Το chat του δικάναλου

Βιάστηκα να πανηγυρίσω, δεν είναι όλα ρόδινα (πχ ο Οθέλλος έχει τραγικό ήχο για κάποιο λόγο, muffled και χαμηλής έντασης, σε βαθμό που νόμισα ότι κάτι έπαθε το Phono). Και το ότι οι δίσκοι φαίνονται με το μάτι άπαιχτοι δε σημαίνει ότι δεν έχουν αρκετό θόρυβο. Ωστόσο και πάλι το πρόσημο είναι θετικό. Μάλλον πρέπει να αρχίσω να ψάχνομαι για καθάρισμα.
Καθολου παράξενο που δε σου άρεσε ο Οθέλλος. Οι αμερικάνικες εκδόσεις της ΕΜΙ Angel είναι οι χειρότερες ΕΜΙ. Καμιά σχέση με τις ορίτζιναλ αγγλικές, τις γαλλικές, τις γερμανικές, ακόμα και τις ιταλικές, ισπανικές ή βραζιλιάνικες. Αυτό δεν ισχύει για τις μονοφωνικές Angel, που ήταν συνήθως Made in England, άρα το ίδιο καλές με τα πρωτότυπα.

Οι London που πήρες θα σε αποζημιώσουν, καθώς είναι κι αυτές όλες Made in England.

Να ετοιμάζεσαι για απογοήτευση με τον Szell. Οι δίσκοι του είναι εντελώς άμπασοι: υπάρχει ένα ανέκδοτο, σύμφωνα με το οποίο ήθελε οι δίσκοι του να ακούγονται καλά στο δικό του σύστημα, στο οποίο μεγάλα ηχεία δαπέδου ήταν τοποθετημένα ψηλά σε ένα σκρίνιο και κολλητά στον τοίχο. Όντας φοβερά ισχυρογνώμων δεν δεχόταν καμια υπόδειξη για την σωστή τοποθέτηση των ηχείων του.

Για τον Glenn Gould δε θα πω τίποτα, η ηχογράφηση είναι πολύ καλή.

Η κασετίνα με τον Μάλερ μάλλον ήταν πεταμένα λεφτά. Οι δίσκοι της Murray Hill είναι άθλιοι, και τζάμπα να σου το έδωσαν απλά πιάνει χώρο στο ράφι σου.

Έχε το νου σου για δίσκους της εταιρείας Everest με τα ακόλουθα label, όλα τα άλλα μπορείς να τα προσπεράσεις.

everest1.jpg

everest3b.jpg
 
Ναι :p
Βεβαια, εξαρταται ποσο ψηλα θελει ο καθενας να φτασει το πικαπ του.

Χα χα πολύ μου άρεσε αυτό το μονολεκτικό και απόλυτο ναι σου!!! :)

Όσο για το πόσο ψηλά, εντάξει, λόγω μπάτζετ όχι τρελά χαιεντάδικα πράγματα, αλλά αφού μπήκα στον χορό κι ακούω 99,99% από βινύλια, θέλω κάποια στιγμή να φτάσει και το πικάπ στο επίπεδο του υπόλοιπου συστήματος, ώστε να είναι όλα ισοδύναμα και να το κλείσουμε το μαγαζί. Τώρα έχω σχηματίσει την εντύπωση, κι ας λέει ό,τι θέλει o Vlad :p, ότι είναι ένα ή δυο κλικ πίσω το πικάπ.


μια χαρά πικάπ είναι το πικάπ σου. εξαιρετικό κατά την γνώμη μου..
για να πάρεις καλύτερο ήχο θα πρέπει να σκάσεις πολλά λεφτά.

Αν σε "τρώει" η τσέπη σου, στην μεριά των phono θα πρέπει να στραφείς... τονίζω το ΑΝ σε "τρώει" η τσέπη σου....

Μωρέ με τρώει, αλλά όσο και να τρώει αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δυνατότητα να της κάνω κάτι να ησυχάσει. Ίσως μετά το καλοκαίρι, ανάλογα πώς θα πάνε τα πράγματα σε όλους τους τομείς.

Την άποψή σου για το πικάπ μου και ότι το phono πρέπει να είναι η πρώτη μου κίνηση όταν το αποφασίσω, θυμάμαι που μου το πες κι από κοντά. Εγώ συνεχίζω βέβαια, ως μουλάρι, να έχω πρώτη σκέψη το πικάπ (μην ξεχνάς ότι το χω και 12+ χρόνια πια κι εμείς οι «νέοι» ακούμε και με τα μάτια), αλλά το καταλαβαίνω, το ιδανικό σενάριο θα είναι όντως σχεδόν ταυτόχρονα και τα δύο.
 
Καθολου παράξενο που δε σου άρεσε ο Οθέλλος. Οι αμερικάνικες εκδόσεις της ΕΜΙ Angel είναι οι χειρότερες ΕΜΙ. Καμιά σχέση με τις ορίτζιναλ αγγλικές, τις γαλλικές, τις γερμανικές, ακόμα και τις ιταλικές, ισπανικές ή βραζιλιάνικες. Αυτό δεν ισχύει για τις μονοφωνικές Angel, που ήταν συνήθως Made in England, άρα το ίδιο καλές με τα πρωτότυπα.

Οι London που πήρες θα σε αποζημιώσουν, καθώς είναι κι αυτές όλες Made in England.

Να ετοιμάζεσαι για απογοήτευση με τον Szell. Οι δίσκοι του είναι εντελώς άμπασοι: υπάρχει ένα ανέκδοτο, σύμφωνα με το οποίο ήθελε οι δίσκοι του να ακούγονται καλά στο δικό του σύστημα, στο οποίο μεγάλα ηχεία δαπέδου ήταν τοποθετημένα ψηλά σε ένα σκρίνιο και κολλητά στον τοίχο. Όντας φοβερά ισχυρογνώμων δεν δεχόταν καμια υπόδειξη για την σωστή τοποθέτηση των ηχείων του.

Για τον Glenn Gould δε θα πω τίποτα, η ηχογράφηση είναι πολύ καλή.

Η κασετίνα με τον Μάλερ μάλλον ήταν πεταμένα λεφτά. Οι δίσκοι της Murray Hill είναι άθλιοι, και τζάμπα να σου το έδωσαν απλά πιάνει χώρο στο ράφι σου.

Έχε το νου σου για δίσκους της εταιρείας Everest με τα ακόλουθα label, όλα τα άλλα μπορείς να τα προσπεράσεις.

everest1.jpg

everest3b.jpg

Πωπω σεμινάριο είσαι. Δεν είχα ιδέα για τίποτα απ'αυτά, γουρούνια στο σακί. Τον Μahler ειδικά τον πήρα έτσι επειδή τον λυπήθηκα, είχε μέσα και μια 8η με Μητρόπουλο και λέω άντε, για πάρτη του.
Όντως, τα London είναι από αρκετά έως πολύ καλά, είχα και μερικές άλλες όπερες από προηγούμενες εξορμήσεις. Βέβαια, θέλουν καθάρισμα, ενώ παρατήρησα και λίγο distortion (πχ στη φωνή του Παβαρόττι στο σουξέ της Τosca, το Lucevan le Stelle). Δεν ξέρω γιατί αυτό, ο δίσκος δε φαίνεται να έχει οπτικά κάτι, αλλά ίσως να υπάρχει ολόκληρο συμπαγές layer μπίχλας που να μη φαίνεται με το μάτι ως ομοιόμορφο.

Αλήθεια, κάτι τέτοια γκατζετάκια να λάνε τίποτα; Ρώτησα σε όλα τα μεταχειρισμένα δισκάδικα αν κάνουν πλύσιμο και δεν.

 
Last edited:
...Την άποψή σου για το πικάπ μου και ότι το phono πρέπει να είναι η πρώτη μου κίνηση όταν το αποφασίσω, θυμάμαι που μου το πες κι από κοντά. Εγώ συνεχίζω βέβαια, ως μουλάρι, να έχω πρώτη σκέψη το πικάπ (μην ξεχνάς ότι το χω και 12+ χρόνια πια κι εμείς οι «νέοι» ακούμε και με τα μάτια), αλλά το καταλαβαίνω, το ιδανικό σενάριο θα είναι όντως σχεδόν ταυτόχρονα και τα δύο.
Ποιο πικάπ έχεις;
 
1-Χpression III.
Ηχητική διαφορά θα ακούσεις με phono stage και κεφαλή αλλά αν ήμουν στη θέση σου θα θελα κι εγώ ένα άλλο πικάπ. Σε phono stage θα επένδυα αρχικά, ένα που να καλύπτει ΜΜ/MC και με την αλλαγή πικάπ θα κοίταγα για κεφαλή. Λόγω budget, πλην κεφαλής, όλα τ' άλλα θα τα έπαιρνα δεύτερο χέρι.
 
Οι δύο σοβαρές ακροάσεις που έκανα με MK2 και έχω αναρτήσει για το ποιες upgrade περιελάμβαναν,είχαν παρακάμψει το στροφόμετρο,αλλά και πάλι υπολειπόταν δίπλα σ ένα καλό ανάρτησης.
Αλλά επειδή αυτές είναι προσωπικές απόψεις,δεν θα μπω στην διαδικασία της κόντρας.
Έχω αναπαλαιώσει το lenco το 2011.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μπει σ ενα στούντιο με καλά συνοδά στην θέση ενός σύγχρονου και να ακούσουμε όλοι παρέα το αποτέλεσμα..
Το ότι δεν μπορώ να αντέξω οικονομικά ένα σύγχρονο πλατό ακόμα και με όχι τις δικές του
 
μαμισιες βελτιώσεις,δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σύγχρονα πλατό που κόβουν την ανάσα..
 
Ηχητική διαφορά θα ακούσεις με phono stage και κεφαλή αλλά αν ήμουν στη θέση σου θα θελα κι εγώ ένα άλλο πικάπ. Σε phono stage θα επένδυα αρχικά, ένα που να καλύπτει ΜΜ/MC και με την αλλαγή πικάπ θα κοίταγα για κεφαλή. Λόγω budget, πλην κεφαλής, όλα τ' άλλα θα τα έπαιρνα δεύτερο χέρι.
Ναι, στο ίδιο πνεύμα είμαι κι εγώ, με καταλαβαίνεις :)

Ουσιαστικά και τα τρία μαζί πρέπει να γίνουν (πικάπ - phono - κεφαλή), το κατανοώ απόλυτα αυτό. Για κεφαλή βέβαια έχω χρόνο ακόμη - έχω την VM540 εδώ και ενάμιση χρόνο, και παρότι τη σκίζω γιατί ακούω πολλή μουσική, φαντάζομαι έχει ακόμη ψωμάκια. Αλλά σίγουρα, όποιο και όποτε να πάρω πρώτο, θα φέρει αργά ή γρήγορα και τα υπόλοιπα.

Για το phono είναι όντως μια καλή λύση το μεταχειρισμένο. Για το πικάπ, δεν παίζει το ενδεχόμενο. Είπαμε, δεν ξέρω να αλλάζω λάμπα που λέει ο λόγος, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι για μένα τα μεταχειρισμένα πικαπ.
 
Ναι, στο ίδιο πνεύμα είμαι κι εγώ, με καταλαβαίνεις :)

Ουσιαστικά και τα τρία μαζί πρέπει να γίνουν (πικάπ - phono - κεφαλή), το κατανοώ απόλυτα αυτό. Για κεφαλή βέβαια έχω χρόνο ακόμη - έχω την VM540 εδώ και ενάμιση χρόνο, και παρότι τη σκίζω γιατί ακούω πολλή μουσική, φαντάζομαι έχει ακόμη ψωμάκια. Αλλά σίγουρα, όποιο και όποτε να πάρω πρώτο, θα φέρει αργά ή γρήγορα και τα υπόλοιπα.

Για το phono είναι όντως μια καλή λύση το μεταχειρισμένο. Για το πικάπ, δεν παίζει το ενδεχόμενο. Είπαμε, δεν ξέρω να αλλάζω λάμπα που λέει ο λόγος, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι για μένα τα μεταχειρισμένα πικαπ.
Καταλαβαίνω από το σύστημα σου ότι το budget σου είναι ανάλογο με το δικό μου, περιορισμένο δηλαδή. Δε συμφωνώ ότι πρέπει να προβείς σε αγορά των τριών μαζί, δε θα κατανοήσεις από που προέρχονται οι διαφορές έτσι. Αρχικά παίξε τη κεφαλή που έχεις τώρα με άλλο phono. Όταν το αποφασίσεις υπάρχουν καταστήματα που δανείζουν μηχανήματα (demo ή μεταχειρισμένα), πάρε ένα phono stage (π.χ. του χιλιάρικου που μπορείς να βρεις μισοτιμής μεταχειρισμένο) και θα δεις τι διαφορά θα κάνει στο σύστημα σου, θα μεταμορφώσει τον ήχο σου. Έτσι πήρα το δικό μου (μεταχειρισμένο) με τη προϋπόθεση αν δε μου άρεσε να το γυρίσω πίσω. Με τις πρώτες νότες ήξερα ότι θα το κρατήσω, ούτε τεστ χρειάστηκα ούτε τίποτα. Απόλαυσα μουσική και τη Δευτέρα πήγα και το πλήρωσα, 20 χρόνια μετά το έχω ακόμα.

Διαφωνώ επίσης για το θέμα ικανοτήτων, κι εγώ δεν είμαι ειδικός ούτε κάνω μετατροπές στα μηχανήματα αλλά στην Αθήνα ζούμε. Ακόμα και αν δε βρεις κάποιον να σε βοηθήσει, πληρώνεις έναν τεχνικό να σου τοποθετήσει τη κεφαλή. Θα γλυτώσεις αρκετά χρήματα με μεταχειρισμένο που μεταφράζεται σε καλύτερο πικάπ. Οι περισσότεροι προσέχουμε τα μηχανήματα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ότι έχω πάρει δεύτερο χέρι και έχω αγοράσει από όλες τις γωνιές του πλανήτη.
 
  • Like
Reactions: Music matters...
Καταλαβαίνω από το σύστημα σου ότι το budget σου είναι ανάλογο με το δικό μου, περιορισμένο δηλαδή. Δε συμφωνώ ότι πρέπει να προβείς σε αγορά των τριών μαζί, δε θα κατανοήσεις από που προέρχονται οι διαφορές έτσι. Αρχικά παίξε τη κεφαλή που έχεις τώρα με άλλο phono. Όταν το αποφασίσεις υπάρχουν καταστήματα που δανείζουν μηχανήματα (demo ή μεταχειρισμένα), πάρε ένα phono stage (π.χ. του χιλιάρικου που μπορείς να βρεις μισοτιμής μεταχειρισμένο) και θα δεις τι διαφορά θα κάνει στο σύστημα σου, θα μεταμορφώσει τον ήχο σου. Έτσι πήρα το δικό μου (μεταχειρισμένο) με τη προϋπόθεση αν δε μου άρεσε να το γυρίσω πίσω. Με τις πρώτες νότες ήξερα ότι θα το κρατήσω, ούτε τεστ χρειάστηκα ούτε τίποτα. Απόλαυσα μουσική και τη Δευτέρα πήγα και το πλήρωσα, 20 χρόνια μετά το έχω ακόμα.

Διαφωνώ επίσης για το θέμα ικανοτήτων, κι εγώ δεν είμαι ειδικός ούτε κάνω μετατροπές στα μηχανήματα αλλά στην Αθήνα ζούμε. Ακόμα και αν δε βρεις κάποιον να σε βοηθήσει, πληρώνεις έναν τεχνικό να σου τοποθετήσει τη κεφαλή. Θα γλυτώσεις αρκετά χρήματα με μεταχειρισμένο που μεταφράζεται σε καλύτερο πικάπ. Οι περισσότεροι προσέχουμε τα μηχανήματα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με ότι έχω πάρει δεύτερο χέρι και έχω αγοράσει από όλες τις γωνιές του πλανήτη.

Καλά σου πα ότι με καταλαβαίνεις :) Όντως περιορισμένο. Εξαρχής ήταν και πάντα θα είναι. Γύρω στο 2χίλιαρο είχα βάλει να είναι το κάθε μηχάνημά μου όταν ξεκίνησα το πρότζεκτ φτιάχνω σοβαρό σύστημα, και μέχρι εκεί θα φτάσω όταν φτάσω για πικάπ. Και όντως κάπου στο χιλιάρικο με φαντάζομαι και για phono. Που ακριβώς όπως το λες, κι εγώ φαντάζομαι ότι είναι από τα πιο εύκολα να βρεις demo για δοκιμή, για αυτό αφήνω ανοικτό το ενδεχόμενο μεταχειρισμένου.

Για το μεταχειρισμένο πικάπ πάντως επιμένω. Με ξέρω μωρέ και με βλέπω ακόμη και τώρα, δεν το χω καθόλου, και μεταξύ μας δεν θέλω και να το χω. Τέλος πάντων βέβαια, θα δούμε όταν με το καλό φτάσει η ώρα, ανάλογα και με το τι θα υπάρχει στην αγορά.

Για την ώρα πάω να φάω μερικές ώρες ζωής ακόμη της βελόνας μου, γιατί είμαι από το πρωί λόγω δουλειάς στο πισί και ψιλοσάλταρα :) Καλό βράδυ σε όλους!
 
Καλά σου πα ότι με καταλαβαίνεις :) Όντως περιορισμένο. Εξαρχής ήταν και πάντα θα είναι. Γύρω στο 2χίλιαρο είχα βάλει να είναι το κάθε μηχάνημά μου όταν ξεκίνησα το πρότζεκτ φτιάχνω σοβαρό σύστημα, και μέχρι εκεί θα φτάσω όταν φτάσω για πικάπ. Και όντως κάπου στο χιλιάρικο με φαντάζομαι και για phono. Που ακριβώς όπως το λες, κι εγώ φαντάζομαι ότι είναι από τα πιο εύκολα να βρεις demo για δοκιμή, για αυτό αφήνω ανοικτό το ενδεχόμενο μεταχειρισμένου.

Για το μεταχειρισμένο πικάπ πάντως επιμένω. Με ξέρω μωρέ και με βλέπω ακόμη και τώρα, δεν το χω καθόλου, και μεταξύ μας δεν θέλω και να το χω. Τέλος πάντων βέβαια, θα δούμε όταν με το καλό φτάσει η ώρα, ανάλογα και με το τι θα υπάρχει στην αγορά.

Για την ώρα πάω να φάω μερικές ώρες ζωής ακόμη της βελόνας μου, γιατί είμαι από το πρωί λόγω δουλειάς στο πισί και ψιλοσάλταρα :) Καλό βράδυ σε όλους!
γιατί κολλάς στο μτχ πικάπ;;
έχεις τον φίλο σου που "πετάει" στον τομέα, έχεις και εμένα που μένω κοντά σου.. θα σου έπαιρνα ποτέ λεφτά για αλλαγή κεφαλής ή οτιδήποτε άλλο;
αλλά επιμένω στο ότι το πικάπ σου είναι σούπερ και δεν θέλει αλλαγή.
άλλο αν βαρέθηκες να το βλέπεις.... :ROFLMAO:
 
Είχα ακούσει το παρόν σύστημα σε Εκθέσεις, στούντο, (με άλλη κεφαλή) αλλά ΚΑΤΙ που νόμιζα ότι είχε σχέση με την απόλυτη ουδετερότητα δεν,κάτι που με ξένιζε και με τα πλατό της SME,παρόλες τις κριτικές. .μέχρι που το άκουσα με την μουσική που ξέρω, που αγαπώ και νάτο το εγκεφαλικό...
Κάποια πράγματα έχουν σχέση με τον τίτλο της σειράς ...'τα καλύτερα μας χρόνια'..
 
Βρέθηκα σε επώνυμο στούντιο πριν λίγο καιρό επ ευκαιρίας της πρώτης δισκογραφικής δουλειάς του υιού με ένα γκρούπ...επαιζε και παίζει μπάσο και σόλο.
Το στούντιο είχε παράγει μέχρι και υποψήφια τραγούδια για την Τοπική Eurovision..
Στ' αυτιά μου (ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ!!!!! και υπογραμμισμένο),η ντραμς και τα φωνητικά ήταν κάποια 'βήματα΄ μπροστά...ακόμα και με ακουστικά και μέσω usb ,αλλά και μήτρας το ίδιο πίστευα και πιστεύω, αλλά αυτοί ισχυρίζονται άλλα.
Σε live θα μ ενοχλούσε, αλλά αφού 'μετράει' έτσι.....καλή τύχη.
Μου θύμισε τις παλιές καλές εποχές στα σινεμά, που 'σκοτείνιαζε' η οθόνη και από κάτω φώναζαν και χειροκροτούσαν να ξυπνήσει ο υπάλληλος..(αξέχαστα χρόνια).
Και πόσες φορές δεν έχει συμβεί σε live επώνυμου καλλιτέχνη ,που παρόλα τα δοκιμαστικά, 'ξεχνούσε' το κόντρα μπάσο σε σχέση με τα υπόλοιπα όργανα και φωνές.
Εκεί να δεις η παραγωγή πως επηρέαζε....το τελικό αποτέλεσμα.
Έχω ξαναγράψει για τις ιδιοτροπίες του Demmy Roussou σε live και πως δεν ήθελε να βγει αν δεν άλλαζαν τεχνικό !!!!
Το ίδιο μου αφηγήθηκαν με τον Πλούταρχο, πήγα αργά και δεν χρειαζόταν τεχνικούς όρους για να αντιληφθεί κάποιος την 'καθυστέρηση' ,αλλά με λίγες μπόμπες όλα ακούγονται το ίδιο.
 
γιατί κολλάς στο μτχ πικάπ;;
θα σου έπαιρνα ποτέ λεφτά για αλλαγή κεφαλής ή οτιδήποτε άλλο;

Βρε ας σε είχα εγώ πρόχειρο εδώ γύρω για επισκευές/ρυθμίσεις και με χαρά να πλήρωνα για τον χρόνο σου. Έστω σε μπριζόλες αν δεν καταδέχεσαι αλλιώς :D.
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Πωπω σεμινάριο είσαι. Δεν είχα ιδέα για τίποτα απ'αυτά, γουρούνια στο σακί. Τον Μahler ειδικά τον πήρα έτσι επειδή τον λυπήθηκα, είχε μέσα και μια 8η με Μητρόπουλο και λέω άντε, για πάρτη του.
Όντως, τα London είναι από αρκετά έως πολύ καλά, είχα και μερικές άλλες όπερες από προηγούμενες εξορμήσεις. Βέβαια, θέλουν καθάρισμα, ενώ παρατήρησα και λίγο distortion (πχ στη φωνή του Παβαρόττι στο σουξέ της Τosca, το Lucevan le Stelle). Δεν ξέρω γιατί αυτό, ο δίσκος δε φαίνεται να έχει οπτικά κάτι, αλλά ίσως να υπάρχει ολόκληρο συμπαγές layer μπίχλας που να μη φαίνεται με το μάτι ως ομοιόμορφο.

Αλήθεια, κάτι τέτοια γκατζετάκια να λάνε τίποτα; Ρώτησα σε όλα τα μεταχειρισμένα δισκάδικα αν κάνουν πλύσιμο και δεν.

Καλά, μη νομίζεις, κι εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα, ψάχνοντας στα παζάρια, αγοράζοντας Γουρούνια στο σακί, γυρνώντας στο σπίτι με την απορία, παίζει αυτό η δεν παίζει.
Ο δίσκος της Τοσκα μπορεί να έχει όντως ακαθαρσίες στο αυλάκι, μπορεί να είναι χιλιοπαιγμενος σε εκείνο ειδικά το σημείο, και υπάρχει και η μικρή περίπτωση το πικάπ σου να δείχνει τα όριά του - μιλάμε για Παβαρότι.

Το μηχάνημα φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. Κάπου είχα διαβάσει ότι οι υπερηχοι είναι η καλύτερη μέθοδος καθαρισμού και σε ένα γερμανικό φόρουμ που παρακολουθούσα παλιά υπήρχαν κάποιοι που φτιάχνανε τα δικά τους DIY. Δεν ήξερα ότι είναι τόσο φτηνά.
 
  • Like
Reactions: Maestro
Αλήθεια, κάτι τέτοια γκατζετάκια να λάνε τίποτα; Ρώτησα σε όλα τα μεταχειρισμένα δισκάδικα αν κάνουν πλύσιμο και δεν.

Βασικά φτηνό φαίνεται, το αν κάνει δουλειά, δεν ξέρω, αλλά δεν χάνεις τίποτα, το πολύ πολύ να καθαρίζεις άλλα πράγματα με αυτό. :D
Υπάρχει τρόπος να καταλάβεις αν όντως είναι ultrasonic cleaner ή απλά βγάζει μπουρμπουλίθρες.
Αν βάλεις σε ultrasonic cleaner ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο θα σου το κάνει κομφετί σε δευτερόλεπτα.
 
Βασικά φτηνό φαίνεται, το αν κάνει δουλειά, δεν ξέρω, αλλά δεν χάνεις τίποτα, το πολύ πολύ να καθαρίζεις άλλα πράγματα με αυτό. :D
Υπάρχει τρόπος να καταλάβεις αν όντως είναι ultrasonic cleaner ή απλά βγάζει μπουρμπουλίθρες.
Αν βάλεις σε ultrasonic cleaner ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο θα σου το κάνει κομφετί σε δευτερόλεπτα.
χαχα.. δεν το ήξερα αυτό...
έχω δει πως καθαρίζουν μπεκ ψεκασμού με υπέρηχους, κάπου 20 χρόνια πριν...
διαφορά δεν κατάλαβα στο αυτοκίνητο γιατί το πρόβλημα ήταν στα ..μπουζοκάλωδα τελικά. :ROFLMAO:
 
Ξεκινάει από μικρές τρύπες σαν να το πυροβόλησες με καραμπίνα, μεγαλώνουν και κάποια στιγμή εξαφανίζεται. :D
 
Ψήνομαι να το δοκιμάσω το μηχανάκι εν καιρώ.

Άλλη ερώτηση, κοίταζα μήπως τσίμπαγα ένα ματ από φελλό για λιγότερο static, και είδα ότι πολλοί προτείνουν το ακρυλικό πλατώ για να ξεμπερδεύεις μια και καλή. Διάβασα όμως τα εξής (από δω κι από κει, σε διάφορες πηγές που διαφωνούν μεταξύ τους)

1. Το ακρυλικό είναι πιο ελαφρύ, οπότε κάποιοι προτείνουν ότι πρέπει παράλληλα να αλλάξεις και το subplatter (άρα μιλάμε για πιο χοντρό έξοδο).
2. Το ακρυλικό είναι λίγο πιο χοντρό από το μαμίσιο, και μια και το Debut δεν έχει VTA, ίσως να μην είναι σωστή κίνηση.

Έχει κανείς άποψη;