Το chat του δικάναλου

Ξέρετε.....
Μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να κάναν δοκιμές με διαφόρων ειδών ελαστικά,ώστε να καταλήξουν στο κατάλληλο για να το τοποθετήσουν στο πικάπ.
Το πιο πιθανόν είναι να κάνει την διαφορά η (μέχρι χιλιοστού) διάμετρος ,παρά το υλικό.
Θέλω να πω ότι όσο πιθανό είναι το ορίτζιναλ να είναι καλό ,άλλο τόσο πιθανό είναι ένα άλλο υλικό να είναι καλύτερο.
Δεν ειναι θεμα καλυτερου ή χειροτερου.Ειναι θεμα επιλογης. Ακριβως για το πιο καταλληλο, οπως λες.
Στα πικαπ με τροχαλια, η τροχαλια ειναι σε επαφη με το πλατω και αναποφευκτα θα μεταφερει καποιο θορυβο, αλλα ταυτοχρονα, και επισης αναποφευκτα προσφερει και καποιου ειδους damping. Ειναι και το χιλιοστο της ιντζας,ειναι και οι ιδιοτητες του υλικου, ειναι η ακριβεια και του αξονα και του πηγαδιου της τροχαλιας, ειναι η πιεση που ασκει στο πλατω και διαφορα αλλα, που αν θελεις συζηταμε.
Αναλογες επιλογες λαστιχων υπαρχουν σε ματ, αναρτησεις μεγαφωνων, αναρτησεις κεφαλων πικαπ, ποδια στηριξης μηχανηματων, στηριξης μοτερ και αλλες αμετρητες χρησεις. Καποιοι λιγοι , δεν αγοραζουν την πρωτη υλη απο οπου βρουν, αλλα την φτιαχνουν με δικη τους συνταγη.
Μη σου "φαινεται εξαιρετικα απιθανο να καναν δοκιμες ................ " καποιοι κανουν. Θελεις να σου πω εναν που κανει τετοιες δοκιμες 40 χρονια τωρα για πολλα τετοια ;
:rolleyes:

Οπως παντα, η αποψη σου σεβαστη ομως.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: mdvq
Μακη, αυτη μαλλον ειναι του πικαπ σου , ή παρομοια.

DUAL.jpg
 

Attachments

  • IMG_9178.jpeg
    IMG_9178.jpeg
    2.6 MB · Views: 7
Last edited:
Πιστεύω ότι έχει να κάνει με τις στροφές που γυρίζει το πλατό και αυτός είναι ο λόγος που δεν έχω ξηλώσει κάτι το σημαντικό που σηκώνει μικρό ρύθμιση και έλεγχο των στροφών στο dual έχει να κάνει και με την διαφορετική τάση ρεύματος που έχει ο καθένας στο σπίτι του .
Πληροφοριακά η ακρίβεια των στροφών των μοτέρ αυτού του τύπου (AC synchronous motors) έχει να κάνει μόνο με την συχνότητα του δικτύου και όχι με την τάση του. Και η συχνότητα του δικτύου είναι θεωρητικά και πρακτικά "εγγυημένη".

Πρακτικά για να "χάσεις στροφές" πρέπει να πέσει πάρα πολύ η τάση του δικτύου, πολύ περισσότερο απ' ότι συνηθίζεται. Και το αντίθετο.
 
Το ερώτημα Δημήτρη είναι τι γίνεται όπως σωστά είπες θεωρητικά όταν σήμερα έχουμε το 2023 τα 230V και βλέπεις διακυμάνσεις δηλ ανάμεσα στα 230 και 240 το τελευταίο το έχω δει αργά το βράδυ και σε ορισμένες περιπτώσεις το Σαββατοκύριακο .
Ο συγκεκριμένο μοτερ δουλεύει στα 220 και 115 V.
Εδώ οι προδιαγραφές .
IMG_9189.png
Για όλα αυτά που αναφέρονται πιο πάνω στο θέμα των υλικών …Είναι τα κέντρα ερευνών που διαθέτουν και δοκιμάζουν τα πάντα ,οπότε συμφωνώ με την πιο πάνω τοποθέτηση.

Μοιάζει η τροχαλία αλλά δεν έχω μπει ακόμη στην διαδικασία των μετρήσεων .

Υ.Σ Κύριε συντονιστή σε όλες τις περιπτώσεις χρειάζεται αλοιφαδόρος ναι η συγκεκριμένη κάνει δουλειά σε αλουμίνιο -πλαστικά,είναι αλοιφή ένα βήμα πριν το γυάλισμα αλλά δεν μπορώ να διακρίνω από την φωτογραφία το βάθος δηλαδή αν είναι επιφανειακό η όχι αν όχι χρειάζεται ίσως πιο ισχυρές υπάρχουν πχ της 3Μ. Οπότε πάρε ένα τηλ μπας και περάσεις από το σπίτι και κάνουμε μαζί την βρωμοδουλειά 😋
Εδω η περιβόητη τροχαλία .
IMG_9186.jpegIMG_9185.jpegIMG_9185.jpegIMG_9188.jpeg
 
Υ.Σ Κύριε συντονιστή σε όλες τις περιπτώσεις χρειάζεται αλοιφαδόρος ναι η συγκεκριμένη κάνει δουλειά σε αλουμίνιο -πλαστικά,είναι αλοιφή ένα βήμα πριν το γυάλισμα αλλά δεν μπορώ να διακρίνω από την φωτογραφία το βάθος δηλαδή αν είναι επιφανειακό η όχι αν όχι χρειάζεται ίσως πιο ισχυρές υπάρχουν πχ της 3Μ. Οπότε πάρε ένα τηλ μπας και περάσεις από το σπίτι και κάνουμε μαζί την βρωμοδουλειά 😋

οκ.. άσε να περάσει η έκθεση και έρχομαι κάποια μέρα με τα 2 πλατώ να δούμε τι μπορεί να γίνει..
βιασύνη δεν υπάρχει..
τα στίγματα μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι βαθιά μέσα στο μέταλλο.. σαν να τα "γεννάει" , να τα "ξεβράζει" , σαν να "αλλοιώνεται" το φυσικό χρώμα του αλουμινίου.
υποπτεύομαι την υγρασία της ατμόσφαιρας, ή τα δακτυλικά αποτυπώματα από το "πασπάτεμα" όταν το βγάζω - βάζω .. ή συνδυασμός τους.
το δικό σου πλατώ δεν έχει το παραμικρό στίγμα ;; κάνε έναν κόπο και τσέκαρέ το από κάτω.
 
οκ.. άσε να περάσει η έκθεση και έρχομαι κάποια μέρα με τα 2 πλατώ να δούμε τι μπορεί να γίνει..
βιασύνη δεν υπάρχει..
τα στίγματα μου δίνουν την εντύπωση ότι είναι βαθιά μέσα στο μέταλλο.. σαν να τα "γεννάει" , να τα "ξεβράζει" , σαν να "αλλοιώνεται" το φυσικό χρώμα του αλουμινίου.
υποπτεύομαι την υγρασία της ατμόσφαιρας, ή τα δακτυλικά αποτυπώματα από το "πασπάτεμα" όταν το βγάζω - βάζω .. ή συνδυασμός τους.
το δικό σου πλατώ δεν έχει το παραμικρό στίγμα ;; κάνε έναν κόπο και τσέκαρέ το από κάτω.
Έτσι όπως μου το περιγράφεις υποπτεύομαι για ψωρίαση μετάλλου σε αυτές της περιπτώσεις υπάρχει συγκεκριμένη κόλλα τοπικά μόνο σε αυτό το σημείο ,μετά αλοιφή -τρίψιμο και τέλος πάλι τοπικό βάψιμο με σπρέι στο ίδιο το χρώμα, θα έβαζα νίκελ .
Κάτι σαν αυτό δηλ …

IMG_9193.pngIMG_9194.png
Όχι δεν έχω παρατηρήσει κάτι στο δικό μου μοντέλο του 2008.
IMG_9200.jpeg
 
ψωρίαση , γεμίσματα , τριψίματα , βαψίματα;; όχι δα ρε Μάκη.. μάλλον σε τρόμαξα με τα γραφόμενά μου.
ίσως απλά θα έπρεπε να γράψω "μαυρίζει το αλουμίνιο"

IMG_20230930_123300[1].jpg

θα δοκιμάσω κάτι που σκέφτηκα και θα ενημερώσω..

ΥΣ..
του '07 είναι το δικό μου.. ένα χρόνο παλαιότερο από το δικό σου δλδ
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Μια που ειναι το chat , μια φωτο του πλατω του 401 τοτε που του εκανα το σερβις του μετα την αγορα του.


010.JPG
 
Last edited:
  • Love
Reactions: vlad66
Παλιο ε ; Πιο παλιο απο το garrard μου που ειναι του ................... '67 .....................
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
ο πλίνθος σου είναι ολοκαίνουργιος μίστερ.. και η τροχαλία του και τι άλλο δεν ξέρω... :LOL:

μακάρι να μπορούσαμε και μεις να αλλάζουμε ανταλλακτικά στο σώμα μας στα γεράματα.. :LOL:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
ο πλίνθος σου είναι ολοκαίνουργιος μίστερ.. και η τροχαλία του και τι άλλο δεν ξέρω... :LOL:
Μονο ο πλινθος και μια τροχαλια (νεας παραγωγης) ειναι καινουργια.
Τα υπολοιπα ξηλωθηκαν και καθαριστηκαν στο χερι...... 🤬
 
  • Like
Reactions: vlad66
ο πλίνθος σου είναι ολοκαίνουργιος μίστερ.. και η τροχαλία του και τι άλλο δεν ξέρω... :LOL:

μακάρι να μπορούσαμε και μεις να αλλάζουμε ανταλλακτικά στο σώμα μας στα γεράματα.. :LOL:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Αχ ρε Βλαδίμηρε...Καποτε θα πέσει στα χέρια σου ένα αξιοπρεπές πικάπ τροχαλίας, κάποιο Lenco, Garrard, Dual, Perpetuum Ebner, θα του βάλεις πλινθο και θα δεις το φως το αληθινό.
 
Αχ ρε Βλαδίμηρε...Καποτε θα πέσει στα χέρια σου ένα αξιοπρεπές πικάπ τροχαλίας, κάποιο Lenco, Garrard, Dual, Perpetuum Ebner, θα του βάλεις πλινθο και θα δεις το φως το αληθινό.
κάποτε θα κάνω το ταξίδι στην Κύπρο για να ακούσω το Garrard του φίλου μου.. και αν πάθω κανα σοκ, το φορτώνω για τους Αγίους και να πα να ... ο φίλος μου... :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
κάποτε θα κάνω το ταξίδι στην Κύπρο για να ακούσω το Garrard του φίλου μου.. και αν πάθω κανα σοκ, το φορτώνω για τους Αγίους και να πα να ... ο φίλος μου... :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Θες να σου οργανώσω ένα Lenco απο δω; Τα βρισκω με 150-200 ευρώ στο γερμανικό ebay, μπορεί και παρακάτω.
 
Θες να σου οργανώσω ένα Lenco απο δω; Τα βρισκω με 150-200 ευρώ στο γερμανικό ebay, μπορεί και παρακάτω.
αυτό το διάστημα;;;;
μόλις έβαλα να λύσω το M5G μου για αλλαγές στον βραχίονα.. έχω ήδη φύλλο και φτερό το Thorens για ανακατασκευή , έχω εδώ και καιρό ένα ΜΚ2 που πρέπει να το κάνω κούκλα και αυτό , χώρια ένα Sony του Sonus Νaturalis....
δεν μπορώ να στρίψω στο δωμάτιο που έχω για εργαστήρι..
έχω δλδ 3 πικάπ δικά μου και το παλιοράκ χωράει μόνο 2.. οκ, πες ότι το ασημί ΜΚ2 θα φύγει (ήδη το έχει "καπαρώσει" φίλος) και "μείνω" με 2.
Technics έτσι όπως το θέλω και Thorens έτσι όπως το θέλω... το IDLER που θα μπει ;;
 
κάποτε θα κάνω το ταξίδι στην Κύπρο για να ακούσω το Garrard του φίλου μου.. και αν πάθω κανα σοκ, το φορτώνω για τους Αγίους και να πα να ... ο φίλος μου... :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ετσι ε ;
Θα σου αμολυσω τον ντοπερμαν ................. :LOL:
 
  • Haha
Reactions: vlad66
αυτό το διάστημα;;;;
μόλις έβαλα να λύσω το M5G μου για αλλαγές στον βραχίονα.. έχω ήδη φύλλο και φτερό το Thorens για ανακατασκευή , έχω εδώ και καιρό ένα ΜΚ2 που πρέπει να το κάνω κούκλα και αυτό , χώρια ένα Sony του Sonus Νaturalis....
δεν μπορώ να στρίψω στο δωμάτιο που έχω για εργαστήρι..
έχω δλδ 3 πικάπ δικά μου και το παλιοράκ χωράει μόνο 2.. οκ, πες ότι το ασημί ΜΚ2 θα φύγει (ήδη το έχει "καπαρώσει" φίλος) και "μείνω" με 2.
Technics έτσι όπως το θέλω και Thorens έτσι όπως το θέλω... το IDLER που θα μπει ;;
"Έχω στο γκαράζ μια Corolla, ένα Fiesta και ένα Golf, που να βρω χώρο για την Aston Martin"?
 
  • Haha
Reactions: vlad66
"Έχω στο γκαράζ μια Corolla, ένα Fiesta και ένα Golf, που να βρω χώρο για την Aston Martin"?
καλά... άσε να τελειώσω τα μηχανήματα , να τα ακούσω να τα "χορτάσω" και αν μπλέξω με IDLER και δω ότι είναι ανώτερο, κάποιο θα φύγει..
δύσκολο να φύγει το μαύρο τεκ , δεν είναι το απλό ΜΚ2 -άσε τις ευκολίες του βραχίονα... με τον εξοπλισμό που έχει πια είναι πραγματικά "χαμελαίων" , σύντομα θα ακούσω την 1η πολύ μεγάλη αλλαγή του και αν καταφέρω να αλλάξω τα πλαστικά του τμήματα σε αλουμίνιο ή μαγνήσιο , τότε και μόνο τότε θα μάθουμε τι ψάρια πιάνει.....
 
ψωρίαση , γεμίσματα , τριψίματα , βαψίματα;; όχι δα ρε Μάκη.. μάλλον σε τρόμαξα με τα γραφόμενά μου.
ίσως απλά θα έπρεπε να γράψω "μαυρίζει το αλουμίνιο"

View attachment 220591

θα δοκιμάσω κάτι που σκέφτηκα και θα ενημερώσω..

ΥΣ..
του '07 είναι το δικό μου.. ένα χρόνο παλαιότερο από το δικό σου δλδ
Ναι βρε φίλε με τρόμαξες όχι όμως ότι δεν υπάρχει ψωρίαση σε αλουμίνιο ,ξεκινάει σαν μύκητας και εισχωρεί σε βάθος αυτό οφείλεται σε κακό κράμα από εκεί και πέρα μπορείς να το λύσεις τοπικά και επιφανειακά στην δικιά σου περίπτωση .