισμένα, σήμερα γύρισα με αρκετά κιλά (κυριολεκτικά), όλα σε κυριολεκτικά ΑΨΟΓΗ κατάσταση, σχεδόν άπαιχτα, με βιβλιαράκια μέσα κλπ. Πιθανολογώ όλα απο την ίδια συλλογή κάποιου, αφού την προηγούμενη βδομάδα δεν είχα δει κανένα από αυτά. Ολα αυτά που βλέπετε κάτι σαν $25 όλα μαζί… 🥳FD612292-D5D1-4473-9C3F-7869F8BB93AA.jpeg
 
Last edited:
Η ποιότητα της ηχογράφησης και της αναπαραγωγής δεν έχουν σχέση με το συναίσθημα της μουσικής, για μένα τουλάχιστον. Τις πιο συγκλονιστικές μου ακροάσεις τις έκανα στην εφηβική & νεαρή ηλικία από ραδιοφωνικούς σταθμούς με παράσιτα, από απλές κασσέτες και πικάπ με κωνικές βελόνες. Υπήρχε όμως ο ενθουσιασμός της ηλικίας και η λαχτάρα για το νέο, σε αυτή την ηλικία ανακαλύπτεις όχι μόνο τη μουσική αλλά και τη ζωή.

Είναι πολύ σύνθετο το θέμα, όχι άσπρο-μαύρο. Ειδικά στη μουσική που ακούω εγώ, αν η ηχογράφηση είναι για τα πανηγύρια, ή το μέσο είναι κατεστραμμένο, χάνεις τελείως την εμπειρία τόσο της ερμηνείας, όσο και της μουσικής τελικά της ίδιας, τα εφέ των οργάνων και της ενορχήστρωσης (μάστορες τύπου Berlioz, Mahler κλπ δε μοιράζουν τις γραμμές τυχαία στα όργανα, αλλά με βάση το πως ακούγονται οι αρμονικές μεταξύ τους κλπ κλπ κλπ). Πως θα καταλάβεις τις διαφορετικές ισορροπίες που οραματίζεται ο κάθε μαέστρος όταν ακούγονται όλα σα μια λάσπη;

Γι'αυτό και συμβαίνει συχνά μεγάλες ιστορικές ερμηνείες να μη σε συγκινούν, γιατί ουσιαστικά ακούς την όλη ιστορία σα μέσα από ένα τζάμι. Αδικία για τους μουσικούς του 1930 που ίσως να'διναν την ψυχή τους εκεί πάνω, αλλά πραγματικότητα.
 
Εκεί που ως τώρα ήμουν απίστευτα γκαντέμης με τους δισκους που έβρισκα σε μεταχειρισμένα, σήμερα γύρισα με αρκετά κιλά (κυριολεκτικά), όλα σε κυριολεκτικά ΑΨΟΓΗ κατάσταση, σχεδόν άπαιχτα, με βιβλιαράκια μέσα κλπ. Πιθανολογώ όλα απο την ίδια συλλογή κάποιου, αφού την προηγούμενη βδομάδα δεν είχα δει κανένα από αυτά. Ολα αυτά που βλέπετε κάτι σαν $25 όλα μαζί… 🥳
Βιάστηκα να πανηγυρίσω, δεν είναι όλα ρόδινα (πχ ο Οθέλλος έχει τραγικό ήχο για κάποιο λόγο, muffled και χαμηλής έντασης, σε βαθμό που νόμισα ότι κάτι έπαθε το Phono). Και το ότι οι δίσκοι φαίνονται με το μάτι άπαιχτοι δε σημαίνει ότι δεν έχουν αρκετό θόρυβο. Ωστόσο και πάλι το πρόσημο είναι θετικό. Μάλλον πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι για καθάρισμα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Nα θυμίσω ότι το ΜΚ2 σχεδιάστηκε ,αναπτύχθηκε,προορίστηκε για να ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ,είτε εισάγοντας εφέ, είτε 'επιβραδύνοντας', είτε 'επιταχύνοντας' ώστε να κολλήσουν τα bits των προς μίξη τρακ.
Εγώ αυτό που έχω διαβάσει πάμπολες φορές είναι ότι η ΜΚ2 έκδοση δε σχεδιάστηκε με το μυαλό στους DJ's, η υιοθέτηση του πλατώ από αυτούς έγινε λόγω αξιοπιστίας του.


μήπως γιατί ο Μαέστρος δεν είναι έφηβος πια;;; :LOL::LOL:
Κι εγώ μπάρμπας είμαι αλλά το ανέλυσε μόνος του ότι η παραγωγή στην κλασική μουσική είναι σημαντική. Εμένα με μπάντες σαν τους Sabbath και τους Wipers ξέρω από την αρχή το επίπεδο της παραγωγής. Η ψυχή είναι που μετράει και πολλές μπάντες έτσι τις έμαθα, δε θα μπορούσα να τις συνηθίσω με γυαλισμένεςς παραγωγές. Πάντως σ' αυτό που είπα είμαι απόλυτος, τα αισθήματα που μου προκαλούσε η μουσική σε νεαρή ηλικία δε ξανάρχονται. Απ' την άλλη, χωρίς μουσική η ζωή μου θα ήταν βαρετή, προτιμώ να ακούω από δίσκους αλλά θα ακούσω από οποιοδήποτε μέσο είναι διαθέσιμο τη συγκεκριμένη στιγμή.
 
  • Like
Reactions: vlad66